Heb onlangs mijn Ziggo ge-update, maar wist niet meer precies wanneer.quote:
Mijn lange haren periode is al lang geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt omdat we zo onbetrouwbaar uitzien.
Zegt mij weinig. Mijn kinderen weten niet beter. En over het algemeen zijn mijn ervaringen ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:18 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Mijn lange haren periode is al lang geleden(en NEE, daar ga ik geen foto's van posten). Maar als mijn dochter een foto van mijzelf met lang en/of gekruld haar ziet, dan moet zij enorm hard lachen. Dat zegt op zich al genoeg lijkt mij
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef D. het volgende:
Heb onlangs mijn Ziggo ge-update, maar wist niet meer precies wanneer.
quote:
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
dramaqueenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Psychopaatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ja, ik mocht de een-op-eenbegeleiding van een client doen, erg rustig dienstje. Samen shorttrackschaatsen gekeken en Langs de lijn geluisterdquote:
Klinkt relaxed iddquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik mocht de een-op-eenbegeleiding van een client doen, erg rustig dienstje. Samen shorttrackschaatsen gekeken en Langs de lijn geluisterd
perfecte timing. Doe maar dezelfde thee als de vorige keer, je hebt inmiddels vast geen kamillethee aangeschaft.quote:
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
perfecte timing. Doe maar dezelfde thee als de vorige keer, je hebt inmiddels vast geen kamillethee aangeschaft.
Ah, een theedoos......quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik ben juist bezig de theedoos leeg te maken
het is natuurlijk ook een ramp als je levenswerk wordt vernietigdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die recordpoging was ook een uitputtingsslag. En het resultaat, ik zwijg.......Het was een complete chaos, en het commentaar erop..............
Toch vond ik de poging best dapper.
Een weekje bijkomen en hij is weer de oude, ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook een ramp als je levenswerk wordt vernietigd
dat neem ik me ook steeds voor en toch blijft dat kastje vol. Ergens gaat het misquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, dus nu eerst ff opmaken, want er zit al wat 'ouder' spul tussen
king is gewoon een zeikwijfquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook een ramp als je levenswerk wordt vernietigd
In de supermarktquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat neem ik me ook steeds voor en toch blijft dat kastje vol. Ergens gaat het mis
Niet doen dusquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bestellen bij iHerb is de laatste tijd de boosdoener
Daar moeten ze ergens achter in een bijkeukentje naar zoeken joh, in een kroeg wordt gezopen, het is geen theekransje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik de kroeg bestel ik ook gerust thee
Overdag thee bestellen is nog vrij normaal, maar om deze tijd op zaterdagavond....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
En anders neem ik water. Ik zuip niet in de kroeg, want dan val ik in slaap en ik moet ook nog zien thuis te komen
Dat is toch veel gezelliger dan, of ben ik nou gek.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Van een beetje drank word ik wel heel aanhankelijk, dat dan weer wel
Ik zie het probleem ook niet zoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch veel gezelliger dan, of ben ik nou gek.![]()
Ik noemde het ook geen probleem, ik vind het wel een beetje raar.quote:
even later val ik in slaap.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch veel gezelliger dan, of ben ik nou gek.![]()
als jij weer gaat drinken dan neem ik wel een paar slokken uit jouw glas, komt het helemaal goedquote:
+5quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet dat ik je nu meteen weer aan de drank wil helpen hoor, die 40 dagen hou jij gewoon vol
Ach, als je niet helemaal een slappeling bent is dat goed vol te houdenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
klinkt wel makkelijk 40 dagen geen alcohol....
sprak zij terwijl het glaas wijn voor d'r neus stond..
bedanktquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, als je niet helemaal een slappeling bent is dat goed vol te houden
het zou voor mij ook niet verkeerd zijn, de wil is er maar het vlees is zwak...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Voor hen die aan de actie begonnen zijn bedoel ik
Je leeft maar 1 keer, maar een maandje een keer geen alcohol is een goede oefening om je karakter te tonen. Dus D.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
het zou voor mij ook niet verkeerd zijn, de wil is er maar het vlees is zwak...
ik neem me ook elke avond voor om te stoppen met roken...
* just me is een slappeling
voor een vriend van mij helpt het goed om niet officieel te stoppen met roken, maar om steeds een dag niet te roken en dan de dag erna ook niet en de dag daarna ook niet etc. Dan lijkt het minder groot ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit tussen de orenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Weet ik, ben 'n keer 1,5 jaar gestopt, dom dom dom om weer te beginnen, ik rook gelukkig alweer minder maar toch...quote:
Tussen de oren, dat zeg ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moest afgelopen maandag naar het ziekenhuis, onderzoekje en mocht vooraf 12 uur niet roken, maar ik heb er zelf 9 uur van gemaakt, 12 uur is me echt te lang. En niemand die dat merkt.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
klinkt wel makkelijk 40 dagen geen alcohol....
sprak zij terwijl het glaas wijn voor d'r neus stond..
Ik ben al 18 jaar gestoptquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Weet ik, ben 'n keer 1,5 jaar gestopt, dom dom dom om weer te beginnen, ik rook gelukkig alweer minder maar toch...
Ach, qua alcohol ben ik nu ook volkomen nuchter, maar mijn peukje heb ik toch echt nodig, ook al weet ik dat het tussen de oren zit.quote:
Ooooh dat heb ik maar 2x in mijn leven gedaan en mijn kinderen noemden me saai toen ik dat verteld hadquote:
Ieder zijn/haar dingquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik maar 2x in mijn leven gedaan en mijn kinderen noemden me saai toen ik dat verteld had
in dat geval...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik blow al sinds een jaar of 40, vroeger dagelijks hele bergen, maar sinds een jaar ben ik gaan minderen en nu blow ik amper nog 1 a 2 keer per week. En ik kan ook helemaal zonder, maar als ik echt niet kan slapen dan knal ik me dus een bong naar binnen.
Ik vroeger ook 'bergen', nu alleen als ik ergens ben waar er eentje rond gaat, en da's soms maandenlang nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik blow al sinds een jaar of 40, vroeger dagelijks hele bergen, maar sinds een jaar ben ik gaan minderen en nu blow ik amper nog 1 a 2 keer per week. En ik kan ook helemaal zonder, maar als ik echt niet kan slapen dan knal ik me dus een bong naar binnen.
Nouja, op een festival met duizenden mensen zie je niet alles hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit ergens geweest waar een joint rondging
Als ik een in mijn handen krijg geduwd dan neem ik een hijs, ik sla alleen vliegen af.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeger ook 'bergen', nu alleen als ik ergens ben waar er eentje rond gaat, en da's soms maandenlang niet
Heel gek, ik nog nooit waar er geen rond gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit ergens geweest waar een joint rondging
op een festival was idd mijn 1e kennismaking!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, op een festival met duizenden mensen zie je niet alles he
daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, op een festival met duizenden mensen zie je niet alles he
Ik heb altijd in huis. Vraag me niet hoe, maar het is er. Heb nog nooit iets in een coffeeshop gekocht overigens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
op een festival was idd mijn 1e kennismaking!
ik wou dat ik vaker was geweestquote:
Ik kan het van mij niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
op een festival was idd mijn 1e kennismaking!
ik weet alleen dat ik er totaal niets aan vond, had geen effect op mij, misschien maar beter ookquote:
Grote pupillen van een joint? Geloof dat dat iets anders wasquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een joint van dichtbij gezien. Wel genoeg mensen die er overduidelijk een gerookt hadden en dan met grote pupillen opeens komen slijmen dat je zo lief bent
Dat kunnen ook pillen zijn ...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een joint van dichtbij gezien. Wel genoeg mensen die er overduidelijk een gerookt hadden en dan met grote pupillen opeens komen slijmen dat je zo lief bent
Dat weet ik wel zeker en ik ben fel tegen coke en speed en welke pillen, poeder of harddrugs dan ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Grote pupillen van een joint? Geloof dat dat iets anders was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |