Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlies trouwens altijd met memory
jaa, eindelijk, ik heb me sinds die ene foto suf zitten piekeren op wie je lijkt, maar idd Jannes vd Wal.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lijk wat op Jannes van het dammen maar ook daar vind ik niet veel aan.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lijk wat op Jannes van het dammen maar ook daar vind ik niet veel aan.
Ja idd en hij stak hm zelfs al in zn mondquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De broer van Maarten zou ook nog kunnen, die sjekkie gaat draaien in uitzending.
Tot aan het randje, de aansteker was waarschijnlijk in beslag genomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd en hij stak hm zelfs al in zn mond
Maar dat was nog in de tijd dat gewone sigaretten nog niet eens bestonden .... Eeuwen geleden al weerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
En in de bus zat er ook een toffe die sjekkie heette.
Daar zat toch ook een gozert in die nummert heb gemaakt? Job of zo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was nog in de tijd dat gewone sigaretten nog niet eens bestonden .... Eeuwen geleden al weer
Ja maar details weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zat toch ook een gozert in die nummert heb gemaakt? Job of zo?
Dat is volgens mij ook maar beter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar details weet ik ook niet meer
De dames zullen zo wel komen met meer.....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook maar beter.
Dat was volgens mij nog van voor jou tijdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Dat is ook beterquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Wat let je dan nog? Bel aan!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb serieus aan beide kanten een aantrekkelijke buurman, valt echt heel goed naar te kijken
Ja, die gast is sneaky. Maar let op zijn verbeten gezicht zodra ie het doet, het staat wel erop. Ontkennen is zinloos dan.quote:
Die is toch ook al jaren uit de picturequote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die gast is sneaky. Maar let op zijn verbeten gezicht zodra ie het doet, het staat wel erop. Ontkennen is zinloos dan.
Ik vind die man zo vreselijk.
Ik ben er niet rouwig om.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is toch ook al jaren uit de picture
Moet ik je achterlangs duwen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iemand me even richting douche schoppen?
Ik moet ook die kan op... Ik geef je wel een duwtjequote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iemand me even richting douche schoppen?
nee, ik douche meestal niet zo heel langquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je nu mobiel onder de douche?
Ik wel, als ik er eenmaal ondersta dan neem ik ruim de tijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik douche meestal niet zo heel lang
Zorg wel dat je geen plekken overslaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik douche meestal niet zo heel lang
5 Minuten maar?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel zuinig met water, binnen de 5 min.
Hij zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering zeg, die vent heeft een leuk wijf....
http://metro.co.uk/2015/0(...)er-his-head-5101707/
Beetje kort door de bocht, dat weet jij niet en ik ook niet, nu scheer je alle mannen over 1 kam.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben
Wel je half uurtje bewegen/wandelen per dag toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:13 schreef chufi het volgende:
Wat een grijs weer eigenlijk... Maar goed dat ik nergens heen hoef.
Moet Golfer nu gaan oppassen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben
Hapquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, dat weet jij niet en ik ook niet, nu scheer je alle mannen over 1 kam.
Ja ik ga nog wel ff fietsenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel je half uurtje bewegen/wandelen per dag toch?
Ik móet altijd van mezelf even fietsen of wandelen als ik niks heb. (naast boodschappen doen of zo)
Tis een beetje dwangmatig, ik geef uttoe
Bah, bah...Het was ook een hapklare brok.quote:
Wat een kutfiets dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zonder trappen doet de motor niets
Dat moeten haast wel 40+ers zijn, ik fiets gewoon op een fiets die ik 100% zelf aandrijf. Maar ik hoef geen grote afstanden af te leggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken best wat mensen met zo'n fiets met trapondersteuning, een vriendin fietst er regelmatig mee naar haar werk, zo'n 15 km volgens mij.
in heuvelachtig gebied met een wat zwakkere knie lukt het haar nu wel om naar haar werk te fietsen, eerder pakte ze altijd de auto. Goede ontwikkeling, toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
15 km is half uurtje fietsen met een beetje fatsoenlijke zonder al die zooi.
Dan ga je dus ook naar beneden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
En hier fietsen is heel wat anders dan bij jullie, wij hebben hier heuvels.
In mijn actieve(re) fietsperiodes geregeld daar bij jullie wezen fietsen. Hotelletje in Slenaken en dan een weekje lang heuveltje op en heuveltje af. Niets mis mee en een werkelijk prachtige omgeving.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
En hier fietsen is heel wat anders dan bij jullie, wij hebben hier heuvels.
Ja, op de heenweg of de terugweg. Het blijft 1 x op en 1 x af.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ga je dus ook naar beneden.
Dank je, ik weet dat het hier mooi is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn actieve(re) fietsperiodes geregeld daar bij jullie wezen fietsen. Hotelletje in Slenaken en dan een weekje lang heuveltje op en heuveltje af. Niets mis mee en een werkelijk prachtige omgeving.
Het gemiddelde blijft gelijk dan toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, op de heenweg of de terugweg. Het blijft 1 x op en 1 x af.
Deze is leuker, bij 4.16 min begint dat interview met Mies Bouwman...quote:
Jaja, maar op kost meer inspanning dan af.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gemiddelde blijft gelijk dan toch?
Naar beneden is maar net hoe hard je durft.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jaja, maar op is meer inspannend dan af.
Naar beneden, dan moet je zeker goede remmen hebben. Kan vrij link zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar beneden is maar net hoe hard je durft.
Nooit remmen is les 1quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Naar beneden, dan moet je zeker goede remmen hebben. Kan vrij link zijn.
Vooral erg onverstaanbaar voor mij en dat beschouw ik als een grote pré. Mensen die tegen me praten vind ik meestal storend, maar als ik ze niet kan verstaan, dan is het een stuk beter te verdragen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
En nog aardige mensen op de koop toe.
Ik knik altijd een beetje dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral erg onverstaanbaar voor mij en dat beschouw ik als een grote pré. Mensen die tegen me praten vind ik meestal storend, maar als ik ze niet kan verstaan, dan is het een stuk beter te verdragen.
Berg af en dan in je voorremmen, dan krijg je vliegles.quote:
Ben wel eens vaker daar geweest met de fiets.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Berg af en dan in je voorremmen, dan krijg je vliegles.
Het is echt niet zo dat iedereen hier dialect spreekt, of ik moet een uitzondering zijn, ik versta het wel, maar spreek het in principe geen woord. Het enige dat ik wel heb zijn enkele woorden die bij het dialect van mijn stad horen. maar het complete dialect van mijn eigen stad ben ik niet machtig.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral erg onverstaanbaar voor mij en dat beschouw ik als een grote pré. Mensen die tegen me praten vind ik meestal storend, maar als ik ze niet kan verstaan, dan is het een stuk beter te verdragen.
Juist goedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in heuvelachtig gebied met een wat zwakkere knie lukt het haar nu wel om naar haar werk te fietsen, eerder pakte ze altijd de auto. Goede ontwikkeling, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |