SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef Hilmo het volgende:
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?
Phaidra, geweldig van de dag weg![]()
Leuke foto's ook!
A. is morgen een half jaar en we gaan vanaf nu stukken en prakjes afwisselen. Ik geef A. inderdaad nu ze goed rechtop zit in de stoel pas zo af en toe een stuk fruit of gekookte groente en merk dat ze heel gericht het naar haar mond brengt en ook 'kauwt' met haar kaken. En bij teveel (de broodkorstquote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef Hilmo het volgende:
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?
Phaidra, geweldig van de dag weg![]()
Leuke foto's ook!
daar gaan ze van huilenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:55 schreef Hilmo het volgende:
Razz, zou ik ook eng vinden denk ik![]()
Met komkommer beginnen was mijn plan.
Hihi, ik heb al paar keer mijn buik geaaid![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
Lastig hoor, Blue en Dyreje ziet je baby toch het liefste blij. Hoop dat t van snel voorbijgaande aard is.
Vraagje voor de werkende mama's: ik lijk het elke keer moeilijker te vinden om M naar het kdv te brengen. De eerste week allemaal prima, maar nu doe ik het met een knoop in mijn maagen t ligt niet aan het kdv, het gaat goed daar en ze zijn lief voor hem enzo... herkennen jullie dit?
Ik breng hem voor acht uur en haal hem na vijf uur op onafhankelijk van mijn werkuren, en dat gaat ook steeds minder goed voelenmaar ik heb die uurtjes nodig om mijn werk goed te doen en niet steeds thuis te hoeven werke .
Ik begin nu al bijna spijt te krijgen van mijn beslissing om na de zomervakantie weer vier dagen te gaan werken
Vind t zo stom van mezelf dit!
Je mag wel een dagje mijne lenen hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef DJMO het volgende:
kun je die beslissing nog terugdraaien Kwak? Of ouderschapsverlof inzetten en minder gaan werken?
Straks na de zomervakantie gaat Michael twee dagen naar het kdv, zodat ik kan gaan solliciteren. Ben ook benieuwd hoe ik dat ga vinden ...
Vandaag gaan de geboortekaartjes op de bus, ga ik de aangifte doen bij de gemeente en verder rustig aan doen.. Na het regeldagje van eergisteren kwam michael vannacht stipt om de drie uur en ligt nu alweer bijna anderhalf uur te ronken in de box. saai hoor zo'n baby
quote:Op maandag 16 maart 2015 08:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je mag wel een dagje mijne lenen hoordat is nooit saai!
voor de moppers. Zit er een sprongetje aan te komen oid?
Crump ik droomde vannacht nog van WHij ging op Lou zitten en begon haar eten op te eten
klinkt als Wquote:Op maandag 16 maart 2015 08:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je mag wel een dagje mijne lenen hoordat is nooit saai!
voor de moppers. Zit er een sprongetje aan te komen oid?
Crump ik droomde vannacht nog van WHij ging op Lou zitten en begon haar eten op te eten
Mnohquote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en mijn baby was gisteren toch stuk? Zomaar gaan slapen zonder speen.. en toen.. jawel.. sliep ze voor het eerst klokje rond. Van 19:30 - 7:30 en toen ging het alarm ook echt meteen goed aan want ze had Heel Erg Honger. Ze deed dit vast om haar verhalfjaardag van vandaag te vieren
.
Eerste werkdag!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:25 schreef Radyhyn het volgende:
Haaaiii vanaf eerste kolfmomentje op mijn eerste werkdag
DJ Welkom!
Razz gratz!!
Crump spannend woensdag
Nou ja, omdat ik met meer dan een uur reistijd zit, zijn de kdv-dagen wel langer dan als ik (of vriend) op fietsafstand zouden zitten. Dat vind ik wel eens stomquote:Op maandag 16 maart 2015 10:09 schreef Dyre het volgende:
Nou, ze is nog steeds uit haar hum met een flinke huilbui vanochtend, maar ze ligt weer even op bed na een fruithapje en dan hoop ik dat ze blij wakker wordt strakjes. Tandjes, ja, zou kunnen. Maar we voelen en zien nog helemaal niks. Ze heeft al máánden kwijlbuien en rode wangen.
Die droom!
Maareh, die lange dagen op het kdv waar jullie het over hebben, zo ontzettend lang is dat toch niet? Als je gewoon van (half) 9 tot 5 werkt is het toch heel normaal dat je kindje 8 á 9 uur op het kdv zit?
Wat vinden jullie dan een 'normaal' aantal uren op het kdv?
ik snap natuurlijk wel dat het vervelend kan voelen om je kindje daar een hele dag achter te laten terwijl jij op je werk zit (heb ik soms ook), maar specifiek het aantal uren maakt voor mij dan geen verschil
weinig rust? De mijne slaapt vier keer per dag op het kdvquote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ik met meer dan een uur reistijd zit, zijn de kdv-dagen wel langer dan als ik (of vriend) op fietsafstand zouden zitten. Dat vind ik wel eens stom. En ik vind 7.30-17.00 lang als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een schooldag. Niet helemaal eerlijk, dat weet ik ook wel, maar het zijn best veel indrukken natuurlijk voor een baby, met weinig mogelijkheid om de rust op te zoeken.
Moet je kind wel willen/kunnen slapenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weinig rust? De mijne slaapt vier keer per dag op het kdvhet is ook geen educatie, het is opvang. Maar goed, ik heb best een relatief rustig kinderdagverblijf natuurlijk.
Ben heel benieuwd naar haar! Haar naam is echt prachtigquote:Op maandag 16 maart 2015 12:14 schreef Risu het volgende:
![]()
Hoi ik heb een baby. Y is nu een week oud en het herstel van de ks is nou zodanig dat ik weer van alles meer kan dus ik ga me eens wat meer in dit topic gooien. Meelezen is de afgelopen dagen wat moeizamer gegaan, maar ik doe mijn best.
mijn man wil geen foto's online, maar ik zal van de week eens kijken of ik niet een kleine reportage kan maken en het heel even online kan gooien. Dan kunnen jullie ook zien wat een mooi meisje ik heb gebakken.![]()
Misschien gaan we vanmiddag even buiten wandelen voor het eerst. Als mama niet te moe is.
Hier huilt baby alsmaar als hij wakker is door zijn eigen vermoeidheid. Althans ik vermoed vermoeidheid gezien zn tollende ogen.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En slapende babies vs. wakkere babies; hier wakkere baby check. Al sinds dat ze 2 maanden is. Vandaag ook. 5.50 wakker om 11 uur gaan slapen. Was al blij dat ze sliep na al die tijd nonstop met kind bezig te zijn geweest. Een kwartier was ze onder zeil en sindsdien weer klaar wakkerZo maar weer wandelen, moet toch even naar de winkels. En dan hoop ik dat ze daarna moe is.
Morgen hebben we trouwens een fotoshoot met zijn tweetjes! Superleuk!
ja okee, dat compliceert wel e.e.a.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Moet je kind wel willen/kunnen slapen. Ik had (/heb) een weinig slapend exemplaar dat overprikkeld thuiskwam. Hij vond het geweldig leuk, daar niet van, maar we merkten wel dat het voor hem heel anders was dan 'vervangend thuis' (ook een vrij rustige babygroep volgens mij, met 2 leidsters en ca. 8 baby's denk ik).
Het is ook moeilijk. Heb vanmorgen ook weer voor het eerst sinds lange tijd gejanktquote:Op maandag 16 maart 2015 12:52 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hier huilt baby alsmaar als hij wakker is door zijn eigen vermoeidheid. Althans ik vermoed vermoeidheid gezien zn tollende ogen.
Ga zo proberen hem weg te leggen zodat ik kan douchen.
Chanty ik had dat misschien inderdaad gewoon moeten doen. Had hij eerst moeten schreeuwen van het alleen zijn zodat ik me kon wassen en aankleden.
Blegh... vind het moeilijk.
Sterkte met t prutoogquote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat vervelend dat je er geen lekker gevoel bij hebt om M achter te laten. Hopelijk wordt het gauw beter. Heb je wel het idee dat hij het naar zijn zin heeft op het kdv? Ik herken het niet, verder. Wat houdt het sectievoorzitterschap bij jullie in trouwens, dat je daarvoor per se vier dagen moet(/wilt) werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder aanvullende tests of info, zo afgeschreven op een stom getalik moest er van huilen, voel me zo enorm weggezet als een risico en als waardeloos. bah... dus er loopt nu een nieuwe aanvraag bij een duurdere en soepelere verzekeraar....
Kwak
Ik las ipv onze man, mijn manquote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef exode het volgende:
De box blijft hier juist wel even staanWe gebruiken hem meerdere keren per dag en onze man vindt het leuk in de box. Je merkt aan hem dat hij dat afgebakende soms echt fijn vindt. Hij gaat er in zitten spelen, loopt rond, gooit er dingen uit en kijkt wat er dan gebeurt etc. En het is een veilige plek als we om wat voor reden dan ook de woonkamer uit moeten.
Als we doordeweeks douchen zetten we hem in zijn bed en schuiven die naar de badkamer. Dat vindt hij hilarisch. Ik denk erover de box tot zijn 18e te laten staan.
Krullen serieusquote:Op maandag 16 maart 2015 16:46 schreef Zoë23 het volgende:
kwak
Wat sneu chanty. Hoop dat hij het snel vergeet herkenbaar. Peuter had dat ook na een periode van ziek zijn.
Laagjes zouden je vast mooi staan!
Ik ben in staat mn haar kort te knippen zoveel haarpijn heb ik. Ik krijg allemaal krullen..superleuk
wist alleen niet dat t zoveel pijn deed.
Lang leve hormoonverandering & haar.
Oei dat helpt ook niet neequote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Krullen serieusDus er is nog hoop voor mij
Maar pijn, wat voor pijn moet ik aan denken?? En ja hormonen doen rare dingen met je haar. Het valt hier gewoon niet meer mooi en dan scheurt lucas er ook nog eens steeds stukken af
Oh dat is al vlot Kwakz. Ze zullen er dan wel een spoedje van gemaakt hebben lijkt me. Komt vast wel goed!
dat klinkt niet lekker nee. Echt nog nooit gehoord dat zoiets pijn doetquote:Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oei dat helpt ook niet nee.
Pijn als in erge hoofdpijn alleen dan op het gebied waar de krullen zijn gekomen. En later op de dag brand het gewoondus ik moet het los laten hangen want staartje = nog meer pijn. Alleen is los haar weer niet handig met 2 baby's (grijpgrage handjes)
Ik had vroeger dun stijl haar. Na 1x kort knippen werd het dik en golvend en na deze zwangerschap zitten er echte krulletjes tussen opeens
Succes kwak! Hoop dat het op tijd lukt.
De kapper heeft laatst mijn haar uitgedund maar dan nog heb ik een bos haar. Ik mag het niet vast doenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat klinkt niet lekker nee. Echt nog nooit gehoord dat zoiets pijn doetAls eens de kapper gevraagd of die daar ervaring mee heeft? Misschien heeft die nog tips en trucs om de pijn te verlichten?
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Dyre het volgende:
Wacht even, jullie kunnen je baby in de box leggen en dan zelf andere dingen gaan doen?![]()
Soms is het wel even handig en we zullen hem nog wel even houden, maar het liefst doe ik hem vandaag nog de woonkamer uit. Hij neemt echt veel ruimte in beslag en ze ligt er bijna nooit meer in. Maar misschien verandert dat nog als ze gaat zitten.
Enne haarpijn klinkt echt naar zeg!
Ik heb soms, als ik koorts heb, ook iets wat op een soort van haarpijn lijkt, heel vervelend!!
Oh praten en contact maken doe ik continu. Maar spelen en liggen en rotzooien in zn eentje dat kan soms wel TOT een uur lang ja...quote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Chanty het volgende:
Een uur zichzelf in de box vermaken! I wish20, max 30 minuten en dsn moet ik wel af en toe met een speeltje rammelen of tegen m praten oid
Wij hebben de gordels al een poosje in de hoogste stand en nog maar net de verkleiner eruit (kussentje al na de eerste rit, hoofdstuk nu net).quote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef Hilmo het volgende:
Aah lief!!![]()
Wat doen jullie met de maxi cosi riemen bij grote kindjes? Nu 5 maanden maar de gordels zitten onder zijn schouders zeg maar. Had wel eens gelezen dat de gordels boven de schouders moeten komen? Dus verzetten naar de bovenste gaten? Alle inzet stukken zijn er allang uit natuurlijk.
Je kan het foam eruithalen bij het billenkussentjequote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je kan het foam eruithalen bij het billenkussentje
Mijn bollie is geen bollie meer! Vandaag cb, 7630 bij 66 cm, ze is bijna helemaal gemiddeld nu
Verder zwaai ik even want ik ben niet goed bijgelezen
Das bijna even groot als mijnes bij vier maandenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je kan het foam eruithalen bij het billenkussentje
Mijn bollie is geen bollie meer! Vandaag cb, 7630 bij 66 cm, ze is bijna helemaal gemiddeld nu
Verder zwaai ik even want ik ben niet goed bijgelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hier heeft peuter minikleuter te accepteren dat baby even voor gaat qua slapen bij mama ivm voeding. Leg ik elke avond uit (hij vraagt het elke avond weer, 't schattie) en hij vind het moeilijk, maar accepteert mijn uitleg wel. Wellicht kun je hem uitleggen dat baby ziek is en dat die daarom bij mama moet slapen?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:31 schreef Zo�23 het volgende:
DJMO peuter slaapt sowieso bij me als papa weg is. Een baby erbij vind ik gevaarlijk
(wel jammer want ik vind het wel prettig om met n ziek kind te slapen)
+1quote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
Gv. J heeft M op bed gelegd en nu meldt hij dat hij hem geen schone luier heeft omgedaan voor de nacht. Deze kruidvatflutluier heeft hij dus al om sinds half vijf vanmiddag.daar gaat mijn stille hoop op weer eens een nachtje doorslapen.
![]()
En wat voel ik me nu een zeikerd zeg, maar ik bem t zo zat om op dat soort dingen te moeten letten...
Maar "heeft te accepteren" is voor een volwassene makkelijker gezegd dan door een peuter gedaan toch... Ik snap wel wat je bedoelt maar mijn peuter begreep in woorden prima dat hij even moest wachten als zijn zusje aan de beurt was. Maar daar naar handelen/het accepteren was regelmatig nog wel een brug te ver hoor. Het is ook heel wat als je als tweejarige the center of the universe bent en ineens alles verandert. Je kan nog niet echt verwachten dat ze empathisch meedenken.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier heeft peuter minikleuter te accepteren dat baby even voor gaat qua slapen bij mama ivm voeding. Leg ik elke avond uit (hij vraagt het elke avond weer, 't schattie) en hij vind het moeilijk, maar accepteert mijn uitleg wel. Wellicht kun je hem uitleggen dat baby ziek is en dat die daarom bij mama moet slapen?
Gesprek hier in bed gisteravond:quote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
Gv. J heeft M op bed gelegd en nu meldt hij dat hij hem geen schone luier heeft omgedaan voor de nacht. Deze kruidvatflutluier heeft hij dus al om sinds half vijf vanmiddag.daar gaat mijn stille hoop op weer eens een nachtje doorslapen.
![]()
En wat voel ik me nu een zeikerd zeg, maar ik bem t zo zat om op dat soort dingen te moeten letten...
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gesprek hier in bed gisteravond:
Ik: *Leest jouw post* "Eh, lieverd.. Heb je A wel een schone luier omgedaan voor het slapengaan?"
Hij: "Nee? Moet dat? Ze had niet gepoept hoor."
Zelfs met een bijna vijf-jarige valt het me mee hoe zulke dingen gaan...het is voor haar vanzelfsprekend ofzo. Ook al blijft baby 's avonds beneden, ze gaat toch netjes naar bed. En dat ze 'smorgens vaak haar zusje wakker mag maken in ons bed is alleen maar leuk. Volgens mij is er op dat niveau niets van jaloersheid bij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:01 schreef AwayTL het volgende:
Zoë, in essentie ben ik het wel met djmo eens, alleen denk ik niet dat het zo makkelijk gaat. Volgensmij is jouw jongste ook iets ouder dj (?) .
Ik snap heel goed dat het een heftige tijd was met peuter en dat daardoor dingen zijn gegroeid zoals ze zijn. Die dingen waren ook niet erg toen ze alleen was, maar nu misschien wel lastig. Op een geven moment gaan e en s ook zien dat s altijd bij jullie in bed mag. Kans is aannemelijk dat zij dat dan ook willen. Met zn 5en in 1 bed is natuurlijk wat lastiger.
Nu zou ik dat ook weer niet linea recta af gaan leren, want de nachten zijn al zo prut en die energie kan je goed gebruiken.
Ik loop ook wel eens tegen dingen op dat m echt even moet huilen, want v moet onder de douche oid (ja moeten want ondergeplast ) . Vind ik ook wel lastig die balans goed te krijgen.
Nog even een specialevoor het gemiddelde soesje, ruim levende L, jarige B en nieuwbakken M met broers en zus.
Nog niet. We zijn met een nieuwe aanvraag bezig. Heb net de reactie van de medisch beoordelaar gehad dat ik onder verhoogd risico val. Dat was te verwachten. En dat de verzekeraar nu beslist over acceptatie en evt premieverhoging.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:44 schreef Danaa het volgende:
Oo die mannen!
Die van mij is juist heel erg van het verzorgen, kleertjes uitzoeken ed.
Heel schattig!
Kwak, nu heb je dus geen levensverzekering? Is er geen enkel die hem aan je geven wil?
Vriendin van me had ook heel veel moeite ivm chronische ziekte maar is uiteindelijk wel gelukt!
Oeff, drukke nacht Zoe!
Mja ik ben toch wel een stukkie dikker dan jij wasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap krijgertje! Hier ook rochels for all
Kwak, wat vervelend van de orv. Maar zit niet meteen bij de pakken neer, ik ben ook eens bijna afgewezen en is ook goed gekomen!
Kusjes voor alle nachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dafuq.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Sinds ik ben gestopt met die medicijnen en met roken is mijn premie wel 25 euro per maand lager_!
Jeetje, dat scheelt veel!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Sinds ik ben gestopt met die medicijnen en met roken is mijn premie wel 25 euro per maand lager_!
dat gaat écht overquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:35 schreef Phaidra het volgende:
Veel plezier Kwak!
Ingee, kan jouw baby mijnes leren hoe je dat doet? Hier geslapen tussen 21.30 en 23.30 in zijn eigen wiegje, daarna niet meer. Overdag wil hij het liefst ook continu drinken/ bij je zijn, alsof hij elke dag clustert/regelt. Slapen doet hij alleen in de draagdoek. Ik begin het zo zat te worden...
Ik vind het lastig. Als het om e en s gaat is ze superlief, geduldig en begripvol. Natuurlijk baalt ze weleens maar ze slaat niet, gooit niet met spullen, schreeuwt niet en luistert verder gewoon. (zie het in mijn omgeving weleens anders. En dat lijkt me nog moeilijker, als je kindje niet meer zichzelf is omdat de situatie opeens anders is geworden )quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:01 schreef AwayTL het volgende:
Zoë, in essentie ben ik het wel met djmo eens, alleen denk ik niet dat het zo makkelijk gaat. Volgensmij is jouw jongste ook iets ouder dj (?) .
Ik snap heel goed dat het een heftige tijd was met peuter en dat daardoor dingen zijn gegroeid zoals ze zijn. Die dingen waren ook niet erg toen ze alleen was, maar nu misschien wel lastig. Op een geven moment gaan e en s ook zien dat s altijd bij jullie in bed mag. Kans is aannemelijk dat zij dat dan ook willen. Met zn 5en in 1 bed is natuurlijk wat lastiger.
Nu zou ik dat ook weer niet linea recta af gaan leren, want de nachten zijn al zo prut en die energie kan je goed gebruiken.
Ik loop ook wel eens tegen dingen op dat m echt even moet huilen, want v moet onder de douche oid (ja moeten want ondergeplast ) . Vind ik ook wel lastig die balans goed te krijgen.
Nog even een specialevoor het gemiddelde soesje, ruim levende L, jarige B en nieuwbakken M met broers en zus.
ik ben niet afgekeurd of in premie gestegen met een BMI van 35, dus dat gaat echt geen issue zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:01 schreef Hilmo het volgende:
Kwak, ziet er goed uit! Wat spannend allemaal. Wij stappen over van ORV want betalen al jaren 500 euro per jaar en dat kan veel goedkoper. Ik heb mijn migraine wel opgegeven maar therapie voor zwangerschap niet. Mijn man heeft bmi van 30, dat kan nog wel eens een puntje worden...
Een eerste yand , las ik![]()
Zoë sterkte met de komende dag en nacht. Wat pittig
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, schaterlach en kraaien hier! En waardoor? Door die stinkpoes die kopjes kwam geven
Poes krijgt weer wat credits
mijn kat is dolgelukkig als ik de keukendeur naar het balkon op de haak zet. Daar kan hij tenminste in rust zitten en liggen, ver weg uit grijpgrage kinderhanden. Hij durft ook nu pas af en toe te komen snuffelen aan michael (met name als ik zit te voeden).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:24 schreef Razztwizzle het volgende:
De kat is hier inderdaad grote favoriet, tot enorm verdriet van het beest zelf. Die zit al op de kast als ze naar hem wijst.
toen M vorige week ziek was zei de kinderarts dat met zijn 7,5 kilo 400 ml drinken bij ziekte genoeg was...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:03 schreef Zoë23 het volgende:
Aww knappe suus!
Broer is net naar huis. Heb de kindjes op bed kunnen brengen en hij heeft me geholpen tijdens de spits. Man is helaas niet bereikbaardus zijn; als het vannacht klote is mag je me bellen is..nutteloos.
Vanavond mn 1e nacht alleen.
Kleine S drinkt erg weinig maar van 21:30 gisterenavond tot nu heb ik er toch 800ml ingekregen. Ben er de hele dag zoet mee geweest maargoed.
Ik ga ze proberen een slaapvoeding te geven (ze zijn wat onrustig) en dan ga ik slapen.
Weltrusten!
Ik duim voor een rustige nachtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:03 schreef Zoë23 het volgende:
Aww knappe suus!
Broer is net naar huis. Heb de kindjes op bed kunnen brengen en hij heeft me geholpen tijdens de spits. Man is helaas niet bereikbaardus zijn; als het vannacht klote is mag je me bellen is..nutteloos.
Vanavond mn 1e nacht alleen.
Kleine S drinkt erg weinig maar van 21:30 gisterenavond tot nu heb ik er toch 800ml ingekregen. Ben er de hele dag zoet mee geweest maargoed.
Ik ga ze proberen een slaapvoeding te geven (ze zijn wat onrustig) en dan ga ik slapen.
Weltrusten!
het aaien was hier ook: twee handen in de vacht klemmen en hard trekken terwijl je het uitkraait van plezierquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:28 schreef BlueEyes het volgende:
Poezels en meisjes![]()
Hier worden de poezels mishandeld als ze in de buurt komen. De een gaat er dan extra voor liggen/zitten/draaien om al knorrend nog meer hardhandigheid te ontvangen. De ander wordt boos en zet zijn tanden in m'n kind
Arme poezelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het aaien was hier ook: twee handen in de vacht klemmen en hard trekken terwijl je het uitkraait van plezier
Met de haren op de baby zit ik niet meer, al vind ik het minder fris als ze echt gaan liggen slapen in de babyspullen. Dat scherm ik dus allemaal af.
Dikke plus 1quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het aaien was hier ook: twee handen in de vacht klemmen en hard trekken terwijl je het uitkraait van plezier
Met de haren op de baby zit ik niet meer, al vind ik het minder fris als ze echt gaan liggen slapen in de babyspullen. Dat scherm ik dus allemaal af.
M deed dat ook een poos, maar sinds hij ziek is geweest hebben we geluk als t 19.00-4.30 of 5 is. Net niet lekker als je om zes uur uit bed moet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh buh, die nachtensterkte vandaag allemaal
!
A. heeft sinds een paar dagen het licht gezien en slaapt nu steeds van 19:30-7:30. Zal wel weer tijdelijk zijn, dus ik geniet er maar van zolang het duurt. Kan ik mooi elke avond van 20-23 nakijken, zo leuk!
(Overigens is dit geen ogenuitsteekpost hoorgewoon goed-nieuws-het-komt-goed-heus-echt)
Avent loopt sneller/makkelijker door. Minder hard werken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:32 schreef Zoë23 het volgende:
Jij ook sterkte DaD!
Lekker toch razz!Gun iedereen fijne nachten hoor
!!
Qua verkoudheid, ik weet dat t zo werkt bij baby's (slijm enz) maar S wil wel de avent en niet de dr BrownDat vind ik dus gek.
Verder is ze wel vrolijk gelukkig.
Ja hij heeft m serieus vier keer gedragen ofzo. En nu heb ik geen zwart truitje meer voor die leuke broekies waar niet echt iets anders op kan.quote:
da's vernuftig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:32 schreef Burdie het volgende:
Die hebben een ingebouwd wolwasprogramma.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:32 schreef Burdie het volgende:
Die hebben een ingebouwd wolwasprogramma.
Een verschil ja? Hier schijnt de zon al lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:42 schreef Dot. het volgende:
Oh balen kwak! Past hij nu misschien bij een knuffelbeer? Is hij toch nog in de buurt![]()
Fijn idd Risu, ik miste mijn kraam echt!
En eenvoor de slechte nachten! Razz, jouw tip neem ik mee, het wordt vast beter
![]()
Beterschap voor S, Zoë! Hopelijk voelt ze zich snel beter
Vandaag was vorig jaar mijn UDToch wel een verschil met het weer nu, want toen zat ik in de zon buiten!
Ik zie alleen mistquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een verschil ja? Hier schijnt de zon al lekker
Maar de 27e was een regenachtige dag toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik zie alleen mist![]()
Maar vorig jaar baalde ik nog omdat ik geen zomerpositiekleding had. Toen was het echt 20+ graden.
Toffe Lquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:18 schreef Chanty het volgende:
Dubbel
-Edit-
Dan vul ik deze nutteloze dubbelpost maar op met een foto van mijn gangsterbaby
[ afbeelding ]
Butterflower merkte zo mooi op dat hij stiekem zelfs zijn middelvinger opsteekt... What did I do?!
Oh Zoe ik hoop dat je de nacht een beetje door gaat komen![]()
Het waaide wel ja, maar veel kan ik me er niet meer van herinneren. Wij moesten sowieso tot 4 uur in het ziekenhuis blijven, omdat ik een poepbaby hadquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Maar de 27e was een regenachtige dag toch?
Zo staat het tenminste in mijn herinnering![]()
Zo niet, dan moet ik ff het boekje van S aanpassen
Quoten ipv editquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:10 schreef AwayTL het volgende:
Een poepbaby dot, heb ik je dan niet gefeliciteerd toen stip 1 werd?
Echt mijn vermogen tot normaal functioneren vervallen helaas door het slechte slapen. Ik maak soms ook zinnen waarvan ik denk.. Wtf Awayzie hier het bewijs, vervallen.. why
![]()
voor Zoë en DaD.. Dit is wel een slechte slaap lichting of niet?! Kan ik dat nog wijzigen
![]()
.
(gaat weer even terug naar post van Rady om te kijken wat ik allemaal gemist heb)voor de beide Lucassen. Wat een schatjes. En wat kan hij boos kijken Chanty!!
![]()
Kwak balen van de was. Hij was echt leuk... (dit helpt niet he )
Crump, succes, have fun!![]()
Dat noorderlicht.. Tja, niet naar gekeken. Er kwam gisteren serieus uit mijn mond: 'Ja, ik ga naar bed hoor, het is al half 10 !!!'
Dus.. bedtijd fail
Oja, zweet. Drie keer per dag douchen en dan nog momenten vinden waarop je je eigen zweetlucht ruiktquote:
en dat er bij elke beweging nog zo'n klodder uit je scheur flobbert. Nee, de romantiek is ver te zoekenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, zweet. Drie keer per dag douchen en dan nog momenten vinden waarop je je eigen zweetlucht ruikt![]()
.
Hij wordt volgende week vrijdag pas 1. Het was een te late poepbaby zelfsquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:10 schreef AwayTL het volgende:
Een poepbaby dot, heb ik je dan niet gefeliciteerd toen stip 1 werd?
Echt mijn vermogen tot normaal functioneren vervallen helaas door het slechte slapen. Ik maak soms ook zinnen waarvan ik denk.. Wtf Awayvoor Zoë en DaD.. Dit is wel een slechte slaap lichting of niet?! Kan ik dat nog wijzigen
![]()
.
(gaat weer even terug naar post van Rady om te kijken wat ik allemaal gemist heb)voor de beide Lucassen. Wat een schatjes. En wat kan hij boos kijken Chanty!!
![]()
Kwak balen van de was. Hij was echt leuk... (dit helpt niet he )
Crump, succes, have fun!![]()
Dat noorderlicht.. Tja, niet naar gekeken. Er kwam gisteren serieus uit mijn mond: 'Ja, ik ga naar bed hoor, het is al half 10 !!!'
Dus.. bedtijd fail
Ja en m'n vriend nu ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
die kraamhulpen zijn gelukkig wel wat gewend
onder je oksel? Dat is zo'n beetje de minst betrouwbare manierquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
Ik werd onder mn oksel getemperatuurd
Mijn ritssluiting werd wel bekeken maar ik heb de empirial exit gehad voor mijn M dus geen kapotte onderkant om te checken
quote:
nou dat had ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, als je echt een druiventros uit je gat hebt hangen bemoeilijkt dat e.e.a. natuurlijk wel
nou ben ik benieuwd wie er met een tros bananen gaat overbiedenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nog effe en je hebt een fruitsalade!
Als je de meloentieten meetelt komen we al haast daar opquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nog effe en je hebt een fruitsalade!
Hier ook onder de oksel, ik zat steeds op een temp van 35quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onder je oksel? Dat is zo'n beetje de minst betrouwbare manier
Ik mocht de thermometer gelukkig wel zelf in m'n ster steken.
Ok, hoe onthoud jij al die bevallingsdetails van iedereen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, als je echt een druiventros uit je gat hebt hangen bemoeilijkt dat e.e.a. natuurlijk wel
Maar blue, jij hebt toch helemaal niet geperst?
De gene met nog minder slaap wil de andere met weinig slaap helpenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:28 schreef Skittles het volgende:
Away nog steeds ruk?![]()
Als je een keer wil bijslapen en ik de auto tot m'n beschikking heb, wil ik best langsrijden om Frans en V te vermaken? Als ze me niet eng vinden![]()
Zoë wat een geluk bij een ongeluk dan dat je S niet achter hoefde te laten. Hopelijk gebeurt het een volgende keer niet meer.
Zweet na de bevalling is me bespaard gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |