Heb onlangs mijn Ziggo ge-update, maar wist niet meer precies wanneer.quote:
Mijn lange haren periode is al lang geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt omdat we zo onbetrouwbaar uitzien.
Zegt mij weinig. Mijn kinderen weten niet beter. En over het algemeen zijn mijn ervaringen ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn lange haren periode is al lang geleden(en NEE, daar ga ik geen foto's van posten). Maar als mijn dochter een foto van mijzelf met lang en/of gekruld haar ziet, dan moet zij enorm hard lachen. Dat zegt op zich al genoeg lijkt mij
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef D. het volgende:
Heb onlangs mijn Ziggo ge-update, maar wist niet meer precies wanneer.
quote:
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
dramaqueenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Psychopaatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ja, ik mocht de een-op-eenbegeleiding van een client doen, erg rustig dienstje. Samen shorttrackschaatsen gekeken en Langs de lijn geluisterdquote:
Klinkt relaxed iddquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik mocht de een-op-eenbegeleiding van een client doen, erg rustig dienstje. Samen shorttrackschaatsen gekeken en Langs de lijn geluisterd
perfecte timing. Doe maar dezelfde thee als de vorige keer, je hebt inmiddels vast geen kamillethee aangeschaft.quote:
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
perfecte timing. Doe maar dezelfde thee als de vorige keer, je hebt inmiddels vast geen kamillethee aangeschaft.
Ah, een theedoos......quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik ben juist bezig de theedoos leeg te maken
het is natuurlijk ook een ramp als je levenswerk wordt vernietigdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die recordpoging was ook een uitputtingsslag. En het resultaat, ik zwijg.......Het was een complete chaos, en het commentaar erop..............
Toch vond ik de poging best dapper.
Een weekje bijkomen en hij is weer de oude, ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook een ramp als je levenswerk wordt vernietigd
dat neem ik me ook steeds voor en toch blijft dat kastje vol. Ergens gaat het misquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, dus nu eerst ff opmaken, want er zit al wat 'ouder' spul tussen
king is gewoon een zeikwijfquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook een ramp als je levenswerk wordt vernietigd
In de supermarktquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat neem ik me ook steeds voor en toch blijft dat kastje vol. Ergens gaat het mis
Niet doen dusquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bestellen bij iHerb is de laatste tijd de boosdoener
Daar moeten ze ergens achter in een bijkeukentje naar zoeken joh, in een kroeg wordt gezopen, het is geen theekransje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik de kroeg bestel ik ook gerust thee
Overdag thee bestellen is nog vrij normaal, maar om deze tijd op zaterdagavond....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
En anders neem ik water. Ik zuip niet in de kroeg, want dan val ik in slaap en ik moet ook nog zien thuis te komen
Dat is toch veel gezelliger dan, of ben ik nou gek.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Van een beetje drank word ik wel heel aanhankelijk, dat dan weer wel
Ik zie het probleem ook niet zoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch veel gezelliger dan, of ben ik nou gek.![]()
Ik noemde het ook geen probleem, ik vind het wel een beetje raar.quote:
even later val ik in slaap.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch veel gezelliger dan, of ben ik nou gek.![]()
als jij weer gaat drinken dan neem ik wel een paar slokken uit jouw glas, komt het helemaal goedquote:
+5quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet dat ik je nu meteen weer aan de drank wil helpen hoor, die 40 dagen hou jij gewoon vol
Ach, als je niet helemaal een slappeling bent is dat goed vol te houdenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
klinkt wel makkelijk 40 dagen geen alcohol....
sprak zij terwijl het glaas wijn voor d'r neus stond..
bedanktquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, als je niet helemaal een slappeling bent is dat goed vol te houden
het zou voor mij ook niet verkeerd zijn, de wil is er maar het vlees is zwak...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Voor hen die aan de actie begonnen zijn bedoel ik
Je leeft maar 1 keer, maar een maandje een keer geen alcohol is een goede oefening om je karakter te tonen. Dus D.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
het zou voor mij ook niet verkeerd zijn, de wil is er maar het vlees is zwak...
ik neem me ook elke avond voor om te stoppen met roken...
* just me is een slappeling
voor een vriend van mij helpt het goed om niet officieel te stoppen met roken, maar om steeds een dag niet te roken en dan de dag erna ook niet en de dag daarna ook niet etc. Dan lijkt het minder groot ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit tussen de orenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Weet ik, ben 'n keer 1,5 jaar gestopt, dom dom dom om weer te beginnen, ik rook gelukkig alweer minder maar toch...quote:
Tussen de oren, dat zeg ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moest afgelopen maandag naar het ziekenhuis, onderzoekje en mocht vooraf 12 uur niet roken, maar ik heb er zelf 9 uur van gemaakt, 12 uur is me echt te lang. En niemand die dat merkt.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
klinkt wel makkelijk 40 dagen geen alcohol....
sprak zij terwijl het glaas wijn voor d'r neus stond..
Ik ben al 18 jaar gestoptquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Weet ik, ben 'n keer 1,5 jaar gestopt, dom dom dom om weer te beginnen, ik rook gelukkig alweer minder maar toch...
Ach, qua alcohol ben ik nu ook volkomen nuchter, maar mijn peukje heb ik toch echt nodig, ook al weet ik dat het tussen de oren zit.quote:
Ooooh dat heb ik maar 2x in mijn leven gedaan en mijn kinderen noemden me saai toen ik dat verteld hadquote:
Ieder zijn/haar dingquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik maar 2x in mijn leven gedaan en mijn kinderen noemden me saai toen ik dat verteld had
in dat geval...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik blow al sinds een jaar of 40, vroeger dagelijks hele bergen, maar sinds een jaar ben ik gaan minderen en nu blow ik amper nog 1 a 2 keer per week. En ik kan ook helemaal zonder, maar als ik echt niet kan slapen dan knal ik me dus een bong naar binnen.
Ik vroeger ook 'bergen', nu alleen als ik ergens ben waar er eentje rond gaat, en da's soms maandenlang nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik blow al sinds een jaar of 40, vroeger dagelijks hele bergen, maar sinds een jaar ben ik gaan minderen en nu blow ik amper nog 1 a 2 keer per week. En ik kan ook helemaal zonder, maar als ik echt niet kan slapen dan knal ik me dus een bong naar binnen.
Nouja, op een festival met duizenden mensen zie je niet alles hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit ergens geweest waar een joint rondging
Als ik een in mijn handen krijg geduwd dan neem ik een hijs, ik sla alleen vliegen af.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeger ook 'bergen', nu alleen als ik ergens ben waar er eentje rond gaat, en da's soms maandenlang niet
Heel gek, ik nog nooit waar er geen rond gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit ergens geweest waar een joint rondging
op een festival was idd mijn 1e kennismaking!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, op een festival met duizenden mensen zie je niet alles he
daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, op een festival met duizenden mensen zie je niet alles he
Ik heb altijd in huis. Vraag me niet hoe, maar het is er. Heb nog nooit iets in een coffeeshop gekocht overigens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
op een festival was idd mijn 1e kennismaking!
ik wou dat ik vaker was geweestquote:
Ik kan het van mij niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
op een festival was idd mijn 1e kennismaking!
ik weet alleen dat ik er totaal niets aan vond, had geen effect op mij, misschien maar beter ookquote:
Grote pupillen van een joint? Geloof dat dat iets anders wasquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een joint van dichtbij gezien. Wel genoeg mensen die er overduidelijk een gerookt hadden en dan met grote pupillen opeens komen slijmen dat je zo lief bent
Dat kunnen ook pillen zijn ...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een joint van dichtbij gezien. Wel genoeg mensen die er overduidelijk een gerookt hadden en dan met grote pupillen opeens komen slijmen dat je zo lief bent
Dat weet ik wel zeker en ik ben fel tegen coke en speed en welke pillen, poeder of harddrugs dan ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Grote pupillen van een joint? Geloof dat dat iets anders was
Is ook niks mis mee, wel gevaarlijk in de opvoeding van kinderen, je kan maar beter iets erover weten zodat je weet wat je ze gaat verbieden.quote:
risico op kinderen lijkt wel zo ongeveer uitgesloten, dus ik kan vrolijk verder met mijn naïeve leventjequote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, wel gevaarlijk in de opvoeding van kinderen, je kan maar beter iets erover weten zodat je weet wat je ze gaat verbieden.
Ik heb een aantal dingen ooit wel eens geprobeerd... Niet vaak of regelmatig , alleen wanneer het voorhanden was en aangeboden werd ... Laatste joint is uit 2008 geloof ik ...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker en ik ben fel tegen coke en speed en welke pillen, poeder of harddrugs dan ook.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk maakt iemand er nog misbruik van
Ik heb uiteraard wel eens iets anders dan een joint geprobeerd, was niks voor mij, maar kan met een gerust hart zeggen dat mijn zoon van mijn ervaringen en mijn broertje heeft geleerd. Van ons neemt ie aan dat we geen onzin vertellen als we zeggen hard drugs is uit den boze. En zoals ik al zei hij heeft een tijdje wat geblowd en vond het niks. Dat vind ik prima. Ik zeg ook altijd tegen hem kerel pas ook op met alcohol want dat is ook zeer slecht voor je, maar ik verbied hem niet een biertje te drinken. En qua slechte gewoonten kan ie mij en mijn broertje nooit meer inhalen. En nee, ik ben er niet trots op, wel levenswijs geworden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een aantal dingen ooit wel eens geprobeerd... Niet vaak of regelmatig , alleen wanneer het voorhanden was en aangeboden werd ... Laatste joint is uit 2008 geloof ik ...
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens wat dingen gaan uitproberen
Zolang je maar van de echt slechte dingen afblijft. Neem die goede raad maar van mij aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Joint, paddo's, xtc?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Xtc is ook troep en levensgevaarlijk je weet zonder testen nooit wat je slikt.quote:
Dan moet je het laten testenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Xtc is ook troep en levensgevaarlijk je weet zonder testen nooit wat je slikt.
Ik zou er nu ook niet meer aan beginnen.....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Xtc is ook troep en levensgevaarlijk je weet zonder testen nooit wat je slikt.
Zoals ik al zei, ik slaap er beter van. Is beter dan reguliere slaapmiddelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
Uit therapeutische overweging zoals Piet het gebruikt
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er nu ook niet meer aan beginnen.....
Dat zeg ik, maar doen die kinderen dat ook?quote:
Of je snapt ineens allesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee joh, ik ga dat echt niet doen. Denk niet dat het er leuker op gaat worden, dan snap ik er helemaal niks meer van
Geen idee, ik ben niet meer thuis in het uitgaanswereldjequote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar doen die kinderen dat ook?
Veel dingen worden opeens heel helder, het zijn niet voor niks geestverruimende middelen.quote:
En kan dat overal... Je koopt de pillen niet in een apotheek....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar doen die kinderen dat ook?![]()
Dat zie je dus heel goed, en dat is dus levensgevaarlijk. Ik zou laaiend worden als mijn zoon 23 jr. iets zou slikken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:49 schreef D. het volgende:
Ik denk overigens van niet, de jeugd van tegenwoordig is wat lakser en niet zo intelligent meer
kan me er iets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zie je dus heel goed, en dat is dus levensgevaarlijk. Ik zou laaiend worden als mijn zoon 23 jr. iets zou slikken.
Iets zonder te testen, of iets in het algemeen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zie je dus heel goed, en dat is dus levensgevaarlijk. Ik zou laaiend worden als mijn zoon 23 jr. iets zou slikken.
Maar van mij neemt hij het ook aan. Omdat ie weet dat ik niet van het domweg verbieden ben, ik geef uitleg.quote:
In het algemeen, mijn motto is niets slikken, niets snuiven of spuiten, en ook geen coke basen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Iets zonder te testen, of iets in het algemeen?
Feit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:49 schreef D. het volgende:
Ik denk overigens van niet, de jeugd van tegenwoordig is wat lakser en niet zo intelligent meer
Dus jij vind mij niet lief?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Zonder pillen vind ik mensen ook lief eigenlijk
staat nog op mijn lijstje van dingen die ik nog wil doen, naar Armin gaan, hoe ouder hoe gekkerquote:
Mensen die coke gebruiken snap ik sowieso nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het algemeen, mijn motto is niets slikken, niets snuiven of spuiten, en ook geen coke basen.
Ik heb ervaring met zulke lui (coke), en die ervaring is zeer slecht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die coke gebruiken snap ik sowieso niet
Met xtc heb ik niet zo'n moeite, maar ik ken het alleen van vroeger
En gebruik, geen misbruik
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je lijkt FANN wel, die leest ook niet goed
Ik ben weleens op feestjes geweest met mensen die het gebruikt hadden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met zulke lui (coke), en die ervaring is zeer slecht.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
staat nog op mijn lijstje van dingen die ik nog wil doen, naar Armin gaan, hoe ouder hoe gekker
Dat dus (het laatste), en volkomen onbetrouwbaar daardoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben weleens op feestjes geweest met mensen die het gebruikt hadden.
Ik heb altijd een gevoel van plaatsvervangend medelijden
dat heb ik ook met mensen die teveel gedronken hebben en staan te wauwelenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een gevoel van plaatsvervangend medelijden
Dito. (wauwelen is toch een Limburgs woord.....)quote:Op zondag 15 maart 2015 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik ook met mensen die teveel gedronken hebben en staan te wauwelen
Die kennen hun grenzen nietquote:Op zondag 15 maart 2015 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik ook met mensen die teveel gedronken hebben en staan te wauwelen
Das lief van jequote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Zonder pillen vind ik mensen ook lief eigenlijk
genen hè...quote:Op zondag 15 maart 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito. (wauwelen is toch een Limburgs woord.....)
Heb je Limbo genen??? Wat erg voor je...quote:
ooit de bob geweest tijdens een voetbaltoernooi in H'sum, vriendin was ook de bob, we hebben in een deuk gelegen om die domme dronken mannenquote:
Geil hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb jullie weer meegenomen naar mijn bed
ik ben geboren in Tegelenquote:
domme dronken mannen zijn dan ook erg lachwekkendquote:Op zondag 15 maart 2015 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
ooit de bob geweest tijdens een voetbaltoernooi in H'sum, vriendin was ook de bob, we hebben in een deuk gelegen om die domme dronken mannen
Aha. Bij Reuver. Dat Reuvers klinkt best lekker als een meid het spreekt.quote:
triest maar lachwekkendquote:Op zondag 15 maart 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
domme dronken mannen zijn dan ook erg lachwekkend
jammer dat ik geen meidje meer benquote:Op zondag 15 maart 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha. Bij Reuver. Dat Reuvers klinkt best lekker als een meid het spreekt.
Nee man, ben zo wakker als het maar kan, leek het op zwaaien dat ik ging slapen dan en waarom zou ik hier alleen komen zwaaien om weer weg te gaan.quote:
Meer gewoon bij Venloquote:Op zondag 15 maart 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha. Bij Reuver. Dat Reuvers klinkt best lekker als een meid het spreekt.
Voor mij wel, maar ik kruip er op tijd inquote:Op zondag 15 maart 2015 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee man, ben zo wakker als het maar kan, leek het op zwaaien dat ik ging slapen dan en waarom zou ik hier alleen komen zwaaien om weer weg te gaan.
Daar ben je dan de Bob voor hequote:Op zondag 15 maart 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zal zo'n exemplaar mee naar huis moeten nemen zeg
Mijn excuus dan en ja ik las dat je vroeg tv gaat kijken. Pfff waar je zin in hebt.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar ik kruip er op tijd in
Ach, ik geen jochie meer, ook al voel ik me wel nog eentje.quote:
Misschien ben je dan nog wel wakker en spreek ik je straks weerquote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn excuus dan en ja ik las dat je vroeg tv gaat kijken. Pfff waar je zin in hebt.
Ik dacht gewoon aan een ex uit Reuver, vandaar.quote:
Ah, ok, die heb ik geen, vandaarquote:Op zondag 15 maart 2015 00:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan een ex uit Reuver, vandaar.
Best wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je Limbo genen??? Wat erg voor je...![]()
Zou zo maar kunnen chuf, je weet maar nooit met mij.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ben je dan nog wel wakker en spreek ik je straks weer
Ik voel me soms ook nog best jong maar als ik dan 's morgens in de spiegel kijk....quote:Op zondag 15 maart 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik geen jochie meer, ook al voel ik me wel nog eentje.
Ik doe je toch niet aan je ex denken, je hebt mijn stem nooit gehoordquote:Op zondag 15 maart 2015 00:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan een ex uit Reuver, vandaar.
Ik klaag niet. Er zijn slechtere exemplaren van mijn leeftijd.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik voel me soms ook nog best jong maar als ik dan 's morgens in de spiegel kijk....
Kun jij nagaan hoe mannen zich suf lachen om dronken vrouwenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
ooit de bob geweest tijdens een voetbaltoernooi in H'sum, vriendin was ook de bob, we hebben in een deuk gelegen om die domme dronken mannen
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe je toch niet aan je ex denken, je hebt mijn stem nooit gehoord![]()
Nee, ik schrok al van die van Dees....quote:Op zondag 15 maart 2015 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe je toch niet aan je ex denken, je hebt mijn stem nooit gehoord![]()
Foto van jou in bedquote:Op zondag 15 maart 2015 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb jullie weer meegenomen naar mijn bed
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik schrok al van die van Dees....
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:14 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn bed induiken, morgen golfwedstrijd met als 1e prijs een fles wijn en daar ga ik natuurlijk voor
goedenacht (lees dit met een zachte zwoele zachte g)
Slaap lekker en die wijn sleep je morgen gewoon binnen natuurlijk. Veel plezier morgen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:14 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn bed induiken, morgen golfwedstrijd met als 1e prijs een fles wijn en daar ga ik natuurlijk voor
Zuip ze vanmiddagquote:Op zondag 15 maart 2015 00:14 schreef just me het volgende:
quote:
Dan kun jij de fles nog steeds burgemeester makenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:16 schreef just me het volgende:
[..]doe ik niet ik ben met de auto, ik neem de fles wel mee naar huis
Ligt eraan, als je het over je bed heen laat vallen is het niet slim nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet slim om ook nog thee mee naar bed te nemen
het was gelukkig nog maar een klein slokjequote:Op zondag 15 maart 2015 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je het over je bed heen laat vallen is het niet slim nee.
Dus je liet het vallen, gelukkig maar dat het bijna op was dan, anders had je net als juup het probleem gehad dat je je bed moest verschonen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het was gelukkig nog maar een klein slokje
Dat is minder handig, zeker als het nog hartstikke warm is, wel oppassen hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kiep ook regelmatig thee over mezelf heen en wat ik gisteren qua onhandigheid allemaal had, het is een wonder dat ik en mijn huis er redelijk ongeschonden uitgekomen zijn
Bed nat?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet slim om ook nog thee mee naar bed te nemen
Hoquote:Op zondag 15 maart 2015 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus je liet het vallen, gelukkig maar dat het bijna op was dan, anders had je net als juup het probleem gehad dat je je bed moest verschonen.
Heb je met die kakkersquote:Op zondag 15 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is elk weekend feest bij die golfclubs...
meestal is het aardig afgekoeld als ik het echt ga drinken ( en het dan naast mijn mond giet)nog nooit brandwonden opgelopenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is minder handig, zeker als het nog hartstikke warm is, wel oppassen hoor.
Zeg toch ook niet dat je gemorst had, alleen dat je moest verschonen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ho![]()
Ik heb niets gemorst in mijn bed, het is gewoon tijd voor de 2 jaarlijkse verschoning
dat Juup nou dingen letterlijk neemt betekent niet dat hij ook alles letterlijk meentquote:Op zondag 15 maart 2015 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat je gemorst had, alleen dat je moest verschonen.
En 2 jaarlijks.![]()
Gelukkig dan maar, brandwonden bij je mond zijn niet handig en ik laat het ook altijd flink afkoelen voordat ik ga drinken, vroeger niet, handig in koffiepauzes, want dan was iedereen klaar en dan moest ik nog mijn thee opdrinken.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
meestal is het aardig afgekoeld als ik het echt ga drinken ( en het dan naast mijn mond giet)nog nooit brandwonden opgelopen
Voor deze zin is het even te laat voor mij.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat Juup nou dingen letterlijk neemt betekent niet dat hij ook alles letterlijk meent
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat je gemorst had, alleen dat je moest verschonen.
En 2 jaarlijks.![]()
Als ie net zo vaak zijn bed verschoond als dat ie eet, dan geloof ik hem op zijn woord.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat Juup nou dingen letterlijk neemt betekent niet dat hij ook alles letterlijk meent
Zover ga ik weer niet, dan maar wachten.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn eerste kopje thee bij het ontbijt leng ik aan met koud water, anders duurt het me te lang voordat ik het kan drinken.
hij meldde pas nog dat hij op de bank ging slapen omdat hij geen zin had om zijn bed op te maken, dus ik denk dat het wel meevaltquote:Op zondag 15 maart 2015 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor deze zin is het even te laat voor mij.![]()
En ik neem aan dat ie wel vaker zijn bed verschoond, maar je weet maar nooit tegenwoordig.
Dank je voor de hulpquote:Op zondag 15 maart 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denk het ook wel hoor. Vooral omdat ie net weer wat anders zei.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij meldde pas nog dat hij op de bank ging slapen omdat hij geen zin had om zijn bed op te maken, dus ik denk dat het wel meevalt
Klopt, maar laat ik daar nou net veel moeite mee hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo overdreven, zwart wit man, er is ook nog grijs gebied. Geloof ik.
Ik ook, maar niet verder vertellen hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt, maar laat ik daar nou net veel moeite mee hebben.
Ik heb een zeer klein grijs gebied, ik denk veelal zwart/wit, en meestal zwart. En ondanks dat, ontplof ik niet.quote:
Waar haal je die info vandaan? Uit je duim?quote:
Herkenbaar. Ik ontplof ook zelden, maar moet soms wel opletten ervoor. Want als ik ontplof...quote:Op zondag 15 maart 2015 00:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een zeer klein grijs gebied, ik denk veelal zwart/wit, en meestal zwart. En ondanks dat, ontplof ik niet.
Juist. Iemand ie wel kan lezen, ik schreef, zij die gaan slapen en niet ik ga slapen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij zei hij alleen gedag tegen de mensen die gingen slapen.
Juist, jij ging wel slapen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
Ik ook, maar was nog even bezig met het brood voor morgen ......
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist. Iemand ie wel kan lezen, ik schreef, zij die gaan slapen en niet ik ga slapen.
Dan zal het aan de Jupiler gelegen hebbenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij zei hij alleen gedag tegen de mensen die gingen slapen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan? Uit je duim?
Als ik ontplof sluiten ze me weer op. (ja, ik schrijf weer).quote:Op zondag 15 maart 2015 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ontplof ook zelden, maar moet soms wel opletten ervoor. Want als ik ontplof...
altijd weer die drankquote:Op zondag 15 maart 2015 00:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zal het aan de Jupiler gelegen hebben
Zou ik ook de schuld geven, ik heb vandaag ook alcohol op, zoete zooi, geen idee wat het was, dus bij deze geef ik alle schuld aan de alcohol voor de eventuele onzin die nog uit mijn vingers gaat komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zal het aan de Jupiler gelegen hebben
Herkenbaar, ik kan veel hebben maar ik heb mijn grenzen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ontplof ook zelden, maar moet soms wel opletten ervoor. Want als ik ontplof...
Wanneer ik wakker word...quote:Op zondag 15 maart 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, jij ging wel slapen.Vers brood?
met 5 man sterk je in een politieauto zien te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik ontplof sluiten ze me weer op. (ja, ik schrijf weer).![]()
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ik ook de schuld geven, ik heb vandaag ook alcohol op, zoete zooi, geen idee wat het was, dus bij deze geef ik alle schuld aan de alcohol voor de eventuele onzin die nog uit mijn vingers gaat komen.
Je hebt alleen geen idee waar ze liggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik kan veel hebben maar ik heb mijn grenzen.
Het waren er meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met 5 man sterk je in een politieauto zien te krijgen
Ik wel gelukkig (mijn grenzen dan).quote:Op zondag 15 maart 2015 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen idee waar ze liggen.
Zover is het bij mij nog niet gekomen, wel bijna, maar dan zeiden ze, rustig worden nu of we nemen je mee.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grenzen, ook zo'n kut woord.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik kan veel hebben maar ik heb mijn grenzen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik heb hallucinerende groene anijsdrank op ...
Nu maar hopen dat het lukt... Italiaans brood zou het moeten worden. Geen idee wat ze daar onder verstaanquote:
Ik ben in wezen heel lief. Ofzo....quote:Op zondag 15 maart 2015 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grenzen, ook zo'n kut woord.![]()
Maar inderdaad, zijn ver te zoeken bij mij, maar als je er 1 bereikt.
Anijs is vies. Werkt het een beetje, dat hallucinerende?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik heb hallucinerende groene anijsdrank op ...
Ik ben benieuwd dan, uitgebreid verslag verwacht ik wel ervan.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het lukt... Italiaans brood zou het moeten worden. Geen idee wat ze daar onder verstaan
Ik ook hoor. Tot mensen te ver gaan, dan ben ik helemaal niet meer lief.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben in wezen heel lief. Ofzo....
smaken verschillen... Ijs en ijskoud scheelt welquote:Op zondag 15 maart 2015 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anijs is vies. Werkt het een beetje, dat hallucinerende?
Dat vind jij of anderen denken het zo?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben in wezen heel lief. Ofzo....
Is het absent, kon ff niet op de naam komen en geen idee of ik het nu goed schrijf.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
smaken verschillen... Ijs en ijskoud scheelt wel
Wat dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Strak plan, ik denk dat ik eens iets tot me ga nemen. Slaap ik straks ook lekkerder.
Absintquote:Op zondag 15 maart 2015 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het absent, kon ff niet op de naam komen en geen idee of ik het nu goed schrijf.
En ijskoud is wel handig en anders gewoon achterover tikken als het niet zo lekker is.
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen. In wezen ben ik het.quote:
Trusten ouwequote:Op zondag 15 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
Maar voor nu ben ik er vandoorvoor de dames en ciao voor de men.
Absynth.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het absent, kon ff niet op de naam komen en geen idee of ik het nu goed schrijf.
En ijskoud is wel handig en anders gewoon achterover tikken als het niet zo lekker is.
Dag chuf, slaap lekker.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
Ja absynt idd (of dit wel juist is kan ik niet meer lezen na 10cl)quote:Op zondag 15 maart 2015 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
Ga nou maar slapen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja absynt idd (of dit wel juist is kan ik niet meer lezen na 10cl)
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen. In wezen ben ik het.
trusten sjoefquote:Op zondag 15 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
Indd, ik drink het spul ook niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
Het verschilt met de benaming waar de fles vandaan komt... Maar laten we alles goed rekenen
Goed hoor, we bedoelde in ieder geval allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zat er dichter bij.
Jaren 80 dus, dat is niet zo oud hoor, maar wel het goede soort.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:54 schreef Juup© het volgende:
Ik had gisteren (en nu nog steeds) een Nederlandstalige muziek tic, weliswaar oudere NL muziek dus niet de hedendaagse bagger
Beetje Boudewijn, Goede Doel, etc.. oud dus.
Gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
Het verschilt met de benaming waar de fles vandaan komt... Maar laten we alles goed rekenen
Klopt, echt heel lang volgens mij en nu mag het ineens weer.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het wel eens geproefd. Spul is jarenlang verboden geweest
Er bestaat hedendaagse goede Nederlandstalige muziek.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:54 schreef Juup© het volgende:
Ik had gisteren (en nu nog steeds) een Nederlandstalige muziek tic, weliswaar oudere NL muziek dus niet de hedendaagse bagger
Beetje Boudewijn, Goede Doel, etc.. oud dus.
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaren 80 dus, dat is niet zo oud hoor, maar wel het goede soort.
Ik ben het nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er bestaat hedendaagse goede Nederlandstalige muziek.
Tja, misschien zoek je niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:56 schreef Juup© het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 maart 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er bestaat hedendaagse goede Nederlandstalige muziek.
[/quote}
Ik ben het nog niet tegen gekomen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |