Ik vind het meer groenlinks volk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
waar blijven de sympathisanten.
Wanneer komt Roemer met zijn SP-brigade?
Ik kom ook uit dezelfde provincie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:04 schreef Alan_Bastard het volgende:
Topic #10? Dit is provincienieuws, die interesseert niemand buiten Amsterdam
Fucking interessant man.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:04 schreef hottentot het volgende:
Goed ik moet helaas echt nu weg, de stort sluit om 12 uur, en de bus ligt al vol met rotzooi.
Mooi fuck...
Elske ter Veld-style, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:03 schreef Resistor het volgende:
Hou zou ze reageren als ze op haar eerste baantje 'op haar niveau' ontslagen gaat worden?
Net zo hysterisch als bankdirecteurs die hun salaris niet meer met een ton mogen verhogen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:03 schreef Resistor het volgende:
Hou zou ze reageren als ze op haar eerste baantje 'op haar niveau' ontslagen gaat worden?
Beetje faal ja, lastig schade verhalen ook straks..quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:06 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom laten ze die idioten vrij? Afvoeren
Ja, dat is echt goed voor de samenleving.quote:
Stillenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:05 schreef Steinerized het volgende:
Wat doen die lui met die petjes op naast dat groepje?
Agenten in burger dus... Laat maar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:05 schreef Steinerized het volgende:
Wat doen die lui met die petjes op naast dat groepje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |