abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2015 @ 13:14:21 #126
395284 tetouaribo
expectations
pi_150908330
Het bespreken, duidelijk maken dat dit niet het juiste moment is, misschien wil ik geen eens kinderen van haar and so on. Maar als het kind komt dan komt het en ik vind dat je dan wel je best moet doen.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_150909037
Een man die zijn vriendin zwanger maakt loopt niet weg voor zijn verantwoordelijkheden al helemaal niet als je blank bent ;(.

Alle andere informatie is verder irrelevant.
  zondag 22 maart 2015 @ 14:01:00 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_150909839
want negers lopen harder? :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_150937411
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee. Dat heeft hij niet. En als iemand het er niet mee eens is dat ik het weg zou halen, moet hij maar geen seks hebben met mij. :W
Ik zou je verlaten als je tegen mijn wil een abortus zou doen. Ik zou dat niet tegen kunnen houden, maar ik zou wel vertrokken zijn
  maandag 23 maart 2015 @ 07:27:39 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150938545
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 01:47 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ik zou je verlaten als je tegen mijn wil een abortus zou doen. Ik zou dat niet tegen kunnen houden, maar ik zou wel vertrokken zijn
Tja, als ze vooraf aangeeft dat ze als ze zwanger mocht worden ze het weg laat halen en je als man er dan voor kiest alsnog seks met haar te hebben en ze wordt dan onverhoopt zwanger, kan je niet echt boos worden dat ze woord bij daad houdt toch?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150938966
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Een man die zijn vriendin zwanger maakt loopt niet weg voor zijn verantwoordelijkheden al helemaal niet als je blank bent ;(.

Alle andere informatie is verder irrelevant.
is dat zo?
Dat is mooi, ga ik dat even doorgeven ^O^
compact en kleverig.
pi_150939027
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat vind ik juist krom, de man heeft er geen invloed op hoe goed de vrouw met haar anticonceptie om gaat. Hij kan haar hooguit op haar woord geloven en zelf zijn condooms checken.

Mag hopen dat je toch wel enig idee hebt van het aantal kinderen dat mannen ongewenst krijgen ondanks dat ze er alles aan hebben gedaan om dat van te voren te voorkomen. Veel vrouwen zijn gewoon psycho en/of aso. Helaas is het juist dat soort mens dat zich vaker voortplant.
Overigens zijn minstens net zo veel manen pschyo en/of aso, de wereld zit gewoon vol met domme mensen.
ik ken er niet één. :{

Dat 'ondanks dat ze er zelf alles aan hebben gedaan om dat van te voren te voorkomen' doet t hem.
compact en kleverig.
  maandag 23 maart 2015 @ 08:19:22 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150939096
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ken er niet één. :{

Dat 'ondanks dat ze er zelf alles aan hebben gedaan om dat van te voren te voorkomen' doet t hem.
Inderdaad, ik ken twee mannen die ongewenst vader zijn geworden, beide hebben geen condoom gebruikt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150941119
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

is dat zo?
Dat is mooi, ga ik dat even doorgeven ^O^
Geen probleem zeg maar dat Kandij het heeft gezegd :7
pi_150942535
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 01:47 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n situatie waarin het kind niet bij beiden gewenst is, vaak resulteert in een relatiebreuk. Ik denk ook niet dat ik bij iemand zou willen blijven die niet inziet dat een kind momenteel niet in mijn (of ons) leven past, en een kind wil houden wat bij tenminste één van ons niet gewenst of geliefd is.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150942822
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:') En toch heeft hij er geen zak over in te brengen.
Kutwijf.
IT'er in hart en nieren
pi_150943670
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken twee mannen die ongewenst vader zijn geworden, beide hebben geen condoom gebruikt.
Ik ken er eentje wiens vriendin 3 jaar geleden zwanger werd terwijl ze condoom en pil gebruikten. Zij had een enorme kinderwens, hij niet. Hoorde vorige week dat er een tweede aan zit te komen.

Hij heeft sterk het gevoel dat ze hem genaaid heeft. Gekloot met zowel condoom als pil.

Ik denk dat persoonlijke voorbeelden niet echt veel toevoegen aan deze dialoog.
"Pools are perfect for holding water"
pi_150944332
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ken er eentje wiens vriendin 3 jaar geleden zwanger werd terwijl ze condoom en pil gebruikten. Zij had een enorme kinderwens, hij niet. Hoorde vorige week dat er een tweede aan zit te komen.

Hij heeft sterk het gevoel dat ze hem genaaid heeft. Gekloot met zowel condoom als pil.

Ik denk dat persoonlijke voorbeelden niet echt veel toevoegen aan deze dialoog.
Niet echt, maar roepen dat t zó vaak voorkomt terwijl de man er alles aan heeft gedaan om t te voorkomen ook niet. Dat is nl niet te controleren.
compact en kleverig.
pi_150944355
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niet echt, maar roepen dat t zó vaak voorkomt terwijl de man er alles aan heeft gedaan om t te voorkomen ook niet. Dat is nl niet te controleren.
Helemaal mee eens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_150950666
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 07:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, als ze vooraf aangeeft dat ze als ze zwanger mocht worden ze het weg laat halen en je als man er dan voor kiest alsnog seks met haar te hebben en ze wordt dan onverhoopt zwanger, kan je niet echt boos worden dat ze woord bij daad houdt toch?
dat is natuurlijk een ander verhaal. Volgens mij gaat het er meer om als er een ongeluk is gebeurd (waardoor beide partners ermee zitten) en de mening/gevoelens van de man totaal genegeerd worden tijdens het besluit
pi_150951463
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:45 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

dat is natuurlijk een ander verhaal. Volgens mij gaat het er meer om als er een ongeluk is gebeurd (waardoor beide partners ermee zitten) en de mening/gevoelens van de man totaal genegeerd worden tijdens het besluit
Hij reageerde op mij en ik maak het van te voren heel duidelijk dat ik het, mocht het gebeuren dat ik zwanger raak, ondanks alle voorzorgsmaatregelen, het weg laat halen. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150952706
Stel nou dat ik iemand perongeluk bezwanger en absoluut geen kind wil? Zij wil het echter niet laten weghalen. Als zij dan geld zou willen, zou ik dat dan moeten betalen?
  maandag 23 maart 2015 @ 17:36:21 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150954402
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:44 schreef ScheurGleuf het volgende:
Stel nou dat ik iemand perongeluk bezwanger en absoluut geen kind wil? Zij wil het echter niet laten weghalen. Als zij dan geld zou willen, zou ik dat dan moeten betalen?
Volgens de wet wel ja, maar mijn ervaring is dat als de vrouw zelf genoeg inkomen heeft ze er niet achteraan gaan.
pi_150954990
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Volgens de wet wel ja, maar mijn ervaring is dat als de vrouw zelf genoeg inkomen heeft ze er niet achteraan gaan.
Wel lullig dus als ze erachteraan gaat.
pi_150955340
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:55 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Wel lullig dus als ze erachteraan gaat.
Daarom gewoon met condoom als je (nog) geen vader wilt worden :)

En/of alleen het bed delen met dames die je voldoende kent en vertrouwd om zeker te weten dat ze ook (nog) geen kind willen.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_150956734
De vrouw bepaalt of het kind er komt en dus of de man alimentatie moet betalen als hij haar verlaat (als zij tenminste geen rijke stinkerd is). Dus goed op je condooms letten en hopen op een toekomstige makkelijke methode om jezelf tijdelijk onvruchtbaar te maken. Ik zou wel zo'n kraantje op mijn zaadleiders willen die ik kan dicht- en opendraaien wanneer ik wil :D
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')