Dan word ik wel pissig hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 05:05 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zie het weer gebeuren dat hij bij de start al uitvalt door technische problemen ofzo![]()
Die valt nog te tolereren, maar ja, vind maar iemand die zin heeft om op dit tijdstip daar in een studio te zittenquote:
Viespeukje is Olav ook af en toequote:Op zondag 15 maart 2015 05:18 schreef Mothzor het volgende:
Haha dat stuk over de derde coureur van Lotus
Ik vind het niet echt het tijdstip om nog aan het bier te gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 05:19 schreef Geralt het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die vrolijk een biertje opentrekt dalijk![]()
Als F1 op tv is is het altijd een tijdstip voor aan het bier te gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 05:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt het tijdstip om nog aan het bier te gaan
Ik heb nu iets meer baat bij koffiequote:Op zondag 15 maart 2015 05:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als F1 op tv is is het altijd een tijdstip voor aan het bier te gaan
Ik ook. Daar begin ik zometeen mee. 2de bestelling is een biertje.quote:
Ik ging ergens tussen 10 en 11 naar bed. Dat is lang geleden zo vroeg op een zaterdag. Ik kan me niet eens herinnerenquote:Op zondag 15 maart 2015 05:25 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn er meer mensen die hier nog wakker zijn? of heeft de rest wel geslapen?
Er waren wel een aantal die de wekker hadden gezet voor 6 uur.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:25 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn er meer mensen die hier nog wakker zijn? of heeft de rest wel geslapen?
Duidelijk jaquote:Op zondag 15 maart 2015 05:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ging ergens tussen 10 en 11 naar bed. Dat is lang geleden zo vroeg op een zaterdag. Ik kan me niet eens herinneren
Ja ik ook, maar kwam niet in slaapquote:Op zondag 15 maart 2015 05:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Er waren wel een aantal die de wekker hadden gezet voor 6 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |