Ik heb aangegeven dat men mij gewoon in een kartonnen doos mag proppen en dan de oven in.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn kist wordt iig zwart, mijn zoon weet dat ik niet in zo een grenen ding wil liggen, dus ik zei je haalt bij de Gamma een flinke pot zwarte verf en een roller en je verft dat ding zwart!!
We hadden nog op je willen wachten, maar duurde te lang.....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme, ff weg en topic al vol.
Heej het is nog geen 00:00 uur geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme, ff weg en topic al vol.
Sinterklaas op de bok....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met begrafenis spektakel heb ik wel wat ervaring, ik neem een zwarte koets met 4 witte paarden.
Die knollen zijn gratis en de koets ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
Goedkope kist want later gaat de fik er toch in
Daarvoor heb je toch zelf een verzekering.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wilde gedoneerd worden aan de wetenschap, maar dat willen er te veel nu.
Verder boeit het me niet zo wat er gebeurt met me, als het maar niet te veel kost voor mijn kinderen.
Val onder het chemisch afval.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wilde gedoneerd worden aan de wetenschap, maar dat willen er te veel nu.
Klopt, dat het ze niets extra's kost dan, ze moeten in ieder geval opletten. Deed ik dus niet bij mijn moeder en ja hoor, zelfs daar ben ik mee genaaid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch zelf een verzekering.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef vaduz het volgende:
Een uitvaartverzekering is echt de grootste geld verspilling die je maar kunt bedenken.
Kist ken gratis van oude pallets.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef vaduz het volgende:
Een uitvaartverzekering is echt de grootste geld verspilling die je maar kunt bedenken.
Daarom niet verzekeren en als het zo ver is een persoon van buiten de familie aanstellen om de onderhandelingen met uitvaart-ondernemers te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dat het ze niets extra's kost dan, ze moeten in ieder geval opletten. Deed ik dus niet bij mijn moeder en ja hoor, zelfs daar ben ik mee genaaid.
Die zijn overal te vinden. Goed plan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kist ken gratis van oude pallets.
Niet verzekeren is ook niet handig nu. Kost wel heel veel geld hoor, zo'n begrafenis. En dat hebben mijn kinderen nog niet, ik betaal die dingen nog wel even en wat ze zelf later doen moeten ze dan zelf weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Daarom niet verzekeren en als het zo ver is een persoon van buiten de familie aanstellen om de onderhandelingen met uitvaart-ondernemers te doen.
Een kost die jaarlijks terugkomt. Het is veel goedkoper om een bedrag zelf op zij te leggen. Indien dit niet tot je mogelijkheden behoort, is het aan te raden je familieleden de erfenis niet te laten accepteren en een begrafenis op kosten van de staat te laten regelen.quote:
Nee als je kinderen hebt niet, ik wil niet dat zij voor de kosten op moeten draaien. Als ik alleen zou zijn geweest dan had het me ook mijn reet kunnen roesten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef vaduz het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dat het ze niets extra's kost dan, ze moeten in ieder geval opletten. Deed ik dus niet bij mijn moeder en ja hoor, zelfs daar ben ik mee genaaid.
Kun je ze nu beter 5000 in een envelop geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee als je kinderen hebt niet, ik wil niet dat zij voor de kosten op moeten draaien. Als ik alleen zou zijn geweest dan had het me ook mijn reet kunnen roesten.
Een begrafenis of crematie hoeft helemaal niet zoveel te kosten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet verzekeren is ook niet handig nu. Kost wel heel veel geld hoor, zo'n begrafenis. En dat hebben mijn kinderen nog niet, ik betaal die dingen nog wel even en wat ze zelf later doen moeten ze dan zelf weten.
Hoeveel kinderen heb jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kun je ze nu beter 5000 in een envelop geven.
En als er nou geen erfenis is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:29 schreef vaduz het volgende:
[..]
Een kost die jaarlijks terugkomt. Het is veel goedkoper om een bedrag zelf op zij te leggen. Indien dit niet tot je mogelijkheden behoort, is het aan te raden je familieleden de erfenis niet te laten accepteren en een begrafenis op kosten van de staat te laten regelen.
Wist ik veel toen, heb het alleen moeten uitzoeken ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een begrafenis of crematie hoeft helemaal niet zoveel te kosten.
Vast wel iemand te vinden om de cake te bakken en koffie in thermoskan mee te nemen.
Heb geen verzekering daarvoor, wel eigen stuk land waar het doe het zelf kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wist ik veel toen, heb het alleen moeten uitzoeken ook.
Je hoeft maar 1 keer begraven te worden, dus die envelop geef je aan de oudste en zeg dat ze er niets mee doen totdat je dood gaat.quote:
Dat was mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 keer begraven te worden, dus die envelop geef je aan de oudste en zeg dat ze er niets mee doen totdat je dood gaat.
Linkje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb je gesteund hoor Liechtenstein! D. en DDM zijn het er ook mee eens.
Als oudste zeg ik dan: "Geef maar aan mijn zus"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 keer begraven te worden, dus die envelop geef je aan de oudste en zeg dat ze er niets mee doen totdat je dood gaat.
Dus jouw gaan ze ergens op je land begraven. Cool.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen verzekering daarvoor, wel eigen stuk land waar het doe het zelf kan.
Ik zou ook geen envelop willen....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als oudste zeg ik dan: "Geef maar aan mijn zus"
Dus jij bent niet de oudste of hebt een zus van dezelfde leeftijd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als oudste zeg ik dan: "Geef maar aan mijn zus"
Ik ga de fik in op goedkoopste plek en de as gaat over stuk landquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus jouw gaan ze ergens op je land begraven. Cool.Als dat zou mogen dan, heb je volgens mij vergunningen voor nodig, of mag helemaal niet.
Mijn zus is 2 jaar jonger maar veel dikker met mijn ouders en die mag het dan regelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:38 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Dus jij bent niet de oudste of hebt een zus van dezelfde leeftijd?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
Ik stuur mn dochter al jaren 5000 Euro, maar elk jaar is het weer op
Dus zusje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus is 2 jaar jonger maar veel dikker met mijn ouders en die mag het dan regelen.
Erfenis wijs ik sowieso af.
In een oud vat of nog wel in een kist op een open vuurtje, of op een brandstapelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga de fik in op goedkoopste plek en de as gaat over stuk land
Dan gaat er toch iets niet helemaal goed, ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
Zeg je er wel bij dan dat ze het moet bewaren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
Adblocker, zie je ze helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:44 schreef JuupŠ het volgende:
Ideaal en nooit geweten, als er in het begin van een muziekje of filmpje reclame is op JoeTjoep dan op L duwen en de reclame stopt
Ja, maar hoeveel kinderen heb je nou, of ligt dat te gevoelig?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan gaat er toch iets niet helemaal goed, ben ik bang.
Sjoef heeft geld genoeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar zij kan me gratis laten begravenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
1 dochter tot nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel kinderen heb je nou, of ligt dat te gevoelig?
Werkt niet altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Adblocker, zie je ze helemaal niet meer.
Alleen zijn rechter of linkerhand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel kinderen heb je nou, of ligt dat te gevoelig?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga je nooit nimmer ooit winnen.
Klaar.
OKquote:
Pas op, vaduz is een echt rauwdouwer. Die breekt ijzer met zijn handen.quote:
Op verzoek linkjes geven doe ik alleen bij Deisyy. Verder doe ik het vooral ongevraagd en ongewenst.quote:
Hij gebruikt wel veel moeilijke woorden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die arme jongen is de weg kwijt, we vangen 'm graag hier even op om tot rust te komen.
Hij wil je om de tuin leiden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij gebruikt wel veel moeilijke woorden.
Geen enkel probleem, ik lul 'm zo plat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas op, vaduz is een echt rauwdouwer. Die breekt ijzer met zijn handen.
Dat over die asielzoekers in Luxemburg is wel lachen.....quote:
Multinationals?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat over die asielzoekers in Luxemburg is wel lachen.....
Dat ga ik niet lezen, nu geen zin in, las alleen de laatste paar dingen. Moest lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat over die asielzoekers in Luxemburg is wel lachen.....
Volgens mij wil ie zelf ergens asiel aanvragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ga ik niet lezen, nu geen zin in, las alleen de laatste paar dingen. Moest lachen.dan is het al goed voor mij.
Hier toch las ik eerder vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij wil ie zelf ergens asiel aanvragen.
Dat is zijn poging om binnen Fok ergens asiel te krijgen.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is zijn poging om binnen Fok ergens asiel te krijgen.
Wie ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is zijn poging om binnen Fok ergens asiel te krijgen.
Dat FB tipoc was wel een leuke, Yvonne in actie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ga ik niet lezen, nu geen zin in, las alleen de laatste paar dingen. Moest lachen.dan is het al goed voor mij.
Zeg ben jij voor die Yvonne ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat FB tipoc was wel een leuke, Yvonne in actie.
Klopt, was leuk, maar nu gaat ze bankhangen. Dacht ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat FB tipoc was wel een leuke, Yvonne in actie.
Je kunt het hier neerzetten maar dat heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:28 schreef vaduz het volgende:
Mijn topic is gesloten, geeft maar weer eens aan hoe ze hier met kritiek omgaan.
Heeft geen enkele nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt het hier neerzetten maar dat heeft weinig zin.
Niet echt gelukt dan, als die bangerikken de boel sluiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben iemand met een onafhankelijke mening en heb nog geprobeerd je tipoc te redden.
Als je dan toch graag verbetert.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:31 schreef vaduz het volgende:
Het is dat ik hier geen DM's kan posten, maar het is helemaal lachoniek hoe yvonne daar reageert.
Ben hier slechts een gast.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:33 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet echt gelukt dan, als die bangerikken de boel sluiten.
Wil je daar bij horen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ja Piet, helaas behoren wij niet tot de fok!elite.
Ik kan je nog wel paar dingen leren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:36 schreef vaduz het volgende:
Bij het incompetente clubje van nu niet nee.
Weet ik veel hoeveel je er kent.?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan 'moeilijke woorden' gebruiken?
Maar eerst zei je dat ik moeilijke woorden alleen in lange zinnen moest gebruken. Daarna zei je, dat ik enkel korte zinnen diende te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet ik veel hoeveel je er kent.?
Snap je de hint niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar eerst zei je dat ik moeilijke woorden alleen in lange zinnen moest gebruken. Daarna zei je, dat ik enkel korte zinnen diende te gebruiken.
Gewoon helemaal duidelijk, zonder raadsels.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker moet die zijn?
Ik moet lange zinnen maken met moeilijke woorden en daarna opsplitsen in meerdere kortere zinnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Echt vriend, kom tot jezelf en denk eens na over het hoe en waarom.
Het nadenken kost wat meer tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik moet lange zinnen maken met moeilijke woorden en daarna opsplitsen in meerdere kortere zinnen?
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het nadenken kost wat meer tijd.
Wat is er zo moeilijk aan korte zinnen zonder moeilijke woordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar eerst zei je dat ik moeilijke woorden alleen in lange zinnen moest gebruken. Daarna zei je, dat ik enkel korte zinnen diende te gebruiken.
Ja ik plaatste toch een antwoord?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In 1 minuut weet je al een antwoord.
Dat ben ik 'm aan het leren nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan korte zinnen zonder moeilijke woorden
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik moet lange zinnen maken met moeilijke woorden en daarna opsplitsen in meerdere kortere zinnen?
Dan heb je dus geen moeilijke woorden. Piet was me juist aan het uitleggen hoe je korte zinnen met moeilijke woorden kan maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan korte zinnen zonder moeilijke woorden
Dan vat je de boodschap dus duidelijk niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen moeilijke woorden. Piet was me juist aan het uitleggen hoe je korte zinnen met moeilijke woorden kan maken.
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan vat je de boodschap dus duidelijk niet!
Dat is voor gevorderde.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen moeilijke woorden. Piet was me juist aan het uitleggen hoe je korte zinnen met moeilijke woorden kan maken.
Nu alleen nog doen, en je bent er.quote:
Wat moet ik dan doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu alleen nog doen, en je bent er.
Alleen correcte zinnen, dat zijnquote:
Wat er in die kop van je op komt.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op verzoek linkjes geven doe ik alleen bij Deisyy.
Maak jij het af verder?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen correcte zinnen, dat zijnje eigen woorden.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik heb het hier over een ander topic, waarbij ik zorg heb gedragen voor een correcte vertaling.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat is dat? Sorry ben al heel lang niet op school geweest.
Waarom heb jij trouwens voor de username "vaduz" gekozen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:15 schreef vaduz het volgende:
Geloof ik niet, de letter s zit toch in het fokschaap?
Ik dacht al, ben toch niet demend aan het worden?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/geweest-geweesd
Mooi om te horen dat je nog niet aan het demenderen bent.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben toch niet demend aan het worden?
Als je zulke rare dingen vragen geef ik rare antwoorden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Geloof ik niet, de letter s zit toch in het fokschaap?
Dan mag het.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben toch niet demend aan het worden?
Weet ik tochquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/geweest-geweesd
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hard gaan slapen
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hard gaan slapen
Die Max is een Limburger, maar zelfs dan kan me de F1 nog niet boeien en die vader van hem Jos, schijnt nogal een eikel te zijn.quote:
Maar goed, jij veel plezier met kijken.quote:
Ik heb minder dan 2 whisky's op, stond achter bij een whisky importeur, dus drinken was er niet of nauwelijks bij...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit klinkt toch meer als iets meer dan alleen beetje proeven.
Ok, je was gewoon wat baldadig dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb minder dan 2 whisky's op, stond achter bij een whisky importeur, dus drinken was er niet of nauwelijks bij...
Ik heb de hele avond alleen maar lange oooooooooo's gehoord, dus ik probeerde wat te integreren hier...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, je was gewoon wat baldadig dan.
Ben net klaar met slap lullen dus over naar serieuze zaken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond alleen maar lange oooooooooo's gehoord, dus ik probeerde wat te integreren hier...
Waar moet het over gaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben net klaar met slap lullen dus over naar serieuze zaken.
Dat is wel erg weinig.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer is het niet...
Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van het bed?
Douche heb ik ook nog en wat kasten om de hoek van het bed...
Van der Valk Theaterhotel in Almelo.quote:
Pissen tegen de Rolls...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
De hond van dochter en schoonzoon die we weekend meehadden in hotel.
[ afbeelding ]
Had een mooi uitzicht op de parkeerplaats daar vanaf balkon.quote:
Daarna danquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet ... Er is nog een andere uitdaging tussen 9 en 10
Ik weet het nog niet hoe de rest van de dag er uit gaat zienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarna dan
Of vanavond weer, want morgen weer vroeg op
Ik ook nog niet, maar in ieder geval rustigquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet hoe de rest van de dag er uit gaat zien
Heb je ook oordoppen in of heb je het geluid uit staanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar in ieder geval rustig
Waarom?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook oordoppen in of heb je het geluid uit staan
Of een natte droom.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:08 schreef chufi het volgende:
Ah je werd gewoon even wakker uit een nachtmerrie
Tja, een foutje, hopelijk maakt ie het morgen goedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:42 schreef chufi het volgende:
Jammer van Max, maar 12e in zn eerste kwalificatie is prima
Gewoon een pikstart en hij ligt op 7quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, een foutje, hopelijk maakt ie het morgen goed
samen met de kabouters denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie dan met de eerste boot vertrekken?
Altijd fijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ja mijn Aap maar die komt straks weer thuis
ah, de DJ op radio2 had het er net overquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:28 schreef chufi het volgende:
Gelukt !!
GC / Ultimate Pi Day: post hier op 3/14/15 9:26:53
Dan was ie wel te laatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, de DJ op radio2 had het er net over
ik luister de stream, dus vertraging en midden in een gesprek met een beller klonk er een piepje en legde hij even uit waarom dat piepje wasquote:
Goedemorgen mensen.quote:
Voor geheugentraining kan ik ook op FoK! terecht...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen.
Tering, ik las Max en dacht even dat jullie het over de omroep Max hadden.Ja, ik ben nog niet goed wakker. Maar ik dacht echt even dat jullie de geheugentrainer gingen kijken ofzo.....Maar het gaat over F1 dus. Wat een geruststelling.
Ja, en dit is maar voor 40+ en Max is voor 50+.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor geheugentraining kan ik ook op FoK! terecht...
boodschappenlijstjes met plaatjes onthouden ......quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en dit is maar voor 40+ en Max is voor 50+.
Dat is toch erg....dat iemand zoiets leuk kan vinden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
boodschappenlijstjes met plaatjes onthouden ......
Kun je net zo goed memory gaan spelen met de buurvrouwquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch erg....dat iemand zoiets leuk kan vinden.
Nee de wedstrijd is morgen vanaf 06:00quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar is Max alweer klaar met die GP Australië?
Dat is veel leuker, stripmemory ofzo....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je net zo goed memory gaan spelen met de buurvrouw
Dit was dus alleen de kwalificatie.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de wedstrijd is morgen vanaf 06:00
Juistquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit was dus alleen de kwalificatie.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is veel leuker, stripmemory ofzo....
Ik zit er al helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de wedstrijd is morgen vanaf 06:00
Ja, niet met mijn buurvrouw. Die zouden ze me op mijn rug kunnen vastbinden, dan zou ik nog proberen om weg te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |