Proberen we dan ook dat DP dingetje van Chai uit?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeker, in mijn nieuwe appartementje in Utrecht?
Mét Chai? Of dat ook met pixel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Proberen we dan ook dat DP dingetje van Chai uit?
Ligt eraan wie vrij is. En mochten onze eikels raken, zolang er de darm/kutkanaalwand van een dame ertussen zit is het niet gayquote:
Stel je voor dat je zo'n meisje aan het towerbridgen bent. En je kijkt elkaar even in de ogen aan als dudes. Dat is toch ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie vrij is. En mochten onze eikels raken, zolang er de darm/kutkanaalwand van een dame ertussen zit is het niet gay
Sluit wel mooi aan op het huidige nummer anders?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Maar gezien Maximum the Hormone net vroegtijdig de nek om werd gedraaid, fat chance.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sluit wel mooi aan op het huidige nummer anders?
Stel je voor dat de ander knipoogt? Hoe ga je met die hypothetische situatie om?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zo'n meisje aan het towerbridgen bent. En je kijkt elkaar even in de ogen aan als dudes. Dat is toch ongemakkelijk?
Weet niet, zou beetje ongemakkelijk wegkijken en lafjes verder neuken ofzo. Lastig hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stel je voor dat de ander knipoogt? Hoe ga je met die hypothetische situatie om?
Zijn donkerbruine stemquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:04 schreef Kally het volgende:
Oeh, gleed ik zomaar van mijn stoel, Fokker on air
Ow, laat maar dan, ik dacht dat die zwart wasquote:
Ik kom hier nog op terug maar nu is het tijd om te enkelvoudige Hollandse hangbruggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet niet, zou beetje ongemakkelijk wegkijken en lafjes verder neuken ofzo. Lastig hoor.
Natuurlijk kan zo'n knipoog van alles betekenen.
Het zou kunnen zeggen: 'lekker he? maar ik had liever dat het mijn kringspier was die je daar zo vol passie penetreert', het zou ook kunnen beteken 'zo, dat hebben wij even goed geregeld met z'n tweeën en ondanks dat we elkaars piemels kunnen zien is dit absoluut niet gay'.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, laat maar dan, ik dacht dat die zwart was
Laatste stootje is van mij!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kom hier nog op terug maar nu is het tijd om te enkelvoudige Hollandse hangbruggen
Wederom?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:10 schreef LompeHork het volgende:
CHASEY LANE FUCK YEAH!
Can I eat your ass?
Ik hoor een beerquote:
Die raak ik al, jammer johquote:
Wat pics van uccie?quote:
Ach weljaquote:
Tower pegging bridgequote:
In haar vagijnquote:
Godverquote:
Net zeg je nog, can I eat your ass, jij weet ook niet wat je wil.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de ass-to-mouth.
Ass to mouth is toch pijpen na de anale seksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En bass-to-mouth?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is dat een optie?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ass to mouth is toch pijpen na de anale seks
Zolang de baars gewassen en gegaard is, is het geen enkel probleem.quote:
preutsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
hele orgien man, iedere weekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
Doen jullie het allemaal met elkaar? Ik ben nieuw ik ken de regels nog niet.
dat krijg op die leeftijd hequote:
Well, back to the pile.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
Doen jullie het allemaal met elkaar? Ik ben nieuw ik ken de regels nog niet.
Oh? Bij mij werkte dat juist andersomquote:
Ik was in 2013 bij een concert van ze. En daar waren dus allemaal mensjes van 14 jaarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee, dat heet klasse versus ordinair en goedkoop.quote:
quote:
Dit had ik met het concert van Rise Against in de HMH laatst. Ik en een oud-collega waren er, beiden 30+, het publiek was emo en 19-quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was in 2013 bij een concert van ze. En daar waren dus allemaal mensjes van 14 jaarterwijl ík 14 was toen ik er actief naar luisterde. Betekent dat al die kinderen 6 jaar oud waren toen ik naar PatD luisterde
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Well that escalated quicklySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Boh, je maakt het sjiek, ik mag dat welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat heet klasse versus ordinair en goedkoop.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeef me voor mijn olifantengeheugen![]()
ONZ / [Radio 49] #1240 Happy is for Hobos
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, je maakt het sjiek, ik mag dat wel
Is dat een zender van vroeger ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeef me voor mijn olifantengeheugen![]()
ONZ / [Radio 49] #1240 Happy is for Hobos
Wacht, jij was al 30?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit had ik met het concert van Rise Against in de HMH laatst. Ik en een oud-collega waren er, beiden 30+, het publiek was emo en 19-dat was echt naar.
Ja droplul.quote:
Dit is serieus eng, vooral gezien de bookmarkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Serieus, het is doodeng wat ik onthoud
Ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Serieus, het is doodeng wat ik onthoud
Het was even zoeken naar de juiste termen en userquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Dit is serieus eng, vooral gezien de bookmark
Ik vermoed zoiets ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hallo. Zat je vast onder je steen?
Dan zit de nibb-it goed.quote:
Broekiequote:
Ja maar het probleem is dat ik totaal wat anders wil gaan draaien, en ik probeer Yvonne te hosselen. Maar Yvonne negeert me, ik wil ook wel eens wat jaquote:
blijft leuk, vooral livequote:
Met deze muziek hossel je juist Yv jongenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat ik totaal wat anders wil gaan draaien, en ik probeer Yvonne te hosselen. Maar Yvonne negeert me, ik wil ook wel eens wat ja
best slecht, maar ook weer geweldigquote:
26quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer te raden hoe oud ik word in april.
12, wat is dezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom juistquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best slecht, maar ook weer geweldig
24quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat win ik?quote:
Pegging?quote:
Dat is wel een beetje te gek.quote:
Oke!quote:
Oh, ik dacht eerder terwijl je dan over een hoogpolig tapijt roltquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
Dit nummer gaat overduidelijk over de gevaren van vrijen na over een hoogpolig tapijt te hebben gelopen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
Deze band is morgenavond veelvuldig te horen in huize Hork.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
Deze band is morgenavond veelvuldig te horen in huize Hork.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je maar niet over de muziek heen komt met je kadaver.
Wat moet ik proberenquote:
OEH muziek zo hard tot mijn bruur aan de deur komt om te klagen en dan mij open laten doen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
OEH muziek zo hard tot mijn bruur aan de deur komt om te klagen en dan mij open laten doen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
OEH muziek zo hard tot mijn bruur aan de deur komt om te klagen en dan mij open laten doen.
Nee dan krijg ik op mijn kop van ons mamquote:
Echt niet, het is hier potverdomme geen Brabantquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik op mijn kop van ons mam
Oke.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt niet, het is hier potverdomme geen Brabant
PLEASE TELL ME WAAIquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:44 schreef LompeHork het volgende:
WHYYYYYYyyyyyYYYYYYY! THE CORNER's IN THE PIJPLIJN! AAAaaaaAAAHhhhH!
JA ik had niet verwacht dat fokkie er tussen door zou postenquote:
Jij weetquote:
Zoals ik van m'n wijn hou. 15 jaar oud, tijdje in een kelder en een kurk er in tot het zover is.quote:
Ik, ehh, wut.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:51 schreef pixelbitty het volgende:
THIS AINT A CITY IS A GOD DAMN ARSE FACE !
eensch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:51 schreef LompeHork het volgende:
Pennywise blijft wel beter dan dit trouwens.
Oh, ik herinner me ineens dat youtube filmpje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:51 schreef pixelbitty het volgende:
IM A LITTLE MAN AND IM ALSO EVIL ALSO INTO CATS!
Shit gaat ook nooit goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Instructions unclear, bank is kapot nu.
ANUSENquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:57 schreef LompeHork het volgende:
OETS PSH OETS PSH OETS PSH.
Anus. Godverdomme anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |