Je had er beter een neuk om kunnen gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Drunk calls. Alsof we er een drol om gaven
Datquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
afhankelijk natuurlijk met wie je belde
Zijn die van mij niet goed genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef pixelbitty het volgende:
Als er trouwens een held in dit topic rond hangt die goed is in het maken van jingles.... graag 1 jingle voor bixelpikkie.
Hij praat alleen maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zijn die van mij niet goed genoeg![]()
Nee maar misschien moet je Hoink eens aankijken
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat er zoveel telefoonmuziek is![]()
Suggesties zijn welkom
Call me - In this momentquote:
Die ken ik niet. Maar ik heb call me's genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Call me - In this moment
Call me maybe - Carly Rae Japson oid.
Ja, godverdomme.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar ik heb call me's genoeg
Ik word een beetje heet van hoink zijn stemquote:
Koud biertje nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik word een beetje heet van hoink zijn stem
Ik werd ook heet, maar dat kwam omdat de verwarming op 25 graden stondquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik werd ook heet, maar dat kwam omdat de verwarming op 25 graden stond
Wie heeft haar nummer?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee Uccie wel,maar die luistert niet eens volgens mij
Ik zal de Engelse versie opsnorren. Misschien word je daar welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
Van Abba word ik trouwens ook niet opgewonden
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal de Engelse versie opsnorren. Misschien word je daar welvan.
Dan wordt het BSBquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Al die lui zijn mij te oud inmiddels
Begint met de dag duidelijker te worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer dat Uccie verzuimt te luisteren.
Geen hart voor de zaak die vrouw
Ze mag straks terugkijken wat ze allemaal gemist heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer dat Uccie verzuimt te luisteren.
Geen hart voor de zaak die vrouw
morgenochtend bedoel jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze mag straks terugkijken wat ze allemaal gemist heeft
Luisteraarsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
ach aan de andere kant, we hebben maar 40 luisteraars minder dan gister
Nee, die gaan stinken. Weg ermee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
1 van die vrouwen in mijn kelder is te oud aan het worden.
Is goedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
Wil je zo je playlist posten ACT-F?
Kan Uccie zien wat ze heeft gemist
Neehoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:55 schreef ACT-F het volgende:
Vind je het erg als ik een klein beetje uitloop?
ligt er aan waar het uitloopt hihihihiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:55 schreef ACT-F het volgende:
Vind je het erg als ik een klein beetje uitloop?
Uit de klauwen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ligt er aan waar het uitloopt hihihihi
Als je zometeen ook eventjes naar mij luisterd danquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je zometeen ook eventjes naar mij luisterd dan.
Smooth operatorquote:
Luisterdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je zometeen ook eventjes naar mij luisterd dan.
Ik ben slecht in spellingquote:
Lemon Partyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:58 schreef pixelbitty het volgende:
Hey anders pissen jullie even over iemand anders heen, nazi's
Iedereen zei neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:59 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoop wel dat je wat luisteraars hebt gehosseld mevr. bitty
Topquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vast wel, maar of iemand anders daar zo blij van wordt...
Moet ik doorgaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
Net op tijd btw. had bijna spampost gemaakt
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jajajaja als pixel dat wil. dan moet dat maar
http://www24.zippyshare.com/v/tP1hdplp/file.htmlquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef pixelbitty het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://www24.zippyshare.com/v/tP1hdplp/file.html
Vanaf ongeveer 3.00, veel plezier met vingeren
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klasbak.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja ik begin iets laterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klasbak.
Hey pixel ik luister hoor, goeie rock.
Erg rustig nog, mensen komen nu voor pixel. maar die begint een uur laterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht ik kom maar weer eens even intunen en kijken of het gezellig is
9-6 uiteindelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
6-3 voor mij
Ben benieuwd wie allemaal heeft gestemd.
Ja, beetje jammer. Maar ACT-F is ook goedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Erg rustig nog, mensen komen nu voor pixel. maar die begint een uur later
Pixel moet nog op stoom komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht ik kom maar weer eens even intunen en kijken of het gezellig is
Vindt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:10 schreef pixelbitty het volgende:
Ik wil ook wel om 21:30 beginnen maar ik weet niet of ACTF dat ok vind
smerige kut naziquote:
Jammer dat je dat niet kan achterhalen. Maar toch 15 stemmenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gvd
Maar wie heeft in Godsnaam gestemd.
Maar ja of nee? ik vraag net een TT change aanquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:12 schreef hoink581 het volgende:
Ik zal van de week eens een GutterFM jingeltje inspreken.
We spammen dit topic gewoon volquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar ja of nee? ik vraag net een TT change aan
Wil je er eentje voor mij doen met die geile stem van jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:12 schreef hoink581 het volgende:
Ik zal van de week eens een GutterFM jingeltje inspreken.
Veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:13 schreef hoink581 het volgende:
Hoeveel MB kost het om internetradio te luisteren, anders luister ik wel mee vanuit de trein
Moest er gisteren al aan denken, maar ik had geen tijd om iets te fixen. Ik heb al een ideetje.quote:
quote:
Valt mee, maar je kan toch op de wifi van de NS luisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:13 schreef hoink581 het volgende:
Hoeveel MB kost het om internetradio te luisteren, anders luister ik wel mee vanuit de trein
Verzin maar een leuke tekst.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wil je er eentje voor mij doen met die geile stem van je
Die dost geregeld kutquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt mee, maar je kan toch op de wifi van de NS luisteren
quote:
celebrationsquote:
Je bent een lulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga vieze sexverhalen voorlezen dan hoorThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef pixelbitty het volgende:
ik ga vieze sexverhalen voorlezen dan hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef pixelbitty het volgende:
ik ga vieze sexverhalen voorlezen dan hoor
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geilquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef pixelbitty het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent een lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ook gevoelens hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Ohja dat zeg ik bij allemaal mannen in het topic
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Meh. Real deal or gtfo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef pixelbitty het volgende:
ik ga vieze sexverhalen voorlezen dan hoorI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Top!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef pixelbitty het volgende:
![]()
Broek zit al op de enkelsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:23 schreef pixelbitty het volgende:
Ohja dat zeg ik bij allemaal mannen in het topic![]()
Gewoon een hoorspel van maken met TARDISquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:23 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb alleen 50 shades liggen.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ik zal in stijl blijven draaien danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:23 schreef pixelbitty het volgende:
![]()
Kan idd, ik weet alleen niet hoe skypen werktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een hoorspel van maken met TARDIS
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ja is goed, waar moet ik zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een hoorspel van maken met TARDIS![]()
Welk programma draai je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:24 schreef pixelbitty het volgende:
Kan idd, ik weet alleen niet hoe skypen werkt![]()
In mijn slaapkamerquote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Samquote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
tot over 6 uurquote:!
Dit klinkt heel sensueel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als ik nog even in je mag tot 22:00 dan kan ik het wel voor je instellen![]()
Ah doen we wel een andere keerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als ik nog even in je mag tot 22:00 dan kan ik het wel voor je instellen
Ik kan geen bedjesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:28 schreef hoink581 het volgende:
Effe bij kickass.to bij Musical zoeken op "Kama Sutra" voor wat geile sensual massage tunes.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Phrasingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als ik nog even in je mag tot 22:00 dan kan ik het wel voor je instellen🐙![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:28 schreef hoink581 het volgende:
Effe bij kickass.to bij Music zoeken op "Kama Sutra" voor wat geile sensual massage tunes.![]()
Gut huiswerkmuziek van vroegahProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja 2, maar dan moet je nadat het nummer is afgelopen onder het bedje al weer een ander nummer klaarzettenquote:dat is gewoon kutje.
![]()
Ik zat woordjes Frans te leren toen die Boeing op de Bijlmer stortte, met DanceTracks van Martijn Krabbe aan...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon opletten. Zo lastig is dat niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja 2, maar dan moet je nadat het nummer is afgelopen onder het bedje al weer een ander nummer klaarzettendat is gewoon kutje.
![]()
Gewoon 4 decks hebben. en een beetje achterover leunenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon opletten. Zo lastig is dat niet.![]()
![]()
En Vara's Vuurwerk. Met Henk.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ce c'est ne pas une pipe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zat woordjes Frans te leren toen die Boeing op de Bijlmer stortte, met DanceTracks van Martijn Krabbe aan...![]()
Ik kan wel 4 decks instellen maar dan is mijn jingle pad zoek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon 4 decks hebben. en een beetje achterover leunen![]()
Wat gebruik jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan wel 4 decks instellen maar dan is mijn jingle pad zoek.![]()
hoe laat ben je thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon opletten. Zo lastig is dat niet.![]()
De auto reed niet verder?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was al sinds 7 uur thuis. Zat in de auto daarvoor nu in de trein richting Afoort.![]()
Baby got back!
(Echt, dat ik toch dacht dat ze weggeweest was...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Krijgt niemand nou zin om deze oude liedjes live mee te gaan zitten vertalen in geparodieerd nederlands?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Druk het?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:45 schreef fietsie het volgende:
Krijgt niemand nou zin om deze oude liedjes live mee te gaan zitten vertalen in geparodieerd nederlands?![]()
AAH DRUK HET!The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ja datquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
KOM OP DEZEThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Zout en Peper staat klaar!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil dat je een drukje doet !!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
(Faalt)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Poes met werphengelmolen goed!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jongen, door jou ga ik nu echt!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
MIELE!!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neuk het uitgedeelde briefje
(Echt....)
Heb zin om een slecht zittende doch superhippe jeans te kopen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2015 21:55:23 ]![]()
Skinnyjeans?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef hoink581 het volgende:
Heb zin om een slecht zittende doch superhip jeans te kopen![]()
wat let jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef hoink581 het volgende:
Heb zin om een slecht zittende doch superhippe jeans te kopen![]()
je gaat niet nog meer uitlopen nu hoorThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Ik kan nie stilzitten door deze muziekjes. Terwijl ik ze normaal nooit zelf op zou zetten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, de eer is aan jou met je seksverhalenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:59 schreef pixelbitty het volgende:
je gaat niet nog meer uitlopen nu hoor![]()
![]()
Lekker hoorquote:
Wat een luxe.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja het werkt!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hallo
Stukken!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie ik?
Dank Hoinkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef hoink581 het volgende:
De techniek werkte overigens. Gewoon volhoudenThe Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
God was dat maar waar...quote:The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Google ''dude swallowed by black hole''.quote:I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Heeft Spongeboss pixel gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heet geen Argo of BlauweTijger OFWEL?!![]()
Hier heb ik spijt vanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Google ''dude swallowed by black hole''.![]()
![]()
Ik las dick swallowedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Google ''dude swallowed by black hole''.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Zaten die in mij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heet geen Argo of BlauweTijger OFWEL?!The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake![]()
Argoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heet geen Argo of BlauweTijger OFWEL?!![]()
![]()
Voor de verandering een keer geeeeeeeeeen idee wat pegging isquote:
Zoek het op en bespreek het live.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer geeeeeeeeeen idee wat pegging is![]()
-quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer geeeeeeeeeen idee wat pegging is
zoek het op en bespreek het live
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2015 22:08:56 ]![]()
Ik zou hem opzoeken. mooie locatie wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vriend van mij. Vieze lurker is het.![]()
Dit verbaast me oprecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer geeeeeeeeeen idee wat pegging is🐙![]()
Man, ik heb een keer een vreemd geluid gemaakt en mijn heupen een vreemde wegduik gemaakt omdat mijn vriendin iets te enthousiast mijn ballen pakte en ik dacht dat ze haar middelvinger zonder waarschuwing in mijn anus wilde prikken.quote:
Nee dat is niet aan mij besteed![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, ik heb een keer een vreemd geluid gemaakt en mijn heupen een vreemde wegduik gemaakt omdat mijn vriendin iets te enthousiast mijn ballen pakte en ik dacht dat ze haar middelvinger zonder waarschuwing in mijn anus wilde prikken.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, ik heb een keer een vreemd geluid gemaakt en mijn heupen een vreemde wegduik gemaakt omdat mijn vriendin iets te enthousiast mijn ballen pakte en ik dacht dat ze haar middelvinger zonder waarschuwing in mijn anus wilde prikken.
Nee dat is niet aan mij besteedherkenbaar
![]()
Al gedaan in Januari. (Luistert vanuit Egham toch?)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou hem opzoeken. mooie locatie wel.![]()
En mannen wel verwachten dat je even op hun dikke prikker in je hol zit te wachtenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dat is niet aan mij besteed
Oh zo precies zie ik dat niet. Maar wel ergens boven inquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al gedaan in Januari. (Luistert vanuit Egham toch?)![]()
Wegduiken terwijl je vriendin je ballen vast heeft?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet je scrotum nu in je sokken stoppen om er niet over te struikelen?
🐙![]()
Ja als vrouwen het niet willen zijn ze preutsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En mannen wel verwachten dat je even op hun dikke prikker in je hol zit te wachten![]()
![]()
Eh, ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En mannen wel verwachten dat je even op hun dikke prikker in je hol zit te wachten![]()
Ja dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou denk ik naar huis gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, gvd het zou je maar gebeuren zeg.![]()
Ohhh helloYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Kally zwoele godinquote:
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Forum Opties Forumhop: Hop naar: