abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2015 @ 16:03:37 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151157870
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Vraag me af hoe ze die cijfers nou bepalen
Goede vraag, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb ooit een experimentje gedaan met dezelfde foto die eerst een 7 was, na verwijdering en opnieuw plaatsen ineens een 8,5 en daarna weer een 8 na dezelfde procedure. Logisch toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 16:15:16 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151158251
quote:
19s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:40 schreef Weissman het volgende:
Heb het gevoel dat er mensen zijn die op een verslag van mij wachten.

Dus bij deze; ik heb dit weekend geen date. Volgend weekend waarschijnlijk ook niet.

Einde mededeling.
Shit zeg, hoe kom je nu jouw weekend door?

*sarcasme off*

Maar vooruit, omdat splash het me zo lief vroeg laatst toch maar eens een dateverhaal van mij.

Een paar maanden terug had ik een date met een verpleegster uit Apeldoorn. Ik zou haar thuis oppikken en daarna na een drankje met haar naar de bioscoop gaan. Afijn, ondanks dat haar adres bijna onvindbaar was, was ik toch nog mooi op tijd en na een korte kennismaking op naar 'de stad'. Helaas was ik er binnen niet al te lange tijd achter dat de dame in kwestie niet echt mijn type was (Ik twijfelde vooraf ook een beetje, maar geef iedereen bij twijfel een kans) en daarnaast nog wat 'ex issues' had. Ondanks dat zijn we toch nog naar de film geweest en hebben we na afloop nog een paar uur geborreld in een café voor ik na een kort afscheid voor haar deur weer naar huis ging. Ik heb tenslotte mijn reputatie dat het 'altijd gezellig is' hoog te houden ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_151159850
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mannen met rammelende eierstokken kom ik echt weinig tegen. Vaak zijn het toch vrouwen die er last van hebben.
Je hebt ze wel, maar het zijn er minder. Mannen die per se kinderen willen, zorgen er (i.t.t. de meeste vrouwen met een kinderwens) vaak gewoon voor dat ze hun zaakjes al vroeg (voor hun 25ste) op orde hebben en stichten dan meteen een gezin.

Het zijn inderdaad vooral vrouwen die per se eerst "carrière willen maken" en er dan op hun 35ste of later *ineens* achterkomen dat d'r eierstokken toch wel heel erg aan het rammelen zijn geslagen en dat er, na het daten met ontelbare kansarme perspectiefloze figuren, toch maar eens een echte "leuke man" in hun leven moet verschijnen. Tsja dat wordt dan vaak lastig, want mannen die op hun 35-40ste nog vrijgezel zijn zonder kinderen, die zijn dat meestal met een reden (bijvoorbeeld dat ze geen reet geven om een gezin en kinderen en alleen in zijn voor een wip).
pi_151163132
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:15 schreef yats het volgende:

[..]

Shit zeg, hoe kom je nu jouw weekend door?

*sarcasme off*

Maar vooruit, omdat splash het me zo lief vroeg laatst toch maar eens een dateverhaal van mij.

Een paar maanden terug had ik een date met een verpleegster uit Apeldoorn. Ik zou haar thuis oppikken en daarna na een drankje met haar naar de bioscoop gaan. Afijn, ondanks dat haar adres bijna onvindbaar was, was ik toch nog mooi op tijd en na een korte kennismaking op naar 'de stad'. Helaas was ik er binnen niet al te lange tijd achter dat de dame in kwestie niet echt mijn type was (Ik twijfelde vooraf ook een beetje, maar geef iedereen bij twijfel een kans) en daarnaast nog wat 'ex issues' had. Ondanks dat zijn we toch nog naar de film geweest en hebben we na afloop nog een paar uur geborreld in een café voor ik na een kort afscheid voor haar deur weer naar huis ging. Ik heb tenslotte mijn reputatie dat het 'altijd gezellig is' hoog te houden ;)
een verslag waarin werkelijk niks gebeurd van een paar maanden terug? yay *O*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 29 maart 2015 @ 18:44:28 #205
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151163353
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mannen met rammelende eierstokken kom ik echt weinig tegen. Vaak zijn het toch vrouwen die er last van hebben.
Date jij met mannen? Ik kom ze echt veel tegen hoor. Een kinderwens is prima maar die incubatorzoekers zijn net zo erg als vrouwen met rammelende eierstokken, wat dat betreft :) Het maakt namelijk geen tiet uit wie je bent als je ze maar kunt fabriceren zodat hun ouders ophouden met zeuren ;(

Even advies gevraagd aan de sportievelingen hier; mijn date wil samen sporten als date...
Nou ben ik daar allesbehalve een voorstander van want liever gewoon met vriendinnen maar als het dan toch moet; zwemmen, hardlopen of wat? Tipss... zijn welkom ;)
pi_151163557
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Date jij met mannen? Ik kom ze echt veel tegen hoor. Een kinderwens is prima maar die incubatorzoekers zijn net zo erg als vrouwen met rammelende eierstokken, wat dat betreft :) Het maakt namelijk geen tiet uit wie je bent als je ze maar kunt fabriceren zodat hun ouders ophouden met zeuren ;(

Even advies gevraagd aan de sportievelingen hier; mijn date wil samen sporten als date...
Nou ben ik daar allesbehalve een voorstander van want liever gewoon met vriendinnen maar als het dan toch moet; zwemmen, hardlopen of wat? Tipss... zijn welkom ;)
gewoon niet doen? Ik hou er ook niet van

Maar zwemmen kan geen kwaad natuurlijk. Beetje spelen en spetteren
misschien iets van yoga? Pilates?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 29 maart 2015 @ 18:59:01 #207
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151163827
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kun jij ook soms geen kreng zijn? Of is dat geen optie :)
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gewoon niet doen? Ik hou er ook niet van

Maar zwemmen kan geen kwaad natuurlijk. Beetje spelen en spetteren
misschien iets van yoga? Pilates?
Ha ha klopt maar het is nog echt een super super prille date hé.. af en toe laat ik een principe even varen.
Ja zwemmen dacht ik ook al aan, genoeg andere dingen te doen omdat er bijna geen gewoon zwembad meer bestaat. Even bubbelen enzo.

Ha ha nou...hij is niet zo flexibel volgens mij en geheel volgens de hype aan de krachttraining (inclusief #tags ;() maar dat is nog wel eens iets om te checken of hij ook zijn principes laat varen, thanks ;)
  zondag 29 maart 2015 @ 19:04:55 #208
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151164012
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En het punt is? Een verslag is een verslag. En welke date Ik hier wil beschrijven is mijn eigen keus. En anders post je zelf eens een verhaal?
pi_151164518
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:04 schreef yats het volgende:

[..]

En het punt is? Een verslag is een verslag. En welke date Ik hier wil beschrijven is mijn eigen keus. En anders post je zelf eens een verhaal?
het is gewoon net zo zeer sc als het kutweer van vandaag bespreken.
En nee, ik post geen verslag als ik niet meer te melden heb als 'we hebben samen gegeten en daarna geneukt'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151165480
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Een kinderwens komt bij mij ook eigenlijk vrijwel altijd op de eerste date naar boven of vaak al via de app. Ik heb het namelijk andersom, ik kan een man met kinderwens namelijk niet gelukkig maken. Imo is er geen middenweg daarin, je kan geen half kind nemen :')

Ligt er overigens wel aan hoe je het brengt, als er 1 op me af zou stormen met ik wil trouwen en binnen een jaar een kind dan zou ik wel bang worden :')
^

En stiekem willen mannen eigenlijk ook best vaak :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat kan een hoop verklaren inderdaad. Fact: Slechte smaak ;( :P Net effe check gedaan, is zelfs een 9.4 en 9.1 :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je hoge score wel, als ik zie wat er aan nasty shit voorbij komt schuiven tijdens mijn foto toernooien.

quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kun jij ook soms geen kreng zijn? Of is dat geen optie :)

^
Af en toe All the fucking time is het hier godverdomme net het schoolplein :') Lekker anderen afzeiken, zodat je er zelf badass bij afsteekt :') #1995

[ Bericht 22% gewijzigd door DancingPhoebe op 29-03-2015 19:56:33 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 29 maart 2015 @ 19:54:44 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151165863
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

^

[..]

Ik snap je hoge score wel, als ik zie wat er aan nasty shit voorbij komt schuiven tijdens mijn foto toernooien.
Net zoals je niet moeten willen verantwoorden voor het níet hebben van een kinderwens/niet willen van moederschap; waarom zou je je er andersom voor moeten verantwoorden of dat niet moeten kunnen bespreken? Misschien ook stukje verschil tussen piepjong en volwassen, wat daten betreft.
Niet zozeer naar jou gericht verder hoor maar dat stoort me wel eens hier.
  zondag 29 maart 2015 @ 19:56:16 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151165926
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

^

[..]

[..]

^
Af en toe is het hier godverdomme net het schoolplein :') Lekker anderen afzeiken, zodat je er zelf badass bij afsteekt :') #1995

We missen je hier
pi_151165952
quote:
15s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

We missen je hier
Ik date amper en ik vind het hier stom. Maar dank je *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 29 maart 2015 @ 20:00:21 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151166103
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik date amper en ik vind het hier stom. Maar dank je *O*
Ik wacht nog altijd op de dag dat jij hier iets mierzoets schrijft, gewoon omdat dat.
pi_151166145
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik wacht nog altijd op de dag dat jij hier iets mierzoets schrijft, gewoon omdat dat.
Dat ik gewoon ineens een O+ HJ O+ tje doe *O* bedoel je?
pi_151166181
Over de kinderwens: ik kan me dus niet zo goed voorstellen dat je daar gericht naar op zoek gaat. Je moet toch gewoon een klik hebben met iemand en dan groeien naar het moment dat je wellicht wel of geen kinderen wil. Als je gericht op zoek gaat naar de vader of moeder van je eventuele kind, lijkt het mij niet zo leuk om te daten enzo. Het gaat om hoe iemand is lijkt mij. Maar wel interessant dat sommige mannen op datingsites blijkbaar zo gericht kunnen zijn in het hebben van een kind! Had juist verwacht dat vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd zo zouden zijn. :P
pi_151166329
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:01 schreef Nammie het volgende:
Over de kinderwens: ik kan me dus niet zo goed voorstellen dat je daar gericht naar op zoek gaat. Je moet toch gewoon een klik hebben met iemand en dan groeien naar het moment dat je wellicht wel of geen kinderen wil. Als je gericht op zoek gaat naar de vader of moeder van je eventuele kind, lijkt het mij niet zo leuk om te daten enzo. Het gaat om hoe iemand is lijkt mij. Maar wel interessant dat sommige mannen op datingsites blijkbaar zo gericht kunnen zijn in het hebben van een kind! Had juist verwacht dat vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd zo zouden zijn. :P
Ik merkte bij vrienden om me heen, met een sterke kinderwens, dat het niet willen van kinderen een directe no go is. Bij het WEL willen van kinderen begint de dating game. Die ook nog alle kanten op kan. Zeker nu we in de thirty something categorie zitten ( :'( ) lijkt de tijd voor rondspelen voorbij.
pi_151166342
Ik date destijds om die reden eigenlijk zelden mannen boven de 32, die leken namelijk bijna altijd alleen maar op zoek naar de moeder van hun toekomstige kinders.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_151166347
quote:

[..]

Het liefste niet sporten, natuurlijk. :+ Maar zwemmen of hardlopen dan inderdaad! Hoewel ik weet niet hoe jouw conditie is en hoe zijn conditie is, maar als het gelijk is dan is hardlopen wel leuk. :)
pi_151166475
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik merkte bij vrienden om me heen, met een sterke kinderwens, dat het niet willen van kinderen een directe no go is. Bij het WEL willen van kinderen begint de dating game. Die ook nog alle kanten op kan. Zeker nu we in de thirty something categorie zitten ( :'( ) lijkt de tijd voor rondspelen voorbij.
Haha het lijkt mij echt een beetje kut om op zo'n manier op zoek te gaan. Hoewel ik het ook zeker wel begrijp hoor, maar toch, als het spontaan gaat is het veel leuker.
pi_151166517
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Nammie het volgende:

[..]

Haha het lijkt mij echt een beetje kut om op zo'n manier op zoek te gaan. Hoewel ik het ook zeker wel begrijp hoor, maar toch, als het spontaan gaat is het veel leuker.
Tja er zouden zoveel dingen veel leuker gegaan kunnen gaan in mijn leven :')

Het universum denkt ondertussen "UP YOURS!!"
pi_151166526
quote:

[..]

Ik zou even wachten tot het lekker weer is en dan badminton/beachball/jeu de boules/frisbee gaan spelen in het park met een bijbehorende picknick!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_151166639
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja er zouden zoveel dingen veel leuker gegaan kunnen gaan in mijn leven :')

Het universum denkt ondertussen "UP YOURS!!"
Haha aahh het komt wel goed!
  zondag 29 maart 2015 @ 20:15:40 #224
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_151166832
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:01 schreef Nammie het volgende:
Ik heb geen kinderwens, maar ik zou me nog voor kunnen stellen dat je kinderen met iemand wil. Omdat je die ander echt fantastisch vindt.

Echter veel mensen lijken kinderen te willen. Met wie maakt ze niet zo veel uit.

Dat laatste kan ik me niet alleen nauwelijks voorstellen, ik vind het ook redelijk verwerpelijk. Puur nageslacht produceren. De partner, die niet alleen de helft van de genen levert, maar ook bepalend is voor de kwaliteit van de relatie (niet geheel onbelangrijk voor de opvoeding van het kind, als je het mij vraagt), boeit niet zo blijkbaar :{
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_151167350
quote:
15s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderwens, maar ik zou me nog voor kunnen stellen dat je kinderen met iemand wil. Omdat je die ander echt fantastisch vindt.

Echter veel mensen lijken kinderen te willen. Met wie maakt ze niet zo veel uit.

Dat laatste kan ik me niet alleen nauwelijks voorstellen, ik vind het ook redelijk verwerpelijk. Puur nageslacht produceren. De partner, die niet alleen de helft van de genen levert, maar ook bepalend is voor de kwaliteit van de relatie (niet geheel onbelangrijk voor de opvoeding van het kind, als je het mij vraagt), boeit niet zo blijkbaar :{
Oke, ik ken zulke mensen niet, maar dat krijg je vooral vanaf een bepaalde leeftijd denk ik. Ik ben het ermee eens dat je pas kinderen zou moeten nemen als je een fantastisch stabiele relatie hebt en helemaal gek bent op iemand en er allebei achterstaat. Maar ik begrijp ook wel weer dat zoiets niet voor iedereen is weggelegd ofzo en dat je op een bepaalde leeftijd graag kinderen 'wil'. En als je dan geen partner hebt, je maar hard op zoek gaat naar de meest geschikte potentiële vader of moeder. Vervelend dat het soms zo moet, maar ik begrijp het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')