Tja, ik snap dat kennis die je niet gebruikt uiteindelijk wegzakt, maar dit (en het raketverhaal) gaat wel heel ver...ik zou dan wel wat voorzichtiger worden met mijn claimsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat doet zich dan voor als iemand met een wetenschappelijke achtergrond/insteek
Laten we Boston eens al voorbeeld nemen. Hoeveel BNW'ers ken jij die niet in crisisacteurs geloven, maar denken dat de Kwade Genius wist waar deze radicaliserende jongens mee bezig waren en het heeft laten gebeuren? Ik volg deze reeks al vanaf het begin en ik heb echt niemand serieus zien posten over die laatste mogelijkheid. Het is hoogstens eens terzijde opgemerkt. De realiteit is dat de overgrote meerderheid van de BNW'ers die zich in deze reeks laten zien gelooft in een bizar gecompliceerd en riskant complot, waarbij de Kwade Genius tegelijkertijd zowel briljant moet zijn om zo'n ingewikkeld samenspel van vele actoren te coördineren, als wel een razende idioot moet zijn door zo'n veel te ingewikkeld plan te bedenken en vervolgens de meest amateuristische crisisacteurs in te huren en goedkoop nepbloed veel te spaarzaam te gebruiken, en daarmee een broodkruimelspoor achterlaat waar alle hongernegertjes in Afrika een jaar van zouden kunnen eten. Het is gewoon precies zoals dat stripje dat eerder in dit topic geplaatst is. Of zoals Matt Taibbi eens treffend omschreef over de 9/11 complottheorieen:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat maakt het niet onmogelijk. Daarbij komt nog wel dat er ook binnen de gemeenschap van conspiracies hele fracties zijn die het in meer of mindere mate met elkaar eens zijn. Je hebt de BNW light mensen, zien hier en daar wel wat geks en houden het erop dat Obama erachter zit of zo. Tot aan de hardcore variant dat we allemaal pure holografische bewustszijnswolkjes zijn die gedomineerd worden door reptillians die zich voeden op woede, angst en verdriet, dat de reïncarnatie cyclus gekaapt is en iedereen en alles elke keer weer teruggeworpen wordt naar deze gevangenisdimensie om als emotionele batterij te fungeren voor onze reptillian overlords.
Om die over één kam te scheren is een beetje hetzelfde als iemand die ooit een schietgebedje heeft gedaan gelijk te stellen aan Boko Haram.
quote:You get the idea. None of this stuff makes any sense at all. If you just need an excuse to assume authoritarian powers, why fake a plane crash in Shanksville? What the hell does that accomplish? If you're using bombs, why fake a hijacking, why use remote-control planes? If the entire government apparatus is in on the scam, then why bother going to all this murderous trouble at all -- only to go to war a year later with a country no one even bothered to falsely blame for the attacks? You won't see any of this explored in 9/11 Truth lore, because the "conspiracy" they're describing is impossible everywhere outside a Zucker brothers movie -- unbelievably stupid in its conception, pointlessly baroque and excessive in its particulars, but flawless in its execution, with no concrete evidence left behind and tens of thousands keeping their roles a secret forever.
http://www.alternet.org/s(...)11_truth%27_movement
Weer zo'n bizar voorbeeldje van de zelfgenoemde wetenschapper.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Och mata tochJe hebt het ook echt niet begrepen he?
Stel ik sla je een jaar lang elke dag in je gezicht. Vervolgens ben je een week zwaar verkouden, en krijg je die week een mep binnen korte tijd van een goede nies of hoestbui. 100% score die week! Leg mij dan maar eens uit waarom de rest van het jaar er niet toe doet, om hier conclusies uit te kunnen trekken.
Nee, dat is een analogie van mensen die statistiek begrijpen. Als jij statistiek had begrepen had je perfect de analogie begrepen. Het is overigens zelfbenoemde. Snap je zelf niet dat het heel lastig discussiëren is als mensen al weigeren basale statistiek te begrijpen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Weer zo'n bizar voorbeeldje van de zelfgenoemde wetenschapper.
Ik denk dat de fake terrorist krijgt de death sentence....dan krijgen we 't zelfde hullabaloo in onze gezichten gerammde van elke MSM bron in 't West.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
Defense's goal in Boston Marathon bombing trial: Save Dzhokhar Tsarnaev's life
The capital murder trial in the Boston Marathon bombing is moving so quickly that a verdict against Dzhokhar Tsarnaev could come as soon as the next two weeks.
Given his attorney's surprising admission during opening statements that the 21-year-old Russian immigrant detonated one of the two pressure-cooker bombs in April 2013, Tsarnaev is almost certain to be found guilty.
The only cliffhanger now is whether the jury will sentence Tsarnaev to death, as U.S. prosecutors want, or spare his life, which has become the primary pursuit of his defense team.
“It is the sentencing phase,” said Boston College Law School professor Robert Bloom, “where you win or lose.”
Hele artikel: http://www.latimes.com/na(...)20-story.html#page=1
Ok en als hij de doodstraf krijgt waarom schreeuwt hij dan niet dat hij erin is geluisd? Waarom probeert zijn advocaat dat niet aan te tonen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de fake terrorist krijgt de death sentence....dan krijgen we 't zelfde hullabaloo in onze gezichten gerammde van elke MSM bron in 't West.
Urenlang BS praatprogrammas,actualiteit,special reports,interviews met huilende,geschokte 'familie en vrienden van' enz.enz. over iets dat is niet gebeuren.
Wat 'n poppenkast zeg!
Maar uitleggen waarom het bizar of fout is kan je niet he? Ik weet dat je erg veel moeite hebt met voorbeelden en analogien, maar probeer het toch nog eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit begint op domweg schelden te lijken. Kun je ook uitleggen waarom je het ergens niet mee eens bent?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 't meerdere keren duidelijk uitgelegd waarom ik de Boston verhaal onzin vind.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit begint op domweg schelden te lijken. Kun je ook uitleggen waarom je het ergens niet mee eens bent?
Je gaat niet in op de vraag waarom je het een bizar voorbeeld vindt. En ook deze opmerking lijkt weer nergens op. Schelden zonder onderbouwing is geen disussieren..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 't meerdere keren duidelijk uitgelegd waarom ik de Boston verhaal onzin vind.
Dat is ook duidelijk te zien op video
BNW is een slecht voorbeeld om een volledig beeld te krijgen van de bestaande theoriën omdat het een relatief kleine groep is en de meeste zijn het met elkaar eens, dus weinig variatie. Persoonlijk ben ik van mening dat de hoax/alles is nep theorie die overal rond komt springen een dikke afleidingsmanoeuvre is en dat de verdachten eventueel door een groepje mensen zijn overgehaald om te radicaliseren en dan niet perse door moslim extremisten, wie wel? Geen enkel idee overigens. Maar de hoax theorie is volgens mij niet vol te houden of kloppend te krijgen. Keep it simple stupidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:13 schreef Terecht het volgende:Laten we Boston eens al voorbeeld nemen. Hoeveel BNW'ers ken jij die niet in crisisacteurs geloven, maar denken dat de Kwade Genius wist waar deze radicaliserende jongens mee bezig waren en het heeft laten gebeuren? Ik volg deze reeks al vanaf het begin en ik heb echt niemand serieus zien posten over die laatste mogelijkheid. Het is hoogstens eens terzijde opgemerkt. De realiteit is dat de overgrote meerderheid van de BNW'ers die zich in deze reeks laten zien gelooft in een bizar gecompliceerd en riskant complot, waarbij de Kwade Genius tegelijkertijd zowel briljant moet zijn om zo'n ingewikkeld samenspel van vele actoren te coördineren, als wel een razende idioot moet zijn door zo'n veel te ingewikkeld plan te bedenken en vervolgens de meest amateuristische crisisacteurs in te huren en goedkoop nepbloed veel te spaarzaam te gebruiken, en daarmee een broodkruimelspoor achterlaat waar alle hongernegertjes in Afrika een jaar van zouden kunnen eten. Het is gewoon precies zoals dat stripje dat eerder in dit topic geplaatst is. Of zoals Matt Taibbi eens treffend omschreef over de 9/11 complottheorieen:
Als ze zijn overgehaald door een niet-Moslim moet die gast toch tijdens de rechtszaak dat wel naar voren brengen? Als iemand die zich voordeed als een radicaal hen heeft gebrainwashed zullen ze het waarschijnlijk niet eens weten dat ze genaaid zijn en zal hij het er niet over hebben. En waarom zouden ze überhaupt zo'n aanslag uitvoeren als één of andere niet-Moslim hen vertelt dat ze dat moeten doen? En wat zijn de criteria op basis waarvan ze geselecteerd zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
BNW is een slecht voorbeeld om een volledig beeld te krijgen van de bestaande theoriën omdat het een relatief kleine groep is en de meeste zijn het met elkaar eens, dus weinig variatie. Persoonlijk ben ik van mening dat de hoax/alles is nep theorie die overal rond komt springen een dikke afleidingsmanoeuvre is en dat de verdachten eventueel door een groepje mensen zijn overgehaald om te radicaliseren en dan niet perse door moslim extremisten, wie wel? Geen enkel idee overigens. Maar de hoax theorie is volgens mij niet vol te houden of kloppend te krijgen. Keep it simple stupid.
11 september is juist één van de mooiste voorbeelden van hoe breed het scala aan theorieën waren en nog steeds zijn. Van 'ze wisten ervan' tot aan drone hologram projectors en een gezamenlijk complot van (tien?)duizenden mensen die er van wisten en alles er tussen in. Volgens mij zijn het er makkelijk tientallen zo niet honderdtallen. (geen idee). En wie weet zitten er in het complottheorie wereld wel een relatief grote groep die het graag zo uitgebreid en gek mogelijk ziet en zich daardoor laten leiden, (of ze hebben het aan het rechte eind natuurlijk, waarom niet)?
OK,misschien had ik beter niet op Heks z'n post gereageerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je gaat niet in op de vraag waarom je het een bizar voorbeeld vindt. En ook deze opmerking lijkt weer nergens op. Schelden zonder onderbouwing is geen disussieren..
Dat ligt eraan als je denkt dat er echte rechtzaak aan de gang is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ok en als hij de doodstraf krijgt waarom schreeuwt hij dan niet dat hij erin is geluisd? Waarom probeert zijn advocaat dat niet aan te tonen?
Oh dus rechter, aanklager en advocaat zitten ook al in het complot? Hoe groot moet het complot wel niet zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als je denkt dat er echte rechtzaak aan de gang is.
Ze kunnen ook 'n fake executie in onze gezichten smeren.imo.
Dat is geen antwoord op de vraag over statistiek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK,misschien had ik beter niet op Heks z'n post gereageerd.
En als jij denkt dat de verhalen van Jeff,Carlos, e.a. klopt wel....nou goed.
Er komt wel 'n punt waar tis gewoon nutteloos om verder in discussie te gaan met bepaalde posters.
Als mensen zijn tevereden met (imo) MSM BS verhaaltjes - wat doen ze hier dan? Ze krijgen geen 'discussie/ruzie' van/met mij.
Heb jij zelf 'n goeie verklaring hoe iemand(Carlos de 'guardian angel) kan 'run around helping everyone' met afgelazen benen (Jeffrey e.a.?) maar het is duidelijk te zien dat ie aan de hekken en vlaggen aan 't slopen was?
Behalve van dat,de gasten komen helemaal niet geloofwaardig e/of oevrtuigend over.imo.
Hoe duidelijk moet 't zijn om te zien dat iemand vertelt enorme leugens?
Dat ga je niet krijgen ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag over statistiek.
Toch jammer dat juist hij ons dan beschuldigt van kortzichtig zijn. Hij wil niet eens op vragen ingaan terwijl ik bereid ben zijn verhaal te geloven als hij mijn vragen overtuigend beantwoordt. Heeft hij ook maar 1 keer aangegeven te overwegen dat het wel eens geen complot kan zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ga je niet krijgen ook.
Tingo draait op gezette tijden zijn Hollywoodverhaaltje af . Gewoon overheen lezen.
Nope.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toch jammer dat juist hij ons dan beschuldigt van kortzichtig zijn. Hij wil niet eens op vragen ingaan terwijl ik bereid ben zijn verhaal te geloven als hij mijn vragen overtuigend beantwoordt. Heeft hij ook maar 1 keer aangegeven te overwegen dat het wel eens geen complot kan zijn?
Als het een vals vlaggetje is geweest dan vermoed ik inderdaad niet dat de recruiters helemaal eerlijk zijn geweest over zichzelf. Gewoon een spelletje opgezet met half waarheden en regelrechte leugens over een langere tijd (nou ja, gewoon. Bij wijze van spreken dan), doen ze zichzelf voor als vrome boze moslims en langzaam maar zeker vergiftigen ze hun doelwit. Ik denk niet dat ze zich voorstellen als geheim agenten van de CIA/Bilderberg/Illuminati/Mossad/AIVD/lokale acteerclub.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als ze zijn overgehaald door een niet-Moslim moet die gast toch tijdens de rechtszaak dat wel naar voren brengen? Als iemand die zich voordeed als een radicaal hen heeft gebrainwashed zullen ze het waarschijnlijk niet eens weten dat ze genaaid zijn en zal hij het er niet over hebben. En waarom zouden ze überhaupt zo'n aanslag uitvoeren als één of andere niet-Moslim hen vertelt dat ze dat moeten doen? En wat zijn de criteria op basis waarvan ze geselecteerd zijn?
Als ze al zijn gerecruteerd vanuit een black op setting, moet het geweest zijn door iemand die zich voordeed als Moslim en hen langzaam heeft gebrainwashed.
Ik weet niet. Ik stel vragen over de validiiteit van de officiele verhaal,dat bedoelt niet dat ik weet door wie,waarom en/of door wie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh dus rechter, aanklager en advocaat zitten ook al in het complot? Hoe groot moet het complot wel niet zijn?
Ik kom hier niet om antwoorden te geven.Er zijn,geen twijfel statistiekers die kunnen maken wat ze willen van statistiek....beetje zoals bepaalde filialen van Wetenschap Inc.Ltd. yahoo.com. bvb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag over statistiek.
Dat zijn erg sterke statements om te maken over iets (statistiek) waar je helemaal niets van begrijpt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik kom hier niet om antwoorden te geven.Er zijn,geen twijfel statistiekers die kunnen maken wat ze willen van statistiek....beetje zoals bepaalde filialen van Wetenschap Inc.Ltd. yahoo.com. bvb.
Ik snap wat je bedoelt maar ik hoop dat je snapt dat het soms alleen maar meer vragen oproept en dat alternatieve verklaringen op een gegeven moment onhoudbaar of tegenstrijdig zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik stel vragen over de validiiteit van de officiele verhaal,dat bedoelt niet dat ik weet door wie,waarom en/of door wie.
.(oh fck thats probably all messed up as usual, but who cares,as long as you get the drift)
Wel hij heeft gelijk dat je met statistiek van alles kunt doen en misleidende statistieken kunt maken. Laat die 100 procent met zes aanslagen daar een mooi voorbeeld van zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zijn erg sterke statements om te maken over iets (statistiek) waar je helemaal niets van begrijpt.
Neem dan 'n 2ltr. emmertje,doe 1ltr tomato ketchup,ltr water,beetje zwarte werf erin.effe goed mengen...dan ga je dat op je terrasje of op beton tegels en zie wat voor bende dat maakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ga je niet krijgen ook.
Tingo draait op gezette tijden zijn Hollywoodverhaaltje af . Gewoon overheen lezen.
Dat laat ik graag aan jou over.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Neem dan 'n 2ltr. emmertje,doe 1ltr tomato ketchup,ltr water,beetje zwarte werf erin.effe goed mengen...dan ga je dat op je terrasje of op beton tegels en zie wat voor bende dat maakt.
Who cares - er zijn veel leukere dingen in 't leven dan understanding statistics.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zijn erg sterke statements om te maken over iets (statistiek) waar je helemaal niets van begrijpt.
Als je statistiek zou begrijpen zou je begrijpen dat die zes aanslagen en drills op de dag zelf inderdaad toeval zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Who cares - er zijn veel leukere dingen in 't leven dan understanding statistics.
Ik heb 't over Boston hoax. I don't give a flying fck about statistics.
Really? Mag ik effe langskomen met de ingredienten?quote:
Dat doe je schijnbaar toch wel, gezien je uitspraken doet die je alleen onderbouwd kan doen als je enig besef hebt van statistiek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Who cares - er zijn veel leukere dingen in 't leven dan understanding statistics.
Ik heb 't over Boston hoax. I don't give a flying fck about statistics.
Heb ik geen interesse in.Je kan natuurlijk ff door blabberen over statistiek maar dat maakt geen verschil op de 'echtheid' van de Boston bs.imo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je statistiek zou begrijpen zou je begrijpen dat die zes aanslagen en drills op de dag zelf inderdaad toeval zijn.
Maak er maar een filmpje vanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Really? Mag ik effe langskomen met de ingredienten?
Stop die maar ergens waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Really? Mag ik effe langskomen met de ingredienten?
Omdat het niet in jouw straatje past. Je hebt er geen moeite mee om statistieken te gebruiken die in jouw straatje passen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb ik geen interesse in.Je kan natuurlijk ff door blabberen over statistiek maar dat maakt geen verschil op de 'echtheid' van de Boston bs.imo.
Waarom zou ik over statistieken hebben. Jeetje.
Heeft ie net de zonsverduistering gemist.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stop die maar ergens waar de zon niet schijnt
Waarom wil je zo graag over statistiek.Am not fckin interested in sta(si)tistics.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat doe je schijnbaar toch wel, gezien je uitspraken doet die je alleen onderbouwd kan doen als je enig besef hebt van statistiek.
Maar je beantwoordt geen vragen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik stel vragen over de validiiteit van de officiele verhaal,dat bedoelt niet dat ik weet door wie,waarom en/of door wie.
.(oh fck thats probably all messed up as usual, but who cares,as long as you get the drift)
Omdat je zonder basis statistische kennis niet kan beoordelen dat die overlap tussen oefening en aanslag zo vreemd toevallig isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag over statistiek.Am not fckin interested in sta(si)tistics.
Great!quote:
Dus ben je ook niet geïnteresseerd in waarheidsvinding.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag over statistiek.Am not fckin interested in sta(si)tistics.
Don't I?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar je beantwoordt geen vragen?
Oh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus ben je ook niet geïnteresseerd in waarheidsvinding.
Ik heb niks geschreven over statistiek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat je zonder basis statistische kennis niet kan beoordelen dat die overlap tussen oefening en aanslag zo vreemd toevallig isVooral mata zou dit beter moeten weten.
Je vond mijn voorbeeld over statistiek bizar. zonder verder te kunnen zeggen waarom dat was.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb niks geschreven over statistiek.
Jullie willen bewijzen dat het anders zit dus ligt de bewijslast bij jullie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef Summers het volgende:
Iedereen schijnt te vergeten dat de msm versie net zo goed een complot genoemd kan worden , waar blijft de kritische blik voor het msm complot ?
Omdat die het niet snapt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je vond mijn voorbeeld over statistiek bizar. zonder verder te kunnen zeggen waarom dat was.
Misschien moet je even weg van het toetsenbord, je begint een beetje door te draaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |