quote:Op zondag 15 maart 2015 21:18 schreef Xylos het volgende:
Engeland bereid een nucleaire aanval voor op Rusland lees ik net???
En ze zijn een mega podium aan het bouwen in de buurt van het Kremlin.
Tot nu toe weet niemand iets dus alles wat hier besproken is, is speculatie.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:51 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die quote van RT was van Poetin uit die documentaire en die heb ik vanavond 100.000 keer langs zien komen op twitter. Hij wordt sowieso uit zijn verband getrokken (vooral door de telegraaf) Poetin zegt, we waren bereid (dat hebben ze dus niet gedaan) om onze nucleaire paraatheid te verhogen (een defconnetje omhoog gaan zouden de Amerikanen zeggen). Dat zegt hij in een documentaire die voornamelijk bedoeld is voor zijn trouwe volgelingen en die horen dat soort spierballentaal graag. Als hij daadwerkelijk gedaan had wat hij zegt dat hij bereid was te doen dan was dat via NORAD opgemerkt en dan had hij stront aan de knikker gehad. Daar had hij ook niet zo'n zin in, dus vandaar zo'n holle frase in zo'n propagandastuk van 3 uur (je zal het uit moeten zitten zeg)...
much ado about nothing... om met van Miltenburg te spreken (al quote zij Shakespeare verkeerd, maar ok)
Inderdaad:quote:Op zondag 15 maart 2015 22:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
lijkt met name de bekleding van de steigers te zijn...toren lijkt grotendeels intact
je mag het laatste woord hebben hoor, alsjeblieft, bij dezen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:03 schreef Xylos het volgende:
[..]
Tot nu toe weet niemand iets dus alles wat hier besproken is, is speculatie.
Behalve die brand. Maar dat heeft ook niets met Poetin te maken verder.
Kan me niet voorstellen dat hij vrijaf heeft gekregen om voor pyromaan te mogen gaan spelen.
En zonnebrilquote:Op zondag 15 maart 2015 22:03 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Met een ontbloot bovenlijf, op een beer.
Hoi Comrads,quote:
Morgen al? Waarom niet nog 2 dagen chillen in Amsterdam en dan gelijk naar Sevastopol.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoi Comrads,
Het is juh boy V tot de P, ik wilde jullie even laten weten dat ik in jullie mooie landje met die lelijke vrouwen ben om de ex vriend van mijn dochter even een draai om zijn oren te geven.
Morgen vlieg ik weer terug naar het Moederland want het is echt niet uit te houden in dit bekrompen landje waar iedereen met de vinger omhoog zit om te zeggen hoe iets beter moet.
Stay safe en lees eens andere berichtgeving dan de anti-Rusland campagne.
Ohja, waarom Poroshenko zo boos is omdat ik zijn dochter hebt geneukt, zo dan is dat ook weer duidelijk.
Nasdrovje,
V. tot de P.
De Vodka is op en wegens de sancties moest ik deze zelf in mijn plane meesmokkelen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Morgen al? Waarom niet nog 2 dagen chillen in Amsterdam en dan gelijk naar Sevastopol.
twitter:MarQs__ twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:21:21Next false news?There are reports of concentration of security forces in the center of #MoscowVia @SobiNews_comhttp://t.co/9t66ttQ8w0 reageer retweet
twitter:Shrike2014 twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:21:47@MarQs__ @SobiNews_com Yep. Apparently from 2012 reageer retweet
Gewoon een oefening, niks aan de hand.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:31 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MarQs__ twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:21:21Next false news?There are reports of concentration of security forces in the center of #MoscowVia @SobiNews_comhttp://t.co/9t66ttQ8w0 reageer retweet
in 2012...quote:Op zondag 15 maart 2015 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon een oefening, niks aan de hand.
Haha, wat vervelen mensen zich enorm dat ze met dit soort zooi komen. Iedere poep en scheet van de afgelopen 5 jaar wordt als nieuws gebracht omtrent de situatie met Putin.quote:
kanker, beroerte (ischemic stroke), dood...quote:Op zondag 15 maart 2015 22:37 schreef SureD1 het volgende:
Samenvatting van de meest geziene verklaringen op twitter
- De griep, volgens een onafhankelijk Moskou's TV station: reactie Peskov: geen commentaar
- Rugpijn, volgens de Oostenrijkse pers: reactie Peskov: dit is de voicemail van Dmitry Peskov..
- De coup van gisteren is nu een " stealthy coup" geworden
- De zwangere vriendin lijkt gedebunked..
Iemand verder nog input?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |