SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 jaar op rij gewoon.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Milik. Baas der bazen. Ajax volgend jaar weer kampioen.
Tussenjaartje genomenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Overklast worden en toch de punten pakken, dan word je kampioen.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:53 schreef Paxcon het volgende:
Zo zie je maar weer dat het in het voetbal niet altijd zo loopt als uit het wedstrijdbeeld blijkt
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Zo, ze kunnen weer inzakken. Triest.
Helaas, dat is de kwaliteit van PSV dit jaarquote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Overklast worden en toch de punten pakken, dan wordt je kampioen.
Hoelang gaat deze act door?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pec zwolle volgend jaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt jequote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Is goed man.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Wij winnen de Europa League, je mag die titel hebben.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Wij winnen de Europa League, je mag die titel hebben.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef GGMM het volgende:
Veel niveau kan je ook niet verwachten natuurlijk van een user met de naam Admiraal Kontkanaal.
Als ouders zou je je doodschamen.
Blijk je er toch niks van te snappen.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat PSV de hele 2de helft constant aan het aanvallen is, terwijl ik hier lees dat Groningen domineert :S
Dan heb je er gewoon weinig kijk opquote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat PSV de hele 2de helft constant aan het aanvallen is, terwijl ik hier lees dat Groningen domineert :S
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke ouder noemt hun kind ook Admiraal. Is toch ook raar.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef GGMM het volgende:
Veel niveau kan je ook niet verwachten natuurlijk van een user met de naam Admiraal Kontkanaal.
Zit er frietvet in je ogen?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
xdquote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wordt zo dus 3-1quote:Op zondag 15 maart 2015 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Het is wachten op de meer dan terechte 2-2
Je hebt gelijk, het spijt me.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had niet van jou verwacht dat je je zou verlagen tot dit erbarmelijke niveau.
Brenet komt hem zo halenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:00 schreef Rabieluh het volgende:
Willems tegenhouden is altijd een scoringskans ontnemen, waar blijft de rode kaart!
Ajax wordt dus kampioenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:01 schreef Paxcon het volgende:
Een echte kampioen wint ook wedstrijden waarbij de tegenstander drie klasses beter is, dat zie je vandaag wel weer
Welke wedstrijd zit jij te kijken?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:01 schreef Paxcon het volgende:
Een echte kampioen wint ook wedstrijden waarbij de tegenstander drie klasses beter is, dat zie je vandaag wel weer
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef GGMM het volgende:
Het is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 16:01 schreef Paxcon het volgende:
Bergwijn ziet er niet bij, anders was dat de oplossing geweest.quote:
Ja, je voetbalt veelal met 10man. Zelfs passes over 3 meter lukken niet goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bergwijn ziet er niet bij, anders was dat de oplossing geweest.
een vliegtuig besturenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:06 schreef Kopsterk het volgende:
Wat kan El Ghazi eigenlijk NIET? Misschien een stukje functionele techniek af en toe, maar verder..
Racist.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou dus niet misstaan op de Afrika Cup.
Wat een slechte lineupquote:Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder,
Arno Vermeulen
Co Adriaanse
Kenneth Perez
Dat wordt weer een ebola showquote:Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder,
Arno Vermeulen
Co Adriaanse
Kenneth Perez
Ik ga speciaal voor Arno kijkenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder,
Arno Vermeulen
Co Adriaanse
Kenneth Perez
Ze zouden maar opeens in je woonkamer op de bank zitten, doodeng.quote:
'per ongeluk'quote:Op zondag 15 maart 2015 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou hij waarschijnlijk per ongeluk in een gebouw jagen ja.
Haha snap je.
mwa, vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moet wel vooral van El Ghazi komen nu
Blij zijn dat Hendrix geen 2e geel pakt, dat is het enige wat ik kan bedenken.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maher voor Hendrix, wat moet ik hier van denken?
okquote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Paul het volgende:
IK SCHUIMBEK VAN WOEDE DAT AJAX ZOVEEL VOORSTAAT TEGEN HEERENVEEN! Met pasen jonge dan walst Utrecht over Ajax heen. De galgenwaard zal kolken! De Utrecht-supporters zijn zich alvast aan het opwarmen! Wat een giga-overwinning gaat dat worden!
IK SCHUIMBEK VAN WOEDE DAT AJAX ZOVEEL VOORSTAAT TEGEN HEERENVEEN! Met pasen jonge dan walst Utrecht over Ajax heen. De galgenwaard zal kolken! De Utrecht-supporters zijn zich alvast aan het opwarmen! Wat een giga-overwinning gaat dat worden!
Dat leren ze in die kringen anders ook binnen no time.quote:
Dat psv uit moet kijken voor de 2-2 want maher kan het niet belopenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maher voor Hendrix, wat moet ik hier van denken?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Paul het volgende:
Maher staat in de top vijf van meeste meters gemaakt bij PSV.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat psv uit moet kijken voor de 2-2 want maher kan het niet belopen
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat psv uit moet kijken voor de 2-2 want maher.
koquote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Paul het volgende:
Maar zijn het ook nuttige meters? Wie weet loopt hij 20% van de tijd de verkeerde kant op.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maher staat in de top vijf van meeste meters gemaakt bij PSV.
Dat is wat Utrecht met ajax gaat doen.quote:
Depay meeste schoten richting goal. Wil niet zeggen dat het effectief is.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maher staat in de top vijf van meeste meters gemaakt bij PSV.
lekker jixenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
jixen is iets voor mensen met een IQ van een 12jarige hadden we gisteren afgesproken.
Maar ik heb het IQ van een 9 jarige.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
jixen is iets voor mensen met een IQ van een 12jarige hadden we gisteren afgesproken.
Wat is een IQ?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik heb het IQ van een 9 jarige.
Kishna is over het algemeen toch wel een stuk beter dan Andersen, Schone (als buitenspeler) of Menig. Ik hoop dat hij er snel weer gewoon bij is.quote:
twitter:fcutrechtpics twitterde op woensdag 04-03-2015 om 19:40:06Be there ! 5 april #utraja #utrproat http://t.co/sJls3g8JLV reageer retweet
Gaat nu wát aanzetten? De oven?quote:
Ik dacht Locadia.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik riep steeds Guarado.
Na Boetius natuurlijk
Nee maar je moest douchenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar een echte Ajacied verlaat de wedstrijd niet voor het laatste fluitsignaal.
Wel fijn, hoeft ie geen nieuw spotje in te studerenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:18 schreef Zorro het volgende:
Een leeg doel en dan nog niet scoren
"Ik mis weleens"
Ja.
bazoerquote:Op zondag 15 maart 2015 16:18 schreef Cavaliers het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat Guardado de beste speler van de Eredivisie is?
Komt door al die licht getinte jongens.quote:
Onder mensen van zijn eigen denkniveau dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:20 schreef Sked het volgende:
Depay mag voor straf een week meetrainen bij de E pupillen
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komt door al die licht getinte jongens.
Doping.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe de neuk is Bazoer al zó goed op die leeftijd? Bedankt nog PSV
Valt op omdat de rest bij ajax kut isquote:Op zondag 15 maart 2015 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ze doen bij Elinkwijk iets in het water ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
Jij ligt op koers voor morbide obesitasquote:Op zondag 15 maart 2015 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen ligt op koers voor Europees voetbal
Wtf?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij ligt op koers voor morbide obesitas
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Volgend seizoen wordt Ajax weer kampioen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Worden jullie nooit moe van jezelf?quote:
Hoop doet leven in Amsterdamquote:Op zondag 15 maart 2015 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Worden jullie nooit moe van jezelf?
Duh.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ah, jij weet wat er gebeurd is.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:30 schreef Sked het volgende:
Kishna spreekt De Boer tegen. Kishna disciplinair geschorst.
Echt een kneusjes dat ze juichen voor hun vriendquote:Op zondag 15 maart 2015 16:32 schreef GGMM het volgende:
Tering wat genant die kneusjes na Isimad z'n goal.
issie mad?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:32 schreef GGMM het volgende:
Tering wat genant die kneusjes na Isimad z'n goal.
Je weet dondersgoed dat ik dat niet bedoelde.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt een kneusjes dat ze juichen voor hun vriend
Zeg dan ook gewoon wat je bedoelt.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat ik dat niet bedoelde.
Een slechte voetballer.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
Van der Velden is een middelmatige voetballer.
Goeie comebackquote:Op zondag 15 maart 2015 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs appelmoes kon dat niet redden nee.
Leo Driessen is niet goed bij zijn hoofd en Evert wordt ook een dagje ouder.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo Driessen en Evert ten Napel vinden hem erg goed.
Daar teken ik voorquote:Op zondag 15 maart 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dordrecht gaat een punt pakken.
Zou mooi zijn als ze winnen. Straks Louis weerquote:Op zondag 15 maart 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kots op Louisquote:Op zondag 15 maart 2015 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze winnen. Straks Louis weer
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 maart 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
als hij op oscar haat is hij gek.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij haat op alles en iedereen.
Nou nou nouquote:Op zondag 15 maart 2015 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kots vandaag op alles
Alles is ebola vandaag!
Wat vond je van Nairo?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat jou niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TR gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals Mani al zei: als hij eenmaal wit spul ziet gaat hij als de brandweer.
dan nietquote:Op zondag 15 maart 2015 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden..
Hoe gaat het er vandaag mee Johannes?quote:
Ja ik dacht even iets andersquote:
Als het gelijk was geweest had niemand bij psv mogen klagenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeizaam, maar terecht gewonnen, net als Ajax van PSV.
De vriendin van te Vrede, ze is ontevrede.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Welk schijtwijf zit er constant doorheen te lachen zeg
Ben niet thuis.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent snel thuis trouwens
Je moeder.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Welk schijtwijf zit er constant doorheen te lachen zeg
Zit nu even te eten bij de mc.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oké, was het een beetje leuk in het kidsvak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |