Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlies trouwens altijd met memory
jaa, eindelijk, ik heb me sinds die ene foto suf zitten piekeren op wie je lijkt, maar idd Jannes vd Wal.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lijk wat op Jannes van het dammen maar ook daar vind ik niet veel aan.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lijk wat op Jannes van het dammen maar ook daar vind ik niet veel aan.
Ja idd en hij stak hm zelfs al in zn mondquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De broer van Maarten zou ook nog kunnen, die sjekkie gaat draaien in uitzending.
Tot aan het randje, de aansteker was waarschijnlijk in beslag genomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd en hij stak hm zelfs al in zn mond
Maar dat was nog in de tijd dat gewone sigaretten nog niet eens bestonden .... Eeuwen geleden al weerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
En in de bus zat er ook een toffe die sjekkie heette.
Daar zat toch ook een gozert in die nummert heb gemaakt? Job of zo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was nog in de tijd dat gewone sigaretten nog niet eens bestonden .... Eeuwen geleden al weer
Ja maar details weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zat toch ook een gozert in die nummert heb gemaakt? Job of zo?
Dat is volgens mij ook maar beter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar details weet ik ook niet meer
De dames zullen zo wel komen met meer.....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook maar beter.
Dat was volgens mij nog van voor jou tijdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Dat is ook beterquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Wat let je dan nog? Bel aan!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb serieus aan beide kanten een aantrekkelijke buurman, valt echt heel goed naar te kijken
Ja, die gast is sneaky. Maar let op zijn verbeten gezicht zodra ie het doet, het staat wel erop. Ontkennen is zinloos dan.quote:
Die is toch ook al jaren uit de picturequote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die gast is sneaky. Maar let op zijn verbeten gezicht zodra ie het doet, het staat wel erop. Ontkennen is zinloos dan.
Ik vind die man zo vreselijk.
Ik ben er niet rouwig om.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is toch ook al jaren uit de picture
Moet ik je achterlangs duwen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iemand me even richting douche schoppen?
Ik moet ook die kan op... Ik geef je wel een duwtjequote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iemand me even richting douche schoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |