• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Topic was net een minuut open manquote:
Samenvatting zei ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Topic was net een minuut open man
Speciaal voor jou de hele uitspraak http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:RBAMS:2015:899 Veel leesplezier.
Jeej geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeej geluktCool, dan betaal jij benzine morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. Wat zijn dit voor toestanden...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:59 schreef eriksd het volgende:
Ik verwacht niet dat je vandaag nog commentaar gaat krijgen Yreal.
Achja, worden ze wel flexibel van...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fucking Chinezen http://imgur.com/a/emAVG
Ach, wat maakt een dagje meer of minder uit. Als je nu gaat chasen zet je alleen maar kwaad bloed.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat zijn dit voor toestanden...
Nee klopt, heb de beste man 1x gemaild dat ik antwoord wilde en als response op zijn mail nog een bedankt en fijne verjaardag.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, wat maakt een dagje meer of minder uit. Als je nu gaat chasen zet je alleen maar kwaad bloed.
Denk je dat het nog veel werk is of nog wel haalbaar met wat avondwerk?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee klopt, heb de beste man 1x gemaild dat ik antwoord wilde en als response op zijn mail nog een bedankt en fijne verjaardag.
Maarja, de volgende deadline is vrijdag
Gaat geen schokkend probleem worden hoor, het is een eerste commentaar op de probleemstelling en vrijdag de definitieve probleemstelling. Maar toch, is gewoon vervelend. Vooral omdat ik heel veel verwachte van die manquote:Op zondag 15 maart 2015 20:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk je dat het nog veel werk is of nog wel haalbaar met wat avondwerk?
Nouja, daarom keek ik ook op van een hoogleraar die zich niet hieraan commiteert. Zal nog wel een berg andere activiteiten hebben. Aan de andere kant had ik een A-G en die reageerde altijd supersnel en erg uitgebreid.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaat geen schokkend probleem worden hoor, het is een eerste commentaar op de probleemstelling en vrijdag de definitieve probleemstelling. Maar toch, is gewoon vervelend. Vooral omdat ik heel veel verwachte van die man
Runt zijn eigen toko, dus dat zal de nodige tijd kosten. Maarja, ik had al op 16/2 een probleemstelling opgestuurd met een hoe en wat mailtje, dat ik graag door wilde schrijven. Toen op de originele deadline van 27/2 nog een herzien stuk omdat ik toch nog geen reactie had gekregen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, daarom keek ik ook op van een hoogleraar die zich niet hieraan commiteert. Zal nog wel een berg andere activiteiten hebben. Aan de andere kant had ik een A-G en die reageerde altijd supersnel en erg uitgebreid.
Ik was al weken geleden bij hem langs gegaan. Of ik had hem gebeld, dus. Je zegt wel dat je zijn nummer niet hebt maar in contact komen met een hoogleraar die zijn eigen kantoor heeft zal ook weer niet zó lastig zijn vermoed ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Runt zijn eigen toko, dus dat zal de nodige tijd kosten. Maarja, ik had al op 16/2 een probleemstelling opgestuurd met een hoe en wat mailtje, dat ik graag door wilde schrijven. Toen op de originele deadline van 27/2 nog een herzien stuk omdat ik toch nog geen reactie had gekregen.
En nu dus nog niks.
Gaan lopen zeuren terwijl hij nog tijd heeft om te reageren is een goede manier om vrienden te worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was al weken geleden bij hem langs gegaan. Of ik had hem gebeld, dus. Je zegt wel dat je zijn nummer niet hebt maar in contact komen met een hoogleraar die zijn eigen kantoor heeft zal ook weer niet zó lastig zijn vermoed ik.
Wat voor speakers?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:22 schreef eriksd het volgende:
Hopelijk deze week de speakers binnen, dan is mijn set compleet.
Sonus Faber.quote:
"Lopen zeuren" is wel wat anders dan even vragen om een reactie na een hele maand niets te hebben gehoord. Maar je hebt gelijk, hij heeft nog een paar dagen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaan lopen zeuren terwijl hij nog tijd heeft om te reageren is een goede manier om vrienden te worden.
Netjes. Duur geintje.quote:
hij had dus t/m vrijdag. Heb hem vrijdag verzocht te antwoorden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Lopen zeuren" is wel wat anders dan even vragen om een reactie na een hele maand niets te hebben gehoord. Maar je hebt gelijk, hij heeft nog een paar dagen.
Ondertussen bij de begeleider van Yreal:quote:Op zondag 15 maart 2015 20:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij had dus t/m vrijdag. Heb hem vrijdag verzocht te antwoorden.
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ondertussen bij de begeleider van Yreal:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
hij heeft wel zo'n uitstraling ja...quote:Op zondag 15 maart 2015 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het weer? Kak.quote:
Uiteraard niet.quote:
Joosie is lid geweest noch fulltime werkzaam, meen ik zo?quote:
Nee. Ik heb de introductie gemistquote:Op zondag 15 maart 2015 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Joosie is lid geweest noch fulltime werkzaam, meen ik zo?
Of zit je nu te fucken?
Mag juist geen appels eten komende tijd. En niet poetsen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:57 schreef Blistering het volgende:
Even door de zure appel heen bijten Tchock, sterkte!
Trolololoquote:
2mio in je koffer hebben, dealen voor 139kquote:
Deze was leuk:quote:Op zondag 15 maart 2015 21:56 schreef Mshauri het volgende:
Lubach doet het toch wel aardig tegenwoordig
[..]
[ afbeelding ]
wwat is er met je tandenquote:
spannuuundddquote:Op maandag 16 maart 2015 11:06 schreef Etsu het volgende:
Moggel.
Vandaag een dagje Almelo, eens iets anders dan Heiloo.
Heel stuk beter geworden inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:44 schreef Tchock het volgende:
Zondag met Lubach is echt goedEindelijk weer een leuke Nederlandse talkshow.
dat dansje van alexanderquote:Op maandag 16 maart 2015 11:44 schreef Tchock het volgende:
Zondag met Lubach is echt goedEindelijk weer een leuke Nederlandse talkshow.
Jammer maar helaas.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:56 schreef Tchock het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-kalifaat~a3906905/
Ik was me vrolijk aan het maken over de klucht die zich al tijdenlang afspeelt op het onvolprezen Studienet van de OU. Het begon allemaal met een rel over de Studentenraad.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal Willem leuk vinden.
Edit: wut waarom edit
Zoiets dacht ik al, maar waarom moet je wandeling met Holleeder daar voor wijken?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was me vrolijk aan het maken over de klucht die zich al tijdenlang afspeelt op het onvolprezen Studienet van de OU. Het begon allemaal met een rel over de Studentenraad.
Veel gehakketak, weinig inhoud en Wilders gaat te ver.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef Accursius het volgende:
Vanavond wordt ook mooi, met Pechtold en Wilders
Daarom juist, prima vermaak.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel gehakketak, weinig inhoud en Wilders gaat te ver.
Floor liep lekker te snuffelen en op dat moment was de naam De Neus erg grappig. Toen ik het postte was het eigenlijk helemaal niet grappig meer.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar waarom moet je wandeling met Holleeder daar voor wijken?
Zie je tegenwoordig nog wel eens debatten die niet aan deze omschrijving voldoen?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel gehakketak, weinig inhoud en Wilders gaat te ver.
De vorige, want toen was Wilders ziek.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:52 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Zie je tegenwoordig nog wel eens debatten die niet aan deze omschrijving voldoen?
Ik dacht van wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:09 schreef Yreal het volgende:
Mmm, is het plagiaat als ik mijn eigen tekst opnieuw gebruik?
Ja. Tenzij bronvermelding.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:09 schreef Yreal het volgende:
Mmm, is het plagiaat als ik mijn eigen tekst opnieuw gebruik?
Hey!quote:
Heuhh Twente!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:06 schreef Etsu het volgende:
Moggel.
Vandaag een dagje Almelo, eens iets anders dan Heiloo.
Ik vind ze beiden nogal sleets. Wilders verpakt het geeneens meer maar zit gewoon woedend te gillen en Pechtold hoor ik al te lang "genuanceerd" doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef Accursius het volgende:
Nice.quote:
Gad wat lelijkquote:
Niemand zegt waar het op staat, dat is zo jammer. Ik zou een goede politicus zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden nogal sleets. Wilders verpakt het geeneens meer maar zit gewoon woedend te gillen en Pechtold hoor ik al te lang "genuanceerd" doen.
Sorry, jij bent gewoon zo'n iemand die van deze banken wil:quote:Op maandag 16 maart 2015 14:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Stijl komt met de jaren. Ook voor jou is er dus nog hoop.
Ook nice. Mooie Tifannylamp erbij. Koeienhuiden etc. Helemaal top.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry, jij bent gewoon zo'n iemand die van deze banken wil:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon niet zo iemand. Ik wil dit niet als 'stijl' bestempelen.
mmmm... Want ik zit dus nu zowel op het hbo als wo over de bor te schrijven. Pak steeds de laatste versie van de ene als uitgangspunt voor de volgende versie van de ander. Maar dat zou dan niet mogen?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook nice. Mooie Tifannylamp erbij. Koeienhuiden etc. Helemaal top.
UB40quote:Op maandag 16 maart 2015 14:37 schreef Mshauri het volgende:
And we will sing, we will sing
We will sing our own song
Hey spot, hoe is het?quote:
Vind dat ook gaaf ja, al zou ik niet mijn complete huis ermee willen volzetten. Liever een combinatie van dat soort meubilair en moderne spullen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry, jij bent gewoon zo'n iemand die van deze banken wil:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon niet zo iemand. Ik wil dit niet als 'stijl' bestempelen.
Beetje hutjemutje dusquote:Op maandag 16 maart 2015 14:45 schreef Accursius het volgende:
[..]
Vind dat ook gaaf ja, al zou ik niet mijn complete huis ermee willen volzetten. Liever een combinatie van dat soort meubilair en moderne spullen.
Haha daar heb ik ook nog naar gekeken, een Tiffany lamp, maar dat kan me niet echt bekoren. Te druk met die kleurtjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook nice. Mooie Tifannylamp erbij. Koeienhuiden etc. Helemaal top.
Oh dat is wel tof trouwens, ken iemand met zo'n tapijt.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef eriksd het volgende:
Ik ben nu op zoek naar zo'n patchwork tapijt. Maar eerst een audiomeubel en nieuw tv meubel.
Mooie stoel datquote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef Accursius het volgende:
[..]
Een eames zou wel echt mijn droomstuk zijn
[ afbeelding ]
Moet je wel de ruimte hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef Accursius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind die dus helemaal niet zo mooi. Doe mij maar een Barcelona.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef Accursius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tip: bekijk veilingen als je zo'n stoel voor een redelijke prijs wil scoren. Zag er laatst nog één voor 200 euro weggaan, zeer goede staat.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef Accursius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hutjemutje zitten (dicht op elkaar zitten) maar volgens mij is hutje mutje alles door elkaar. Mutje komt van mand, alles door elkaar in de mand. Maar goed, zal allemaal welquote:Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hutjemutje betekent toch vol of druk?
Nice!quote:Op maandag 16 maart 2015 14:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoi Boter. Het gaat goed. En met jou?
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tip: bekijk veilingen als je zo'n stoel voor een redelijke prijs wil scoren. Zag er laatst nog één voor 200 euro weggaan, zeer goede staat.
Van Microsoft?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nice!
Ja goed! Heb per ongeluk nieuw speeltje op het oog
Onmisbaar in de kantoorinrichting van elke zichzelf respecterende nazi-officier.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:11 schreef eriksd het volgende:
http://veiling.catawiki.n(...)e-adelaars-tafellamp
Genieten dit.
quote:
Vind ik ook prachtig, schijnt alleen voor geen meter te zittenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind die dus helemaal niet zo mooi. Doe mij maar een Barcelona.
[ afbeelding ]
Wow dat is geen geld. Die dingen zijn dacht ik 4000,- ofzo. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 maart 2015 14:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tip: bekijk veilingen als je zo'n stoel voor een redelijke prijs wil scoren. Zag er laatst nog één voor 200 euro weggaan, zeer goede staat.
Ik vind dit echt enorme kitsch. Daarnaast, is het expres een misquote van de Beatles op die laatste?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Accursius het volgende:
[..]
Vind ik ook prachtig, schijnt alleen voor geen meter te zitten. Wat ik trouwens ook een fantastische lampenset vindt is die van Starck.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee over die quotequote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dit echt enorme kitsch. Daarnaast, is het expres een misquote van de Beatles op die laatste?
Goeie truc om uitstel te krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Mshauri het volgende:
Had blijkbaar een beschadigd bestand verstuurd. Zo nog wat lelijke typo's eruit weten te vissen
Dat heb ik op de middelbare wel eens gedaan. Als je een Word-bestand opent op je kladblok kun je het corrumperen door wat code te verwijderen en dan weer als Word-bestand op te slaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Goeie truc om uitstel te krijgen.
Welk net, hoe laat?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef Accursius het volgende:
Dat is zo wat de functie-omschrijving bij de vacature: politicus gezocht. Niet zeggen waar het op staat is aangeraden en een prè. Juist daarom prima vermaak die debatten, komt toch niks nieuws naar voren. Ze staan elkaar een beetje aan te vliegen om niks. Bleren voor de bühne en na woensdag is de karavaan weer voorbij.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niemand zegt waar het op staat, dat is zo jammer.
Natuurlijk niet populair om daar genuanceerd over te doen, maar een politicus en zeker eentje van een regeringspartij móet haast wel meer of minder om de feiten heen draaien. Coalitiebeleid verdedigen door te zeggen waar het op staat is onmogelijk, zeker als journalisten moeilijke vragen stellen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welk net, hoe laat?*slaat alvast popcorn in*
[..]
Dat is zo wat de functie-omschrijving bij de vacature: politicus gezocht. Niet zeggen waar het op staat is aangeraden en een prè. Juist daarom prima vermaak die debatten, komt toch niks nieuws naar voren. Ze staan elkaar een beetje aan te vliegen om niks. Bleren voor de bühne en na woensdag is de karavaan weer voorbij.
EenVandaag.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welk net, hoe laat?*slaat alvast popcorn in*
[..]
Als je burgerlijk goed wilt beheersen is het boek echt aan te raden en daarnaast zowel de hoorcolleges als de werkcolleges. Burgerlijk 1 is erg handig om goed in je vingers te hebben, want daar bouwt nogal wat op voort. Voor strafrecht kan je zonder schade het boek en eigenlijk ook de hoorcolleges weglaten en volledig focussen op de werkgroepen.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Accursius het volgende:
Voor de RUG-studenten, wat is de beste manier, volgens jullie, om bestuurs1 en burgerlijk1 te leren voor de tentamens? Focussen op de SV en TT's maken? Bepaalde puntjes die nog van belang zijn etc
Probeer het boek eens te lezen.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Accursius het volgende:
Voor de RUG-studenten, wat is de beste manier, volgens jullie, om bestuurs1 en burgerlijk1 te leren voor de tentamens? Focussen op de SV en TT's maken? Bepaalde puntjes die nog van belang zijn etc
Het boek heb ik gelezen dat hoort bij Burgerlijk1. Ik had eigenlijk de planning om het boek nog eenmalig helemaal door te lezen, daarmee zou ik dan woensdag klaar zijn. Om daarna te richten op WG opdrachten, oud-tentamens en een SV van de JFV. Bedoel je met het laatste niet bestuursrecht?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je burgerlijk goed wilt beheersen is het boek echt aan te raden en daarnaast zowel de hoorcolleges als de werkcolleges. Burgerlijk 1 is erg handig om goed in je vingers te hebben, want daar bouwt nogal wat op voort. Voor strafrecht kan je zonder schade het boek en eigenlijk ook de hoorcolleges weglaten en volledig focussen op de werkgroepen.
Overigens is dit wel info van een aantal jaar oud.
Zie boven,quote:Op maandag 16 maart 2015 17:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Probeer het boek eens te lezen.
Dat bedoel ik ja. Voor straf- en bestuursrecht geldt wat dat betreft overigens hetzelfde.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef Accursius het volgende:
[..]
Het boek heb ik gelezen dat hoort bij Burgerlijk1. Ik had eigenlijk de planning om het boek nog eenmalig helemaal door te lezen, daarmee zou ik dan woensdag klaar zijn. Om daarna te richten op WG opdrachten, oud-tentamens en een SV van de JFV. Bedoel je met het laatste niet bestuursrecht?
[..]
Zie boven,al gedaan
Okeoke, bedanktquote:Op maandag 16 maart 2015 17:24 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Voor straf- en bestuursrecht geldt wat dat betreft overigens hetzelfde.
Veel oefenen is uiteindelijk key, voor bijna alle vakken (ook burgerlijk 1).
Die mensen hebben natuurlijk tijd zat naast hun cursus.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
Ik zie net dat er een tweede fiscale studievereniging voor de uva in oprichting is
Mooie kans om daar wat te doen/betekenen misschien? Bestuur oid.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
Ik zie net dat er een tweede fiscale studievereniging voor de uva in oprichting is
Is daar behoefte aan?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
Kans is groot dat er een paar broekpoepers zijn die zoiets doen om iets leuks op hun CV te kunnen zetten.quote:
Dat is volgens mij best apart. Is die huidige vereniging niks dan? Porta huppeldepup.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
kan, maar ik heb al genoeg te doen..quote:Op maandag 16 maart 2015 17:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mooie kans om daar wat te doen/betekenen misschien? Bestuur oid.
Enerzijds: en die ene is al waardeloosquote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
Wat een lul met vingers inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef Mshauri het volgende:
Waarom in godsnaam Peter R de Vries uitnodigen om een politiek debat te bespreken
dan haal je in...quote:Op maandag 16 maart 2015 19:11 schreef Etsu het volgende:
Nou, weer thuis na een dagje Almelo met Pax en Johannes.
Provinciale wegen zijn kutOp de heenweg had ik continu een vrachtwagen voor me, en die mogen niet harder dan 90 dacht ik. En op de terugweg reed een andere auto 80-90.
![]()
Porsche-arrestquote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan had ik óf een doorgetrokken streep óf een tegenligger.
zolang je niet frontaal crasht is er niks aan de handquote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan had ik óf een doorgetrokken streep óf een tegenligger.
Dan had ik nog altijd Pax naast me die dan in m'n oor ging bleren als ik iets fouts deed.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
zolang je niet frontaal crasht is er niks aan de hand
dan zeg je dat hij zijn bek moet houden of gaan lopen...quote:Op maandag 16 maart 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan had ik nog altijd Pax naast me die dan in m'n oor ging bleren als ik iets fouts deed.
Zie het al voor me.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan zeg je dat hij zijn bek moet houden of gaan lopen...
Nee hoor, deed Pax niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
mensen moeten niet zeiken op de chauffeurtenzij de chauffeur dat eerder deed.
woohoo. Boefje...quote:Op maandag 16 maart 2015 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, deed Pax niet.Ik reed over een weg wel perongeluk 70 ipv 50, daarop heeft hij mij geattendeerd. Verder reed ik prima.
![]()
Hij ook trouwens. Al doet hij wel erg raar met z'n armen/handen als hij rijdt.
Had helemaal niet door dat je maar 50 mocht.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
woohoo. Boefje...
Zal de weg het wel toestaan.
daar heb ik persoonlijk meer moeite mee dan Te hard rijden..quote:Op maandag 16 maart 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had helemaal niet door dat je maar 50 mocht.
Er stonden gelukkig verderop pas flitspalen, toen reed ik alweer 50.
Ik had sla als avondeten.quote:
Mooie timing ook nu de wegpolitie demonstratief enkel waarschuwingen uitdeelt voor 'lichte' overtredingenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, deed Pax niet.Ik reed over een weg wel perongeluk 70 ipv 50, daarop heeft hij mij geattendeerd. Verder reed ik prima.
![]()
Hij ook trouwens. Al doet hij wel erg raar met z'n armen/handen als hij rijdt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog in je kleren passen is ook wat waard...
Stel je voor dat je je paarse combinatie niet meer aan kan.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog in je kleren passen is ook wat waard...
Ik moet helaas melden dat ik die niet meer pas na alle schildklier ellendequote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stel je voor dat je je paarse combinatie niet meer aan kan.
quote:
quote:
Mac/BK spul is toch maar een hap lucht verpakt in wat eruit ziet als voedselquote:Op maandag 16 maart 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
Nu zitten ovenpatatjes in de oven en tosti's in een tostiijzer.
Diefstal, nu moet je aangifte doenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:42 schreef Yreal het volgende:
Zit voor een vriendin haar ib aangifte te doen, vraag ik hoeveel ze aan boeken heeft uitgegeven.
"0 euro"
Ik heb zaterdag ook zelf aangifte gedaan voor het eerst, nou moet ik eerlijk zeggen dat het niet zo heel moeilijk is allemaal als je jong bent.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:42 schreef Yreal het volgende:
Zit voor een vriendin haar ib aangifte te doen, vraag ik hoeveel ze aan boeken heeft uitgegeven.
"0 euro"
Wel een turk.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Diefstal, nu moet je aangifte doen
quote:
Open er een klb topic over !quote:Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef Blistering het volgende:
Potverdorie. Ik moet samen met iemand uit m'n werkgroep een arrestanalyse maken.
Verder allemaal niet echt problematisch ofzo. Maar we hebben afgesproken beiden alle opdrachten te maken, en dan de beste elementen uit alle antwoorden te combineren.
Maar ik vind mijn versie echt op bijna alle vlakken beter![]()
Nee, dat is niet klachtwaardig. Tevens heb ik geen zin in alle ''Rechtenquote:
Geen dank.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Joosie200 het volgende:
Goeie TT trouwens, kan deze week mijn ASR 'help de V&D 2015 door'-waardebon wss verwachten en cashen
Rechts is dan ookquote:Op maandag 16 maart 2015 22:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, dat is niet klachtwaardig. Tevens heb ik geen zin in alle ''Rechten'' ''Makkelijkste studie op de uni
'' ''toekomstig uitkeringstrekker'' reacties.
Ik kan mij er wel in vinden dat enkel rechten vrij makkelijk is. Ik zou willen stellen dat bijv. bedrijfskunde of psychologie nog makkelijker is, maar die hebben struikelvakken zoals statistiek en methodologie. Dus ja, rechten is echt poep makkelijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, dat is niet klachtwaardig. Tevens heb ik geen zin in alle ''Rechten'' ''Makkelijkste studie op de uni
'' ''toekomstig uitkeringstrekker'' reacties.
Want het wordt een ramp als je ouder wordt?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook zelf aangifte gedaan voor het eerst, nou moet ik eerlijk zeggen dat het niet zo heel moeilijk is allemaal als je jong bent.
Ja. Vergeetachtigheid enzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Want het wordt een ramp als je ouder wordt?
Ik moest inderdaad wel wat gegevens erbij zoeken.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet kan middelen. Daar komt nog bij - maar dat is uit mijn hoofd - dat gekeken wordt naar verzamelinkomen. En dat verandert niet door middeling.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:50 schreef Yreal het volgende:
Mmm.. Zou je met een middelingsverzoek onder het terugbetalen van stuffi uit kunnen komen omdat je dan wel onder de inkomensgrens zit?
15 jaar in oude regeling, 35 in nieuwequote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat die basisbeurs wordt kwijtgescholden?
Nee na het halen van master.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
15 jaar in oude regeling, 35 in nieuwe
1 januari van het jaar volgend op je afstudeerjaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat die basisbeurs wordt kwijtgescholden?
Ah zo, ik las verkeer. Basisbeurs.. tja. Wat Erik zegt.quote:
Blij dat ik niet de enige ben die daarop kwam...quote:Op maandag 16 maart 2015 23:20 schreef eriksd het volgende:
Gevonden: http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:CRVB:2013:2285
Wel jammer dat het mij 1 minuut kostte om dit te vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die daarop kwam...
ik had dan ook een hersenspinsel en geen zin te zoeken op mijn mobiel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel jammer dat het mij 1 minuut kostte om dit te vinden.
Die hersenspinsels van jou zijn gevaarlijk ofwa xdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had dan ook een hersenspinsel en geen zin te zoeken op mijn mobiel.
absoluutquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die hersenspinsels van jou zijn gevaarlijk ofwa xd
Wetboek van strafvorderingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Reddead het volgende:
Een vraagje voor de toppers:
Waar in de wet wordt geregeld dat de R-C getuigen mag oproepen als de dagvaarding ontbreekt?
Dat zijn er vrij veelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik jullie wat vragen??
JA??![]()
Wat zijn wetsartikelen en verdragen uit het strafrecht voor de rechtspositie van een dader?
Heb gezocht op google, mijn boeken, maar kan echt niks vinden.quote:
Nou begin eens met het wetboek van strafvordering, strafrecht en het europees verdrag voor de rechten van de mens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb gezocht op google, mijn boeken, maar kan echt niks vinden.
zowat de helft van die artikelen slaat op de rechtspositie van de verdacht. Begin gewoon eens bij artikel 1...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:39 schreef Tamashii het volgende:
Ja jongens, jullie zijn geleerd en geweldig. Maar recht is niet mijn vakgebied.
Vakkenvullen bij de Jumbo is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:39 schreef Tamashii het volgende:
Ja jongens, jullie zijn geleerd en geweldig. Maar recht is niet mijn vakgebied.
hetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:40 schreef Reddead het volgende:
In de Wetboek van Strafvordering staat niets over of de R-C bevoegd is om getuigen op te roepen zonder dat er een dagvaarding is uitgebracht.
Zo onaardig dit. Je doet me pijn hoor. Oh oh oh.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:40 schreef Reddead het volgende:
[..]
Vakkenvullen bij de Jumbo is niet voor iedereen weggelegd.
best wel he.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:44 schreef Reddead het volgende:
[..]
Zoetermeer is trouwens een oerlelijke stad.
Grappig genoeg naar aantal advocaten een van de grootste van het land.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Reddead het volgende:
[..]
En dan heb je die Rechtsbijstand die geen flikker voorstelt.
Bah.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Heb je al een royalty-structuurtje opgetuigd?
Is dit de vraag zoals je die hebt gekregen? Het is nogal algemeen zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik jullie wat vragen??
JA??![]()
Wat zijn wetsartikelen en verdragen uit het strafrecht voor de rechtspositie van een dader?
quote:Doodslag? volgens mij is het zo dat als jij lazerus in een auto stapt, jij je auto met voorbedachte rade als wapen gebruikt. Dus moord en geen doodslag.
quote:Hoeveel Nederlanders pleiten al lang voor strenger straffen. Democratie is wil van het volk. ja,ja. De tijd van oom Agent kan niet meer. Ik pleit niet voor doodstraf, maar hoop dat de rechterlijke macht in de leer gaat i Singapore, ( streng maar rechtvaardig) Deze stadstaat is schoon en zeer veilig . Men is bang voor de strafmaat.
quote:@3
doodslag!
dood op zn geweten van een babietje;
doorrijden na ongeluk-hij meldt zich pas weer na 12 uur zodat de alco uit zn
verrotte lijf is;
hij stond al bekend om zn rijgedrag met alcohol;
een leven van een pril gezin totaal verwoest;
en dan lul jij nog over waar de zware beschuldigingen vandaar komen?
is het volgens jou nog niet genoeg?
dus dat zijn de feiten meneertjeikhebgewoongelijk!!!!!!!!!!!!!!!!
En maar hoog van de toren blazen zonder kennis te hebben van voorwaardelijk opzetquote:Ik citeer "Doodslag is het opzettelijk, maar niet met voorbedachten rade, beroven van het leven van een ander."
Meneer is kei-fout, maar er is geen directe opzet in het spel. Het is dood door schuld, of dood door nalatigheid waarvoor hij beschuldigd kan worden.
Ieder beetje advocaat kan deze verkeerd gebruikte term "doodslag" gebruiken in de rechtszaak ten voordele van de verdachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de casus wordt alleen aangegeven dat er sprake is van een effectenportefeuille in een nalatenschap. De erfgenamen hebben er 50% recht op, de echtgenote ook (die tevens geen erfgenaam is) door te trouwen in agvg en zij kan er geen vruchtgebruik op vestigen i.v.m. verzorgingsbehoefte.
Maarrrrr. Kunnen de erfgenamen de effecten wel verkopen zonder toestemming van de echtgenote? Dat haal ik er niet uit.
Zo maar eens even erbij pakken dan.quote:
net gelezen, was absoluut de moeite.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo maar eens even erbij pakken dan.
Voetnoot?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef Blistering het volgende:
Hoe kun je in een tekst mooi verwijzen naar een arrest geen vaste naam heeft (zoals Blackout, Porsche oid)?
Ik heb [ECLI:NL:HR:2012:BU3460] als informatie, maar om dat midden in een tekst te plempen is ook zo lelijk.
Volgens mij mogen we bij deze arrestanalyse geen voetnoten gebruiken. Maar an sich klinkt dat het wel het beste.quote:
Misschien 'Zie HR 1 januari 2012, NJ BJEHSJAK' erachter?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we bij deze arrestanalyse geen voetnoten gebruiken. Maar an sich klinkt dat het wel het beste.
Zit niets anders op. Overigens, verwijs jij gewoon middenin een zin?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef Blistering het volgende:
Hoe kun je in een tekst mooi verwijzen naar een arrest geen vaste naam heeft (zoals Blackout, Porsche oid)?
Ik heb [ECLI:NL:HR:2012:BU3460] als informatie, maar om dat midden in een tekst te plempen is ook zo lelijk.
Ik had:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit niets anders op. Overigens, verwijs jij gewoon middenin een zin?
Prima zoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik had:
''Andere arresten, zoals ECLI:NL:HR:2012:BU3460 & ECLI:NL:HR:2003:AF4287 hebben een soortgelijke strekking als het onderhavige,...''
Vind je? Ik zou op zijn even duidelijk maken om welke instantie het gaat.quote:
Dat staat er toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou op zijn even duidelijk maken om welke instantie het gaat.
Ik ben geen fan van de ECLI, maar is het is of dat, of HR 17 maart 2015, zaak nr.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou op zijn even duidelijk maken om welke instantie het gaat.
Afgekort in een ECLI, ik weet het niet. Ziet er rommelig uit.quote:
Als ik snel Google zegt de Kluwer Leidraad dat ECLI onderdeel is van de verwijzing:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:10 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de ECLI, maar is het is of dat, of HR 17 maart 2015, zaak nr.
Mooi is het absoluut niet, maar het was altijd al afgekort als hr in de arrest aanduidingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Afgekort in een ECLI, ik weet het niet. Ziet er rommelig uit.
Dat is wat anders dan weggemoffeld in en soort hyperlink.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi is het absoluut niet, maar het was altijd al afgekort als hr in de arrest aanduidingen.
Mmm, dat ziet er raar uit. Nog nooit zo een voetnoot gezien om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik snel Google zegt de Kluwer Leidraad dat ECLI onderdeel is van de verwijzing:
http://auteur.kluwer.nl/d(...)cb-9272-0044d94f0075
Hmm. Ik vind het er zelf niet uitzien maar goed, als het zo moetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik snel Google zegt de Kluwer Leidraad dat ECLI onderdeel is van de verwijzing:
http://auteur.kluwer.nl/d(...)cb-9272-0044d94f0075
Kijk maar naar mijn bijdrage.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm, dat ziet er raar uit. Nog nooit zo een voetnoot gezien om eerlijk te zijn.
Heel apart inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:20 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind het er zelf niet uitzien maar goed, als het zo moet
Ik dacht dat het idee was dat je 'eenvoudig' uit de ECLI kan ontleden welke instantie en jaar het ging.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:21 schreef eriksd het volgende:
Een losse ECLI had ik zelf in ieder geval niet verwacht. Ziet er ridicuul uit.
Ik zou iets doen in de trant van "zoals uit een aantal andere arresten blijk,..." en dan alles in een voetnoot knallen. Want dit is ook niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:25 schreef Blistering het volgende:
Dan doen we het zo:
''Andere arresten, zoals HR 10 januari 2012, ECLI:NL:HR:2012:BU3460 & HR 25 maart 2003, ECLI:NL:HR:2003:AF4287 hebben een soortgelijke strekking als het onderhavige..''
Ziet er wel netter uit eigenlijk ja. Erik
Dit is hoe het heurt schijnbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou iets doen in de trant van "zoals uit een aantal andere arresten blijk,..." en dan alles in een voetnoot knallen. Want dit is ook niks.
Hermafrodiet, blauw.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:20 schreef Mshauri het volgende:
Voor het eerst in mijn leven was mijn fiets ingesloten door het slot van een ander.
Drie keer raaien naar het geslacht, bonuspunten voor haarkleur
Was ze hot, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:20 schreef Mshauri het volgende:
Voor het eerst in mijn leven was mijn fiets ingesloten door het slot van een ander.
Drie keer raaien naar het geslacht, bonuspunten voor haarkleur
Excuus Etsu. Ik wil je laatste sprankje hoop in het leven niet ontnemen.quote:
Mooi strak, altijd doenquote:
Het zijn net fietsen, die moet je ook altijd even inrijden.quote:
Man, zo'n uitgerekte kut hoef ik niet. Is net of je een frikandel in een lege gang gooitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het zijn net fietsen, die moet je ook altijd even inrijden.
Als je alles behalve Marks & Spencer II en A Oy negeert is het best wel duidelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:26 schreef eriksd het volgende:
Vandaag een middag onderwijs gehad over die grensoverschrijdende verliesverrekening en het HvJ. Wat een totale chaos.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:21 schreef Mshauri het volgende:
Fijn dat de we dit beschaafd hebben kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |