quote:Op zondag 15 maart 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je kkhard volblaffen maar op een leuke manier
het was maar een grapje natuurlijk, ik wil je eerst wat beter leren kennen. misschien kunnen we even voor een kop koffie langs bij Ariana? doet ze ook privé optreden voor ons enzoquote:
Ik heb echt een hekel aan haar.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was maar een grapje natuurlijk, ik wil je eerst wat beter leren kennen. misschien kunnen we even voor een kop koffie langs bij Ariana? doet ze ook privé optreden voor ons enzo
Ik zie optiesquote:Op zondag 15 maart 2015 18:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan scheer ik mezelf wel kaal (haha, snap je)
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan scheer ik mezelf wel kaal (haha, snap je)
ik zie dat het nu niet zo goed gaat met mijn geflirt, ik probeer het morgen wel opnieuw.quote:
weeniequote:Op zondag 15 maart 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey HZAW, heb jij nog flirttips voor mij? het gaat jou altijd goed af met hoth
In dit geval echt de slechtste stap die je kunt nemen.quote:
even in mijn notepad opschrijvenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn cola naar GHB smaakt, proef jij eens, DjeDje
genoteerdquote:Op zondag 15 maart 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Deze is voor wat stappen later, maar werkt zeker:
Als jij je orgasme kan faken, fake je ook maar het naspel, hoer... ik ga gamen
lijkt me zeer sterkquote:Op zondag 15 maart 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Of:
Klaarkomen in jou is nog beter dan in een nieuwe sok
Niks van meegekregenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
dus DjeDje, wat vindt jij nou van het weer vandaag?
Volgens mij we.........quote:Op zondag 15 maart 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn cola naar GHB smaakt, proef jij eens, DjeDje
Snap die term ook nooit zo goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als er naspel is, is er dan ook voorspel? ;s ;s
Haha, waren niet zo goed gelukt hoor, maar dan stuur ik ze zo ben nu even huiswerk maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey die DjeDje. Zou ik die leuke tekeningen van onze camsessie van gisteren mogen hebben?
geen probleem, het viel me gewoon gelijk op. zo van ''wow, wat een mooi haar heeft die mooie dame die DjeDje heet''quote:
dat is maar goed ook, het was een beetje grauw buiten. zo een mooie meid als jij verdient alleen maar zonquote:
DE TERINGquote:Op zondag 15 maart 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
zo een mooie meid als jij verdient alleen maar zon
neequote:Op zondag 15 maart 2015 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga je nog antwoorden op m'n vraag?
kan wel zeggen dat ik altijd aan het kortste eind trek maar in de praktijk valt dat reuze meequote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen probleem, het viel me gewoon gelijk op. zo van ''wow, wat een mooi haar heeft die mooie dame die DjeDje heet''
[..]
dat is maar goed ook, het was een beetje grauw buiten. zo een mooie meid als jij verdient alleen maar zon
heb je al plannen voor het komend weekend?
Ja maar ik vind het toch leukquote:Op zondag 15 maart 2015 19:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, waren niet zo goed gelukt hoor, maar dan stuur ik ze zo ben nu even huiswerk maken.
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]wat was het ook al weer, de wens is de vader van de gedachte?
Nee, dat je nooit zulke lieve dingen tegen mij hebt gezegd, dat doet pijn jaquote:Op zondag 15 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jelly dat jij er niet aan gedacht heb zeker
ik weet zeker dat iedere haarkleur en haarstijl goed bij jou zou passen. dat hebben alleen maar de knapste meiden.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]![]()
Mn haar leek donkerder.. En het is normaal krullend.
Goeie compliment wel hoor.
Komend weekend als in volgende week? Dan uh, niet dat ik zo snel weetm
als ik mijn beste flirtmateriaal op DjeDje of een oude kale knar moet gebruiken dan ga ik toch maar voor die eerstequote:Op zondag 15 maart 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, dat je nooit zulke lieve dingen tegen mij hebt gezegd, dat doet pijn ja
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OUDE KALE KNAR????
GODTERING
TYFUS
KK
Zou je raken hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OUDE KALE KNAR????
GODTERING
TYFUS
KK
Haha jeetje.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet zeker dat iedere haarkleur en haarstijl goed bij jou zou passen. dat hebben alleen maar de knapste meiden.
dat is geen probleem, ik stuur je wel iedere dag meerdere DM's met de vraag of je het al weet.
waarom niet gewoon editen danquote:Op zondag 15 maart 2015 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vorige ging mis
ik ga nu even vrijwilligerswerk bij een bejaardentehuis doen(kan ik ook weer even langsgaan bij WCH), omdat ik een erg aardige jongeman ben die veel geeft om mensen.quote:
Bwehehehehehequote:Op zondag 15 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga nu even vrijwilligerswerk bij een bejaardentehuis doen(kan ik ook weer even langsgaan bij WCH),
Hard en genadeloos is de leuke manier.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je kkhard volblaffen maar op een leuke manier
Ja man, dan willen ze knuffelen en tegen je aan liggen terwijl ze nadruppen...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bietje nafriemelen? Ik heb ook geen idee.
Oooh. Dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik een stap over het hoofd zag. Ik dacht dat je dan ook actief iets moet doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja man, dan willen ze knuffelen en tegen je aan liggen terwijl ze nadruppen...
Nee gek, dat deed je bij stap 1 en 2 toch ook al nietquote:Op zondag 15 maart 2015 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oooh. Dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik een stap over het hoofd zag. Ik dacht dat je dan ook actief iets moet doen.
Niks mis mee tochquote:Op zondag 15 maart 2015 19:43 schreef Willoow het volgende:
Ik kan me bij naspel alleen dingen voorstellen die uitlopen op nog een keer seks.
JA GODVERDOMME, IK VERZIN HET TOCH NIET MAN, ER IS ZELFS EEN WIKI OVERquote:Op zondag 15 maart 2015 19:43 schreef Willoow het volgende:
Ik kan me bij naspel alleen dingen voorstellen die uitlopen op nog een keer seks.
Lekker toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:43 schreef Willoow het volgende:
En wat voor fetisj heb jij?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sneakerfetisjisme
BT
Is dit getypt door GhpH of zoquote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sneakerfetisjisme
BT
PLL is kut, VD is ook kut...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik weet niet of ik Vampire diaries moet gaan kijken of Pretty little liars.
Kutleven
Oef, daar kom ik goed mee wegquote:Op zondag 15 maart 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik val op autistische forumgangers van rond de 23 - 30
13 is ook goedquote:Op zondag 15 maart 2015 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oef, daar kom ik goed mee weg
Op een of andere manier geloof ik dit nietquote:Op zondag 15 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga nu even vrijwilligerswerk bij een bejaardentehuis doen(kan ik ook weer even langsgaan bij WCH), omdat ik een erg aardige jongeman ben die veel geeft om mensen.
ik spreek je later, DjeDje.
Toch is het waar, hij heeft me net mijn appelmoes gevoerd en mijn looprek een revisie gegevenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Op een of andere manier geloof ik dit niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |