SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is daar eng aan?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:30 schreef Zipportal het volgende:
Jan Jood, die altijd zegt: goede middag iedereen of hallo iedereen thuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vies eng.
Jan Joost is een zonnebankbruine gladjanus.. verre familie van Sjek denk ikquote:Op zondag 15 maart 2015 13:30 schreef Zipportal het volgende:
Jan Jood, die altijd zegt: goede middag iedereen of hallo iedereen thuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vies eng.
quote:Op zondag 15 maart 2015 13:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat kut Heracles gaat weer eens mijn toto verkloto
Had hem ook bijna op Ado gezet, maar gelukkig kon ik mijzelf daarvan weerhouden.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Altijd weer een club die het moet verpesten.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Klopt.. dat stelletje weekdieren in de eredivisie spelen wedstrijden die amper te voorspellen zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd weer een club die het moet verpesten.
Ferry Mingelenquote:Op zondag 15 maart 2015 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
.... laat je ballen zien. Ik hoor de naam niet, over wie gaat het?
quote:Op zondag 15 maart 2015 13:52 schreef hottentot het volgende:
Rustig hier.
Allemaal in afwachting van de 0-3 overwinning op PSV straks natuurlijk.
(een mens mag hopen, hoe onrealistisch het ook is)
quote:Op zondag 15 maart 2015 13:52 schreef hottentot het volgende:
Allemaal in afwachting van de 0-3 overwinning op PSV straks natuurlijk.
Darri is al van Vitesse.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Darrie, volgende miskoop van een club in de top 5 na Bassie bij Feyenoord.
Zo speelt hij ookquote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Boilesen heeft de uitstraling van een weekdier
De stranden.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough, maar wat moeten de Duitsers met Nederland?
Gewoon beide doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik PSV of Ajax ga kijken.
Natuurlijk ga je naar je eigen ploeg kijkenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
De wedstrijd van PSV is min of meer irrelevant, die worden toch wel kampioen. Ik ga hopen dat Hoerenveen kan winnen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
Chelsea - Southampton kan ook nogquote:Op zondag 15 maart 2015 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
Maar die wedstrijd is een formaliteit. De vraag is of het 5- of 6-0 wordt, terwijl Heerenveen-Ajax toch wat meer gelijk opgaat.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je naar je eigen ploeg kijken
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
Dus? Is toch juist mooi om je eigen ploeg met grote cijfers te zien winnen dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd is een formaliteit. De vraag is of het 5- of 6-0 wordt, terwijl Heerenveen-Ajax toch wat meer gelijk opgaat.
PSV heeft de laatste 3 wedstrijden tegen Groningen anders niet weten te winnen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd is een formaliteit. De vraag is of het 5- of 6-0 wordt, terwijl Heerenveen-Ajax toch wat meer gelijk opgaat.
Heel klein kansje voor Feyenoord op de 2e plaats, dus jaquote:Op zondag 15 maart 2015 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus? Is toch juist mooi om je eigen ploeg met grote cijfers te zien winnen dan?
Alsof Heerenveen-Ajax om zoveel gaat.
Dat zegt geen reet. Het PSV van vorig jaar is totaal niet te vergelijken met het PSV van nu en de eerste ontmoeting dit seizoen had 0-8 moeten worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft de laatste 3 wedstrijden tegen Groningen anders niet weten te winnen.
Ajax wordt gewoon 2e hoor. Daar ben ik niet meer bang voor dat we dat weg geven.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel klein kansje voor Feyenoord op de 2e plaats, dus ja
Ga ik ook wel van uit, maar hoop doet levenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon 2e hoor. Daar ben ik niet meer bang voor dat we dat weg geven.
Het wordt een prachtige sportmiddag. PSV wint simpel, Groningen verliest dik en Nairito wint straks de Tirreno.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het tegen zit verwacht ik dat PSV - Groningen gelijk wordt.
Wouter Poels, onthoud die naam!quote:Op zondag 15 maart 2015 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het wordt een prachtige sportmiddag. PSV wint simpel, Groningen verliest dik en Nairito wint straks de Tirreno.
Overleeft de Terminillo niet. Of Rigo, of Nairo pakt de eerste plek.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wouter Poels, onthoud die naam!
Over welke b-sport gaat dat laatste?quote:Op zondag 15 maart 2015 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het wordt een prachtige sportmiddag. PSV wint simpel, Groningen verliest dik en Nairito wint straks de Tirreno.
Niet over darten.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over welke b-sport gaat dat laatste?
Denk maar aan Reitsma, dan valt hetwel weer mee.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:29 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leo Driessen deze voetbalmiddag mag verpesten.
Oké goed argument.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:30 schreef Brammess het volgende:
Volgende week een Poolse vlag om Milik te behouden!
Heerenveen nu al de betere?quote:Op zondag 15 maart 2015 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 0-1.
4x zonder Milik kampioen. Met Milik ver achter op PSV.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:30 schreef Brammess het volgende:
Bij PSV doen ze volgende week een Deense vlag om Boilesen voor Ajax te behouden.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:30 schreef Brammess het volgende:
Uitstekende keus om naar PSV te kijken!quote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar naar kijken als ik ook goed voetbal kan zien?
Dat sowieso ja. En nu spelen ze ook nog tegen jouw club.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ook!quote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uitstekende keus om naar PSV te kijken!
En en passant pik je ook nog Groningen mee.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat NU nu of "nu" nu?quote:
In velden of wegen nergens te bekennen die gast.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Actie om Van der Velden zijn contract te laten verlengen.
Kijk iedereen meedoen met jouw leugen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kan bewijzen dat alles wat ik zei klopt.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft je kankervlag toch geholpen.
Bedankt rekenwonder.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:38 schreef Brammess het volgende:
Zoals het nu staat loopt Ajax 2 punten in
Verbaast me niets.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:39 schreef Tassendief het volgende:
Fans zijn stil in het Philips stadion.
Haha je kijkt niet naar je eigen club.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:39 schreef Tassendief het volgende:
Fans zijn stil in het Philips stadion.
Ik keek even naar PSVquote:Op zondag 15 maart 2015 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha je kijkt niet naar je eigen club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brenet.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:42 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, hoor die Driessen eens teleurgesteld zijn.
Als Groningen verliest zal het een zeer onterechte nederlaag zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tegen de verhouding in scoort PSV. Groningen zal nog wel terug komen in de wedstrijd.
Uit bij Twente verliezenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hierna moet PSV naar Feyenoord en Twente
Ajax op 5.
Twentequote:Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax op 5.
Twentequote:Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax op 5.
Helpen met wat? Tweede blijven? Kampioen wordt Ajax sowieso niet meer dit seizoenquote:
Boerengelukquote:Op zondag 15 maart 2015 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
Onterechte vrije trap Groningen. Dan zal hij er wel in gaan.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:47 schreef hafcfan het volgende:
Johannes is de Genee van fok met zijn Groningen act.p
PSV wint gewoon in de Kuip, Twente uit kan lastig zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax op 5.
Matige speler.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Guardado is de beste speler van de Eredivisie.
Tapia draait zich nu om in zijn graf.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Guardado is de beste speler van de Eredivisie.
Wat vond je van zijn doelpunt van gisteren?quote:Op zondag 15 maart 2015 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tapia draait zich nu om in zijn graf.
Is Tapia dood?quote:Op zondag 15 maart 2015 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tapia draait zich nu om in zijn graf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Schitterend.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vond je van zijn doelpunt van gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee vampier.quote:
Je overschat Feyenoord behoorlijkquote:
Ik doe dat liever op WijZijnTapia.nlquote:Op zondag 15 maart 2015 14:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook. Laat anders even een reactie achter in zijn persoonlijke topic.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:47 schreef hafcfan het volgende:
Johannes is de Genee van fok met zijn Groningen act.p
Doe niet zo flauw joh.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat liever op WijZijnTapia.nl
Sorry, maar ik vond dat ik je moest verdedigen tegen die vuige aantijgingen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar Lille - Rennes?
[..]
Ik had je deze privé gestuurd.
Twee jaar geleden ja, niet dit seizoen, ook dat heb ik al meerdere keren aangegevenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij schat Twente hoger in dan Feyenoord.
Ik waardeer dat wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond dat ik je moest verdedigen tegen die vuige aantijgingen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee jaar geleden ja, niet dit seizoen, ook dat heb ik al meerdere keren aangegeven
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wint gewoon in de Kuip, Twente uit kan lastig zijn
Oh ja nu opeens niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee jaar geleden ja, niet dit seizoen, ook dat heb ik al meerdere keren aangegeven
nou nou nou.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als GGMM je dom vindt trollen weet je dat je iets fout doet.
Momenteel is Manchester City beter dan Manchester United, maar dat was niet altijd zo. Dingen kunnen veranderen in het voetbalquote:
Feyenoord is uit sterker dan thuis dit seizoenquote:
Neequote:
Staat op tweede scherm aan, ik vind dat Southampton een deprimerend kutclubjequote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk je serieus psv ipv Chelsea-Koeman?
quote:
Goede trollquote:
Banaanvraag.quote:
Nee.quote:
Als de tegenstander te vroeg in loopt ja. Niet als je het zelf doet.quote:
Pas nadat de bal gespeeld was.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:00 schreef Coelho het volgende:
Bij de bekende Cruyff penalty werd er toch ook al ingelopen?
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:00 schreef Coelho het volgende:
Bij de bekende Cruyff penalty werd er toch ook al ingelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |