SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef Hilmo het volgende:
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?
Phaidra, geweldig van de dag weg![]()
Leuke foto's ook!
A. is morgen een half jaar en we gaan vanaf nu stukken en prakjes afwisselen. Ik geef A. inderdaad nu ze goed rechtop zit in de stoel pas zo af en toe een stuk fruit of gekookte groente en merk dat ze heel gericht het naar haar mond brengt en ook 'kauwt' met haar kaken. En bij teveel (de broodkorstquote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef Hilmo het volgende:
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?
Phaidra, geweldig van de dag weg![]()
Leuke foto's ook!
daar gaan ze van huilenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:55 schreef Hilmo het volgende:
Razz, zou ik ook eng vinden denk ik![]()
Met komkommer beginnen was mijn plan.
Hihi, ik heb al paar keer mijn buik geaaid![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
Lastig hoor, Blue en Dyreje ziet je baby toch het liefste blij. Hoop dat t van snel voorbijgaande aard is.
Vraagje voor de werkende mama's: ik lijk het elke keer moeilijker te vinden om M naar het kdv te brengen. De eerste week allemaal prima, maar nu doe ik het met een knoop in mijn maagen t ligt niet aan het kdv, het gaat goed daar en ze zijn lief voor hem enzo... herkennen jullie dit?
Ik breng hem voor acht uur en haal hem na vijf uur op onafhankelijk van mijn werkuren, en dat gaat ook steeds minder goed voelenmaar ik heb die uurtjes nodig om mijn werk goed te doen en niet steeds thuis te hoeven werke .
Ik begin nu al bijna spijt te krijgen van mijn beslissing om na de zomervakantie weer vier dagen te gaan werken
Vind t zo stom van mezelf dit!
Je mag wel een dagje mijne lenen hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef DJMO het volgende:
kun je die beslissing nog terugdraaien Kwak? Of ouderschapsverlof inzetten en minder gaan werken?
Straks na de zomervakantie gaat Michael twee dagen naar het kdv, zodat ik kan gaan solliciteren. Ben ook benieuwd hoe ik dat ga vinden ...
Vandaag gaan de geboortekaartjes op de bus, ga ik de aangifte doen bij de gemeente en verder rustig aan doen.. Na het regeldagje van eergisteren kwam michael vannacht stipt om de drie uur en ligt nu alweer bijna anderhalf uur te ronken in de box. saai hoor zo'n baby
quote:Op maandag 16 maart 2015 08:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je mag wel een dagje mijne lenen hoordat is nooit saai!
voor de moppers. Zit er een sprongetje aan te komen oid?
Crump ik droomde vannacht nog van WHij ging op Lou zitten en begon haar eten op te eten
klinkt als Wquote:Op maandag 16 maart 2015 08:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je mag wel een dagje mijne lenen hoordat is nooit saai!
voor de moppers. Zit er een sprongetje aan te komen oid?
Crump ik droomde vannacht nog van WHij ging op Lou zitten en begon haar eten op te eten
Mnohquote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en mijn baby was gisteren toch stuk? Zomaar gaan slapen zonder speen.. en toen.. jawel.. sliep ze voor het eerst klokje rond. Van 19:30 - 7:30 en toen ging het alarm ook echt meteen goed aan want ze had Heel Erg Honger. Ze deed dit vast om haar verhalfjaardag van vandaag te vieren
.
Eerste werkdag!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:25 schreef Radyhyn het volgende:
Haaaiii vanaf eerste kolfmomentje op mijn eerste werkdag
DJ Welkom!
Razz gratz!!
Crump spannend woensdag
Nou ja, omdat ik met meer dan een uur reistijd zit, zijn de kdv-dagen wel langer dan als ik (of vriend) op fietsafstand zouden zitten. Dat vind ik wel eens stomquote:Op maandag 16 maart 2015 10:09 schreef Dyre het volgende:
Nou, ze is nog steeds uit haar hum met een flinke huilbui vanochtend, maar ze ligt weer even op bed na een fruithapje en dan hoop ik dat ze blij wakker wordt strakjes. Tandjes, ja, zou kunnen. Maar we voelen en zien nog helemaal niks. Ze heeft al máánden kwijlbuien en rode wangen.
Die droom!
Maareh, die lange dagen op het kdv waar jullie het over hebben, zo ontzettend lang is dat toch niet? Als je gewoon van (half) 9 tot 5 werkt is het toch heel normaal dat je kindje 8 á 9 uur op het kdv zit?
Wat vinden jullie dan een 'normaal' aantal uren op het kdv?
ik snap natuurlijk wel dat het vervelend kan voelen om je kindje daar een hele dag achter te laten terwijl jij op je werk zit (heb ik soms ook), maar specifiek het aantal uren maakt voor mij dan geen verschil
weinig rust? De mijne slaapt vier keer per dag op het kdvquote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ik met meer dan een uur reistijd zit, zijn de kdv-dagen wel langer dan als ik (of vriend) op fietsafstand zouden zitten. Dat vind ik wel eens stom. En ik vind 7.30-17.00 lang als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een schooldag. Niet helemaal eerlijk, dat weet ik ook wel, maar het zijn best veel indrukken natuurlijk voor een baby, met weinig mogelijkheid om de rust op te zoeken.
Moet je kind wel willen/kunnen slapenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weinig rust? De mijne slaapt vier keer per dag op het kdvhet is ook geen educatie, het is opvang. Maar goed, ik heb best een relatief rustig kinderdagverblijf natuurlijk.
Ben heel benieuwd naar haar! Haar naam is echt prachtigquote:Op maandag 16 maart 2015 12:14 schreef Risu het volgende:
![]()
Hoi ik heb een baby. Y is nu een week oud en het herstel van de ks is nou zodanig dat ik weer van alles meer kan dus ik ga me eens wat meer in dit topic gooien. Meelezen is de afgelopen dagen wat moeizamer gegaan, maar ik doe mijn best.
mijn man wil geen foto's online, maar ik zal van de week eens kijken of ik niet een kleine reportage kan maken en het heel even online kan gooien. Dan kunnen jullie ook zien wat een mooi meisje ik heb gebakken.![]()
Misschien gaan we vanmiddag even buiten wandelen voor het eerst. Als mama niet te moe is.
Hier huilt baby alsmaar als hij wakker is door zijn eigen vermoeidheid. Althans ik vermoed vermoeidheid gezien zn tollende ogen.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En slapende babies vs. wakkere babies; hier wakkere baby check. Al sinds dat ze 2 maanden is. Vandaag ook. 5.50 wakker om 11 uur gaan slapen. Was al blij dat ze sliep na al die tijd nonstop met kind bezig te zijn geweest. Een kwartier was ze onder zeil en sindsdien weer klaar wakkerZo maar weer wandelen, moet toch even naar de winkels. En dan hoop ik dat ze daarna moe is.
Morgen hebben we trouwens een fotoshoot met zijn tweetjes! Superleuk!
ja okee, dat compliceert wel e.e.a.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Moet je kind wel willen/kunnen slapen. Ik had (/heb) een weinig slapend exemplaar dat overprikkeld thuiskwam. Hij vond het geweldig leuk, daar niet van, maar we merkten wel dat het voor hem heel anders was dan 'vervangend thuis' (ook een vrij rustige babygroep volgens mij, met 2 leidsters en ca. 8 baby's denk ik).
Het is ook moeilijk. Heb vanmorgen ook weer voor het eerst sinds lange tijd gejanktquote:Op maandag 16 maart 2015 12:52 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hier huilt baby alsmaar als hij wakker is door zijn eigen vermoeidheid. Althans ik vermoed vermoeidheid gezien zn tollende ogen.
Ga zo proberen hem weg te leggen zodat ik kan douchen.
Chanty ik had dat misschien inderdaad gewoon moeten doen. Had hij eerst moeten schreeuwen van het alleen zijn zodat ik me kon wassen en aankleden.
Blegh... vind het moeilijk.
Sterkte met t prutoogquote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat vervelend dat je er geen lekker gevoel bij hebt om M achter te laten. Hopelijk wordt het gauw beter. Heb je wel het idee dat hij het naar zijn zin heeft op het kdv? Ik herken het niet, verder. Wat houdt het sectievoorzitterschap bij jullie in trouwens, dat je daarvoor per se vier dagen moet(/wilt) werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder aanvullende tests of info, zo afgeschreven op een stom getalik moest er van huilen, voel me zo enorm weggezet als een risico en als waardeloos. bah... dus er loopt nu een nieuwe aanvraag bij een duurdere en soepelere verzekeraar....
Kwak
Ik las ipv onze man, mijn manquote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef exode het volgende:
De box blijft hier juist wel even staanWe gebruiken hem meerdere keren per dag en onze man vindt het leuk in de box. Je merkt aan hem dat hij dat afgebakende soms echt fijn vindt. Hij gaat er in zitten spelen, loopt rond, gooit er dingen uit en kijkt wat er dan gebeurt etc. En het is een veilige plek als we om wat voor reden dan ook de woonkamer uit moeten.
Als we doordeweeks douchen zetten we hem in zijn bed en schuiven die naar de badkamer. Dat vindt hij hilarisch. Ik denk erover de box tot zijn 18e te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |