Hij heeft geen invloed op hoe zij met de pil omgaat maar hij kan er wel voor zorgen dat hij een condoom gebruikt. En hij kan zijn hoofd gebruiken voor hij ergens boven op klimt..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat vind ik juist krom, de man heeft er geen invloed op hoe goed de vrouw met haar anticonceptie om gaat. Hij kan haar hooguit op haar woord geloven en zelf zijn condooms checken.
Mag hopen dat je toch wel enig idee hebt van het aantal kinderen dat mannen ongewenst krijgen ondanks dat ze er alles aan hebben gedaan om dat van te voren te voorkomen. Veel vrouwen zijn gewoon psycho en/of aso. Helaas is het juist dat soort mens dat zich vaker voortplant.
Overigens zijn minstens net zo veel manen pschyo en/of aso, de wereld zit gewoon vol met domme mensen.
Dus als de man zijn condoom goed gebruikt en een keer seks heeft met een meisje dat hem echt oprecht leuk lijkt, moet hij ook maar gewoon een ongewenst kind krijgen waar hij nog niet klaar voor is, omdat bijvoorbeeld de vrouw wel graag een kind wou en bewust de anticonceptie heeft verneukt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij heeft geen invloed op hoe zij met de pil omgaat maar hij kan er wel voor zorgen dat hij een condoom gebruikt. En hij kan zijn hoofd gebruiken voor hij ergens boven op klimt..
Nee geen idee eigenlijk kan er nergens cijfers over vinden, jij wel?
Ik ken ze echt niet Haha! Maar hee het is toch best gek dat een man niet inziet dat iemand gestoord is?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus als de man zijn condoom goed gebruikt en een keer seks heeft met een meisje dat hem echt oprecht leuk lijkt, moet hij ook maar gewoon een ongewenst kind krijgen waar hij nog niet klaar voor is, omdat bijvoorbeeld de vrouw wel graag een kind wou en bewust de anticonceptie heeft verneukt?
Cijfers zitten in m'n andere broekzak helaas, maar het zijn er veel. Iedereen kent sowieso mensen die met dat soort figuren te maken hebben.
Ja geen idee, mannen zijn zelf ook blindquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ken ze echt niet Haha! Maar hee het is toch best gek dat een man niet inziet dat iemand gestoord is?
Nou denk dat een normale man het gewoon niet eens overkomt. Want laten we eerlijk wezen; als je zo iemand treft die een complete zwangerschap kan manipuleren, kan het niet anders dan dat het al wel eerder duidelijk was dat zo'n vrouw niet helemaal in orde is. Ik bedoel zoiets fucked ups komt nooit out of the bluequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja geen idee, mannen zijn zelf ook blind
Veel mensen zijn gewoon kut
Nee klopt ook wel. Maar de vrouwen die een kind krijgen wanneer het helemaal niet uitkomt of op zo'n manier een grote beslissing maken in het leven van een ander (die daar helemaal niet van gediend is), vind ik ook niet helemaal normaal. Meestal vallen die vrouwen imo ook in dezelfde categorie als de mannen die voor psycho's vallen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou denk dat een normale man het gewoon niet eens overkomt. Want laten we eerlijk wezen; als je zo iemand treft die een complete zwangerschap kan manipuleren, kan het niet anders dan dat het al wel eerder duidelijk was dat zo'n vrouw niet helemaal in orde is. Ik bedoel zoiets fucked ups komt nooit out of the blue![]()
Omdat je in je andere topic denkt nymfomaan te zijn en het veel doet, is de kans op een ongelukje wat groter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef QueenKong het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor toch best wel veel in mijn omgeving dat meiden van mijn leeftijd (20) 'per ongeluk' zwanger raken en het dan willen houden. Dat lijkt mij nou echt een lastige opgave, want de meeste mannen rond die leeftijd willen toch het liefste nog minstens vijf jaar kroegen en gamen en hebben vaak weinig in te brengen over wat hun vriendin besluit ermee te doen.
Als jullie vriendin nu per ongeluk zwanger zou raken hoe zouden jullie dat dan aanpakken?
Hebben jullie wel eens besproken wat jullie zouden doen bij een ongelukje?![]()
En als zij besluit het te houden, hoe ga je daar dan mee om? (verlaat je haar, probeer je er het beste van te maken?)
Het GIF'je sluit overigens totaal op mij aan en hoe ik momenteel over baby's denk.
dan haalt ze het maar weg, per ongeluk. bv met breinaalden klooien of haarzelf van de trap al laten vallen. net zoals ze vroeger deden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef QueenKong het volgende:
[ afbeelding ]
[quote]Als jullie vriendin nu per ongeluk zwanger zou raken hoe zouden jullie dat dan aanpakken?
neequote:Hebben jullie wel eens besproken wat jullie zouden doen bij een ongelukje?![]()
weg laten halen en als ze dat niet wil, zou ik opzoutenquote:En als zij besluit het te houden, hoe ga je daar dan mee om? (verlaat je haar, probeer je er het beste van te maken?)
Zelfs als zij haar anticonceptie bewust heeft verneukt dan is de kans dat de condoom ook faalt en dat dit ook nog eens gebeurt in haar vruchtbare periode en dat dit dan ook daadwerkelijk resulteert in een zwangerschap echt 0,0000001%.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus als de man zijn condoom goed gebruikt en een keer seks heeft met een meisje dat hem echt oprecht leuk lijkt, moet hij ook maar gewoon een ongewenst kind krijgen waar hij nog niet klaar voor is, omdat bijvoorbeeld de vrouw wel graag een kind wou en bewust de anticonceptie heeft verneukt?
Cijfers zitten in m'n andere broekzak helaas, maar het zijn er veel. Iedereen kent sowieso mensen die met dat soort figuren te maken hebben.
Irritante uit het verhaal is dat jij overal de schuld van kreeg terwijl zij net zo onveilig heeft gevreeën als jij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:24 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik zat een keer met die situatie: ik 20, zij 17, niet echt een Vriendin, meer iemand met wie ik gewoon een leuke tijd kon hebben na eerdere relatiesdrama en gebroken hart, dus vond het wel best zo dat het niet zo serieus was. Zij hetzelfde geloof ik.
Opeens een telefoontje 's ochtends: "was laat, heb een een paar tests gedaan en ben nu zwanger"
PANIEK!!!!!!!!!
Direct al gezegd door haar abortus is geen optie dus daar klaar mee.
Uurtje later werd ik door d'r ouders opgebeld, of ik langs wilde komen om te praten over de situatie..
Nou dat was de langste 20 minuten treinreis van m'n leven..
Ging verder grootendeels zoals verwacht:
- Hoe haal je het in je hoofd
- Hoe dom kan je zijn etc
- etc etc etc, had haar nog nooit zo klein en ongemakkelijk gezien, nog kleiner dan ik me voelde
- Daarna werd het wel wat verhit, de discussie werd een beetje van "het kind gaat een echte *achternaam van haar gezin* woorden, en we gaan het opvoeden volgens ONZE normen en waarden
oftewel, ik had maar te slikken en helemaal niks te zeggen over het hoe/wat van het toekomstige kindje en moest maar blij zijn dat ik d'r uberhaupt nog mocht zien als ik geluk had
Zeeeeeerrr stressvolle en ongelukkig anderhalve maand gehad na dat gesprek, tot opeens het verlossende telefoontje kwam: miskraam
Nog een paar keer gesproken maar het leuke omgaan met elkaar was na de hele gebeurtenis nogal doodgebloed.
Paar weken daarna kwam ik nog d'r broer tegen in de trein die allerlei stennis zat te maken "je bent een lul je hebt m'n zus zwanger gemaakt ik sla je in elkaar etc, ik reageerde kalm van 'euh.. niet zozeer ik heb haar zwanger gemaakt, meer van ze is zwanger van mij geworden, toch wel een verschil. We zijn BEIDEN dom geweest en niet ik alleen, heb haar niet verkracht toen ze op me ging zitten dus rot maar een eind op met je razernij!"
Ondertussen wel met een hart kloppend in m'n keel want iets met breed en een kop groter en zo, maar ik pikte het gewoot niet dat hij me zo publiekelijk zat uit te schelden.
Heb haar een paar jaar later nog eens op facebook een berichtje gestuurd, onder het mom van oud zeer en hart luchten en van mijn kant excuses te krijgen, maar de reactie erop was..hoe zeg ik dit beleeft.. niet enthousiast daarover en ik moest d'r maar met rust laten. Nou ja dan houdt het op van mijn kant
Precies, helemaal mee eens (als man zijnde).quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:48 schreef Sarasi het volgende:
Als ik per ongeluk zwanger zou raken, zou ik het laten weghalen. En op dat moment zou de man daar vrij weinig over te zeggen hebben. Maar daar ben ik ook heel eerlijk in.
Zeggen dat de vrouwen vonden dat de man moest gaan betalen en naar de rechter stapten is geen juiste weergave van de zaak.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:49 schreef Trankilo het volgende:
Ik las overigens onlangs een interessant verhaal wat plaatsvond in de VS. Een lesbisch koppel werd zwanger door gedoneerd zaad en moeder. De zaaddonor had contracten opgesteld niet aansprakelijk te willen worden voor de baby. Wat gebeurde er nu; de vrouwen vonden dat de man toch maar moest gaan betalen en wilden alimentatie, ondanks dat er contracten waren getekend dat het de man puur ging om het stel te helpen. Ze zijn naar de rechter gestapt en kregen gelijkbelachelijk.
Inb4: only in 'Murica.
Inb4 #2: zaaddonatie ging via Craigslist.
quote:A year after the child was born, the two women broke off their relationship. After the breakup, J.L.S. applied for welfare benefits on multiple occasions. On forms requesting her to identify other household members, she did not include A.B. On forms requesting that she identify the child’s father, she indicated that the father was an unnamed “donor.” At one point, she indicated the father was an “anonymous donor.”
However, Marotta’s identity was eventually revealed when J.L.S. finally complied with the request by The Kansas Department for Children and Families (DCF) that she turn over a copy of the sperm donor contract. Once she did, so, it became clear to both that there was another female intended parent and that the donor was not anonymous.
DCF filed a petition to establish Marotta’s paternity—a necessary step towards obtaining a child support order against him—and requested an order of support, payment for expenses of the child’s birth, and costs for pursuing the action against him. A regular (and sometimes controversial) part of state welfare programs is that applicants with children must assign the right to establish paternity and collect support to the state agency, which can pursue claims to offset its own expenditures on benefits.
En met zo'n houding heb je ook het volste begrip voor een man die je zou verlaten in het geval dat jij het wel wilt houden en hij niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:48 schreef Sarasi het volgende:
Als ik per ongeluk zwanger zou raken, zou ik het laten weghalen. En op dat moment zou de man daar vrij weinig over te zeggen hebben. Maar daar ben ik ook heel eerlijk in.
Ik wil het niet houden, dus dit scenario bestaat niet. En ik zou al helemaal nooit een kind willen wat zou moeten opgroeien zonder liefhebbende vader en moeder, dus zolang minstens één van ons het niet wil houden, gaat het weg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En met zo'n houding heb je ook het volste begrip voor een man die je zou verlaten in het geval dat jij het wel wilt houden en hij niet?
Dus er werd zonder condoom geneukt? Durf je dat nu nog bij minder serieuze relaties?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:24 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik zat een keer met die situatie: ik 20, zij 17, niet echt een Vriendin, meer iemand met wie ik gewoon een leuke tijd kon hebben na eerdere relatiesdrama en gebroken hart, dus vond het wel best zo dat het niet zo serieus was. Zij hetzelfde geloof ik.
Opeens een telefoontje 's ochtends: "was laat, heb een een paar tests gedaan en ben nu zwanger"
PANIEK!!!!!!!!!
Direct al gezegd door haar abortus is geen optie dus daar klaar mee.
Uurtje later werd ik door d'r ouders opgebeld, of ik langs wilde komen om te praten over de situatie..
Nou dat was de langste 20 minuten treinreis van m'n leven..
Ging verder grootendeels zoals verwacht:
- Hoe haal je het in je hoofd
- Hoe dom kan je zijn etc
- etc etc etc, had haar nog nooit zo klein en ongemakkelijk gezien, nog kleiner dan ik me voelde
- Daarna werd het wel wat verhit, de discussie werd een beetje van "het kind gaat een echte *achternaam van haar gezin* woorden, en we gaan het opvoeden volgens ONZE normen en waarden
oftewel, ik had maar te slikken en helemaal niks te zeggen over het hoe/wat van het toekomstige kindje en moest maar blij zijn dat ik d'r uberhaupt nog mocht zien als ik geluk had
Zeeeeeerrr stressvolle en ongelukkig anderhalve maand gehad na dat gesprek, tot opeens het verlossende telefoontje kwam: miskraam
Nog een paar keer gesproken maar het leuke omgaan met elkaar was na de hele gebeurtenis nogal doodgebloed.
Paar weken daarna kwam ik nog d'r broer tegen in de trein die allerlei stennis zat te maken "je bent een lul je hebt m'n zus zwanger gemaakt ik sla je in elkaar etc, ik reageerde kalm van 'euh.. niet zozeer ik heb haar zwanger gemaakt, meer van ze is zwanger van mij geworden, toch wel een verschil. We zijn BEIDEN dom geweest en niet ik alleen, heb haar niet verkracht toen ze op me ging zitten dus rot maar een eind op met je razernij!"
Ondertussen wel met een hart kloppend in m'n keel want iets met breed en een kop groter en zo, maar ik pikte het gewoot niet dat hij me zo publiekelijk zat uit te schelden.
Heb haar een paar jaar later nog eens op facebook een berichtje gestuurd, onder het mom van oud zeer en hart luchten en van mijn kant excuses te krijgen, maar de reactie erop was..hoe zeg ik dit beleeft.. niet enthousiast daarover en ik moest d'r maar met rust laten. Nou ja dan houdt het op van mijn kant
Ik denk dat maar weinig mannen uberhaubt seks met je willen als je je in real life ook zo opsteltquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft hij niet. En als iemand het er niet mee eens is dat ik het weg zou halen, moet hij maar geen seks hebben met mij.
Daar is niets ''per ongeluk'' aan hoor een piemel in een kutje duwen!!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:04 schreef QueenKong het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor toch best wel veel in mijn omgeving dat meiden van mijn leeftijd (20) 'per ongeluk' zwanger raken en het dan willen houden. Dat lijkt mij nou echt een lastige opgave, want de meeste mannen rond die leeftijd willen toch het liefste nog minstens vijf jaar kroegen en gamen en hebben vaak weinig in te brengen over wat hun vriendin besluit ermee te doen.
Als jullie vriendin nu per ongeluk zwanger zou raken hoe zouden jullie dat dan aanpakken?
Hebben jullie wel eens besproken wat jullie zouden doen bij een ongelukje?![]()
En als zij besluit het te houden, hoe ga je daar dan mee om? (verlaat je haar, probeer je er het beste van te maken?)
Het GIF'je sluit overigens totaal op mij aan en hoe ik momenteel over baby's denk.
Eensquote:
Ik zou je verlaten als je tegen mijn wil een abortus zou doen. Ik zou dat niet tegen kunnen houden, maar ik zou wel vertrokken zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft hij niet. En als iemand het er niet mee eens is dat ik het weg zou halen, moet hij maar geen seks hebben met mij.
Tja, als ze vooraf aangeeft dat ze als ze zwanger mocht worden ze het weg laat halen en je als man er dan voor kiest alsnog seks met haar te hebben en ze wordt dan onverhoopt zwanger, kan je niet echt boos worden dat ze woord bij daad houdt toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:47 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik zou je verlaten als je tegen mijn wil een abortus zou doen. Ik zou dat niet tegen kunnen houden, maar ik zou wel vertrokken zijn
is dat zo?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Een man die zijn vriendin zwanger maakt loopt niet weg voor zijn verantwoordelijkheden al helemaal niet als je blank bent.
Alle andere informatie is verder irrelevant.
ik ken er niet één.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat vind ik juist krom, de man heeft er geen invloed op hoe goed de vrouw met haar anticonceptie om gaat. Hij kan haar hooguit op haar woord geloven en zelf zijn condooms checken.
Mag hopen dat je toch wel enig idee hebt van het aantal kinderen dat mannen ongewenst krijgen ondanks dat ze er alles aan hebben gedaan om dat van te voren te voorkomen. Veel vrouwen zijn gewoon psycho en/of aso. Helaas is het juist dat soort mens dat zich vaker voortplant.
Overigens zijn minstens net zo veel manen pschyo en/of aso, de wereld zit gewoon vol met domme mensen.
Inderdaad, ik ken twee mannen die ongewenst vader zijn geworden, beide hebben geen condoom gebruikt.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken er niet één.![]()
Dat 'ondanks dat ze er zelf alles aan hebben gedaan om dat van te voren te voorkomen' doet t hem.
Geen probleem zeg maar dat Kandij het heeft gezegdquote:Op maandag 23 maart 2015 08:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is dat zo?
Dat is mooi, ga ik dat even doorgeven
Ik denk dat zo'n situatie waarin het kind niet bij beiden gewenst is, vaak resulteert in een relatiebreuk. Ik denk ook niet dat ik bij iemand zou willen blijven die niet inziet dat een kind momenteel niet in mijn (of ons) leven past, en een kind wil houden wat bij tenminste één van ons niet gewenst of geliefd is.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:47 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik zou je verlaten als je tegen mijn wil een abortus zou doen. Ik zou dat niet tegen kunnen houden, maar ik zou wel vertrokken zijn
Kutwijf.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]En toch heeft hij er geen zak over in te brengen.
Ik ken er eentje wiens vriendin 3 jaar geleden zwanger werd terwijl ze condoom en pil gebruikten. Zij had een enorme kinderwens, hij niet. Hoorde vorige week dat er een tweede aan zit te komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken twee mannen die ongewenst vader zijn geworden, beide hebben geen condoom gebruikt.
Niet echt, maar roepen dat t zó vaak voorkomt terwijl de man er alles aan heeft gedaan om t te voorkomen ook niet. Dat is nl niet te controleren.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ken er eentje wiens vriendin 3 jaar geleden zwanger werd terwijl ze condoom en pil gebruikten. Zij had een enorme kinderwens, hij niet. Hoorde vorige week dat er een tweede aan zit te komen.
Hij heeft sterk het gevoel dat ze hem genaaid heeft. Gekloot met zowel condoom als pil.
Ik denk dat persoonlijke voorbeelden niet echt veel toevoegen aan deze dialoog.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, maar roepen dat t zó vaak voorkomt terwijl de man er alles aan heeft gedaan om t te voorkomen ook niet. Dat is nl niet te controleren.
dat is natuurlijk een ander verhaal. Volgens mij gaat het er meer om als er een ongeluk is gebeurd (waardoor beide partners ermee zitten) en de mening/gevoelens van de man totaal genegeerd worden tijdens het besluitquote:Op maandag 23 maart 2015 07:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, als ze vooraf aangeeft dat ze als ze zwanger mocht worden ze het weg laat halen en je als man er dan voor kiest alsnog seks met haar te hebben en ze wordt dan onverhoopt zwanger, kan je niet echt boos worden dat ze woord bij daad houdt toch?
Hij reageerde op mij en ik maak het van te voren heel duidelijk dat ik het, mocht het gebeuren dat ik zwanger raak, ondanks alle voorzorgsmaatregelen, het weg laat halen.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:45 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een ander verhaal. Volgens mij gaat het er meer om als er een ongeluk is gebeurd (waardoor beide partners ermee zitten) en de mening/gevoelens van de man totaal genegeerd worden tijdens het besluit
Volgens de wet wel ja, maar mijn ervaring is dat als de vrouw zelf genoeg inkomen heeft ze er niet achteraan gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:44 schreef ScheurGleuf het volgende:
Stel nou dat ik iemand perongeluk bezwanger en absoluut geen kind wil? Zij wil het echter niet laten weghalen. Als zij dan geld zou willen, zou ik dat dan moeten betalen?
Wel lullig dus als ze erachteraan gaat.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens de wet wel ja, maar mijn ervaring is dat als de vrouw zelf genoeg inkomen heeft ze er niet achteraan gaan.
Daarom gewoon met condoom als je (nog) geen vader wilt wordenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:55 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Wel lullig dus als ze erachteraan gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |