Flashdealquote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef dodge_911 het volgende:
Don't know why, maar de XPB16Ah is vandaag nog goedkoper bij BG @ ¤21.84
Zoiets:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:36 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek een xbmc spelertje
- goedkoop (basis functies)
- plug and play (simpele besturing)
- kwalitatief goed (reeds bewezen of betrouwbaar merk)
- popcorntime spelertje als het ware
Iemand suggesties?
Zonde van je geld. Dat is waardeloze rommel.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Downstar het volgende:
Op geen van mijn accounts heb ik een tegoed code van litb.
net nu ik er op 1 zit te wachten.. Eerder wist ik van gekkigheid niet wat ik er van moest kopen..
Of heeft iemand hier nog toevallig deze FM transmitter liggen? die hem voor een leuk prijsje weg wil doen?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft SHURE wel meer van dat soort modellen met losse kabels.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:06 schreef Miniem het volgende:
Nog nooit zulke in-ears gezien.
http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-971343.html
raspberry pi, en dan die nieuwe.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:36 schreef outcast_within het volgende:
Iemand suggesties?
deze man weetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:57 schreef Kenzi het volgende:
[..]
of als je voor goedkoop wil, Raspberry Pi 2
Is dat ding wel plug and play? Popcorn time eropinstaleren en je kunt streamen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
raspberry pi, en dan die nieuwe.
paar tientjes en erg leuk speelgoed. Heb er thuis ook een en totaal geen klachten over.
De usb heb ik aan mn tv gehangen waardoor hij opstart als mn TV opstart. Hoef hem dus ook niet meer lastig aan te zetten of iets
[..]
deze man weet
XBMC, ja, Popcorn Time, nee (nog niet)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Is dat ding wel plug and play? Popcorn time eropinstaleren en je kunt streamen?
je kunt ze plug and play kopen, maar persoonlijk vind ik dat kut gezien ze dan veel te veel addons installeren waardoor hij langzaam wordtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef Kenzi het volgende:
[..]
XBMC, ja, Popcorn Time, nee (nog niet)
OpenElec ftw
tevens wel popcorntime alternatievenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef Kenzi het volgende:
[..]
XBMC, ja, Popcorn Time, nee (nog niet)
OpenElec ftw
Niet dat ik weet. Toen ik het bestelde stond er bij de shipping gewoon 'China Post' en "Supplier Preferred' als optie. Kon niets vinden van een EU-warehouse. Ik wacht wel af.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
komt hij nu uit een EU warehouse? Dat stond wel in die reclame op Ali dat ze stock hadden daar.
Heb nog even gechat met die seller, alleen in Spanje hebben ze een warehouse waaruit ze shippen voor Spanje, niet voor andere landen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:01 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Toen ik het bestelde stond er bij de shipping gewoon 'China Post' en "Supplier Preferred' als optie. Kon niets vinden van een EU-warehouse. Ik wacht wel af.
Zoekterm: XBMC / Kodi --> Genisisquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jawel hoor. http://www.xears.com/index.php/produkte?dir=desc&order=price XPA2PRO en Prime V2 bijvoorbeeld (trouwens alles voor 38 EUR (30+8 shipping) te krijgen met coupon HIGHEND4ME (sidenote, de enige IEM om in overweging te nemen is echter de Xtreme XT3 Pro, de rest (incl. die detachables)... mweh).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:06 schreef Miniem het volgende:
Nog nooit zulke in-ears gezien.
http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-971343.html
quote:X3 van Moxpad is best aardig. Bass is goed, midden/hoog had iets meer naar voren mogen komen en gedetailleerder kunnen zijn. Had stiekem een reusachtige soundstage en clarity verwacht omdat 'ie eruitziet als zo'n high-end custom IEM, maar dat bleef logischerwijs uit. Kun je ook niet verwachten voor die prijs en voor de prijs is 'ie dan weer erg netjes, dus overall ok.
Ik hoop op een goede android box, maar dat zal wel nietquote:Share the news, the next #MiTV is coming. We'll be announcing the launch right here tomorrow.
Quick question: Big vs small, which do you prefer?
Ja en nee, gewoon een echte TV.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hier al wat over bekend ?
[..]
Ik hoop op een goede android box, maar dat zal wel niet
oh wtf, dat is best bruut eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja en nee, gewoon een echte TV.
https://tweakers.net/nieu(...)-met-android-44.html
Klopt, helaas voor ons niet te krijgen. Waar blijft die Europese Xiaomi winkel..quote:
Die XPA2PRO doet het hier al een hele tijd heel goed hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef shiznuts het volgende:
Jawel hoor. http://www.xears.com/index.php/produkte?dir=desc&order=price XPA2PRO en Prime V2 bijvoorbeeld (trouwens alles voor 38 EUR (30+8 shipping) te krijgen met coupon HIGHEND4ME (sidenote, de enige IEM om in overweging te nemen is echter de Xtreme XT3 Pro, de rest (incl. die detachables)... mweh).
Ik had precies hetzelfde. Heb uiteindelijk (ook) voor een Raspberry Pi 2 gekozen, en het bevalt prima. Installeren is even lastig/anders, maar daar is wel uit te komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:36 schreef outcast_within het volgende:
Iemand suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |