ik denk toch dat de nummer 5 van Spanje beter is dan de nummer 5 van Nederlandquote:Op zondag 15 maart 2015 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beste competitie ter wereld? Nooit. Buiten de top vier of vijf is het niveau echt niet zo hoog hoor.
Bedankt, maar dat is totaal irrelevant voor mijn punt.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk toch dat de nummer 5 van Spanje beter is dan de nummer 5 van Nederland
Jij bent echt niet helemaal 100.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi reacties zijn weer uitgelokt
[ afbeelding ]
Heb je wel om goedkeuring gevraagd bij Cavliers? Dan kun je wel weer je aids riedeltje van stal halen:
"Ebolaliers en ik vinden..."
Man man man man.
Schattig dit. Jij weet zelf dat er 7 mee doen en Spanje Engeland jaarlijks overklast.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want een competitie bestaat uit 3-4 clubs.
Spanje of Duitsland.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is de beste competitie ter wereld Caveliers?
Post anders nog een plaatje dat je een croissantje aan het eten bent.quote:
Zoek hulp.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Post anders nog een plaatje dat je een croissantje aan het eten bent.
Croissanteliers.
"GGMM en zijn gespleten persoonlijkheid vinden dit leuk."
Ik heb mijn Bielsa shirt al aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies. Ga je vanavond ook genieten van Marseille-Lyon? Gaat echt een kraker worden.
Nou, menig tegenstander ligt wakker van Sociedad (EL: uitgeschakeld door Kuban Krasnodar), Villarreal (EL: verloor van FC Zurich en twee keer gelijk tegen Borussia Mönchengladbach) en Sevilla (tweede in een poule met Feyenoord).quote:Op zondag 15 maart 2015 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schattig dit. Jij weet zelf dat er 7 mee doen en Spanje Engeland jaarlijks overklast.
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Croissanteliers.
9/10quote:Op zondag 15 maart 2015 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Croissanteliers.
Game of Thrones?quote:
quote:
Die ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Nee, deze gast werd geïnterviewd:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Didier_Martel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |