Precies dat ja. Lang geleden dat ik een keer hardop moest lachen om TBBTquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Dit topic gaat langzaaaaammmm...
... terecht hoor.Serie is niet bijster interessant of lollig meer.
Maar ik moest best wel lachen toen ze de tech desk gingen bellen en Raj z'n telefoon over ging.
Die grap was juist super voorspelbaarquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Dit topic gaat langzaaaaammmm...
... terecht hoor.Serie is niet bijster interessant of lollig meer.
Maar ik moest best wel lachen toen ze de tech desk gingen bellen en Raj z'n telefoon over ging.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:56 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan me nog steeds prima vermaken met de serie.
Valt me wel op alleen dat Kaley haar haar weer lang lijkt te laten gaan groeien.
Tja, de serie is ook niet aan iedereen besteed. Sommige mensen hebben nou eenmaal liever een sitcom die over relatieproblemen gaat met een lachband eronder zodat je weet wat de grappen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef remlof het volgende:
Ik heb SV geprobeerd maar ik vond er geen ruk aan.
Nee, ik heb liever goeie series die echt ergens over gaan, zoals bijvoorbeeld The Americans.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, de serie is ook niet aan iedereen besteed. Sommige mensen hebben nou eenmaal liever een sitcom die over relatieproblemen gaat met een lachband eronder zodat je weet wat de grappen zijn.
Jij praat er over alsof SV alleen voor hoger opgeleiden is en TBBT voor zwakzinnigenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, de serie is ook niet aan iedereen besteed. Sommige mensen hebben nou eenmaal liever een sitcom die over relatieproblemen gaat met een lachband eronder zodat je weet wat de grappen zijn.
Ook beiden prima seriesquote:Op donderdag 30 april 2015 23:00 schreef shiznuts het volgende:
Beetje in de categorie Workaholics en The IT Crowd. Ik vind het inderdaad ook beter dan TBBT. Vooral omdat het daar echt ingaat op het wereldje van start-ups en TBBT nu over relaties gaat.Zelfs vroegah was TBBT ook iets meer comichelden nerderig. SV is toch meer in de categorie computernerd.
Zal het eens proberen. Bovenstaand fragment is wel leuk, maar is bijna exact hetzelfde als het bioscoop/slurpie probleem in TBBT in een van de eerste seizoenen. Zulke puberale humor vind ik niet tekenend voor "grappen van hoger niveau", hoewel ik er wel om kan lachen.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:50 schreef MAHL het volgende:
Kan trouwens iedereen in dit topic de serie Silicon Valley aanraden. Gaat ook over een groep nerds, deze willen het gaan maken met een eigen bedrijf in, de naam zegt het al, Silicon Valley. Vele malen betere serie dan TBBT, grappen van hoger niveau, en nog belangrijker zonder lachband
Ach Penny mag wel blijven. Als ze het haar maar weer laat groeienquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef shiznuts het volgende:
Alle vrouwen.
Let's get away from the drama and nerd things up!
Ik denk dat ze allemaal naar Vegas gaan en Pen en Len daar een Elviswedding hebben.
En dan krijgen we een nieuwe seizoen dat zeg maar een serie á la The Hangover filmreeks is.
Dat kan nog lachen en absurd worden.
Want als ze niet gauw iets fris doen ben ik er eigenlijk weleens klaar mee.
Kijkcijfers ook... Nog steeds dik in orde , maar nu rond de 13 miljoen terwijl het eerst bijna 20 miljoen had.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:37 schreef Ooku het volgende:
Man man man, wat een waardeloze aflevering. Serie is zo ver afgezakt
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
naar Vegas gaan en Pen en Len daar een Elviswedding hebben. [..]
Natuurlijk niet.quote:
Het haar vind ik best leuk, maar die kleren die ze tegenwoordig draagt? Skinny jeans en een vormloze blouse. Zo saai. In het begin van het seizoen dacht ik dat ze alvast aan het voorbereiden waren op een evt zwangerschap, maar dat lijkt het niet te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach Penny mag wel blijven. Als ze het haar maar weer laat groeien
Dit dus. Wat een drama sinds die vrouwen in die serie zijn geschrevenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:37 schreef Ooku het volgende:
Man man man, wat een waardeloze aflevering. Serie is zo ver afgezakt
ik had s1 weer eens bekeken en dat was echt 10x beter. ik was bijna vergeten hoe geinig de serie oorspronkelijk wasquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Wat een drama sinds die vrouwen in die serie zijn geschreven
quote:
Leuk, gefeliciteerd en alvast veel plezier gewenst!quote:Op maandag 21 september 2015 22:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Woohoo! M'n vriend en ik hebben priority tickets gekregen voor The Big Bang Theory! Opname bijwonen. Die van 20 oktober. Zijn 9 dagen in LA voordat we doorvliegen naar Hawaii voor onze pre-honeymoon. Op de site waren de tickets binnen 2 minuten weg en wij konden de site niet eens bereiken...overbelast. Vriend had gemaild dat we wat teleurgesteld waren omdat we de site niet konden bereiken en toen kreeg hij terug dat we priority tickets zouden krijgen. Yay! Enorm veel zin in!
Coolquote:Op maandag 21 september 2015 22:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Woohoo! M'n vriend en ik hebben priority tickets gekregen voor The Big Bang Theory! Opname bijwonen. Die van 20 oktober. Zijn 9 dagen in LA voordat we doorvliegen naar Hawaii voor onze pre-honeymoon. Op de site waren de tickets binnen 2 minuten weg en wij konden de site niet eens bereiken...overbelast. Vriend had gemaild dat we wat teleurgesteld waren omdat we de site niet konden bereiken en toen kreeg hij terug dat we priority tickets zouden krijgen. Yay! Enorm veel zin in!
Ik ben vorig jaar geweest! Was leuk!!quote:Op maandag 21 september 2015 22:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Thanks! Rest ook bedanktquote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd en alvast veel plezier gewenst!
Ook alvast gefeliciteerd met je/jullie aankomende huwelijk (?)!
Volgens mij hadden ze toen gewoon nog wat....quote:Op woensdag 23 september 2015 10:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grapjes waren prima, maar vond de aflevering vooral zielig voor Amy en Sheldon...als ze toch eens beter zouden communiceren..Maarja, dat hoort niet bij die karakters.
Was het niet uit met Penny btw toen Leonard op die boot dat andere meisje zoende?
Ja, ik was blijkbaar in de war met die expeditie eind seizoen 2quote:Op woensdag 23 september 2015 15:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze toen gewoon nog wat....
Zou ze daarom gaan scheiden?quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:17 schreef L3viathan het volgende:
Zo deze seizoens opener voorspelt niet veel goeds
En Penny lijkt wel grijs
Ik dacht ook al wat zit er toch in haar haar..quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:17 schreef L3viathan het volgende:
Zo deze seizoens opener voorspelt niet veel goeds
En Penny lijkt wel grijs
dat is toch al vijf seizoenen zo?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:43 schreef shiznuts het volgende:
verskikeluk
Maar goed. Pen&Len is weer bij elkaar, dus dat is 1 drama minder (hoop ik dan).
Nu nog ff Amy laten verongelukken ofzo.
Meer gastrollen. Van nerdy folks. Echte characters. Nieuwe settings en avonturen.
Want hier raak je wel op uitgekeken... same shit over & over.
Kunnen wij ook in aanmerking komen voor zo'n hersenbeschadiging?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind de serie eigenlijk nog steeds heel grappig. Zie niet echt een kwaliteitsverschil met eerder in de serie. Is gewoon goed ontwikkeld imo. Als ik me elke week zou ergeren zou ik gewoon stoppen met kijken, maar gelukkig vind ik het gewoon nog hartstikke leuk
quote:Op woensdag 30 september 2015 08:05 schreef MAHL het volgende:
Het is afwachten op de verhaallijn waarin Howard en Bernadette een baby krijgen en alle hilarische problematiek die daar bij hoort.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 30 september 2015 12:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kunnen wij ook in aanmerking komen voor zo'n hersenbeschadiging?
Jawel hoor. Gewoon stoppen met series die je niet leuk meer vind en je bent ook AlwaysHappy.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kunnen wij ook in aanmerking komen voor zo'n hersenbeschadiging?
Leonard en Penny willen op huwelijksreis, maar dat is in de week dat de nieuwe Star Wars uitkomt. Hilarische problematiek volgt.quote:
Mwa, ik ben niet easy to please, maar ik vind het gewoon nog erg leuk. Als dat niet zo zou zijn dan zou ik gewoon niet meer kijken. Beetje flauw om er dan andere series bij te halen.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:21 schreef shiznuts het volgende:
I guess it's in the name...
Maar ja, als Desperate Housewives ook een van je favo series is... mja.
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Leonard en Penny willen op huwelijksreis, maar dat is in de week dat de nieuwe Star Wars uitkomt. Hilarische problematiek volgt.
Bernadette krijgt een leuke bonus en wil het huis verbouwen. De gamekamer van Howard moet weg, want dat wordt een kinderkamer. Hilarische problematiek volgt.
Het gaat niet goed met Sheldon sinds het uit is met Amy. Leonard belt daarom zijn moeder over, die langskomt. Hilarische problematiek volgt.
Leonard blijkt een zoontje te hebben ivm zijn bezoeken aan de spermabank in de pilotaflevering. Hilarische problematiek volgt.
Hahaha dat was echt wel tof jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 03:24 schreef Loserkid het volgende:
Ik had toen ik vandeweek de nieuwe aflevering keek echt wel verwacht dat die hier gematigd positief ontvangen was, maar gewoon 0 reacties, Sheldon die Queen zingt is gewoon bijna een instant classic
Die was inderdaad grappigquote:Op donderdag 8 oktober 2015 03:24 schreef Loserkid het volgende:
Ik had toen ik vandeweek de nieuwe aflevering keek echt wel verwacht dat die hier gematigd positief ontvangen was, maar gewoon 0 reacties, Sheldon die Queen zingt is gewoon bijna een instant classic
Die was grappig inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2015 03:24 schreef Loserkid het volgende:
Voor het eerst dat ik gewoon heb doorgespoeld... Ik zal de eerste aflevering weer eens kijken, zien hoe het eerst was!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:58 schreef Komakie het volgende:
Ik vond deze aflevering niet zo boeiend eigenlijk.
Sommige stukjes met Howard en Raj waren wel ok, maar de rest vond ik niet echt boeiend.
Was Mark er nog? De irritante meneer die het publiek vermaakt? 😀quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net terug van de taping. Was aflevering 8 van dit seizoen. Ze lieten 7 ook zien. Ga geen spoilers posten, maar het was echt super gaaf. Kaley Cuoco en Johny Galecki stonden nog even pal voor onze neus het publiek toe te spreken. Echt hel cool. Leuk om te zien hoe de acteurs aan het voorbereiden zijn enzo. Jim Parsons loopt bv de hele tijd te ijsberen, terwijl hij zijn teksten aan het oefenen is. Onderling ook veel gelach. Erg leuk in ieder geval! We waren bij de eerste 15 mensen die naar binnen mochten, dus erg goede plekken. Konden het appartement van Sheldon prima zien rechts van ons, woning van Penny ook helemaal zichtbaar, net als het trappenhuis.
Jup, hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:56 schreef Mula het volgende:
[..]
Was Mark er nog? De irritante meneer die het publiek vermaakt? 😀
Lees dit nu pas, cool! De aflevering van vandaag had je dus al gezien?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net terug van de taping. Was aflevering 8 van dit seizoen. Ze lieten 7 ook zien. Ga geen spoilers posten, maar het was echt super gaaf. Kaley Cuoco en Johny Galecki stonden nog even pal voor onze neus het publiek toe te spreken. Echt hel cool. Leuk om te zien hoe de acteurs aan het voorbereiden zijn enzo. Jim Parsons loopt bv de hele tijd te ijsberen, terwijl hij zijn teksten aan het oefenen is. Onderling ook veel gelach. Erg leuk in ieder geval! We waren bij de eerste 15 mensen die naar binnen mochten, dus erg goede plekken. Konden het appartement van Sheldon prima zien rechts van ons, woning van Penny ook helemaal zichtbaar, net als het trappenhuis.
Jup, was leuk om m nu ook op tv te zien en welke grapjes er uiteindelijk gekozen warenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lees dit nu pas, cool! De aflevering van vandaag had je dus al gezien?
Dat was wel een grappig stukje, maar zo verschrikkelijk voor de hand liggend. Ik had niet anders verwacht dan dat hij de deur dicht zou slaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:51 schreef shiznuts het volgende:
Analeigh Tipton. Ik dacht al, die heb ik al eens eerder gezien. Zat recent in Limitless. Was ook al eerder te zien in The Big Bang Theory als haarzelf waarbij ze kandidaat voor Next Top Model is en de boys het kandidatenhuis proberen te vinden.
Vond het wel enigszins grappig dat Sheldon die deur zo dichtsmeet.Verder weer aardig wat drama en gesukkel.
Terwijl het net de juiste kant op ging met avonturen, nieuwe locaties, nieuwe karakters en meer (geeky/random) humor.
Ja leuk, ga jij het net als die teringlijers van de show het spoilenquote:
Deels an idiot abroad, the ricky gervais show, hij was ook een stem in de game Portal 2.quote:Op zondag 15 november 2015 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Als acteur vooral bekend van Hello Ladies en Extras ja, maar hij is ook de mede-bedenker (en schrijver) van The Office.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |