punten zijn puntenquote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef de_boswachter het volgende:
Zo'n Button moet hier toch helemaal geen zin in hebben
Beetje kansloos rondrijden in die zaadbak.
Deed ie ook bij Hondaquote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ach, die probeert lekker uit te rijden en op deze manier kan ie nog een puntje pakken ookquote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef de_boswachter het volgende:
Deed ie ook in 2008, leuk man.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef de_boswachter het volgende:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef flipsen het volgende:
Max 5,5 sec achter Sainz, da´s best veel ook al rijdt ie op M
Nasr op P5.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef nils7 het volgende:
Ik schrik net wakker (door de wekker heen geslapen).
Heb ik iets geks gemist?
2 lotussen in bocht 1 eruit, Magnussen en Kvyat al stuk voor grid en Bottas er niet bij ivm blessure.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef nils7 het volgende:
Heb ik iets geks gemist?
Bottas kvyat magnussen niet gestart, Lotus allebei stuk, Perez is een druif, Nasr gaat hard in de auto van Giedoquote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef nils7 het volgende:
Heb ik iets geks gemist?
Ik las nu al zandbak.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:33 schreef HerrFritz het volgende:
beter zaadbak dan zandbak, dat komt in bahrain wel
Max op hard begonnen?quote:Op zondag 15 maart 2015 06:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nasr op P5.
En Malle Donna had schade gereden, maar dat is niet gek.
Dan lag het dus niet aan mij alleenquote:
Daar kunnen we wel van uitgaanquote:Op zondag 15 maart 2015 06:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Max op hard begonnen?
Dus die doet Hard, Soft, Soft?
Ze vallen het meest op, of dat ook het mooist isquote:Op zondag 15 maart 2015 06:35 schreef marcodej het volgende:
Die wagens van die Sauberheks zijn wel het mooist.
Haha, grappig.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom zijn de graphics fout bij Giedo? De FOM plaatst een Zweedse vlag
Giedo zou voor Nasr zitten, niet ergens achteraanquote:Op zondag 15 maart 2015 06:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Omdat de auto blauw geel isquote:Op zondag 15 maart 2015 06:36 schreef Sinister-D- het volgende:
quote:
Schitterende livery idd.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:35 schreef marcodej het volgende:
Die wagens van die Sauberheks zijn wel het mooist.
alleen de Saubers kwamen wel van hun plaatsquote:Op zondag 15 maart 2015 06:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Sauber doet me denken aan de MasterCard Lola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |