Oxxio zegt: wij vinden deze laptop wel gelijkwaardig.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:26 schreef r_one het volgende:
Wat is het verweer van Oxxio? En heb je dat schriftelijk?
Dan schrijf ze aan, vertel je verhaal, met techspecs, eis nakoming van de overeenkomst en verzoek om een schriftelijke reactie..quote:Op zondag 15 maart 2015 06:43 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Oxxio zegt: wij vinden deze laptop wel gelijkwaardig.
En da's alles. Nee, niet schriftelijk, telefonisch.
Denk niet dat dat in een week nog gaat lukken... telt mail ook? En daarbij, Oxxio was nogal stellig dat dit model wel gelijkwaardig is. Kan ik bewijzen dat dat niet zo is?quote:Op zondag 15 maart 2015 06:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan schrijf ze aan, vertel je verhaal, met techspecs, eis nakoming van de overeenkomst en verzoek om een schriftelijke reactie..
Dat is Oxxio's probleem ... ze hebben je niet de kans gegeven een gelijkwaardig model te verzilveren.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:48 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Denk niet dat dat in een week nog gaat lukken...
Ja, mits leesbevestiging. Maar vraag voor de zekerheid Oxxio je de ontvangst per kerende mail te bevestigen.quote:telt mail ook?
Ja. De techspecs liegen niet.quote:En daarbij, Oxxio was nogal stellig dat dit model wel gelijkwaardig is. Kan ik bewijzen dat dat niet zo is?
Laat Oxxio maar met een (ander) voorstel komen, anders heb je kans dat ze op grond van het grotere scherm je claim gaan afwijzen.quote:Dit zou ik wel gelijkwaardig noemen: http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/lenovo/flex//?cid=nl:sem|se|google||Lenovo|NL+IIP+Dynamic+Search|166000290&ef_id=U@WkWQAABdibYSo2:20150315054421:s#facet-2=2&facet-4=5 (buiten het iets grotere scherm komt deze goed overeen met het beloofde model)
23 februari geloof ik, en ik had tot 23 maart om hem te verzilveren. Contract is echter al in oktober afgesloten.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:53 schreef r_one het volgende:
BTW, wanneer heeft Oxxio de codes voor de i3 verzonden?
Dan is het helemáál Oxxio's probleem.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:56 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
23 februari geloof ik, en ik had tot 23 maart om hem te verzilveren. Contract is echter al in oktober afgesloten.
Niet bellen maar het verzoek meenemen in je mail.quote:En bedankt, ik ga een mail sturen. Dan bel ik morgen op om te vragen of ze een ontvangstbevestiging willen sturen.
Ja, het verzoek zet ik er ook in, maar dat geeft geen garantie dat ze erop ingaan. Beter nog even nabellen zodat ze zeker niet kunnen zeggen het niet gezien te hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan is het helemáál Oxxio's probleem.
[..]
Niet bellen maar het verzoek meenemen in je mail.
En graag gedaan.
Prima, wat jij wil. Ik vrees alleen dat, als ze er op schriftelijke uitnodiging al niet op ingaan, ze het evenmin op telefonische uitnodiging doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:04 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ja, het verzoek zet ik er ook in, maar dat geeft geen garantie dat ze erop ingaan. Beter nog even nabellen zodat ze zeker niet kunnen zeggen het niet gezien te hebben.
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil. Ik vrees alleen dat, als ze er op schriftelijke uitnodiging al niet op ingaan, ze het evenmin op telefonische uitnodiging doen.
Wat je ook kunt doen is het telefoongesprek opnemen en daarin vragen of ze je mail ontvangen hebben; kun je daarin je verhaal en eis nog eens herhalen; heb je meteen extra bewijs![]()
Dan dien je een officiële klacht in bij Oxxio (kun je nu al, de mail die je verstuurt als "klacht" versturen) en als ze je klacht afwijzen, kun je naar de Geschillencommissie Consumentenzaken; dat is een laagdrempelige procedure.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:10 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen ja.
Maar, als oxxio nou voet bij stuk houdt (wat ik verwacht) wat kan ik dan? Ik wil niet dat mijn code vervalt want dan heb ik niks. Ik voel me als consument zo minderwaardig aangezien alle macht bij oxxio ligt, als zij nee zeggen heb ik weinig meer te willen.
Dit jaquote:Op zondag 15 maart 2015 08:19 schreef Joenes het volgende:
Ik zou eerder kijken of je er nog onderuit kunt. Via Oxxio betaal je een enorm hoog vastrecht waardoor je je laptop ongeveer 1,5x terugbetaald.
Joh, echt? Alsof een bedrijf iets voor jou doet. Ze worden er zelf beter van. Natuurlijk bestaat 'gratis' niet. Die laptop betaal je zelf. Daarom snap ik mensen die in gaan op dit soort 'aanbiedingen' ook nooit.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:19 schreef Joenes het volgende:
Ik zou eerder kijken of je er nog onderuit kunt. Via Oxxio betaal je een enorm hoog vastrecht waardoor je je laptop ongeveer 1,5x terugbetaald.
Code wordt pas verstuurd na de eerste succesvolle afschrijving.quote:
quote:[..]
Niet bellen maar het verzoek meenemen in je mail.
En graag gedaan.
En als dat zo is dan mag je wel helemaal minimaal de beloofde specificaties krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:19 schreef Joenes het volgende:
Ik baseerde me op de info uit de OP:quote:Op zondag 15 maart 2015 10:11 schreef klipper het volgende:
[..]
Code wordt pas verstuurd na de eerste succesvolle afschrijving.
Dus oktober is hier ondergeschikt aan.
Tevens geven ze in de welkomstbrief aan wanneer je daadwerkelijk overstapt, dit kan tot drie maanden later zijn.
Dus wanneer is ts daadwerkelijk overgestapt en wanneer is zijn eerste succesvolle afschrijving geweest.
https://www.oxxio.nl/broc(...)_Oxxio_InControl.pdf
[..]
Dat laat onverlet dat Oxxio aan TS nog steeds geen code heeft verstrekt die beantwoordt aan de overeenkomst.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:20 schreef Gebruikersna het volgende:
Echter heeft Oxxio zo lang gewacht met het verzenden van de codes
Volgens de link van Klipper gaat het om de Intel Core i5-5200U (en, gek genoeg, maar 4GB ram) dus eentje van de nieuwste/5e generatie.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:29 schreef hottentot het volgende:
Alleen i3 of i5 zegt niet zoveel. als die i5 een 2 jaar oud model is (productie is al gestopt) dan kan de aangeboden i3 wel sneller zijn, hetzelfde voor de videokaart ook losse kaarten kunnen bagger zijn en qua specs al ingehaald zijn door een nieuwere onboard. Stel dat deze twee wat beter zouden zijn, dan iets minder ram en mijn inziens kun je wel spreken van gelijkwaardig.
Als het om verschillende generaties gaat zegt de geboden info helemaal niets tot zeer weinig over de benchmarks. Als TS geen uitgebreidere info geeft kan ik geen oordeel vellen.
Ik weet niet of dat de laptop is die TS in Oktober is aangeboden, zou vreemd zijn als zij een minimaal een maand nadat geconstateerd is dat een laptop niet meer leverbaar is deze toch blijven aanbieden, meestal zijn ze vrij dynamisch hiermee..quote:Op zondag 15 maart 2015 10:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens de link van Klipper gaat het om de Intel Core i5-5200U (en, gek genoeg, maar 4GB ram) dus eentje van de nieuwste/5e generatie.
Artikel 3:quote:Op zondag 15 maart 2015 10:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de laptop is die TS in Oktober is aangeboden. Wel heeft de vervangende laptop die TS aandraagt een veel hogere aanschafprijs, dus die kan ze in elk geval op haar buik schrijven.
quote:De actie loopt vanaf 1 oktober 2014
Aanbiedingen wijzigen tussentijds.quote:
Volgens de regels hebben ze nog langer de tijd om de code op te sturen, want de eerste betaling moet onherroepelijk zijn, oftewel tijdens de periode waarin storneren nog mogelijk is (56 dagen meende ik) hoeven zij nog geen code te versturen. Dat de code te laat is opgestuurd lijkt mij dan ook zo goed als uitgesloten. Dat het beloofde model niet meer leverbaar is doet daar niets aan af, en word in de voorwaarden al afgevangen.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:11 schreef klipper het volgende:
[..]
Tevens geven ze in de welkomstbrief aan wanneer je daadwerkelijk overstapt, dit kan tot drie maanden later zijn.
Dus wanneer is ts daadwerkelijk overgestapt en wanneer is zijn eerste succesvolle afschrijving geweest.
[..]
Wie retweet 'm even?twitter:MaGNeT_BTC twitterde op zondag 15-03-2015 om 10:17:48Niet zo netjes van @Oxxio - mensen afschepen met mindere specs: http://t.co/pmCs38UCz3 reageer retweet
Ik nietquote:Op zondag 15 maart 2015 11:14 schreef MaGNeT het volgende:
Wie retweet 'm even?twitter:MaGNeT_BTC twitterde op zondag 15-03-2015 om 10:17:48Niet zo netjes van @Oxxio - mensen afschepen met mindere specs: http://t.co/pmCs38UCz3 reageer retweet
Die link zal met de tijd steeds aangepast worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens de link van Klipper gaat het om de Intel Core i5-5200U (en, gek genoeg, maar 4GB ram) dus eentje van de nieuwste/5e generatie.
Dat mag zijn maar kennelijk kan Oxxio de i5-5200U aanbieden, dan hoeft TS geen genoegen te nemen met een i3.quote:
Nogmaals wij weten niet om welke modellen het gaat, alleen de cpu zegt nog niet zo gek veel over benchmarks. En benchmarks zeggen meer over prestaties dan alleen maar een cpu type waarbij het exacte type en de generatie onbekend is.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat mag zijn maar kennelijk kan Oxxio de i5-5200U aanbieden, dan hoeft TS geen genoegen te nemen met een i3.
Het gaat toch om dezelfde (al dan niet bijgestelde) actie van oktober 2014? Waarom zou TS daar geen rechten aan kunnen ontlenen?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nogmaals wij weten niet om welke modellen het gaat, alleen de cpu zegt nog niet zo gek veel over benchmarks. En benchmarks zeggen meer over prestaties dan alleen maar een cpu type waarbij het exacte type en de generatie onbekend is.
Qua kosten kwam het ongeveer gelijk uit met de vorige energieleverancier. Het kan goedkoper bij andere leveranciers inderdaad, maar aangezien we anders niet overgestapt hadden, valt dit mee.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:19 schreef Joenes het volgende:
Eerste afschrijving was begin december, volgens mij.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:11 schreef klipper het volgende:
[..]
[..]
Oxxio zegt 'twv 600 euro' maar op de site van paradigit stond hij voor 400. Nu staat dat type er trouwens helemaal niet meer op. Het eerst [beloofde model was wel 599.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:25 schreef MaximumRush het volgende:
Schelen de laptops ook in prijs? Want anders zijn ze natuurlijk wel gewoon gelijkwaardig.
Benchmarks zijn ook aanzienlijk minder, voor wat ik kan vinden voor de componenten.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:29 schreef hottentot het volgende:
Alleen i3 of i5 zegt niet zoveel. als die i5 een 2 jaar oud model is (productie is al gestopt) dan kan de aangeboden i3 wel sneller zijn, hetzelfde voor de videokaart ook losse kaarten kunnen bagger zijn en qua specs al ingehaald zijn door een nieuwere onboard. Stel dat deze twee wat beter zouden zijn, dan iets minder ram en mijn inziens kun je wel spreken van gelijkwaardig.
Als het om verschillende generaties gaat zegt de geboden info helemaal niets tot zeer weinig over de benchmarks. Als TS geen uitgebreidere info geeft kan ik geen oordeel vellen.
Huidige model is http://www.paradigit.nl/s(...)aspx?ItemNo=90001601quote:Op zondag 15 maart 2015 11:36 schreef klipper het volgende:
Beter geeft ts het modeltype door, aan specificaties ansich kun je weinig.
De generatie is hetzelfde, en er zit maar een paar maanden tussen.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nogmaals wij weten niet om welke modellen het gaat, alleen de cpu zegt nog niet zo gek veel over benchmarks. En benchmarks zeggen meer over prestaties dan alleen maar een cpu type waarbij het exacte type en de generatie onbekend is.
Dan klopt je bewering over mindere benchmarks hierboven niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Huidige model is http://www.paradigit.nl/s(...)aspx?ItemNo=90001601
Voor het vorige moet ik even kijken of ik dat kan vinden... weet niet of ik dat op deze pc heb.
Want? i3 vs i5 en de GPU...quote:Op zondag 15 maart 2015 12:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan klopt je bewering over mindere benchmarks hierboven niet.
Verschil tussen adviesprijs en werkelijke verkoopprijs.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:20 schreef Gebruikersna het volgende:
Oxxio zegt 'twv 600 euro' maar op de site van paradigit stond hij voor 400. Nu staat dat type er trouwens helemaal niet meer op. Het eerst [beloofde model was wel 599.
Welke i3 en welke i5? Dat zijn namelijk beide hele series met vele verschillende prestaties.quote:
Ehm, ik begrijp je post niet goed. Ik kan ook de op dit moment geboden laptop kiezen. Ik wil juist de vorige.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Verschil tussen adviesprijs en werkelijke verkoopprijs.
Aan de hand van je verdere info zou ik hen voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van de op dit moment aangeboden laptop bij deze zelfde aanbieding.
i3-4030U en i5-4210quote:Op zondag 15 maart 2015 12:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Welke i3 en welke i5? Dat zijn namelijk beide hele series met vele verschillende prestaties.
i5 van de vijfde generatie, er bestaat geen i3 met benchmarks die daar bovenuit komt (integendeel).quote:Op zondag 15 maart 2015 12:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Welke i3 en welke i5? Dat zijn namelijk beide hele series met vele verschillende prestaties.
quote:Op zondag 15 maart 2015 12:27 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
i3-4030U en i5-4210
http://cpuboss.com/cpus/I(...)-Intel-Core-i3-4030U
Nu begrijp ik jou niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:26 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ehm, ik begrijp je post niet goed. Ik kan ook de op dit moment geboden laptop kiezen. Ik wil juist de vorige.
Waar zie jij i5 dan? Die link die ik geef, linkt bij mij naar een i3.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nu begrijp ik jou niet meer.
De vorige is geen optie, de huidige is een i5 maar jij hebt het over een i3
Ten eerste is jouw 'algemene kennis' nergens op gebaseerd. Maar buiten dat, in deze situatie raakt het helemaal kant noch wal. Die Lenovo's hebben gewoon beiden een onboard kaart, die ongetwijfeld gelijkwaardig is. Voor dit soort laptops maakt het geen reet uit, zijn geen zware game of design laptops maar gewoon standaard huis-tuin-keuken apparaten.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Laten we naar niet eens beginnen over de videokaart.
Het is algemene kennis dat onboard het altijd aflegt tegenover een aparte videokaart.
Een aangetekende brief zonder handtekening ter bevestiging bestaat niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:32 schreef Tha_Duck het volgende:
een aangetekende brief met handtekening ter bevestiging
Zat zelf naar deze te kijken http://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=2277&cmp[]=2259quote:Op zondag 15 maart 2015 12:28 schreef r_one het volgende:
[..]
i5 van de vijfde generatie, er bestaat geen i3 met benchmarks die daar bovenuit komt (integendeel).
Laat maar.
[..]
De i5 waar ik op doelde is de huidige laptop bij de actie.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:30 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Waar zie jij i5 dan? Die link die ik geef, linkt bij mij naar een i3.
Edit: blijkbaar moet je ingelogd zijn om dat te zien... zal een screenshot maken.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Een aangetekende brief zonder handtekening ter bevestiging bestaat niet.
Wat bedoel je dan?quote:
Precies wat ik zeg, stuur een aangetekende brief met handtekening ter bevestiging van ontvangst. Dan heb je hard bewijs in handen.quote:
Wat bedoel je dan met "handtekening ter bevestiging van ontvangst"?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, stuur een aangetekende brief met handtekening ter bevestiging van ontvangst. Dan heb je hard bewijs in handen.
Gewoon aangetekend verzenden dus. En stiekem weet jij dat ook dondergoed, maar wil je hem gewoon even laten weten dat hij het verkeerd verwoordt.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met "handtekening ter bevestiging van ontvangst"?
Aha! Dat had ik nog niet eens gezien. Bedankt, daar ga ik verder naar kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
De i5 waar ik op doelde is de huidige laptop bij de actie.
14-inch HD scherm
Intel Core i5- 5200U
4 GB geheugen 500 GB opslag
Vandaar ook mijn voorstel om aan hen voor te stellen om jou de huidige aanbieding te geven.
Even alle drie op een rijtje http://www.cpubenchmark.n(...)mp[]=2259&cmp[]=2440
De eerste is de cpu die zij jou als vervanging aanbieden de 2e is de cpu die je zou krijgen, de 3e is de huidige aanbieding.
quote:Op zondag 15 maart 2015 13:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Gewoon aangetekend verzenden dus. En stiekem weet jij dat ook dondergoed, maar wil je hem gewoon even laten weten dat hij het verkeerd verwoordt.
Nee, ik kreeg de indruk dat-ie aangetekend "met handtekening retour" bedoelde (waarom anders de toevoegingquote:
Ze boden een laptop met aparte videokaart aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ten eerste is jouw 'algemene kennis' nergens op gebaseerd. Maar buiten dat, in deze situatie raakt het helemaal kant noch wal. Die Lenovo's hebben gewoon beiden een onboard kaart, die ongetwijfeld gelijkwaardig is. Voor dit soort laptops maakt het geen reet uit, zijn geen zware game of design laptops maar gewoon standaard huis-tuin-keuken apparaten.
En 6GB en 8GB is voor de gemiddelde gebruiker geen probleem, vind het niet zo boeiend en hoewel er verschil in zit is het wel gelijkwaardig te noemen met wat goede wil.
De processor is heel simpel, i3 is minder dan i5. En dat is de enige basis waarop je je kan beroepen.
@TS: wees wijs en stop ten eerste met mailen en schrijf gewoon een aangetekende brief met handtekening ter bevestiging. Geef hierin je feiten weer en eis ontbinding van je overeenkomst. Stap vervolgens direct over naar een betere partij en koop gewoon zelf een laptop. 100% zeker een goedkopere maar vooral snellere oplossing.
Done... en nu?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik niet
Laat TS eerst maar met links komen omtrent welk model zij zou krijgen en welk model zij aangeboden heeft gekregen. Dat de code te laat zou zijn verstuurd is al onderuit gehaald.
Dan pas kun je oordelen in hoeverre er sprake is van een gelijkwaardig model.quote:
Dom van je, dacht dat je slimmer was. Die variant bestaat namelijk al sinds 2011 (!) niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:50 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik kreeg de indruk dat-ie aangetekend "met handtekening retour" bedoelde (waarom anders de toevoeging), vandaar mijn doorvragen.
Waar zet ik dan neer dat het gelijkwaardig is?quote:Op zondag 15 maart 2015 14:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze boden een laptop met aparte videokaart aan.
Dan kun je niet spreken dat een andere laptop met alleen onboard gelijkwaardig is daaraan.
Wat jij verder vind wat een gebruiker wel of niet ermee wil gaan doen.. tja ik weet niet waarom iemand op zo'n aanbieding is ingegaan en dat doet er ook helemaal niet toe.
Het is niet gelijkwaardig of gelijk aan wat ze aanboden.
Wat verwoord ik dan verkeerd? Had hooguit wat haakjes kunnen gebruiken als in 'aangetekend verzenden (dus met handtekening ter bevestiging)'. Maar wat ik zei klopt, en was hooguit teveel informatie.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Gewoon aangetekend verzenden dus. En stiekem weet jij dat ook dondergoed, maar wil je hem gewoon even laten weten dat hij het verkeerd verwoordt.
Joh ...quote:Op zondag 15 maart 2015 15:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dom van je, dacht dat je slimmer was. Die variant bestaat namelijk al sinds 2011 (!) niet meer.
Die 'smartass' wilde je alleen maar behulpzaam zijn. Gastquote:Op zondag 15 maart 2015 15:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Waar die smartass op doelde was 'met handtekening retour', maar daar staat ie mooi voor aap mee omdat die dienst al jaren niet meer bestaat.
Daarvoor hoef ik niet ens naar Lenovo te mailen, want wat ik kan kiezen is het instapmodel en niet uit hogere uit de lijn wat eerst werd geboden.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:34 schreef hottentot het volgende:
Stuur ééns een mailtje naar lenovo, en vraag hen of deze laptops als gelijkwaardig moeten worden beschouwd. Misschien moet je het verhaal iets verdraaien ik weet namelijk niet of ze een grote klant willen afvallen.
Het lastige met dit soort dingen is altijd dat gelijkwaardig nogal wat ruimte bied.
Is ook wel een specifieke searchquote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Gebruikersna het volgende:
Kek, we staan al in de top 3 op google
[ afbeelding ]
Mijn punt is meer dat als ook de fabrikant aangeeft dat dit geen gelijkwaardige apparaten zijn dat het lastiger word voor Oxxio om dit vol te houden. Dit temeer daar er voldoende gelijkwaardige of betere toestellen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet ens naar Lenovo te mailen, want wat ik kan kiezen is het instapmodel en niet uit hogere uit de lijn wat eerst werd geboden.
Google zet bij jou hits voor FOK! hoog omdat google weet dat je FOK!t.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Gebruikersna het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het nu over een gelijkwaardig model of gelijkwaardig apparaat?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is ook wel een specifieke search
[..]
Mijn punt is meer dat als ook de fabrikant aangeeft dat dit geen gelijkwaardige apparaten zijn dat het lastiger word voor Oxxio om dit vol te houden. Dit temeer daar er voldoende gelijkwaardige of betere toestellen zijn.
Je zou je rechtsbijstand ééns kunnen bellen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:24 schreef klipper het volgende:
[..]
Gaat het nu over een gelijkwaardig model of gelijkwaardig apparaat?
Beide zijn laptops en zien er toch aardig hetzelfde uit, ofwel gelijkwaardig model
Als dat Oxxio's 'gelijkwaardig' is, wordt het de houtkachel opstoken en een arregaat voor de apparaten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:21 schreef Diepvriez het volgende:
Zeg maar dat je overstapt naar een 'gelijkwaardig' energieleverancier....
quote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Gebruikersna het volgende:
[ afbeelding ]
Google mag mij overal tracerenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Hier niet, schijnbaar ben je nogal onveilig aan het internetten dat Google je zo makkelijk kan tracen
Jij denkt dat Google nog een zoekmachine is? Google is een aanbiedmachine die doet alsof je datgene wat je als een gevonden hebt alweer vergeten bent.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Gebruikersna het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gisterenmiddag. Ze stelden mij in het gelijk, en dat er sprake is van contractbreuk, en dat ik het best naar de geschillencommissie kan stappen als ik het dat waard vind.quote:
Heb je hier geen last van:quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:55 schreef Gebruikersna het volgende:
Als er geen haken en ogen zitten aan dat laatste, vind ik dat eigenlijk wel een puick planne en denk ik dat ik dat maar doe.
quote:Omruiling voor een product uit het reguliere assortiment is niet mogelijk, ook niet tegen bijbetaling.
Is dat zo,als zij de G40 vanaf 1 april standaard als Oxxio-aanbieding hebben?quote:
Waarschijnlijk kan het gewoon, maar ikzelf zou het graag even zeker willen weten, anders vis je achter het net.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Is dat zo,als zij de G40 vanaf 1 april standaard als Oxxio-aanbieding hebben?
Ik ga zo bellen btw, even wachten tot de hond rustiger is want nu hoor ik niks
200 thaise baht ipv euro?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:01 schreef hugecooll het volgende:
Dan volg je hun gelijkwaardigheidscriteria bij het betalen van de rekening
Ja, daarom bel ik ook even. Wel eerst anoniem voor geval ze mijn 'plannetje' bij voorbaat al willen verbiedenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan het gewoon, maar ikzelf zou het graag even zeker willen weten, anders vis je achter het net.
Ze stemmen niet in met het ontbinden van mijn contract en andere leveranciers willen me niet aannemen als klant tenzij ik de overstapboete van 250¤ zelf betaal. En dan heb ik ook geen recht meer op uberhaupt een laptop.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:34 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap echt niet waarom je er nog energie in blijft steken....
Waarom ga je niet gewoon weg bij Oxxio?
Bij sommige leveranciers vergoeden ze wel die boete, mits er een gelijkwaardig contract tegenover staat, dus ook 3 jaar. En je moet vragen naar of je ervoor in aanmerking komt. Je moet het dan in ieder geval niet via een vergelijkingssite afsluiten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:11 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ze stemmen niet in met het ontbinden van mijn contract en andere leveranciers willen me niet aannemen als klant tenzij ik de overstapboete van 250¤ zelf betaal. En dan heb ik ook geen recht meer op uberhaupt een laptop.
En buiten dat heb ik ook gewoon een nieuwe laptop nodig want wat ik nu heb, wil ik elke dag wel door een bushokje tiefen van ellende
Ik heb verschillende gebeld en gemaild, maar allemaal zeggen ze nee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bij sommige leveranciers vergoeden ze wel die boete, mits er een gelijkwaardig contract tegenover staat, dus ook 3 jaar. En je moet vragen naar of je ervoor in aanmerking komt. Je moet het dan in ieder geval niet via een vergelijkingssite afsluiten.
Ik wil gewoon waar ik recht op heb.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:24 schreef FortunaHome het volgende:
KOOP gewoon een laptop en ga naar een goedkopere energieleverancier... werkelijk wat een gedoe zeg.
Nu koop je er gewoon een op afbetaling, ook nog eens veel te duur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |