abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_168240783
registreer om deze reclame te verbergen
emissie is al geweest:

https://www.iex.nl/Column(...)oftewel-27-euro.aspx
pi_168242905
quote:
Verdomme daar had ik aan mee moeten doen, meteen 4% winst.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_168243735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 13:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Verdomme daar had ik aan mee moeten doen, meteen 4% winst.
alhoewel ik even getwijfeld heb, ben ik blij dat ik ingeschreven heb. tijd tussen, aankondiging en sluiten was heel kort, nog geen week..
pi_168244142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:20 schreef soepkoe het volgende:

[..]

alhoewel ik even getwijfeld heb, ben ik blij dat ik ingeschreven heb. tijd tussen, aankondiging en sluiten was heel kort, nog geen week..
Ik heb mij eigen ook ingeschreven. Weet iemand of particulieren 100% van hun gevraagde certificaten krijgen??? Aangezien de orderboek 2,4x was overschreven.
pi_168244236
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:40 schreef Murene het volgende:

[..]

Ik heb mij eigen ook ingeschreven. Weet iemand of particulieren 100% van hun gevraagde certificaten krijgen??? Aangezien de orderboek 2,4x was overschreven.
op twitter geeft Nico Inberg van iex.nl aan dat particulieren 100% van ingeschreven krijgt, heb dat zelf nog niet kunnen lezen vanaf rabo of degiro (waar ik zit).
pi_168245091
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En er komt een emissie.
Zijn er mensen die daar aan meedoen?

https://www.ftm.nl/artikelen/rabobank-moet-naar-de-beurs
Overigens wel een goed artikel ... waar ik het niet mee eens ben.
Vind juist doordat het geen aandelen zijn, de bank veel stabieler is.
Omdat ze dus geen rekening hoeven te houden met de belangen van hun aandeelhouders.
pi_190146613
Hebben mensen deze dingen nog?
Heb de mijne voor de koop van een huis verkocht maar heb weer kapitaal opgebouwd en vraag mij af of het gunstig is om weer in te stappen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')