Ik 2 en een stationairyquote:Op zondag 15 maart 2015 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 fietsen
En een 'stationairy bike'
De rubber dat vergaatquote:Op zondag 15 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was een paar maanden geleden van plan om de fiets te pakken na tig jaar, dacht even de achterband wat lucht te geven en het was *poef*
kan nog wel 10 jaar durenquote:
Pas maar op dan, voor je het weet word je vader.....quote:
Da's het voordeel van een hometrainer, die heeft dat probleem nietquote:Op zondag 15 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was een paar maanden geleden van plan om de fiets te pakken na tig jaar, dacht even de achterband wat lucht te geven en het was *poef*
of opaquote:Op zondag 15 maart 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas maar op dan, voor je het weet word je vader.....
Dat risico loop je met een kapotte achterbandquote:Op zondag 15 maart 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas maar op dan, voor je het weet word je vader.....
Maar ver kom je er niet mee.. Gisteren nog geprobeerd, maar ik bleef gewoon in de kamerquote:Op zondag 15 maart 2015 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het voordeel van een hometrainer, die heeft dat probleem niet
Laat je niet misleidenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ver kom je er niet mee.. Gisteren nog geprobeerd, maar ik bleef gewoon in de kamer
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ver kom je er niet mee.. Gisteren nog geprobeerd, maar ik bleef gewoon in de kamer
met mijn fiets kom ik ook niet verquote:Op zondag 15 maart 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een risicoberoep, voor je het weet krijg je een knal voor je kop, en daar word je weer vergeetachtig van. Het leven is best moeilijk.quote:
Living on the edgequote:Op zondag 15 maart 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een risicoberoep, voor je het weet krijg je een knal voor je kop, en daar word je weer vergeetachtig van. Het leven is best moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |