SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
True that!!quote:
Ik ben nooit negatief over die onderwerpen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef pijltjegooien het volgende:
geen relaas over je vriend, je dochter of over Denemarken?
rasistquote:
Oh ja, een van de grootste vergeten.quote:
Jeg taler lidt Dansk.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:18 schreef hugecooll het volgende:
Wss omdat je in fucking Denemarken woont en de taal niet machtig bent
Jeg kommer fra Holland og bor i Denmark fire måneder.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, Deens les 1 zin 1
Je bent al goed op weg
Yup!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:25 schreef Pulzzar het volgende:
FOK! is de beerput van het Neerlandsche internet!
Ik zou zeggen: tregtn klagt...quote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef snakelady het volgende:
Maar niet alleen in KLB, ook op andere delen van Fok!
Er zijn ook zat delen op Fok! waar iedereen een creabea mongooltje is die elkaar 'steunt' en zo met elkaar meeleeft enz enz enz. vieze hipsters. In KLB wordt iedereen tenminste op zijn plaats gezet.quote:
Ik zag hem niet aankomen!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een verschrikkelijk topic.
Is mijn originele en totaal onverwachte inbreng.
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er zijn ook zat delen op Fok! waar iedereen een creabea mongooltje is die elkaar 'steunt' en zo met elkaar meeleeft enz enz enz. vieze hipsters. In KLB wordt iedereen tenminste op zijn plaats gezet.
Nee, alleen ik besloot er nu pas een topic over te maken.quote:
I see what you did there...quote:Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef Hallojo het volgende:
Dikke mensen, Lelijke mensen, Kinderen, Mensen met een achterstand, Homo's en Nederland zijn helemaal niet verschrikkelijk.
Kom vechten dan!quote:
dat is jouw illusie jij mongoloïdequote:Op maandag 16 maart 2015 10:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]![]()
Iedereen constant vernederen en afzeiken is heel wat anders dan "op zijn plaats zetten".
Ik durf niet.quote:
Terechte klacht though..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:14 schreef snakelady het volgende:
Zoals gewoonlijk op mijn vrije dag lees ik op Fok! en ik moet zeggen dat het me steeds minder genot brengt.
Dikke mensen zijn verschrikkelijk.
Vrouwen zin verschrikkelijk.
Lelijke mensen zijn verschrikkelijk.
Kinderen zijn verschrikkelijk.
Mensen met een achterstand zijn verschrikkelijk.
Homo's zijn verschrikkelijk
Nederland is verschrikkelijk.
enz. enz.
Vechten met vrouwen.quote:
Ze willen toch gelijke behandeling?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Vechten met vrouwen.
Ik hoop dat ze je neerhoekt. Of misschien zal één van haar slangen je wel bijten.
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:20 schreef Roces18 het volgende:
een combinatie van autisme en het syndroom van down
Nu nog even je hele OP in het deens vertalenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeg kommer fra Holland og bor i Denmark fire måneder.
Jeg arbejde som fotograf og går til skole tre gange om ugen.
Wat negatief van je.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |