Garantie heb je niet bij de fabrikant maar bij de verkoper c.q. verkooppunt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:49 schreef davedavy het volgende:
Ik wil mijn MB Air verkopen, er zit nog enkele maanden Apple fabrieksgarantie op. Deze heb ik toen geactiveerd met mijn Apple ID. Gaat deze gewoon mee met de nieuwe koper?
Als je video's inlaad dan gaat Premiere 'confromen'. En een tijdelijke cache aanmaken. En tijdens dit proces kan hij traag zijn. Of als er fouten zitten in die cache, dan kan je er ook problemen mee krijgen. Dan is het handig om even die cache te legen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
Zijn hier Adobe Premiere gebruikers die mij misschien kunnen helpen? Mijn preview schermpje speelt echt heel stotterig mijn filmpjes af. Aan m'n Macbook kan het niet liggen, heb de 2,5ghz I7 MacBook Pro met 16gb RAM.
Die hele metro zie ik echt nooit meer, even uitzetten en het is een prima OS, beter dan Win 7 imo.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:32 schreef dotKoen het volgende:
Over Windows 8.1 gesproken: wat een achterlijk systeem met die metro-interface. Windows 10 technical preview werkt vele malen beter (en is ook echt een goed OS!)
Aaah thanks! Maar het is bij het eerste test filmpje al wat ik gisteravond probeerde. Ik kan me voorstellen dat als je hele cache volstaat dat hij het zwaar heeft, maar dit was eerste filmpje om even te proberen wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:31 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je video's inlaad dan gaat Premiere 'confromen'. En een tijdelijke cache aanmaken. En tijdens dit proces kan hij traag zijn. Of als er fouten zitten in die cache, dan kan je er ook problemen mee krijgen. Dan is het handig om even die cache te legen.
Hier nog wat info hoe je die kan instellen & legen:
http://www.premiumbeat.co(...)out-premiere-pro-cc/
Hoezo? Apple geeft zelf 1 jaar fabrieksgarantie. Ik vroeg me af of die meeging.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Garantie heb je niet bij de fabrikant maar bij de verkoper c.q. verkooppunt.
+1quote:Op donderdag 2 april 2015 17:28 schreef videonatic het volgende:
Je operating system op een SSD gaat je het meest helpen.
In iTunes de titel selecteren, "rechtermuisknop" gebruiken om het menu te tonen, daarin staat de optie Toon in Finder. Die selecteren, dan wordt de finder geopend en wordt het desbetreffende bestand getoond. Dat bestand naar je mail slepen of via de deelknop naar mail sturen.quote:Op woensdag 8 april 2015 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee hoe je een spraakopname kan overzetten via itunes op een mail of zo?
Bedankt voor het meedenken allemaal! Ik heb besloten om en een ssd te nemen en het geheugen te upgraden. Aangezien ik nogal twijfelde over een fusiondrive of de hdd vervangen door een ssd, ben ik eerst voor het geheugen gegaan. Dat maakt al zo'n verschil (een foto opent gewoon meteen als je er op kliktquote:Op donderdag 2 april 2015 17:22 schreef Mula het volgende:
Ik heb een mac mini (eind 2012-model) die ik graag wil upgraden. Ik twijfel alleen wat te doen.
Oh ben heel benieuwd! Had tijdje terug een NAS gekocht en inmiddels nieuwe Macbook, dus dacht, mooi dan kan ik mijn oude iMac uit gebruik halen (traag, langzaam, loopt regelmatig vast) en al die foto's en library's op de NAS zetten. No go dus met iPhoto las ikquote:Op woensdag 8 april 2015 18:23 schreef Q. het volgende:
10.10.3 is uit, met de nieuwe Photo's app. Weg met dat brakke iPhoto.
staat zelfs op de NOS-sitequote:Op woensdag 8 april 2015 18:23 schreef Q. het volgende:
10.10.3 is uit, met de nieuwe Photo's app. Weg met dat brakke iPhoto.
Tja. Pro-Apple daar.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
staat zelfs op de NOS-sitehttp://nos.nl/artikel/202(...)nieuwe-foto-app.html
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |