Hadden ze hem lager moeten zetten? Zou er niet uit zien (volgens de betreffende regels mag je de bovenkant wel afsnijden, maar de onderkant niet). En volgens mij denkt niemand dat hij een mooie bos met krullen heeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:04 schreef luxerobots het volgende:
Zo die vleespet van Samsom in beeld.
Op hun eigen materiaal wordt die zo uit beeld gesneden.
[ afbeelding ]
11 glazen bier, dat is drie glazen wodka?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
was misschien nog wel een buitenlander ook nog
Die is gewoon jaren bezopen in de auto gaan zitten, in het kader van 'rij prima met 15 bier op'.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Hans lijkt mij iemand die dit al veel vaker heeft gedaan.
Die vader van het slachtoffer zegt juist dat harder straffen niet helpt, voorkomen d.m.v. een alcoholslot is veel beter.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de liefhebber, in NWS heb ik een topic over dit onderwerp gemaakt: NWS / VVN: "Notoire dronkenlap veel zwaarder bestraffen"
Promillage gaat niet zo zeer over wat je drinktquote:Op maandag 16 maart 2015 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
11 glazen bier, dat is drie glazen wodka?
Ik heb niks tegen een alcoholslot. Hooguit dat het slechts een technische oplossing is voor een maatschappelijk probleem dat een mentaliteitskwestie is. Waarbij die mentaliteit nog eens verder gaat dan alleen rijden met drank op, maar ook andere vormen van roekeloos weggedrag.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die vader van het slachtoffer zegt juist dat harder straffen niet helpt, voorkomen d.m.v. een alcoholslot is veel beter.
Een technische oplossing is toch juist goed.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen een alcoholslot. Hooguit dat het slechts een technische oplossing is voor een maatschappelijk probleem dat een mentaliteitskwestie is. Waarbij die mentaliteit nog eens verder gaat dan alleen rijden met drank op, maar ook andere vormen van roekeloos weggedrag.
Babymoordenaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil een reversed alcoholslot. Dat je moet zuipen voordat je auto start.
Sjinkie sleutelt liever aan z'n golfquote:Op maandag 16 maart 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Sjinkie lijkt me ook wel een gezellige drinker, lekker in de drankkeet.
Misschien wil ik wel het aantal auto's terugdringen en ga ik zelf geen auto meer rijden met zo'n maatregel. Velen zullen volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |