abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150665155
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150665173
En ik eindigde met:

Fijn, die herkenbaarheid ^O^ ! Ze deed het het meest net voor een huilbui-want-honger en twee enorme poepluiers. Dus vermoeidheid.. inspanning.. geen idee? Maar ze ligt nu fijn te spelen, en nu is het weer meer PFFFFRRRRT.

Ohja en mijlpaal: Den Eerschten Broodkorst is een feit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:58:08 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150665678
Whahaha dat gezicht! A. En M. Van sq zijn echt masters in bekken trekken :D

Hier toch maar even de hap gebeld en mochten langs komen. Ze konden iig niks vinden dus dat is fijn. Uitzitten maar.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 15 maart 2015 @ 16:01:08 #4
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_150665806
Razz :D O+

Chanty fijn dat er iig niets ernstigs is. Beterschap!
pi_150666781
Haha, dat filmpje, Razz. Heerlijk kind heb je toch!

En verder herkenbaar hoor, I deed dat ook op een gegeven moment. Lekker uitproberen wat voor geluiden je allemaal kunt maken. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150668786
Awww A'tje O+

Hier zijn we sinds gisteren begonnen met groentehapjes. Hij reageert er tot nu toe goed op, geen kramp, gooit steeds enthousiast zijn snaveltje weer open en grijpt met zijn handjes naar t lepeltje (laat m er ook mee spelen af en toe, lekker lebberen).

Geeft ook goed aan wanneer t genoeg is, vind ik ook fijn! Daarna moet er wel alsnog een fles in, want honger is melk O+ en eten is spelen O+
SPOILER
Kwak
pi_150669180
Ach lieve A O+ herkennen doe ik het geluid niet, maar ik snap dat je daar onzeker van wordt. Ik zou er zelf ook van schrikken waarschijnlijk.
Die broodkorst _O-

Mellie O+ tof vest!

We hebben de ikea kinderstoel! Nu krijg ik alleen het tafelblad er niet meer af. Ding zit muurvast :') We gaan daarin het zitten oefenen en zodra we een andere hebben, gaat deze naar mijn ouders toe.
  zondag 15 maart 2015 @ 18:09:03 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_150670391
Ooh a-tje met je broodkorst! O+ en dat filmpje :D lekker mama trollen O+
En M kliederen met worteltjes O+!
En ik zag nog een lief S-je in het vorige topic O+

Chanty, gelukkig is er niks ergs. Ik hoop dat hij snel opknapt :*

Mauwtje kreeg vandaag voor het eerst een stukje komkommer. Ze moest er heel erg van huilen :')
disclaimer
pi_150670941
Hoiii, was een beetje afwezig ivm onderweg en misprijzende blikken van de clean parents bij telefoon-in-hand maar we zijn weer bijna thuis. Smurf heeft het goed gedaan (vannacht aan J's kant van het bed, halve vroege voeding om 6u en daarna nog geslapen tot 9u O+ ) maar vanmiddag was het overdag-weinig-slapen + veel-nieuwe-huizen-en-gezichten een beetje too much en was hij over z'n theewater. J ging nog even met 'm wandelen om 'm in slaap te krijgen maar hij werd weer wakker zodra ze terug waren, dus toen maar in de auto terug :Z Tussenstop bij De Gouden Boogjes en nu laatste stukje.

Ik zag zielige L van Chanty: beterschap! En een broodkorst bij geluidjes-ontdekkende A van Razz :Y) ^O^
En happies voor Mellie :Y) ^O^
En eh.... Ohja, de poging-tot-passie-en-slaaps voor SQ en BB die niet helemaal lukte :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150671063
A aan de broodkorst _O- Meesterlijke blik!
En M en M ook aan het voedsel. Zo leuk, dat eten. O zat vandaag doperwtjes te pielen. Zo lief.

En ze kruip. Echt! Mijn mini! Man ik klapte echt uit elkaar van trots toen ze gisteren haar eerste echte "stapjes" zette <3

En ze heeft, samen met haar vader, mond-hand en voetziekte, of hoe dat ook heten mag. Geen mond- en klauwzeer, al heeft manlief wel zeer aan mond en klauw :')
Manlief gaat half dood dus. En O heeft plekjes maar lijkt er niet al te veel last van te hebben. Nu maar hopen dat ik de dans ontspring.
pi_150671699
Js doet ook mee!
We zaten al aan de komkommer en sinds gisteren bloemkool erbij :)

Maar Js zou Js niet zijn... Hij wou ook een pannenkoek :')
Oh en hij wilt zelf eten, gevoerd worden is voor mietjes ;)
pi_150671838
Leuk allemaal baby's al toe aan het 1e hapje O+!

S.ophie heeft verhoging, een knalrode wang :? En is wat verkouden. Ze valt nooit meer bij me in slaap maar nu ligt ze lekker bij me O+ man wilde dr in bed leggen maar :@ ik vind het wel even fijn zo.
pi_150672007
Mooi vest Kwak! En M ziet er blij uit met zijn lepel :P.

Razz, geniale foto! :D

Een algemene :* voor alle slechte nachten. Ik heb het idee dat er nu meer 'slechte slapers' zijn dan in de babytijd van de oudste. Ik herken ontzettend veel en ik ben stiekem ook best bang dat A net zo'n slechte slaper is als I...

Chanty, beterschap voor L :*! Oh en Zoë ook beterschap voor S! Lief dat ze weer bij je slaapt O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Phaidra op 15-03-2015 19:09:18 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 maart 2015 @ 19:09:45 #14
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150672319
M wil ook zelf met de lepel O+

We hadden m ook een stukkie wortel gegeven (gekookt uiteraard) maar dat werd gelikt en op de grond geflikkerd.
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 maart 2015 @ 19:41:25 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150673263
Hoi!

Ik kom me hier maar eens melden met een verse baby O+

SPOILER
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 15 maart 2015 @ 19:47:30 #16
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150673446
Wat een blonde lokken Djmo! O+

Oh nog even extra liefde voor kruipende Ootje O+ bijna vergeten.
Kwak
pi_150673476
Welkom DJMO! Hoe gaat het?

Kruipende O had ik op fb gezien, tofheid!

Gister een eerste ontwikkeling bij A. gezien, hij volgt me met zijn ogen :D :P.

Vandaag een half dagje erop uit geweest met z'n allen. Baby in de draagdoek en met de trein naar Den Haag, daar een pannenkoek gegeten en weer terug. Hele weg in de doek geslapen en terwijl wij de pannenkoek aten heeft hij lekker gedronken. Ging perfect! Hij heeft vandaag wel veel geslapen, ik vrees voor de nacht :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150673598
Wauw blonde haartjes, DJMO! O+

M O+ wat een vrolijkerd. Schoonmoeder nodig? :D

En broodkorst voor A O+ wat een heerlijk gezicht :D
pi_150674076
Kwak mooi vest zeg!

Veese babies! Welkom Mo met je mooierd O+
pi_150674092
Welkom DJMO :) wat een schatje..

Zo, dit moet ik toch ff delen..

Zit net relax Js de fles te geven in z'n kamer..
Opeens voel ik iets in m'n buik ploppen... Dus ik denk heel chill.. Oh wat fijn ik voel de baby....
Ehmz VOEL DE BABY :o !!!!!
Laat van schrik de fles uit m'n handen vallen... Js huilen natuurlijk..
Toen Js weer rustig lag, voelde ik weer plopjes dacht ik, maar precies op de ademhaling van Js... Dus het was gewoon Js :D :D :')

nu ben ik wel in de eerste maand 2x de pil vergeten... Zou ik nu dan zo'n 15 weken kunnen zijn... Dat is wel het moment van de eerste schopjes...
Oh en ben nog niet ongesteld geweest, maar slik de minipil door en ben pas een maand geleden gestopt met borstvoeding...
Dus nee zal toch niet... Kan bijna niet.. Maar toch he ;) :')
pi_150674190
Ooh al die hartjes voor mijn baby. Ik word daar altijd zo blij van, erg he :@ . Maar ik vind haar ook zo leuk.

DJMO welkom *O* Wat een mooi kereltje! En hoe gaat het met jou? En wat vinden de grote broers er van?

JS ook al aan de bloemkool, superlekker :9 ! En jeetje, de plopjes.. Wat zou je er van vinden? Ik was ook vergeten met de nieuwe strip te beginnen (het zit gewoon niet meer in m'n systeem :@ ) en ik bedacht dat als het zo zou zijn, ik dat helemaal niet erg zou vinden. Maar toen werd ik natuurlijk mega ongesteld :') .

Mellie met wortel O+ heerlijk! Hij heeft zo'n guitige blik ook. En dat vest _O_ jaloers op je skillz!

Mauwtje huilen om komkommer :D :') ik zou er ook van huilen. Zit je je helemaal te verheugen op je eerste hapje. Komt er komkommer :{w :+

Kruipende O. had ik inderdaad gezien, wat is dat leuk! Succes met de zieke man Room, hopelijk is 'ie niet van het hele dramatische (de mijne wel }:| die was vandaag 'niet zo lekker' en dus kon ik al-les doen en nu ook m'n nakijkwerk van school nog afmaken.. grmbl)

Chanty fijn dat er niks te vinden was, hopelijk knapt 'ie snel weer op :* !

Skittles, dat vraagt om foto's voor de IKEA-antilope-collectie hè ;)

Phaidra, dat klinkt als een fijne dag O+ Hopelijk volgt er een goede nacht!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2015 20:11:24 ]
pi_150674256
Loj :o

Welkom DJMo met je blondje O+

Kwak mooi vest en mooie inhoud ;)
A met broodkorst en die blik :D
O aan de 'wandel' _O_

en nog veel meer maar euh, geen idee meer :@
pi_150674262
Hier een nieuwe ontwikkeling: Mijn baby die normaal instort om 18:30 was ineens klaarwakker tot 19:30, toen begon ze pas te huilen en in haar ogen te wrijven. Nou, dan doen we toch meteen een fles :7 . En toen ging ze zomaar zonder speen slapen.

:o :o :o

Wat is deze!?
pi_150674640
Stuk!
pi_150674827
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?

Phaidra, geweldig van de dag weg ^O^

Leuke foto's ook!
  zondag 15 maart 2015 @ 20:32:22 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150675212
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef Hilmo het volgende:
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?

Leuke foto's ook!
:Y

Ik probeerde t met M wel, maar de motoriek is er nog niet.

Als ik bv had gegeven nog had ik ook tot zes maanden gewacht denk ik.
Kwak
pi_150675787
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef Hilmo het volgende:

Leuke foto's ook!
A. is morgen een half jaar en we gaan vanaf nu stukken en prakjes afwisselen. Ik geef A. inderdaad nu ze goed rechtop zit in de stoel pas zo af en toe een stuk fruit of gekookte groente en merk dat ze heel gericht het naar haar mond brengt en ook 'kauwt' met haar kaken. En bij teveel (de broodkorst :') ) werkt die kokhalsreflex het er weer keurig uit. Gelukkig. Ik ben daar niet heel relaxed in trouwens :X .. Eng gezicht!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2015 20:43:15 ]
  zondag 15 maart 2015 @ 20:48:05 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_150676089
Fantoomplopjes :D ik moet zeggen dat ik ze ook al een paar keer heb gehad :')

Razz, je baby doet gewoon haar maandelijkse grondwetsherziening :Y

Welkom djmo met je mooie vent!

En phaidra, dat klinkt als een topdag!
disclaimer
  zondag 15 maart 2015 @ 20:53:51 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150676417
Omg loj! Ik zou me werkelijk doodschrikken...
Kwak
pi_150676515
Razz, zou ik ook eng vinden denk ik :o

Met komkommer beginnen was mijn plan.

Hihi, ik heb al paar keer mijn buik geaaid :@ :')
  zondag 15 maart 2015 @ 20:56:34 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_150676580
Oh en beterschap voor de babies van Zoë en room en de man van room :*
disclaimer
  zondag 15 maart 2015 @ 20:58:25 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_150676684
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:55 schreef Hilmo het volgende:
Razz, zou ik ook eng vinden denk ik :o

Met komkommer beginnen was mijn plan.

Hihi, ik heb al paar keer mijn buik geaaid :@ :')

daar gaan ze van huilen ;(

Ik ben overigens nog niet echt begonnen met bijvoeding als in: dat gaan we nu elke dag doen. Ik was benieuwd hoe ze zou reageren :D
disclaimer
pi_150676795
Ik kan me echt totaal niet voorstellen dat er iets anders dan melk in mijn baby gaat :D maar dat slaat vast nog om.

*O* voor kruipende O, wortels en broodkorsten, en :* voor alle zieken.
En extra O+ voor A van Razz, wat is dat filmpje lief zeg.

Oh en welkom DJMO met je leukerd O+
  zondag 15 maart 2015 @ 21:17:11 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150677719
Ik vond het ook heel gek, maar nu ik zie hoe hij als een blij vogeltje met zn armpjes wappert en mondje openspert en gaat piepen als t hapje te lang op zich laat wachten vind ik t wel echt heel leuk O+
Kwak
pi_150677768
DJMO, broertjes <3 Wat een rijkdom <3

Ieks, Loj, daar zou ik me toch wezenloos van schrikken :D Heb ook wel eens fantoomplopjes gevoeld, Heel gek haha.

Vogeltjes voeren <3 O kan ook haar mond echt als een snaveltje openen. Dat bovenlippie zo gespitst <3
pi_150678187
Zoë, zo begon hier het tandjesleed :o
Die piranha van mij neemt steeds vaker een hapje van de tepel. Au au au ;( Zelf vindt ze het onwijs grappig tot ik au zeg (lees: geschrokken gil) en dan begint ze te janken alsof ik haar heb gebeten :D

Welkom DJMO! Wat een blond koppie! Hadden je andere drie dat ook?

Kruipende O *O*

Ghehe huilen van de komkommer :D

Oja die fantoomplopjes _O- ik voelde ze een week of 2 geleden best vaak. En we hadden het bij 7 weken ofzo een keer onveilig gedaan. Mijn vriend was dolblij toen ik zei plopjes te voelen. Een nummer twee vindt ie nu al geweldig :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 maart 2015 @ 21:55:03 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150679463
De grote broers vinden het beiden fantastisch :Y Zodra ik Michael op mijn kamer heb liggen begint Geert door de babyfoon te roepen "baby wakker worden!" (ben zó blij dat ik geen twee-weg babyfoon heb, maar een hele simpele die maar één kant op werkt :P )

Dat blonde zit wel in mijn kant van de familie, maar m'n grote drie waren allemaal een stuk donkerder bij hun geboorte (hoewel ik nu aan het haar van m'n oudste begin te twijfelen, zoek ik morgen even op :P ) Maar hun hebben dan ook een donkerharige vader.

Verder is het een droombaby, het slaapt, drinkt, poept, plast, slaapt, huilt miept af en toe en had ik al slapen gezegd? Vandaag voor het eerst even een rondje gedaan buiten, was wel even lekker.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150679729
Hai DJMO, gefeliciteerd nog!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150680056
DJMO gefeliciteerd & welkom! *O*
En dan ook maar een hele late :@ gefeliciteerd voor NIKKI met je mooie mannetjes! *O*

Razz, de gekke bekkenshow! O+

Chanty, fijn dat er niks (ernstigs) aan de hand is, lekker knuffelen dan maar en hopen dat hij zich snel beter voelt.

Hoera voor een kruipende O *O* Jammer dan wel weer dat ze nu ziek is....

Loj :o wat is een minipil dan?

Pff wij hebben een zwaar weekend achter de rug:

L is sinds woensdag al heel erg uit haar hum. De eerste dagen betekende dat een humeurig en mopperige baby, maar dit weekend heeft ze ook echt zomaar flinke huil/krijs-buien waarin niets goed lijkt. Tussendoor kan ze dan wel even spelen en lachen, maar echt tussen de buien door.
Volgens de app zit ze niet in een sprongetje, maar ik hoop toch echt dat dit het toch wel is, want ik zou het zó rot vinden als ze ergens pijn heeft en we zien het niet.
Ze heeft geen verhoging in ieder geval. Waardeloos is het dus wel. Sneu meisje ;(
ik heb al een paar keer getwijfeld om het cb te bellen/langs te gaan, maarja wat kunnen die met 'ze huilt zo veel' als er verder niet echt iets te zien is?
pi_150680816
Dyre... voor wat het waard is, F doet hetzelfde in mopperen momenteel.
En huilen om niks en niet in zijn normale hum zitten.
Hangt er iets in de lucht?
pi_150680886
Arme L :'(
Lastig is dat. Wij zien dat er iets is, dat ze uit dr hum zijn en niet lekker zijn, maar anderen zien er miss weinig aan. Maar bellen kan geen kwaad, toch?

Mag ik nog vragen waar je die ring hebt laten maken, evt in pm? Vond zo mooi! Zou ool wel zo iets willen.
pi_150681281
Ja, het is inderdaad lastig. Ze eet en drinkt in principe prima. Normale plas- en poepluiers, geen verhoging. Maar de hele dag mopperen, huilen en soms echt krijsen, en mamma's knuffels zijn dan zelfs niet meer goed...
Tot ze een beetje kalmeert en dan kan ze ineens weer lachen (tussen de tranen door O+ ;( ). Nu slaapt ze, dat ging gelukkig wel goed.

Vervelend Blue, dat jullie het ook hebben :*

Roomsnoes, je hebt een pm :)
  maandag 16 maart 2015 @ 07:58:40 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150687072
Lastig hoor, Blue en Dyre :* je ziet je baby toch het liefste blij. Hoop dat t van snel voorbijgaande aard is.

Vraagje voor de werkende mama's: ik lijk het elke keer moeilijker te vinden om M naar het kdv te brengen. De eerste week allemaal prima, maar nu doe ik het met een knoop in mijn maag :@ en t ligt niet aan het kdv, het gaat goed daar en ze zijn lief voor hem enzo... herkennen jullie dit?

Ik breng hem voor acht uur en haal hem na vijf uur op onafhankelijk van mijn werkuren, en dat gaat ook steeds minder goed voelen -O- maar ik heb die uurtjes nodig om mijn werk goed te doen en niet steeds thuis te hoeven werke .

Ik begin nu al bijna spijt te krijgen van mijn beslissing om na de zomervakantie weer vier dagen te gaan werken :@

Vind t zo stom van mezelf dit!
Kwak
pi_150687089
Lastig lijkt me Dyre en Blue.. hopelijk klaart hun stemming snel op!

Die foto's van hapjes O+ wat leuk! En kruipende O *O*
Welkom DJMO!

ermagherd fantoomplopjes :o wat lijkt me dat schrikken! Ik zou meteen gaan testen geloof ik :@ voor de gemoedsrust.

Hier gaat het eigenlijk heel goed :Y W is een vrolijke jongen en kraait en speelt en O+ . Morgen naar het CB voor de driemaandencheck+prikjes... ik gok op 8 kilo :').
Overigens doet hij sinds een paar dagen serieuze dreigementen tot omrollen rug-buik, heeft het dan nog zin om Genitale Wings te kopen voor hem? Is dat wel veilig als hij zou omrollen in de nacht?
  maandag 16 maart 2015 @ 08:02:50 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_150687095
Nee kwak, herken ik niet. Alleen als ik laat ben met ophalen omdat ik heb staan keuvelen vind ik dat soms 1 nanoseconde stom van mezelf. Vervelend wel -O-

Dyre, wat rot dat ze zo uit haar element is -O- voor wat het waard is, mauwtje is weer over haar moppers heen. Zomaar van de een op de andere dag ;)
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 maart 2015 @ 08:25:30 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150687286
kun je die beslissing nog terugdraaien Kwak? Of ouderschapsverlof inzetten en minder gaan werken?

Straks na de zomervakantie gaat Michael twee dagen naar het kdv, zodat ik kan gaan solliciteren. Ben ook benieuwd hoe ik dat ga vinden ...

Vandaag gaan de geboortekaartjes op de bus, ga ik de aangifte doen bij de gemeente en verder rustig aan doen.. Na het regeldagje van eergisteren kwam michael vannacht stipt om de drie uur en ligt nu alweer bijna anderhalf uur te ronken in de box. saai hoor zo'n baby ;)

pi_150687310
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
Lastig hoor, Blue en Dyre :* je ziet je baby toch het liefste blij. Hoop dat t van snel voorbijgaande aard is.

Vraagje voor de werkende mama's: ik lijk het elke keer moeilijker te vinden om M naar het kdv te brengen. De eerste week allemaal prima, maar nu doe ik het met een knoop in mijn maag :@ en t ligt niet aan het kdv, het gaat goed daar en ze zijn lief voor hem enzo... herkennen jullie dit?

Ik breng hem voor acht uur en haal hem na vijf uur op onafhankelijk van mijn werkuren, en dat gaat ook steeds minder goed voelen -O- maar ik heb die uurtjes nodig om mijn werk goed te doen en niet steeds thuis te hoeven werke .

Ik begin nu al bijna spijt te krijgen van mijn beslissing om na de zomervakantie weer vier dagen te gaan werken :@

Vind t zo stom van mezelf dit!
:Y
Ik had dat in het begin heel erg. Dan miste ik haar en reed ik soms met tranen in mijn ogen naar m'n werk.
Maar nu is dat al veel minder.
Vanmorgen was t er wel weer omdat ze bijna het hele weekend koorts heeft gehad en vanmorgen een soort van bloedneus. En dan voel ik me toch schuldig dat ik haar daar achterlaat.
Wat hielp was dat ze vrijwel meteen bij de leidster op schoot kroop en ging spelen met een puzzeltje dat op de tafel lag. Maakt het voor mij minder erg en bewees maar weer eens dat ze zich daar op haar gemak voelt en het naar haar zin heeft.

Gefeliciteerd en welkom DJMO! Wat een mooie blonde!

Vervelend Dyre, hoop dat het vandaag beter gaat

Fantoomplopjes bij Loj :o

Kruipende O *O*
pi_150687383
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef DJMO het volgende:
kun je die beslissing nog terugdraaien Kwak? Of ouderschapsverlof inzetten en minder gaan werken?

Straks na de zomervakantie gaat Michael twee dagen naar het kdv, zodat ik kan gaan solliciteren. Ben ook benieuwd hoe ik dat ga vinden ...

Vandaag gaan de geboortekaartjes op de bus, ga ik de aangifte doen bij de gemeente en verder rustig aan doen.. Na het regeldagje van eergisteren kwam michael vannacht stipt om de drie uur en ligt nu alweer bijna anderhalf uur te ronken in de box. saai hoor zo'n baby ;)
Je mag wel een dagje mijne lenen hoor O+ dat is nooit saai!

:* voor de moppers. Zit er een sprongetje aan te komen oid?

Crump ik droomde vannacht nog van W :D Hij ging op Lou zitten en begon haar eten op te eten :')
pi_150687665
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:33 schreef Skittles het volgende:

[..]

Crump ik droomde vannacht nog van W :D Hij ging op Lou zitten en begon haar eten op te eten :')
:o _O- ermagherd die droom! :D
  maandag 16 maart 2015 @ 09:04:20 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150687793
Kannibali-W! O+ Loutje is natuurlijk ook om op te vreten :+

Ik zou het nog terug kunnen draaien maar dat wil ik niet hoor, DJMO. Volgend jaar word ik sectievoorzitter en ik wil dat gewoon in vier dagen doen. T is gewoon iets waar ik doorheen moet denk ik. Misschien omdat hij steeds leuker wordt en nieuwe dingen kan, dat ik bang ben dingen te missen ofzo.

Nu ik een uurtje aan t werk ben vind ik t ook al veel minder moeilijk.

Misschien helpt t ook niet mee dan mn laatste lessen van de dag enorme nutteloze k*turen zijn, bijles aan zwakke leerlingen, waar ik minder uren voor krijg dan het kost om het goed te doen ;)
Kwak
  maandag 16 maart 2015 @ 09:06:12 #51
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150687826
Edit: normaal gesproken geen punt, wat meer doen hoor,maar ik houd alsnog 50 taakuren over die ik volgend jaar alsnog mag wegwerken dus ik ben even wat minder gemotiveerd om 'gratis' te werken.
Kwak
pi_150688078
Kwak, ik herken het niet. Ik zag juist zo tegen werken op, dat het me eigenlijk erg meeviel toen ik eenmaal aan het werk was. Ik kon ook meer genieten van I. op de dagen dat ik thuis was. Dat was ik een beetje kwijtgeraakt toen ik fulltime thuis zat. Ik vond de lange dagen wel een minpunt (7.30-17.00), daar heb ik me wel een poosje schuldig over gevoeld. Maar I. had energie genoeg om de dag door te komen ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 maart 2015 @ 09:22:57 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_150688125
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:33 schreef Skittles het volgende:

[..]

klinkt als W :Y
disclaimer
pi_150688142
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

klinkt als W :Y
oi! :(
  maandag 16 maart 2015 @ 09:24:41 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_150688149
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:24 schreef Crumpette het volgende:

[..]

oi! :(
:D O+
disclaimer
pi_150688178
Kwak, ik zou die bijlessen gewoon doen in de uren die er voor staan. Gratis werken bestaat m.i. niet. Dat zijn hobbies, en keuzes :P
  maandag 16 maart 2015 @ 09:53:24 #57
52229 Chanty
pi_150688642
Damn Melle ook al aan de hapjes :o Hij ziet er inderdaad erg gelukkig mee uit :D
En mauwtje wil natuurlijk geen komkommer, die wil vleesch :{w

Beterschap voor zoe en room. Hand en voetziekte schijnt heel naar te kunnen zijn dus hopelijk valt het mee daar.

DJMO wat een blondie O+ Welkom!

Dyre hopelijk trekt ze snel bij. Misschien tandjes? Lucas wordt daar HEEEL erg mopperig van.

Crump over de sleepy wings: als je kind kan omrollen dan kun je ze gewoon nog gebruiken maar dan moet je de wings met armpjes naar boven leggen. Ze kunnen dan wel bij hun gezichtje maar zichzelf niet meer zo hard meppen en als ze op de buik rollen kunnen ze hun armen gewoon nog gebruiken om zich op te drukken of om te rollen. Dat is juist het voordeel van die wings, dat je ze kunt gebruiken voor oudere kindjes ook in tegen stelling tot inbakeren. Je kunt ook eens proberen om dikke sokjes om de handen te doen, dat werkt hier vaak ook aardig (niet zo goed als wings maar misschien is het voor jullie al voldoende).
pi_150688997
Nou, ze is nog steeds uit haar hum met een flinke huilbui vanochtend, maar ze ligt weer even op bed na een fruithapje en dan hoop ik dat ze blij wakker wordt strakjes. Tandjes, ja, zou kunnen. Maar we voelen en zien nog helemaal niks. Ze heeft al máánden kwijlbuien en rode wangen.

Die droom! :D

Maareh, die lange dagen op het kdv waar jullie het over hebben, zo ontzettend lang is dat toch niet? Als je gewoon van (half) 9 tot 5 werkt is het toch heel normaal dat je kindje 8 á 9 uur op het kdv zit?
Wat vinden jullie dan een 'normaal' aantal uren op het kdv?

ik snap natuurlijk wel dat het vervelend kan voelen om je kindje daar een hele dag achter te laten terwijl jij op je werk zit (heb ik soms ook), maar specifiek het aantal uren maakt voor mij dan geen verschil :P
  maandag 16 maart 2015 @ 10:12:39 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_150689058
Ik vind 9-10 uur normaal en 11 uur veel :') ik werk 8 uur, dus tussen de 8,5 en 9 uur op kantoor, en dan nog een korte reistijd. Vanmorgen bracht ik haar om 8:45 en waarschijnlijk haal ik haar om 18:15 op.
disclaimer
pi_150689130
Kwak, dat vogeltjegedrag doet A. ook :D . Mond wijd open, handjes naar me toe. HIERRRR met die wortel/avocado. Gisteren kreeg ze voor het eerst een hele sperzieboon en ze zat me echt aan te kijken van " :{ Eh. Dafokisdeze? Lepel?" :D . Maar uiteindelijk ging er wel wat in, met veel gekokhals en vieze gezichten. Dat wennen aan structuren is toch wel grappig!

Fijn DJMO dat het goed gaat! Je klinkt lekker Zen O+ . Maar na drie kinderen sta jij nergens meer van te kijken natuurlijk.

Buh Dyre en BE, gemopper is niet leuk en erg vermoeiend. Hopelijk houdt het spontaan weer op zoals bij M. van SQ. Voor tot die tijd een dikke :* en sterkte!

Kwak, ik herken het wel hoor, ook al breng ik A. niet weg maar blijft ze thuis bij oma. Ik houd enorm van m'n werk, maar ook enorm van m'n baby en er zijn weken dat ik helemaal niet weg wil. Zoals deze week, waar ik nog twee ouderavonden heb, een berg nakijkwerk, stomme laatste lessen aan een niet-willende 5HAVO.. Nouja, ik ben deze week liever bij m'n kindje. Zeker omdat ze nu zo leuk is O+ .

Crump, ik vind jouw W. zo leuk O+ . Echt zo'n guitig binkie. En al 8 kilo, heerlijk toch! Lekkere knuffelbeer ;)

De droom van Skittles _O-
pi_150689169
Ohja, en mijn baby was gisteren toch stuk? Zomaar gaan slapen zonder speen.. en toen.. jawel.. sliep ze voor het eerst klokje rond *O* . Van 19:30 - 7:30 en toen ging het alarm ook echt meteen goed aan want ze had Heel Erg Honger. Ze deed dit vast om haar verhalfjaardag van vandaag te vieren O+ .
pi_150689278
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en mijn baby was gisteren toch stuk? Zomaar gaan slapen zonder speen.. en toen.. jawel.. sliep ze voor het eerst klokje rond *O* . Van 19:30 - 7:30 en toen ging het alarm ook echt meteen goed aan want ze had Heel Erg Honger. Ze deed dit vast om haar verhalfjaardag van vandaag te vieren O+ .
Mnoh O+ mooi halverjaardagskadootje. Gefeliciteerd! *O*

Oh! Had ik al gezegd dat ik woensdag begin met werken? :o *O*

Vind het wel spannend om hem bij oppas achter te laten zo lang, al is het moeder/schoonmoeder :'). Aan liefde geen tekort, zeg maar. Maar komende woensdag komt een vriendin van me oppassen.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:25:28 #63
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150689353
:W Haaaiii vanaf eerste kolfmomentje op mijn eerste werkdag :)

DJ Welkom!
Razz gratz!!
Crump spannend woensdag :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_150689525
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:25 schreef Radyhyn het volgende:
:W Haaaiii vanaf eerste kolfmomentje op mijn eerste werkdag :)

DJ Welkom!
Razz gratz!!
Crump spannend woensdag :Y
Eerste werkdag! *O*
  maandag 16 maart 2015 @ 10:37:11 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_150689654
Rady weer aan het werk :o! *Kolfboks*
Hoe voelt het?
disclaimer
pi_150690258
Spannend rady! Hoe gaat het? En het kolven?

Net gezwommen, nu thuis voeden im plaats van in kleedkamer (hielp tegen koorts). Benieuwd hie het nu gaat. En straks fysio, laatste keer hoop ik, voor afplatting.
pi_150690351
Rady *O* Eerste werkdag, spannend! Succes!

Hilmo, lekker zwemmen, lijkt me toch ook wel leuk om te doen maar ik durf nooit :@ . En is de afplatting ernstig?
pi_150690808
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:09 schreef Dyre het volgende:
Nou, ze is nog steeds uit haar hum met een flinke huilbui vanochtend, maar ze ligt weer even op bed na een fruithapje en dan hoop ik dat ze blij wakker wordt strakjes. Tandjes, ja, zou kunnen. Maar we voelen en zien nog helemaal niks. Ze heeft al máánden kwijlbuien en rode wangen.

Die droom! :D

Maareh, die lange dagen op het kdv waar jullie het over hebben, zo ontzettend lang is dat toch niet? Als je gewoon van (half) 9 tot 5 werkt is het toch heel normaal dat je kindje 8 á 9 uur op het kdv zit?
Wat vinden jullie dan een 'normaal' aantal uren op het kdv?

ik snap natuurlijk wel dat het vervelend kan voelen om je kindje daar een hele dag achter te laten terwijl jij op je werk zit (heb ik soms ook), maar specifiek het aantal uren maakt voor mij dan geen verschil :P
Nou ja, omdat ik met meer dan een uur reistijd zit, zijn de kdv-dagen wel langer dan als ik (of vriend) op fietsafstand zouden zitten. Dat vind ik wel eens stom ;). En ik vind 7.30-17.00 lang als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een schooldag. Niet helemaal eerlijk, dat weet ik ook wel, maar het zijn best veel indrukken natuurlijk voor een baby, met weinig mogelijkheid om de rust op te zoeken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150690878
Rady weer aan het werk! Werk- en kolfze!

En Crump woensdag weer, jeetje.. Wat gaat het toch hard allemaal!

Razz, gefeli met je halfjaarbaby :o *O* En ik lolde om je dafok-sperzieboonverslag :D
  maandag 16 maart 2015 @ 11:24:48 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_150690916
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nou ja, omdat ik met meer dan een uur reistijd zit, zijn de kdv-dagen wel langer dan als ik (of vriend) op fietsafstand zouden zitten. Dat vind ik wel eens stom ;). En ik vind 7.30-17.00 lang als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een schooldag. Niet helemaal eerlijk, dat weet ik ook wel, maar het zijn best veel indrukken natuurlijk voor een baby, met weinig mogelijkheid om de rust op te zoeken.
weinig rust? De mijne slaapt vier keer per dag op het kdv :D het is ook geen educatie, het is opvang. Maar goed, ik heb best een relatief rustig kinderdagverblijf natuurlijk.
disclaimer
pi_150691057
Zo…..ik mag hier alweer ruim 3 weken niet meer rondhangen ;) Maar ik lees af en toe nog mee hoor om te zien hoe het met jullie mooie kindjes gaat. O+

Afgelopen zaterdag de verjaardag van onze kleine man gevierd, wat een topdag! Zijn eerste verjaardag dat mag ik hier nog wel spammen vind ik.
Hij heeft de hele dag alleen maar gelachen, ik heb me de pleuris genoten en mijn hart knalde uit elkaar van trots en gewoon dikke vette liefde. Pfffff, op zijn geboortekaartje stond 'Sometimes the smallest things take up the most room in your heart' en het is zo ontzettend waar!

In de spoiler de kleine man in zijn birthday outfit.

SPOILER
pi_150691068
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

weinig rust? De mijne slaapt vier keer per dag op het kdv :D het is ook geen educatie, het is opvang. Maar goed, ik heb best een relatief rustig kinderdagverblijf natuurlijk.
Moet je kind wel willen/kunnen slapen :P. Ik had (/heb) een weinig slapend exemplaar dat overprikkeld thuiskwam. Hij vond het geweldig leuk, daar niet van, maar we merkten wel dat het voor hem heel anders was dan 'vervangend thuis' (ook een vrij rustige babygroep volgens mij, met 2 leidsters en ca. 8 baby's denk ik).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 maart 2015 @ 11:58:39 #73
140412 Danaa
&#127822;
pi_150691840
Goededag vanaf de bank met baby slapend op mij! Ik nog in pyama.
Deze mama wil naar buiten met baby, maar laat het even niet toe ivm zijn niet slaap gedrag overdag.
Gister was het zo erg dat hij om half zeven helemaaaaaaal van slag was. Niets maar dan ook niets hielp.
Om 1915 een uur na zijn voeding hebben we weer aangeboden en hij viel in slaap.
Gister is er een draagconsulent geweest, gekozen voor de marsupi. Moet er erggg aan wennen, ben niet echt een drager. D. Vond het vanmorgen niet helemaal geslaagd in de drager om de 10 min klagen en opnieuw speen aanbieden.

DJMO, mag ik wat van jouw slapende baby? Krijg jij wat van mijn wakkere!

Ahh Kwak ik hoop dat dat gevoel tijdelijk voor je is!
pi_150692283
:W
Hoi ik heb een baby. Y is nu een week oud en het herstel van de ks is nou zodanig dat ik weer van alles meer kan dus ik ga me eens wat meer in dit topic gooien. Meelezen is de afgelopen dagen wat moeizamer gegaan, maar ik doe mijn best.
mijn man wil geen foto's online, maar ik zal van de week eens kijken of ik niet een kleine reportage kan maken en het heel even online kan gooien. Dan kunnen jullie ook zien wat een mooi meisje ik heb gebakken. O+

Misschien gaan we vanmiddag even buiten wandelen voor het eerst. Als mama niet te moe is.
pi_150692404
Gefeliciteerd DJMO en Risu! En Risu, hoop dat je wat puf hebt om te wandelen. Het is heerlijk buiten!
pi_150692512
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:14 schreef Risu het volgende:
:W
Hoi ik heb een baby. Y is nu een week oud en het herstel van de ks is nou zodanig dat ik weer van alles meer kan dus ik ga me eens wat meer in dit topic gooien. Meelezen is de afgelopen dagen wat moeizamer gegaan, maar ik doe mijn best.
mijn man wil geen foto's online, maar ik zal van de week eens kijken of ik niet een kleine reportage kan maken en het heel even online kan gooien. Dan kunnen jullie ook zien wat een mooi meisje ik heb gebakken. O+

Misschien gaan we vanmiddag even buiten wandelen voor het eerst. Als mama niet te moe is.
Ben heel benieuwd naar haar! Haar naam is echt prachtig O+
S. 2014
J. 2016
pi_150692563
En slapende babies vs. wakkere babies; hier wakkere baby check. Al sinds dat ze 2 maanden is. Vandaag ook. 5.50 wakker om 11 uur gaan slapen. Was al blij dat ze sliep na al die tijd nonstop met kind bezig te zijn geweest. Een kwartier was ze onder zeil en sindsdien weer klaar wakker :') Zo maar weer wandelen, moet toch even naar de winkels. En dan hoop ik dat ze daarna moe is.
Morgen hebben we trouwens een fotoshoot met zijn tweetjes! Superleuk!
  maandag 16 maart 2015 @ 12:40:48 #78
52229 Chanty
pi_150693015
Risu ook gefeliciteerd! Wel even aankondigen wanneer de reportage komt zodat ik hem niet mis :P

Danaa ga juist lekker naar buiten met de kleine in drager. Grote kans dat hij dan in slaap valt.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:52:50 #79
140412 Danaa
&#127822;
pi_150693429
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En slapende babies vs. wakkere babies; hier wakkere baby check. Al sinds dat ze 2 maanden is. Vandaag ook. 5.50 wakker om 11 uur gaan slapen. Was al blij dat ze sliep na al die tijd nonstop met kind bezig te zijn geweest. Een kwartier was ze onder zeil en sindsdien weer klaar wakker :') Zo maar weer wandelen, moet toch even naar de winkels. En dan hoop ik dat ze daarna moe is.
Morgen hebben we trouwens een fotoshoot met zijn tweetjes! Superleuk!
Hier huilt baby alsmaar als hij wakker is door zijn eigen vermoeidheid. Althans ik vermoed vermoeidheid gezien zn tollende ogen.

Ga zo proberen hem weg te leggen zodat ik kan douchen.

Chanty ik had dat misschien inderdaad gewoon moeten doen. Had hij eerst moeten schreeuwen van het alleen zijn zodat ik me kon wassen en aankleden.

Blegh... vind het moeilijk.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:54:52 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_150693495
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Moet je kind wel willen/kunnen slapen :P. Ik had (/heb) een weinig slapend exemplaar dat overprikkeld thuiskwam. Hij vond het geweldig leuk, daar niet van, maar we merkten wel dat het voor hem heel anders was dan 'vervangend thuis' (ook een vrij rustige babygroep volgens mij, met 2 leidsters en ca. 8 baby's denk ik).
ja okee, dat compliceert wel e.e.a. :)
disclaimer
pi_150693572
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:52 schreef Danaa het volgende:

[..]

Hier huilt baby alsmaar als hij wakker is door zijn eigen vermoeidheid. Althans ik vermoed vermoeidheid gezien zn tollende ogen.

Ga zo proberen hem weg te leggen zodat ik kan douchen.

Chanty ik had dat misschien inderdaad gewoon moeten doen. Had hij eerst moeten schreeuwen van het alleen zijn zodat ik me kon wassen en aankleden.

Blegh... vind het moeilijk.
Het is ook moeilijk. Heb vanmorgen ook weer voor het eerst sinds lange tijd gejankt :') Ik had al een slechte nacht en toen ik 4 uur lang bezig was met N.ora, brak ik even. Constant gillen, huilen als ze alleen is (fase?). Maar hou in je achterhoofd dat deze dagen voorbij gaan en niet meer terugkomen. Je hebt nog zoveel leuke dagen met je kleintje in het verschiet!
  maandag 16 maart 2015 @ 13:13:37 #82
52229 Chanty
pi_150694098
Ja dat is lastig ;( Ik ben vaak genoeg minder florissant naar buiten gegaan met m. Dikke schijt maar wilde hem ook niet laten huilen. Nu nog niet dus net ook geturbodouched toen hij even sliep. Niemand in de buurt die even bij hem ksn zijn dat je een half uurtje kunt douchen en zo?
  maandag 16 maart 2015 @ 13:31:04 #83
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150694700
Welkom Risu!! *O*
Exode wat een stoere vent heb je! O+
Huilende kindjes -O- Geen tips.. maar hoop wel dat het snel beter wordt.

Eerste werkdag gaat goed! Kolven loopt ook lekker.. zo rond de 140 ml per sessie.. en Vi heeft het naar zijn zin bij oma O+
Mijn man belde me net om te vragen of ik al een hysterische huilbui had gehad.. maar neen.. ik ben heel bikkel vind ik zelf :7 :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_150694908
Risu je hebt een baby! O+ O+

Danaa, dat is zo lastig ja. Ik heb in die eerste weken ook regelmatig om 3 uur nog in mijn pyjama gezeten, omdat L meteen begon te krijsen als ik haar neerlegde. En dan moet je snelsnelvlugvlug douchen/aankleden/tandenpoetsen met constant een huilende baby op de achtergrond, niet leuk ;(

Maar als je door die 10 minuten krijsen heen kan bijten, kan je daarna wel met hem naar buiten. Van wandelen (draagzak of wagen) werd L altijd wel heel erg rustig. En het was voor mijzelf ook goed om af en toe even een frisse neus te halen :P

Rady stoere bikkel! :D

Ik leg L regelmatig op het boxkleed op de grond, omdat de box te beperkend is voor mijn ondernemende dametje :') Maar nu is zelfs dat boxkleed te klein, want ze ligt er om de haverklap naast. Dus nu heb ik een Ikea plaid op de grond gelegd. Kan ze weer even flink rondrausen voordat ze daar vanaf komt :P

Het past maar nét in de woonkamer :+

Ojah, het allertofste speelgoed is een leeg pakje billendoekjes O+
pi_150694963
Welkom en nog gefeliciteerd DJMO en Risu! Risu, de naam van jouw dochter lijkt erg op die van mijn dochter O+

Wat goed al die beginnende eters! Mijnes is vooral fan van brood en banaan (maar dat laatste kan ik haar zelf niet geven wegens 'banaan'). Verder wil groente en aardappel echt nog steeds niet,fruit gaat redelijk en van de week een keer pasta geprobeerd, dat was best ok. Maar weer niet zo'n enthousiast vogeltje zoals ik veel lees.

Rady, fijn dat het goed gaat! Welkom in de kolfpauzes ;)

Kwak, ik hetken het gevoel een beetje. Schreef het een tijdje terug ook. Bij mij gaat het meer om m'n kleuter waarvoor en school en BSO echt zwaar is. Baby slaapt heerlijk (overdag :( ) en is in een 'relatief rustige omgeving'.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:50:51 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_150695377
Danaa, het is ook niet makkelijk, en zeker in het begin niet :* maar naarmate de tijd vordert wordt je wereld steeds weer een beetje groter! Het is ook nog zo overweldigend allemaal :*

Risu, welkom! *O*

Sunshine heeft het ook even pittig lees ik. :*

Exode, wat een knapperd! Fijn dat jullie toch nog een leuk feestje hebben gehad :)

Dyre, wat een fancy speelkleed! Vindt ze vast de bom!

Kursor, heb jij bananenallergie?
disclaimer
  maandag 16 maart 2015 @ 13:54:24 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_150695536
Chanty, hoe gaat het nu met L?
disclaimer
  maandag 16 maart 2015 @ 13:57:14 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_150695666
En ik heb geloof ik het 54366e virus te pakken sinds de worp :') ben wel een beetje klaar mee, het kost me "fit" al moeite om bij te blijven op mijn werk, laat staan om de prestaties te leveren die men van mij verwacht sinds mijn promotie. Moet ik niet ook nog chronisch met verstopte holtes en spierpijn lopen :')
disclaimer
pi_150696486
Beuh, balen, SQ. Baard en ik hebben ons vandaag allebei ziekgemeld, na ook al het hele weekend niet onder het dekentje op de bank vandaan te zijn gekomen. Lesgeven zonder stem gaat niet zo lekker. :'). Gelukkig is de koorts bij I in ieder geval weer weg. En hoera, mijn baby heeft geen SOA! De huisarts belde vanochtend dat het wel een bacterie is in zijn oogje, maar geen SOA. We moeten antibiotica in de vorm van oogdruppels gaan geven. Dat gaat hij vast heel tof vinden.

Kwak, wat vervelend dat je er geen lekker gevoel bij hebt om M achter te laten. Hopelijk wordt het gauw beter. Heb je wel het idee dat hij het naar zijn zin heeft op het kdv? Ik herken het niet, verder. Wat houdt het sectievoorzitterschap bij jullie in trouwens, dat je daarvoor per se vier dagen moet(/wilt) werken?

Dyre, lekker de ruimte zo. :D. Leuke plaid, en mooie vloer zeg!

Fijn dat het feestje in de tweede poging zo'n succes was, exode. *O*.

En DJMO en Risu, welkom met jullie baby's. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_150696907
Mooi kleed Dyre! En je baby natuurlijk O+

Werk! Ik ga over ongv 3weken beginnen. Heb er zin in.

:* voor wie het kan gebruiken!

-O- vervelend SQ

Beterschap DaD

:( S.ophie heeft n rare hoest en verslikt zich in de melk. Mn zuiplapje heeft om 6&9u een goede fles gehad maar daarna niet meer. Om 12u aangeboden maar toen verslikte S zich en ze wil alleen maar slapen..wakker is boos/huilen/hoesten
pi_150697260
Oei, beterschap/sterkte voor SQ, DaD & Baard en Zoë met Sje..

En Kwak, ik herken het ook niet, ik merk heel duidelijk dat uk het naar z'n zin heeft @ kdv, en dat 2 dagen m'n eigen dag vol kunnen proppen met werk/afspraken/boodschappen/was/etcenz mij op de andere dagen een geduldigere en leukere moeder maakt. Lijkt me een rottig gevoel, :*

Wij hadden vanmorgen de fysio weer op de thee, en ze vond Lucas zo opgeknapt met de kleine aanpassingen die we hebben gedaan dat we alweer ontslagen zijn van verdere vervolging *O*
  maandag 16 maart 2015 @ 14:47:20 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_150697866
Geen gonorroe voor I *O*
L. ontslagen *O*
disclaimer
  maandag 16 maart 2015 @ 14:58:29 #93
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150698337
*O* voor L van JM

en wat een lekkere kruipruimte voor L van Dyre O+

Sterkte voor de nieuwe mama's. als ik merk hoe t nu gaat met mijn M kan ik me niet meer voorstellen dat ik nog maar drie maanden geleden soms wanhopig was en het gevoel had dat ik NOOIT meer enige vrijheid zou hebben, en dat het NOOIT beter zou gaan.... ik vond het moeilijk genoeg om nu nog flink te twijfelen over ooit een tweede. Terwijl ik nu zó geniet van mijn kleine menneke...

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

Kwak, wat vervelend dat je er geen lekker gevoel bij hebt om M achter te laten. Hopelijk wordt het gauw beter. Heb je wel het idee dat hij het naar zijn zin heeft op het kdv? Ik herken het niet, verder. Wat houdt het sectievoorzitterschap bij jullie in trouwens, dat je daarvoor per se vier dagen moet(/wilt) werken?
Sterkte met t prutoog :* en jullie beiden beterschap... Hier ben ik net weer een beetje beter na een paar snertige snotkoortsdagen... heb t idee dat ik mn opgebouwde weerstand met vier jaar voor de klas weer helemaal opnieuw moet opbouwen.

Sectievoorzitterschap is niet per sé zoveel werk, maar ik merk nu al dat ik zoveel mis in drie dagen, het voelt alsof ik er nooit ben, en ik heb hele volle dagen waardoor ik ook in de loop geen dingen kan regelen of meekrijgen, etc. Ik zou daarnaast als sectievoorzitter wel graag wat dingen van de grond willen krijgen in de sectie, en daarvoor is drie dagen per week gewoon te weinig.

Bedankt voor de reacties allemaal,

Ik merk al dat t me naarmate de dag vordert minder doet. Ik vond het in het begin ook echt heeeeel easy, dat wegbrengen. Ik had zoveel zin om weer te gaan werken. Nu werk ik weer drie weekjes en merk ik dat sommige dingen tegenvallen of vermoeiender zijn, en dan denk ik "meuh, baby!". Maar goed, dat gaat dus wel weer over. Hij heeft t naar zn zin, weet ik zeker. Lacht breeduit naar de juffies als ik m breng, slaapt goed, en zit relaxt t chillen in een wipper of ligt in de box te spelen als ik m kom halen en is niet overprikkeld ofzo.
Kwak
  maandag 16 maart 2015 @ 15:04:29 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150698555
oh en hier gaat t lijnen nu toch ook echt beginnen. nou ja, eerst maar eens geen crap meer in mn snavel schuiven... ik zag gisteren foto's van mezelf van een paar jaar geleden en daar werd ik heel gelukkig van, dat ik er ook zo uit kan zien... en J mag ook wel wat kwijt op zn buik dus die doet mee...

Daarbij: we zijn afgewezen voor de overlijdensrisicoverzekering, puur en alleen op mijn bmi
SPOILER
Zonder aanvullende tests of info, zo afgeschreven op een stom getal -O- ik moest er van huilen, voel me zo enorm weggezet als een risico en als waardeloos. bah... dus er loopt nu een nieuwe aanvraag bij een duurdere en soepelere verzekeraar....
Kwak
pi_150700374
Shit, kwak, dat is niet tof om te horen nee.
Hopelijk gaat het lukken met lijnen! Helpt vast als je het samen doet. Hopelijk kunnen die foto's o.a. je motiveren :*

Tof kleed, Dyre! Ze heeft het nog lang volgehouden in de box dan!
Hier staat de box al eigenlijk maanden werkloos. O speelt altijd op de vloer, eigenlijk. Nu ze echt kruipt (en snel ook :D) zullen we 'm misschien wat meer gebruiken als parkeerplaats voor haar, als we naar de wc gaan overdag ofzo. Anders doen we 'm weg. 't Is nogal een ding, nml :/
pi_150700589
Kwak, ik had dat ook. Ik vond het ook erg omdat als ik thuis kwam van werk, kind sliep. Had dus het idee dat ze niks aan mij had en vice versa. Ik ben van 30 naar 24 uur gegaan.

En beterschap SQ! Las dat je het zwaar had savonds, gaat het nu wat beter?

En (binnenkort)weer werkende mama's! Wat gaat het toch ontzettend snel. Zo lees je dat iemand een kleintje heeft gekregen en zo lees je dat diegene weer aan het werk gaat :)

En kind heeft op een kwartiertje na nog steeds niet geslapen... Ze ligt nu op haar bed wakker te zijn en (zo lijkt het) haar bed te verbouwen. Ga haar maar weer halen... Ze is heel lief enzo, maar dit is gewoon vermoeiend.
pi_150700801
De box blijft hier juist wel even staan :) We gebruiken hem meerdere keren per dag en onze man vindt het leuk in de box. Je merkt aan hem dat hij dat afgebakende soms echt fijn vindt. Hij gaat er in zitten spelen, loopt rond, gooit er dingen uit en kijkt wat er dan gebeurt etc. En het is een veilige plek als we om wat voor reden dan ook de woonkamer uit moeten.

Als we doordeweeks douchen zetten we hem in zijn bed en schuiven die naar de badkamer. Dat vindt hij hilarisch. Ik denk erover de box tot zijn 18e te laten staan.
pi_150700858
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef exode het volgende:
De box blijft hier juist wel even staan :) We gebruiken hem meerdere keren per dag en onze man vindt het leuk in de box. Je merkt aan hem dat hij dat afgebakende soms echt fijn vindt. Hij gaat er in zitten spelen, loopt rond, gooit er dingen uit en kijkt wat er dan gebeurt etc. En het is een veilige plek als we om wat voor reden dan ook de woonkamer uit moeten.

Als we doordeweeks douchen zetten we hem in zijn bed en schuiven die naar de badkamer. Dat vindt hij hilarisch. Ik denk erover de box tot zijn 18e te laten staan.
Ik las ipv onze man, mijn man :')
  maandag 16 maart 2015 @ 16:34:31 #99
52229 Chanty
pi_150702166
Exode je mannetje heeft een tof kapsel zo met die stekeltjes :D En coole outfit!

En wat een enorm kleed Dyre :o en heel herkenbaar van die lege billendoekjesverpakking _O- Die geef ik hier altijd bij een poepluier want dat knispert lekker en dan blijft hij tenminste van zijn ondergescheten Alf af :') Een luier doet het ook goed. Waarom heb ik uberhaupt speelgoed gehaald???

SQ en DaD beterschap. Benieuwd wanneer alle ellendige virussen het land uit zijn -O- Zoe ook beterschap voor S. En mocht ik nog iemand vergeten: ook beterschap.

Kwak klote van die afwijzing -O- Hopelijk accepteert de volgende verzekeraar je wel gewoon. Moet je daar nou weer weken op wachten?

SQ tnx voor asking :) Koorts was vanochtend eindelijk eens onder de 39 maar hij was nog steeds erg moe en huilerig. Net even met hem een rondje buiten gaan lopen in de draagdoek. Toen we terug kwamen had hij ineens een aanval van vrolijkheid O+ Lag te spartelen en te kirren en heeft een tijd in de box gespeeld en rond getijgerd. Dus ik geloof dat het de goede kant opgaat.

Ik ga maar even niet temperaturen want dat vindt hij vreselijk. Hij begint nu al te huilen bij een gewone luierwissel -O- terwijl hij luier verschonen altijd geweldig vond dus hoop dat die negatieve associatie ook weer verdwijnt met een paar dagen.

En ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper voor vrijdag. Het is lang en blond en daar is alles mee gezegd -O- Ik weet nog niet wat ik ermee wil; niet kort en wil ook blond blijven, maar er moet iets mee. In ieder geval weer laagjes erin en maar zien of we verder nog iets wilds gaan doen.
pi_150702525
-O- kwak

Wat sneu chanty. Hoop dat hij het snel vergeet herkenbaar. Peuter had dat ook na een periode van ziek zijn.

Laagjes zouden je vast mooi staan!
Ik ben in staat mn haar kort te knippen zoveel haarpijn heb ik }:|. Ik krijg allemaal krullen..superleuk :X wist alleen niet dat t zoveel pijn deed.
Lang leve hormoonverandering & haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')