SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:JohnBennettBBC twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 17:41:36Prepare to feel old everyone... Aston Villa have just brought on a 16 year-old - Rushian Hepburn-Murphy. Born in September 1998. #avfc reageer retweet
Zeker, kijk vooral uit naar Man. United - Spurs. Zouden ze voor de derde keer op rij kunnen winnen @ Old Trafford?quote:
Godsamme wat een idioottwitter:MENnewsdesk twitterde op zondag 15-03-2015 om 11:18:32Manchester United captain #WayneRooney 'knocked out' by former teammate Phil Bardsley during lads' night in http://t.co/zL9LRKJeq9 #manutd reageer retweet
Still two braincells left.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:32 schreef Dos37 het volgende:
Godsamme wat een idioottwitter:MENnewsdesk twitterde op zondag 15-03-2015 om 11:18:32Manchester United captain #WayneRooney 'knocked out' by former teammate Phil Bardsley during lads' night in http://t.co/zL9LRKJeq9 #manutd reageer retweet
Precies. Heracles 15equote:Op zondag 15 maart 2015 14:53 schreef hafcfan het volgende:
Ik kijk ook. Eredivisie is nu.toch beslist.
Inderdaad. Eigenlijk de enige speler voorin bij Southampton die goed in vorm is.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:54 schreef Ludacriss het volgende:
Mane is goed bezig hoor. Hoop voor Elia en Pelle dat ze toch weer los komen daar.
Southampton scoort gewoon erg weinig de laatste tijd. Komt ook doordat Pelle zo loopt te schutteren.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme wat een stront ploeg dat Chelsea.
Southampton vele malen beter. Op naar de 1-2
Koeman heeft er verstand vanquote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Downwards het volgende:
Denk dat het nog niet zo gek was van Koeman om voor de veel dynamischere en snellere Long te kiezen vanmiddag.
Klopt, ik zie Chelsea ook nog wel winnen. Southampton komt gewoon kwaliteit te kort.quote:
Natuurlijk minder kwaliteit dan Chelsea, maar met o.a. spelers als Schneiderlin en Clyne toch ook uitstekende spelers op het veld staan die niet zouden misstaan in de top en als ze goed georganiseerd blijven spelen en ervoor knokken, zouden ze best een resultaat kunnen halen vanmiddag. Chelsea heeft het ook niet echt.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Klopt, ik zie Chelsea ook nog wel winnen. Southampton komt gewoon kwaliteit te kort.
Deed hij dat bij Ajax ook niet geregeld (vrije trappen en schoten van 25/30 meter)?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:48 schreef Brecht35 het volgende:
Sinds wanneer kan Alderweireld zo'n vrije trappen nemen? Was een lekker balletje.
Zou zo op voorhand 2-2 zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:10 schreef Brecht35 het volgende:
Ik geloof dat Tottenham een goede kans op winst heeft.
75% van de punten die Southampton heeft gepakt is onverdiend.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:26 schreef Brecht35 het volgende:
Gewoon triest dat Southampton dat onverdiende puntje mee naar huis neemt.
De spanning stijgt.quote:The players have headed back down the tunnel. Plenty of noise coming from the away end already.
Als die gekke belg al gaat scorenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
United speelt de beste wedstrijd van het seizoen jongens
Nee, vergeet het maar.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:12 schreef Downwards het volgende:
Kan die autist niet eens stoppen over dat filmpje van een boksende Rooney?
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:12 schreef Downwards het volgende:
Spreekt ook Brian Clough uit als Claghquote:Op zondag 15 maart 2015 17:12 schreef Downwards het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:22 schreef Sked het volgende:
Ik zou nu graag in het hoofd van Pochettino kijken
Dat weet hij zelf ook niet denk ikquote:Op zondag 15 maart 2015 17:25 schreef Downwards het volgende:
Wat is die Walker allemaal aan het doen?
Heerenveen-Ajax was hartstikke vermakelijk vandaag.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef hafcfan het volgende:
Op Heracles na is er nog weinig voetbalgenot vandaag.
Dat lijkt me stug, al is hij niet eens veel minder dan deze clowns.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:36 schreef Vermecelli het volgende:
Tottenham zal Veltgod wel weer op willen halen deze zomer. Amsterdams duo vormen met Jantje
Die achterhoede kan niet eens mee bij Heraclesquote:Op zondag 15 maart 2015 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen er helemaal niks van. Altijd hetzelfde met huh
Bale voor hunquote:Op zondag 15 maart 2015 17:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sinds Bale er weg is is de club niet meer te redden
Jan Vertongen lachen ze in de 3e klasse nog uitquote:Op zondag 15 maart 2015 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die achterhoede kan niet eens mee bij Heracles
Kopsterk liegt dusquote:Op zondag 15 maart 2015 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhhm... Bedankt voor deze bijdrage!
Kan nog wel mee in de 3rde provinciale in dat tyfusland waar die vandaan komtquote:Op zondag 15 maart 2015 17:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jan Vertongen lachen ze in de 3e klasse nog uit
Ik vind dat een betrouwbare user, zeker zijn cijfers voor de VI uitzendingen zijn erg accuraat.quote:
Zoiets vertelde de commentator mij ookquote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij ging Rooney eens KO in zijn keuken
Vooral nep ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Liverpool is een flinke kutclub.
Oneens.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
Eens.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
eens er is zelfs niets erger dan Poolquote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
Daar is echt geen reet aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:00 schreef hafcfan het volgende:
De mooiste club van Engeland is West Ham.
Ontdekt door van Gaalquote:Op zondag 15 maart 2015 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Pereira is echt goed. Uit welke jeugdopleiding komt die?
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:50 schreef Downwards het volgende:
Carrick zal zo wel gearresteerd worden voor het vermoorden van het middenveld van Spurs.
Man Utd natuurlijk, daar debuteert ie tochquote:Op zondag 15 maart 2015 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha ja xDquote:Op zondag 15 maart 2015 21:55 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Man Utd natuurlijk, daar debuteert ie toch
PSV en dus later Man. United.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast hierboven is voor FC Eindhovenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:17 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik heb van de meesten geen idee voor welke club ze zijn.
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:50 schreef Downwards het volgende:
Carrick zal zo wel gearresteerd worden voor het vermoorden van het middenveld van Spurs.
Waren er maar twee vantwitter:markchapman twitterde op zondag 15-03-2015 om 18:58:23This season #mufc with CarrickP15 W10 D3 L2 F24 A8Without CarrickP14 W6 D5 L3 F26 A18 reageer retweet
Giganten als Carrick zijn helaas nogal zeldzaam. Dat heeft Sir Alex al die tijd heel goed gezien (beschouwt hem nog steeds als 1 van de beste spelers in de PL).quote:Op maandag 16 maart 2015 12:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]Waren er maar twee vantwitter:markchapman twitterde op zondag 15-03-2015 om 18:58:23This season #mufc with CarrickP15 W10 D3 L2 F24 A8Without CarrickP14 W6 D5 L3 F26 A18 reageer retweet
twitter:BBCSport twitterde op maandag 16-03-2015 om 14:57:27Gus Poyet has been sacked as Sunderland manager after 18 months in charge. http://t.co/AYrXtdvJXn reageer retweet
Poyetquote:Op maandag 16 maart 2015 15:11 schreef donroyco het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op maandag 16-03-2015 om 14:57:27Gus Poyet has been sacked as Sunderland manager after 18 months in charge. http://t.co/AYrXtdvJXn reageer retweet
Heerlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lekker partijtje toch op de maandagavond. Gelukkig ook pas 21:00.
Leuk klusje voor Dick Advocaat. Ben benieuwd wanneer ze hem presenteren.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:11 schreef donroyco het volgende:
Kisten vol spiegels en kralen. Nou goed.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat die gozer eigenlijk verdient
Hopelijk halen ze nog even een topspitsje in de zomerquote:
Misschien gaat Origi het wel erg goed doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze nog even een topspitsje in de zomer
Of ze halen die Lacazette van Lyon. Schijnt goed te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien gaat Origi het wel erg goed doen.
En zo gaan ze ook zondag een pak op de broek krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als ze zo blijven spelen is het de vraag wanneer Swansea gaat scoren.
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zag ik er al in vliegen van Shelvey![]()
Hopelijk blijft hij volgend jaar gewoon wel het hele jaar fit.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Die blessures hebben The Fridge geen goed gedaan.
Inderdaad. Erg zonde. Vorig seizoen was het echt een wereldspits op een gegeven momentquote:Op maandag 16 maart 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij volgend jaar gewoon wel het hele jaar fit.
Anders kan je hem afschrijven
Jammer wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg zonde. Vorig seizoen was het echt een wereldspits op een gegeven moment
Zullen ze ook wel doen neem ik aan.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel.
Maar Liverpool moet sowieso nog een andere topspits halen om hem een beetje te ontlasten.
Daar hoef je niemand voor te halen. Maar je kunt wel een upgrade gebruiken voor Allen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook benieuwd wie ze gaan halen als vervanger van Gerrard.
Henderson wordt gezien als de opvolger van Gerrard. Maar in de breedte mag er zeker wel wat bij ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook benieuwd wie ze gaan halen als vervanger van Gerrard.
Lacazette misschien?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Welke topspits wil naar Liverpool toe? En ze hebben Origi nog natuurlijk.
Je moet toch zijn plek in de selectie opvullenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Henderson wordt gezien als de opvolger van Gerrard. Maar in de breedte mag er zeker wel wat bij ja.
Liverpool is simpelweg niet zo interessant voor dat kaliber spelers.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lacazette misschien?
Cavani als hij ongelukkig is bij PSG
Zou mooi zijn. Goede voetballerquote:Op maandag 16 maart 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet toch zijn plek in de selectie opvullen
Ik hoorde ook geruchten over Pjanic oid
Want?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liverpool is simpelweg niet zo interessant voor dat kaliber spelers.
Salaris. Weinig aantrekkelijke stad om te wonen. Geen garantie op CL.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want?
Als ze weer CL halen kan dat prima hoor. Prachtige club en meer kans om te spelen dan bij een City of Chelsea
Salaris>Speeltijd voor de meeste voetballersquote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want?
Als ze weer CL halen kan dat prima hoor. Prachtige club en meer kans om te spelen dan bij een City of Chelsea
Garantie op CL is er nooit in de PL.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Salaris. Weinig aantrekkelijke stad om te wonen. Geen garantie op CL.
Liverpool kan toch wel aardige salarissen betalen?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Salaris>Speeltijd voor de meeste voetballers
Het is niets vergeleken met de clubs uit Manchester en Londen. En bij die laatste doel ik niet op WHU.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool kan toch wel aardige salarissen betalen?
Zegt genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:00 schreef Morendo het volgende:
http://www.footballgate.c(...)league-in-2014-2015/
Bijv.
Overigens: Man Utd die 815k pond per week betaalt aan spitsen (Wilson niet eens meegenomen) terwijl ze duidelijk het best renderen met 1 spits.quote:
Dat is sowieso lastig om tussen te komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is niets vergeleken met de clubs uit Manchester en Londen. En bij die laatste doel ik niet op WHU.
Echt walgelijk gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Overigens: Man Utd die 815k pond per week betaalt aan spitsen (Wilson niet eens meegenomen) terwijl ze duidelijk het best renderen met 1 spits.
Achja, die salarissen gaan sowieso nergens meer over, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Overigens: Man Utd die 815k pond per week betaalt aan spitsen (Wilson niet eens meegenomen) terwijl ze duidelijk het best renderen met 1 spits.
Liverpool was lange tijd de grootste Engelse club. In de jaren '90 en '00 is dat volkomen overgenomen door United, maar met slim beleid en uitbreiding van inkomsten moeten ze jaarlijks zeker weer mee kunnen doen om, in ieder geval, de eerste vier plekken.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is sowieso lastig om tussen te komen.
Maar Liverpool moet het wel kunnen qua potentie.
Gaat alleen nog maar erger worden met die nieuwe tv gelden in Engelandquote:Op maandag 16 maart 2015 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja, die salarissen gaan sowieso nergens meer over, maar dat is weer een andere discussie.
Vanuit ons perspectief. Maar de FA, of Engelse clubs, gaan daar echt niet voor pleiten.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat alleen nog maar erger worden met die nieuwe tv gelden in Engeland
Moet echt een salary cap komen
En als je dan langere tijd presteert kan je ook weer meer sponsorgelden krijgen etc.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liverpool was lange tijd de grootste Engelse club. In de jaren '90 en '00 is dat volkomen overgenomen door United, maar met slim beleid en uitbreiding van inkomsten moeten ze jaarlijks zeker weer mee kunnen doen om, in ieder geval, de eerste vier plekken.
Krijgen we zo weer 3/4 Engelse clubs in de halve finales CL.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vanuit ons perspectief. Maar de FA, of Engelse clubs, gaan daar echt niet voor pleiten.
Money walks, bullshit talks.
Ik zie dat gevaar ook wel, maar nu krijgen de Engelsen ook al het meest terwijl, tenzij Arsenal gaat stunten in Monaco, ze volkomen uitgeschakeld zijn voor de kwartfinale. Hun competitie is echt een slagveld. Dan kun je niet, zoals Bayern, Barca of Real bijv, lekker rustig aandoen nationaal wanneer je een CL-weekje hebt.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we zo weer 3/4 Engelse clubs in de halve finales CL.
Jammer want je helpt de hele sport zo om zeep natuurlijk.
De competitie in Engeland is ook wel leuker, maar dat geld is wel kut. Dan gaan hier al spelers van de topclubs die drie keer een bal goed raken naar Hull City o.i.d. omdat die al veel meer betalen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie dat gevaar ook wel, maar nu krijgen de Engelsen ook al het meest terwijl, tenzij Arsenal gaat stunten in Monaco, ze volkomen uitgeschakeld zijn voor de kwartfinale. Hun competitie is echt een slagveld. Dan kun je niet, zoals Bayern, Barca of Real bijv, lekker rustig aandoen nationaal wanneer je een CL-weekje hebt.
Ik vind de Engelse competitie de laatste tijd juist wat minder leuk. Relatief weinig doelpunten. Vooral fysiek gericht.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie in Engeland is ook wel leuker, maar dat geld is wel kut. Dan gaan hier al spelers van de topclubs die drie keer een bal goed raken naar Hull City o.i.d. omdat die al veel meer betalen.
Paar weken terug wel genoten van Liverpool-Man City.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind de Engelse competitie de laatste tijd juist wat minder leuk. Relatief weinig doelpunten. Vooral fysiek gericht.
Dat wel. Sowieso heeft Rodgers er wel kijk op.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar weken terug wel genoten van Liverpool-Man City.
Heeft het toch goed op de rit gekregen bij Liverpool na die zwakke eerste seizoenshelft.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat wel. Sowieso heeft Rodgers er wel kijk op.
Onbegrijpelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel Liverpool haters hier Wicky
Nou, hopelijk doet die nooit meer meequote:Op maandag 16 maart 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas als Balotelli meedoet ga ik supporteren voor Liverpool
Dan mag Liverpool wel degraderen, zo'n grootheid afserverenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nou, hopelijk doet die nooit meer mee
Dat doe ik al helemaal niet, dat weet jequote:Op maandag 16 maart 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan hier zondag allemaal juichen voor die schijtclub van Lowietje
Valt denk ik nog wel mee, ga er vanuit dat de meesten Liverpool wel weer deelname aan de EL gunnen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel Liverpool haters hier Wicky
Niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik al helemaal niet, dat weet je
Flikker opquote:Op maandag 16 maart 2015 22:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Valt denk ik nog wel mee, ga er vanuit dat de meesten Liverpool wel weer deelname aan de EL gunnen.
Nee, ook voor Chelsea ben ik niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ohnee jij bent voor Chelsea in Engeland hè. Dat is nog de meest walgelijke club daar.
Liverpool hoort thuis in de CL.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Valt denk ik nog wel mee, ga er vanuit dat de meesten Liverpool wel weer deelname aan de EL gunnen.
Er is geen een club waarvan ik warm word, sommige clubs waardeer ik meer dan anderen en sommige spelers enzo kan ik zeer waarderen maar dat is hetquote:Op maandag 16 maart 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club in Engeland ben jij sympathisant van dan?
Ik vind naar wedstrijden kijken tussen teams waarbij ik geen enkel gevoel heb (negatief of positief) meestal vrij saai.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is geen een club waarvan ik warm word, sommige clubs waardeer ik meer dan anderen en sommige spelers enzo kan ik zeer waarderen maar dat is het
Ik kan wel altijd genieten van spelertjes enzo. Als ik alleen maar wedstrijden kijk waar ik emotie bij heb houdt het snel opquote:Op maandag 16 maart 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind naar wedstrijden kijken tussen teams waarbij ik geen enkel gevoel heb (negatief of positief) meestal vrij saai.
Een David Silva, Jan Vertonghen en Hazard?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan wel altijd genieten van spelertjes enzo.
Daar heb je opzich wel een punt.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan wel altijd genieten van spelertjes enzo. Als ik alleen maar wedstrijden kijk waar ik emotie bij heb houdt het snel op
Als ik Vertonghen zie krijg ik altijd de neiging de tv uit te zettenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een David Silva, Jan Vertonghen en Hazard?
quote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik Vertonghen zie krijg ik altijd de neiging de tv uit te zetten
Keizer Janquote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik Vertonghen zie krijg ik altijd de neiging de tv uit te zetten
Coutinhoquote:Op maandag 16 maart 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sked voor wie kijk je deze wedstrijd dan?
Ik kijk dit bij gebrek aan kwaliteitsprogramma's op andere zendersquote:Op maandag 16 maart 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier ook. Alleen mag zijn rendement wel wat omhoog, al is dat de laatste tijd al zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn lievelingsspeler bij Liverpool
Montero.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slap excuus want je kan ook gewoon een film of een serie opzetten.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk dit bij gebrek aan kwaliteitsprogramma's op andere zenders
Precies, heeft een heerlijk schot.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hier ook. Alleen mag zijn rendement wel wat omhoog, al is dat de laatste tijd al zo.
Dat zou kunnen, maar een film duurt te lang omdat ik straks even naar Jeroen Pauw wil kijken en ik momenteel vrij weinig zin heb aan een nieuwe serie te beginnenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slap excuus want je kan ook gewoon een film of een serie opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |