En dan vannacht weer kaboutertjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:01 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, vanmorgen vroeg, vandaag slaap marathon
Ja joh, maar dat was vroeger, zoiets flikte mijn moeder ook, en je was een knulletje.quote:
Dat mag je toch ook, van mij mag elke vrouw haar eigen keuze van kapsel hebben, maar ik hoef het toch niet per se mooi te vinden, het is mijn mening, niet meer en niet minder.quote:
Links komt mij betrouwbaarder over.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag je toch ook, van mij mag elke vrouw haar eigen keuze van kapsel hebben, maar ik hoef het toch niet per se mooi te vinden, het is mijn mening, niet meer en niet minder.
Het zegt ook niks over of je wel of geen goed en/of aardig mens bent.
Van mij hoeft ook niet iedereen mijn langere haar mooi te vinden, eerlijk gezegd zal me dat mijn reet roesten, het is mijn eigen haar en keuze.
Wel vind ik opmerkingen, dat een man met langer haar een homo zou zijn (en ik heb niks tegen homo's, dat zijn verder prima mensen) kant noch wal raken.
Neem deze foto als voorbeeld, zelfde man 2 verschillende kapsels, welke ziet er beter uit?
[ afbeelding ]
Is ook zo hoor en ik vind lang haar ook mooi, maar ik heb het nu eenmaal vaker kort danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag je toch ook, van mij mag elke vrouw haar eigen keuze van kapsel hebben, maar ik hoef het toch niet per se mooi te vinden, het is mijn mening, niet meer en niet minder.
Het zegt ook niks over of je wel of geen goed en/of aardig mens bent.
Van mij hoeft ook niet iedereen mijn langere haar mooi te vinden, eerlijk gezegd zal me dat mijn reet roesten, het is mijn eigen haar en keuze.
Wel vind ik opmerkingen, dat een man met langer haar een homo zou zijn (en ik heb niks tegen homo's, dat zijn verder prima mensen) kant noch wal raken.
Neem deze foto als voorbeeld, zelfde man 2 verschillende kapsels, welke ziet er beter uit?
[ afbeelding ]
waarom is het nou weer een kutdag?quote:
Dat is een vooroordeel. Zo was ik gisteren bij de AH en helemaal aan het einde van de winkel stond een beveiliger, waar ik dus bij het brood stond. En toen ik bij de kassa kwam, stond ie daar. En ik steel niet eens, ik ben geen crimineel, tenzij men blowen als een criminele activiteit ziet.quote:
Omdat ik verga van de pijn in mijn knie, kan ik niets aan doen die knie is verrot. Ik draag een brace maar dat helpt maar beperkt, en door werkzaamheden de afgelopen week is de knie nu nog rotter denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is het nou weer een kutdag?![]()
proost dan maar, ik ga een Smoothie maken, advocado, aardbeien
Geen vooroordeel, ik heb sowieso "moeite" met mensen inschatten en "scannen" en ik ga af op mijn gevoel. Dat ik er dan wel eens naast zit is een feit, maar ik kan niet anders want mensen "lezen" is voor mij een bizare opgave en in sommige gevallen gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Zo was ik gisteren bij de AH en helemaal aan het einde van de winkel stond een beveiliger, waar ik dus bij het brood stond. En toen ik bij de kassa kwam, stond ie daar. En ik steel niet eens, ik ben geen crimineel, tenzij men blowen als een criminele activiteit ziet.
Jouw meningquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is een wat grauwe dag, maar om hem nu meteen kut te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |