SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef Hilmo het volgende:
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?
Phaidra, geweldig van de dag weg![]()
Leuke foto's ook!
A. is morgen een half jaar en we gaan vanaf nu stukken en prakjes afwisselen. Ik geef A. inderdaad nu ze goed rechtop zit in de stoel pas zo af en toe een stuk fruit of gekookte groente en merk dat ze heel gericht het naar haar mond brengt en ook 'kauwt' met haar kaken. En bij teveel (de broodkorstquote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef Hilmo het volgende:
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?
Phaidra, geweldig van de dag weg![]()
Leuke foto's ook!
daar gaan ze van huilenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:55 schreef Hilmo het volgende:
Razz, zou ik ook eng vinden denk ik![]()
Met komkommer beginnen was mijn plan.
Hihi, ik heb al paar keer mijn buik geaaid![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
Lastig hoor, Blue en Dyreje ziet je baby toch het liefste blij. Hoop dat t van snel voorbijgaande aard is.
Vraagje voor de werkende mama's: ik lijk het elke keer moeilijker te vinden om M naar het kdv te brengen. De eerste week allemaal prima, maar nu doe ik het met een knoop in mijn maagen t ligt niet aan het kdv, het gaat goed daar en ze zijn lief voor hem enzo... herkennen jullie dit?
Ik breng hem voor acht uur en haal hem na vijf uur op onafhankelijk van mijn werkuren, en dat gaat ook steeds minder goed voelenmaar ik heb die uurtjes nodig om mijn werk goed te doen en niet steeds thuis te hoeven werke .
Ik begin nu al bijna spijt te krijgen van mijn beslissing om na de zomervakantie weer vier dagen te gaan werken
Vind t zo stom van mezelf dit!
Je mag wel een dagje mijne lenen hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef DJMO het volgende:
kun je die beslissing nog terugdraaien Kwak? Of ouderschapsverlof inzetten en minder gaan werken?
Straks na de zomervakantie gaat Michael twee dagen naar het kdv, zodat ik kan gaan solliciteren. Ben ook benieuwd hoe ik dat ga vinden ...
Vandaag gaan de geboortekaartjes op de bus, ga ik de aangifte doen bij de gemeente en verder rustig aan doen.. Na het regeldagje van eergisteren kwam michael vannacht stipt om de drie uur en ligt nu alweer bijna anderhalf uur te ronken in de box. saai hoor zo'n baby
quote:Op maandag 16 maart 2015 08:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je mag wel een dagje mijne lenen hoordat is nooit saai!
voor de moppers. Zit er een sprongetje aan te komen oid?
Crump ik droomde vannacht nog van WHij ging op Lou zitten en begon haar eten op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |