Ik doel op de mentaliteit waarmee mensen autorijden; mensen die enorme risico's nemen en daarmee zichzelf en anderen in het verkeer in gevaar brengen, of zelfs doodrijden. Dat gaat om rijden met drank op, maar net zo goed om veel te hard rijden (van die figuren die boven de 100 rijden in de bebouwde kom), mensen die onder het rijden met hun telefoon bezig zijn, noem maar op. Alles wat je onder het kopje "roekeloos weggedrag" kunt scharen.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een technische oplossing is toch juist goed.
En wat bedoel je met alcohol, mentaliteit en roekeloos weggedrag?
Waar wel op dan.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke sukkel stemt er nog op de leugenachtige VVD?
We hebben hetzelfde niveau humor, ik weet niet wat dit zegt.quote:
Dit is dan weer een héél ander niveau humor.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knoops in je zakdoek.
Disclaimer: dit betreft een gerecycled, slecht woordgrapje.
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knoops in je zakdoek.
BantingaLokaal.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
Die kop van Sjink.
Sjink stemt niet denk ik.
Ja, een deel van het probleem.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doel op de mentaliteit waarmee mensen autorijden; mensen die enorme risico's nemen en daarmee zichzelf en anderen in het verkeer in gevaar brengen, of zelfs doodrijden. Dat gaat om rijden met drank op, maar net zo goed om veel te hard rijden (van die figuren die boven de 100 rijden in de bebouwde kom), mensen die onder het rijden met hun telefoon bezig zijn, noem maar op. Alles wat je onder het kopje "roekeloos weggedrag" kunt scharen.
Een alcoholslot lost maar een deel van het totale probleem op. En ook slechts een deel van het probleem van rijden onder invloed. Mensen die nog niet zijn betrapt (maar wel dronken achter het stuur stappen) hebben niet zo'n alcoholslot in de auto.
Haha... denken dat jij mijn niveau van humor evenaart.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde niveau humor, ik weet niet wat dit zegt.
quote:
twitter:JaapJansen twitterde op maandag 16-03-2015 om 21:06:19Peiling I&O Research: VVD grootste, gevolgd door SP en PvdA http://t.co/32v2jTK2tQ reageer retweet
Gelukkig niet nee.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haha... denken dat jij mijn niveau van humor evenaart.
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knoops in je zakdoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |