Zo besloten is het niet. Ze maken er een ware happening vanquote:Op zondag 15 maart 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Of ze zijn Putin al aan het cremeren natuurlijk... in besloten kring.
Met die rook ziet het er naar uit dat ze meteen een opvolger hebben ook. Handig zijn ze wel die Russen! 1 en 1 = 2quote:Op zondag 15 maart 2015 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo besloten is het niet. Ze maken er een ware happening van
Ok dan, welk verhaal moeten we dan wel serieus nemen?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.whatdoesitmean.com/index1846.htm
en hier komt het vandaan
zou het niet heel serieus nemen
Weet ik veel, maar ik kan die site in ieder geval niet heel serieus nemen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:28 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ok dan, welk verhaal moeten we dan wel serieus nemen?
Er wordt van alles geschreven.
Ziet er wel heel dramatisch uit ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar ik kan die site in ieder geval niet heel serieus nemen.
Om te beginnen verhalen van betrouwbare bronnen... aangaande de afwezigheid van Poetin zijn die er niet, want niemand weet meer dan jij en ik, niks namelijk...quote:Op zondag 15 maart 2015 21:28 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ok dan, welk verhaal moeten we dan wel serieus nemen?
Er wordt van alles geschreven.
De steigers branden, maar volgens mij brandt hij lager ook binnen, of is dat verlichting?quote:
Ja die fik heb ik al gezien.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:32 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Om te beginnen verhalen van betrouwbare bronnen... aangaande de afwezigheid van Poetin zijn die er niet, want niemand weet meer dan jij en ik, niks namelijk...
Voor de rest gebruik je gezonde verstand, wereldnieuws wordt niet bekend gemaakt via sites die er uit zien alsof ze vanuit een gesloten inrichting zijn geschreven
Hier een filmpje van de fik:
https://instagram.com/p/0Qs3YaDflB/
Rusland's Reichtagquote:Op zondag 15 maart 2015 21:30 schreef crystal_meth het volgende:
Als het brandstichting blijkt te zijn dan kan je als opposant in Rusland best onderduiken denk ik...
Lijkt in de fik te staan:quote:Op zondag 15 maart 2015 21:40 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De steigers branden, maar volgens mij brandt hij lager ook binnen, of is dat verlichting?
Rook is best wel wit... Habemus Poetin...
Die quote van RT was van Poetin uit die documentaire en die heb ik vanavond 100.000 keer langs zien komen op twitter. Hij wordt sowieso uit zijn verband getrokken (vooral door de telegraafquote:Op zondag 15 maart 2015 21:43 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja die fik heb ik al gezien.
Als je alle verhalen op internet leest zijn er maar weinig die gezond verstand gebruiken.
Als RT zegt dat Rusland kernwapens klaar heeft staan, gelooft iedereen het meteen.
Ik weet uiteraard ook niet wat er gaande is nee.
1) Die vriendin is/was helemaal niet zwangerquote:Op zondag 15 maart 2015 21:43 schreef Grutsk het volgende:
Is Putin niet gewoon afwezig omdat zijn vriendin een kind heeft gekregen? Soort van ouderschapsverlof de eerste dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |