ja na 10 jaar geen foto's op fok gooien ga ik daar speciaal voor jullie mee beginnenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:53 schreef Weissman het volgende: [..] waar blijven jouw pics dan? echt zoon jarlourse vrouwe post dit
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:50 schreef Fripsel het volgende:
Maaruh, ik heb geen reactie op die facking harde dis, omdat ik echt van die Hollandse poten hebHier, ga huilen, zo zie ik eruit, veel plezier ermee:
Serieus? Zou wel raken hoor. No Weissman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Cor, Fripsel heeft foto's gepost. Ik denk ik zeg het maar even. Anders kom jij er volgende week pas achter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:56 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. de TT: Dima moet de column van Harry de Jonge in de M&F maar eens lezen.
Wat heeft Weiss hier mee te maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Zou wel raken hoor. No Weissman.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Cor, Fripsel heeft foto's gepost. Ik denk ik zeg het maar even. Anders kom jij er volgende week pas achter.
Niks hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
verbaasd me dit deuce had ik nooit verwacht dit van jouquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Zou wel raken hoor. No Weissman.
nee jij bent stronk vriend dat je fritzl zo hard gedissed heeft dat zij selfie in de draad zetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |