ik post dit nu vanaf het bejaardentehuis op mijn telefoon. ik ben momenteel die oude knakker Johan aan het wassen. haha, hij heeft het steeds over herinneringen van de Tweede Wereldoorlog en gaat hij huilen enzo, wat een fantastische vent.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Op een of andere manier geloof ik dit niet
Verdomme, val ik weer buiten de bootquote:Op zondag 15 maart 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik val op autistische forumgangers van rond de 23 - 30
TRquote:Op zondag 15 maart 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
alleen voor die TT he, homohoerslet
Okquote:
quote:
Just saying.quote:
Doe is eens normaal johquote:Op zondag 15 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME, IK VERZIN HET TOCH NIET MAN, ER IS ZELFS EEN WIKI OVER
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naspel
DE TERING
Maar ik heb wel de nodige ervaring, snotneusquote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent echt te oudsorry, ik ben rekbaar (hueheuheuhue) maar jij bent gewoon viesoud
Leeftijd zegt niks over de ervaring.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de nodige ervaring, snotneus
Je helpt me hier nou niet echt meequote:
Ok...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de nodige ervaring, snotneus
Jouw kelder of de mijne?quote:
Ha is goed, daar hebben ze een ballenbak en drive-inquote:Op zondag 15 maart 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eerst neutraal terrein... mcdonalds Zaandam?
Dat wordt genietenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha is goed, daar hebben ze een ballenbak en drive-in
Ik vergat nog te zeggen dat er ook een glijbaan bij zitquote:
Doe ik wel, dat besef je alleen niet.quote:
Mijn digitale cockblockerquote:Op zondag 15 maart 2015 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe ik wel, dat besef je alleen niet.
Doe ik altijd al.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je op mijn leeftijd bent pak je ook wat je pakken kan hoor
link?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
Waarom lees ik dat er een coup gaande is in Rusland.
Heb jij niks mee te makenquote:
Zullen we dan samen maar de nodige ervaring opdoen?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe ik wel, dat besef je alleen niet.
NWS / Meerdere bronnen: er is een coup gepleegd in Ruslandquote:
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zullen we dan samen maar de nodige ervaring opdoen?
wat krijg ik ban danquote:Op zondag 15 maart 2015 20:12 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)bf194fd89332eb00fccf
Wat flauw weerquote:
Hoe kan je dan nog posten?quote:
Sorryquote:
quote:
...quote:
Volgende keer beterquote:
Mwa, lijkt me dat er wel iets aan de hand is met Poetin. Ik had eerder van hem verwacht dat hij direct in openbaarheid zou begeven om aan te tonen dat alles prima gaat daar. Maar in plaats daarvan roepen ze dat hij over 5 dagen pas weer te zien is...quote:
Hm ik heb echt geen idee verder, hou me er niet echt mee bezig. Dat topic over een coup viel me gewoon op. Maar inderdaad, het is wel raar dat hij zich helemaal niet in het openbaar toont.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, lijkt me dat er wel iets aan de hand is met Poetin. Ik had eerder van hem verwacht dat hij direct in openbaarheid zou begeven om aan te tonen dat alles prima gaat daar. Maar in plaats daarvan roepen ze dat hij over 5 dagen pas weer te zien is...
Zijn imperium brokkelt langzaam maar zeker af denk ik. Het is ook maar de vraag hoe lang hij het volhoudt om stuivertje te wisselen met Medvedev
Als het zo is wordt het een scharnierpunt van de geschiedenis vrees ikquote:Op zondag 15 maart 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, lijkt me dat er wel iets aan de hand is met Poetin. Ik had eerder van hem verwacht dat hij direct in openbaarheid zou begeven om aan te tonen dat alles prima gaat daar. Maar in plaats daarvan roepen ze dat hij over 5 dagen pas weer te zien is...
Zijn imperium brokkelt langzaam maar zeker af denk ik. Het is ook maar de vraag hoe lang hij het volhoudt om stuivertje te wisselen met Medvedev
Ligt eraan wie er couptquote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
Is er iets te zeggen over of een coup in Rusland goed of slecht uitpakt voor het Westen?
Ja true.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ach, het intellect is gearriveerd
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je hebt vast een talent....
Jajajaja stop maar.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Iedereen kan water invriezen
Ja hoor, je tekent ook snelquote:
Als ik m'n hoofd een kwartslag draai, dan is het net alsof ik in de spiegel kijkquote:
Nou hè.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik m'n hoofd een kwartslag draai, dan is het net alsof ik in de spiegel kijk
sorry bro, kon het niet latenquote:
zo ga ik te werk Frassquote:Op zondag 15 maart 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kordaat opgetreden! Goed werk SE
dat moet djedje maar doenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als je een mooie tekening voor mij maakt is het vergeven
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als je een mooie tekening voor mij maakt is het vergeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |