Heb onlangs mijn Ziggo ge-update, maar wist niet meer precies wanneer.quote:
Mijn lange haren periode is al lang geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt omdat we zo onbetrouwbaar uitzien.
Zegt mij weinig. Mijn kinderen weten niet beter. En over het algemeen zijn mijn ervaringen ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:18 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Mijn lange haren periode is al lang geleden(en NEE, daar ga ik geen foto's van posten). Maar als mijn dochter een foto van mijzelf met lang en/of gekruld haar ziet, dan moet zij enorm hard lachen. Dat zegt op zich al genoeg lijkt mij
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef D. het volgende:
Heb onlangs mijn Ziggo ge-update, maar wist niet meer precies wanneer.
quote:
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
dramaqueenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Psychopaatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ja, ik mocht de een-op-eenbegeleiding van een client doen, erg rustig dienstje. Samen shorttrackschaatsen gekeken en Langs de lijn geluisterdquote:
Klinkt relaxed iddquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik mocht de een-op-eenbegeleiding van een client doen, erg rustig dienstje. Samen shorttrackschaatsen gekeken en Langs de lijn geluisterd
perfecte timing. Doe maar dezelfde thee als de vorige keer, je hebt inmiddels vast geen kamillethee aangeschaft.quote:
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
perfecte timing. Doe maar dezelfde thee als de vorige keer, je hebt inmiddels vast geen kamillethee aangeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |