Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlies trouwens altijd met memory
jaa, eindelijk, ik heb me sinds die ene foto suf zitten piekeren op wie je lijkt, maar idd Jannes vd Wal.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lijk wat op Jannes van het dammen maar ook daar vind ik niet veel aan.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lijk wat op Jannes van het dammen maar ook daar vind ik niet veel aan.
Ja idd en hij stak hm zelfs al in zn mondquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De broer van Maarten zou ook nog kunnen, die sjekkie gaat draaien in uitzending.
Tot aan het randje, de aansteker was waarschijnlijk in beslag genomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd en hij stak hm zelfs al in zn mond
Maar dat was nog in de tijd dat gewone sigaretten nog niet eens bestonden .... Eeuwen geleden al weerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
En in de bus zat er ook een toffe die sjekkie heette.
Daar zat toch ook een gozert in die nummert heb gemaakt? Job of zo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was nog in de tijd dat gewone sigaretten nog niet eens bestonden .... Eeuwen geleden al weer
Ja maar details weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zat toch ook een gozert in die nummert heb gemaakt? Job of zo?
Dat is volgens mij ook maar beter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar details weet ik ook niet meer
De dames zullen zo wel komen met meer.....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook maar beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |