Was het maar zo'n feest. Ben helemaal klaar met die warhoofd.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Schiet er nog maar eentje in Dordt, dan pleurt Rutten misschien op
mongoolquote:Op zondag 15 maart 2015 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Schiet er nog maar eentje in Dordt, dan pleurt Rutten misschien op
Nah, je wordt zowat weggetikt door Dordt. Het elftal staat gewoon heel slecht, is totaal niet gemotiveerd. Deze ploeg kan stukken beter, maar dat wordt al drie maanden niet laten zien.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof hem eerder weg laten gaan ook maar iets gaat helpen... Het team is gewoon incompetent en incapabel.
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je het positief bekijkt dan lopen we 1 punt uit op AZ
Immers of Tevrede wisselen was meer terecht.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die speelt sinds de winter ook als een zak hooi.
Klopt, maar is een van je betere spelers. Haal dan Te Vrede eruit en zet Manu centraal in de spits.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die speelt sinds de winter ook als een zak hooi.
Een goede spits?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als Tevreedkneus nog één wedstrijd in ons shirt speelt, ga ik overwegen iemand in te huren.
Het team wat er wekelijks op het veld staat is anders dan de voltallige selectiequote:Op zondag 15 maart 2015 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof hem eerder weg laten gaan ook maar iets gaat helpen... Het team is gewoon incompetent en incapabel.
Misschien speelt die volgende week wel tegen psvquote:Op zondag 15 maart 2015 18:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als Tevreedkneus nog één wedstrijd in ons shirt speelt, ga ik overwegen iemand in te huren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Gaat idd interessant worden... Het team zonder scorend vermogen, tegen het team zonder verdediging...quote:Op zondag 15 maart 2015 18:09 schreef Buitendam het volgende:
Wordt volgende week blinde tegen de lamme. Ben benieuwd
Moet.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:10 schreef exile79 het volgende:
Rutten mag toch ook gewoon tíjdens de wedstrijd opstappen?
Boetius is geblesseerd.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Immers eruit pleuren, Toornstra op het middenveld, Boetius op rechts.. zo moeilijk kan het toch niet zijn RUTTENNN
Ja, dan hadden we ze nu van de mat getikt.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Immers eruit pleuren, Toornstra op het middenveld, Boetius op rechts.. zo moeilijk kan het toch niet zijn RUTTENNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |