Proberen we dan ook dat DP dingetje van Chai uit?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeker, in mijn nieuwe appartementje in Utrecht?
Mét Chai? Of dat ook met pixel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Proberen we dan ook dat DP dingetje van Chai uit?
Ligt eraan wie vrij is. En mochten onze eikels raken, zolang er de darm/kutkanaalwand van een dame ertussen zit is het niet gayquote:
Stel je voor dat je zo'n meisje aan het towerbridgen bent. En je kijkt elkaar even in de ogen aan als dudes. Dat is toch ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie vrij is. En mochten onze eikels raken, zolang er de darm/kutkanaalwand van een dame ertussen zit is het niet gay
Sluit wel mooi aan op het huidige nummer anders?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Maar gezien Maximum the Hormone net vroegtijdig de nek om werd gedraaid, fat chance.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sluit wel mooi aan op het huidige nummer anders?
Stel je voor dat de ander knipoogt? Hoe ga je met die hypothetische situatie om?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zo'n meisje aan het towerbridgen bent. En je kijkt elkaar even in de ogen aan als dudes. Dat is toch ongemakkelijk?
Weet niet, zou beetje ongemakkelijk wegkijken en lafjes verder neuken ofzo. Lastig hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stel je voor dat de ander knipoogt? Hoe ga je met die hypothetische situatie om?
Zijn donkerbruine stemquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:04 schreef Kally het volgende:
Oeh, gleed ik zomaar van mijn stoel, Fokker on air
Ow, laat maar dan, ik dacht dat die zwart wasquote:
Ik kom hier nog op terug maar nu is het tijd om te enkelvoudige Hollandse hangbruggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet niet, zou beetje ongemakkelijk wegkijken en lafjes verder neuken ofzo. Lastig hoor.
Natuurlijk kan zo'n knipoog van alles betekenen.
Het zou kunnen zeggen: 'lekker he? maar ik had liever dat het mijn kringspier was die je daar zo vol passie penetreert', het zou ook kunnen beteken 'zo, dat hebben wij even goed geregeld met z'n tweeën en ondanks dat we elkaars piemels kunnen zien is dit absoluut niet gay'.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, laat maar dan, ik dacht dat die zwart was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |