SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 16-03-2015 19:42:40 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Andi had al hands-on:quote:2015-03-15 16:07, Despatched to overseas (Country code: AT)Soon..
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zijn er momenteel fijne kortingscoupons in omloop voor Banggood of DealExtreme?Mokkel met stuntstok![]()
In het vorige topic een van de laatste posts banggood coupon.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:23 schreef Mord_Sith het volgende:
Zijn er momenteel fijne kortingscoupons in omloop voor Banggood of DealExtreme?
En DX,, geen idee google?!
Edit:quote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Lazvic het volgende:
Heeft iemand een banggood coupon voor mij ?quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Flink bij DX? Haha.
Bij BG... ook niet zoveel. Doorgaans is het max 8-10% en zijn 5% coupons overal wel te vinden (met uitzondering van e-mail only acties, flash sales en dergelijke).
Gewoon je mail in de gaten houden, verder worden er couponverzamelsites in de OP genoemd...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Pakketje terugsturen naar China, jullie advies.. gewoon PostNL, DHL Parcel of toch een andere? Wil overigens die PayPal retour regel eens uitproberenAls Banggood dat hanteert tenminste, anders stikken ze maar
Bleh laat maar. Gaat hem al niet wordenIk betaal wel braaf aan de post.
![]()
iemand nog leuke USB gadgets? of leuke dingetjes die je aan je powerbank kan hangen? ik heb pas nog zon usb fan besteld, lijkt me lekker in de zomer :p![]()
USB Led light (van Xiaomi)quote:Op zondag 15 maart 2015 14:39 schreef bl-bl-blikje het volgende:
iemand nog leuke USB gadgets? of leuke dingetjes die je aan je powerbank kan hangen? ik heb pas nog zon usb fan besteld, lijkt me lekker in de zomer :p
of misschien..
http://www.aliexpress.com(...)6&isViewCP=y&catId=0![]()
MitB heeft weer een mail gestuurd met gratis credits. Op mijn ene mail heb ik $1 gekregen en op mijn andere twee adressen heb ik ¤2,5 gekregen. Zijn er nog leuke items bij MitB om hier aan te besteden?
Snap de gedachte van MitB er niet echt achter trouwens, vorige week was het andersom. Toen was de dollar versie meer. $3 vs ¤2Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Ik ben op zoek naar 'n IR lamp voor bij m'n Yi-cam om 's nachts wat beter beeld te krijgen. Er was hier laatst iemand die zo'n ding had aangeschaft.
Welke was dat? Wat is je ervaring? Hopelijk niet te duur, moet wel leuk blijven
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ik heb ¤0,85quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Markos. het volgende:
MitB heeft weer een mail gestuurd met gratis credits. Op mijn ene mail heb ik $1 gekregen en op mijn andere twee adressen heb ik ¤2,5 gekregen. Zijn er nog leuke items bij MitB om hier aan te besteden?
Snap de gedachte van MitB er niet echt achter trouwens, vorige week was het andersom. Toen was de dollar versie meer. $3 vs ¤2![]()
![]()
Ging daar laatst wel eens over, ging echter niet om de Xiaoyi... maar toch:quote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n IR lamp voor bij m'n Yi-cam om 's nachts wat beter beeld te krijgen. Er was hier laatst iemand die zo'n ding had aangeschaft.
Welke was dat? Wat is je ervaring? Hopelijk niet te duur, moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Goed, even een update.
Op een of andere manier was de camera dus gebricked.
Na een bericht gestuurd te hebben aan de helpdesk van HosafeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kreeg ik al binnen 24u antwoord.
Erg netjes al zeg ik het zelf.
Uiteraard was dit niet het antwoord waar ik verder mee kon, maar na 4 emails is het eindelijk opgelost!!!
Voor de mensen die deze camera willen aanschaffen, hou er rekening mee dat er geen reset knop is, maar dat je op een andere manier de camera kan resetten (door in te loggen met een tijdelijk iets).
Hieronder kan je twee (nietszeggende) shots zien bij daglicht.
één in huis, en één buitenshuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierbij ook nog de shot bij nacht.
(Je kan een IR lamp gebruiken, die wij niet waarnemen maar de camera wel om veel meer licht te krijgen)@ LITB/MITB tegoed... al haast een maand niks meer gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volledigheid nogmaals de link naar de aangekochte camera:
http://www.dx.com/p/hosaf(...)-369823#.VNd42vmG-So
Wanneer je vragen hebt over deze camera, hoor ik het graag!Wel dat van toen binnen. Kleine paginawijzers/post-its.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die camera gaat in elk geval terug, het blijft een drama.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ging daar laatst wel eens over, ging echter niet om de Xiaoyi... maar toch:
[..]
@ LITB/MITB tegoed... al haast een maand niks meer gehad.Wel dat van toen binnen. Kleine paginawijzers/post-its.
De RMA label al gekregen, nu nog inpakken.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Oida.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die camera gaat in elk geval terug, het blijft een drama.
De RMA label al gekregen, nu nog inpakken.Wel jammel dan.
Wat valt er voor ¤0,85 te halen:
usb kabell
aux kabel
telefoon houder
stylus pen
Verder is er weinig zinvols voor te halen![]()
Jij hebt geen IR lamp gebruikt of wel? Zou graag gewoon eentje met fitting hebben, maar die kan ik nergens vindenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die camera gaat in elk geval terug, het blijft een drama.
De RMA label al gekregen, nu nog inpakken.
Deze kan ik dan wel vinden: http://www.ebay.com/itm/1(...)RLED20-/371281403392
Misschien maar eens proberen, volgens mij heb ik nog wel zo'n voeding liggen."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Heb je voor 2,5¤ ook nog leuke dingen gezien?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef ajaxboy het volgende:
Wat valt er voor ¤0,85 te halen:
usb kabell
aux kabel
telefoon houder
stylus pen
Verder is er weinig zinvols voor te halen
Mag gerust iets meer zijn, gewoon die regio
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Hallo,
Voor mijn hobby ben ik op zoek naar een goede nacht kijker, (verrekijker) met nightvision. Nu zoek ik in Nederland maar is dat allemaal knap duur en ik zoek echt iets professioneels, maar ik ben nu op zoek in Chinese webshops, maar ben benieuwd of jullie nog wat meer info hebben... Iemand hier actief met nachtkijkers? Alvast bedankt.Is back![]()
Ik had laatst deze besteld en gekregen:quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Markos. het volgende:
[..]
Heb je voor 2,5¤ ook nog leuke dingen gezien?
Mag gerust iets meer zijn, gewoon die regio
http://www.lightinthebox.(...)e-note_p1976235.html , http://www.lightinthebox.(...)e-kleur_p811758.html & http://www.lightinthebox.(...)e-notes_p532728.html . Was lastig iets anders te gaan halen, omdat bij zware/meerdere dingen er verzendkosten bij kwamen...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.ebay.nl/itm/Ma(...)&hash=item3f3a6a0039
En dan gewoon een 12v adapter erop aansluiten (snoer afknippen en vastzetten aan de plug)?
Dan de volgende vraag, is geen luiheid maar meer totale gebrek aan kennis op dat vlak:
al mijn oplader, die doelloos in de kast liggen, zijn maar rond de 5V. Ik heb onderstaand apparaat dat ik wil aansluiten:
http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
De wil ik met een stekker aansluiten en gebruiken als een alarm in mijn huis (via mijn Homewizard!).
Dus ik kan de plug van dat alarm weer aansluiten op dat ding van jou.
Dan heb ik voor dat ding van jou dus een gewone lader (wel 12V? of mag 5V ook??) nodig.
Daarvan knip de stekker af en als ik het omhulsel er af haal zou ik twee draadjes moeten zien zitten?
Maakt het dan nog uit welk draadje ik in welke ingang van dat ding van jou stop?![]()
Prima, soms nogal traag is mijn ervaring en let op want EU direct is niet vanuit een EU warehouse. Ik ga eerder voor een banggood die snel verzend.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:17 schreef Lazvic het volgende:
Wat zijn de ervaringen van mensen hier die spullen hebben gekocht bij Dealextreame?![]()
Ik had een aantal dagen geleden iets bij hun besteld en ze zouden binnen aantal dagen het verzenden, maar dat deden ze niet. Ook had ik meerdere keren met hun chat medewerkers gesproken. Dus heb mijn order geannuleerd en bij banggood besteld. Met wat mij vies tegen valt is dat zij een euro prijs op hun website plaatsen en dat je wanneer het betaald met paypal dat het opeens dollars worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Prima, soms nogal traag is mijn ervaring en let op want EU direct is niet vanuit een EU warehouse. Ik ga eerder voor een banggood die snel verzend.![]()
DX is gewoon matig.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:23 schreef Erasmo het volgende:
DX was een aantal jaar geleden nog een pionier maar wordt nu links en rechts ingehaald.![]()
kan niet, is maar een week geldig ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef l0lownkill het volgende:
Is het niet iets om het MITB tegoed op te sparen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: