Dat leren ze in die kringen anders ook binnen no time.quote:
Dat psv uit moet kijken voor de 2-2 want maher kan het niet belopenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maher voor Hendrix, wat moet ik hier van denken?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Paul het volgende:
IK SCHUIMBEK VAN WOEDE DAT AJAX ZOVEEL VOORSTAAT TEGEN HEERENVEEN! Met pasen jonge dan walst Utrecht over Ajax heen. De galgenwaard zal kolken! De Utrecht-supporters zijn zich alvast aan het opwarmen! Wat een giga-overwinning gaat dat worden!
okquote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Paul het volgende:
IK SCHUIMBEK VAN WOEDE DAT AJAX ZOVEEL VOORSTAAT TEGEN HEERENVEEN! Met pasen jonge dan walst Utrecht over Ajax heen. De galgenwaard zal kolken! De Utrecht-supporters zijn zich alvast aan het opwarmen! Wat een giga-overwinning gaat dat worden!
Maher staat in de top vijf van meeste meters gemaakt bij PSV.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat psv uit moet kijken voor de 2-2 want maher kan het niet belopen
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat psv uit moet kijken voor de 2-2 want maher.
koquote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Paul het volgende:
Maar zijn het ook nuttige meters? Wie weet loopt hij 20% van de tijd de verkeerde kant op.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maher staat in de top vijf van meeste meters gemaakt bij PSV.
Dat is wat Utrecht met ajax gaat doen.quote:
Depay meeste schoten richting goal. Wil niet zeggen dat het effectief is.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maher staat in de top vijf van meeste meters gemaakt bij PSV.
lekker jixenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
jixen is iets voor mensen met een IQ van een 12jarige hadden we gisteren afgesproken.
Maar ik heb het IQ van een 9 jarige.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
jixen is iets voor mensen met een IQ van een 12jarige hadden we gisteren afgesproken.
Wat is een IQ?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik heb het IQ van een 9 jarige.
Kishna is over het algemeen toch wel een stuk beter dan Andersen, Schone (als buitenspeler) of Menig. Ik hoop dat hij er snel weer gewoon bij is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |