Dat was niet serieus. Ik vind hem ook niet echt aandachtsgeil, gewoon een beetje saai/lomp/ongemakkelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, aandachtsgeil. Spontaan is hij juist niet, behalve als hij beroepsmatig mag ouwehoeren.
Van zijn vorige vriendin.quote:
Of het was heel, en zij heeft er voor dit project stukken afgesnedenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:13 schreef Eerin het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht gefabriceerd bouwsel, die kaars.
NWS / Waar is Putin? #2quote:Op zondag 15 maart 2015 21:14 schreef Eerin het volgende:
Zeg, iemand hier een link voor Moskou? Nu.nl weet niks.
Wat voor aflevering is het volgende week? Heb het even gemist.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:13 schreef Starlie het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar volgende week!
Met een hakmes of zo..quote:Op zondag 15 maart 2015 21:14 schreef elkravo het volgende:
[..]
Of het was heel, en zij heeft er voor dit project stukken afgesneden
"hoe is het nu een paar maanden later met de boeren"quote:Op zondag 15 maart 2015 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat voor aflevering is het volgende week? Heb het even gemist.
Is niet besproken, maar hij had nog wel speelgoed in zijn huis.. dus wie weetquote:
De wereld op z'n kop idd.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had echt van alles verwacht, maar niet een straaaaaaalende Bertie en depri Geert
Net als Bertie dan misschienquote:Op zondag 15 maart 2015 21:15 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Is niet besproken, maar hij had nog wel speelgoed in zijn huis.. dus wie weet
ow ja, leuk!quote:Op zondag 15 maart 2015 21:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
"hoe is het nu een paar maanden later met de boeren"
Middelmatig seizoen, met wel wat leuke onverwachtse momenten.quote:
Lijkt me best een fijne vader:)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |