Ben je nou serieus?quote:
Idd wat is er mis mee? Ik wil wel ruilen met mijn benen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:57 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met zulke ranzige poten trap je toch meteen het bed uit.
Optisch lijken de onderbenen zo dun als die van een Biafra kindje, misschien bedoelt hij dat?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:07 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Idd wat is er mis mee? Ik wil wel ruilen met mijn benen.
Dan is het niet ranzig te noemen toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Optisch lijken de onderbenen zo dun als die van een Biafra kindje, misschien bedoelt hij dat?
Daar heb je gelijk in. Die zijn lelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Zie je die nagels niet? Lijken wel kalknagels
Is standaard bij boerenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Zie je die nagels niet? Lijken wel kalknagels
"Hij"quote:Op zondag 15 maart 2015 22:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Optisch lijken de onderbenen zo dun als die van een Biafra kindje, misschien bedoelt hij dat?
Niks mis met die voeten... word eens volwassen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:57 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met zulke ranzige poten trap je toch meteen het bed uit.
Ada zou dat constante gehyper en gefoezel op een gegeven moment ook spuugzat zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:56 schreef JohnDDD het volgende:
Het probleem is dat Hetty geen humor heeft. Ada had het weggelachen. Hetty lacht niet want dat is een serieuze trol. Ze zit nog met de vernichting van haar ex-man Tiny. Geert ligt volgend jaar ook op een vent.
Ik zou stapelgek worden van die man.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef kissaa het volgende:
Hmm, ik vind Geert een engerd, een opdringerig mens. Moet er niet aan denken, ik ben veel liever alleen. Ik zeg niet dat hij een slecht mens is maar ik hoef niet
De ADHD was al min of meer op het introductiefilmpje te zien. Het had ook slechts hyperactiviteit kunnen zijn, maar ADHD was waarschijnlijker.quote:
Ja, maar waar Hettie hem weg duwt en met een 'nu effe normaal doen' uit zijn greep weg probeert te worstelen, zou Ada de regie juist pakken en iets gezegd hebben als: 'luister even Geert, als jij nou eens even een dutje gaat doen, ga ik zorgen voor de boodschapjes en daarna maak ik een lekker bordje hutspot met een gehaktballetje. Helemaal goed!'quote:Op maandag 16 maart 2015 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ada zou dat constante gehyper en gefoezel op een gegeven moment ook spuugzat zijn.
Helemaal eens!quote:Op maandag 16 maart 2015 05:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, maar waar Hettie hem weg duwt en met een 'nu effe normaal doen' uit zijn greep weg probeert te worstelen, zou Ada de regie juist pakken en iets gezegd hebben als: 'luister even Geert, als jij nou eens even een dutje gaat doen, ga ik zorgen voor de boodschapjes en daarna maak ik een lekker bordje hutspot met een gehaktballetje. Helemaal goed!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |