Ja 2, maar dan moet je nadat het nummer is afgelopen onder het bedje al weer een ander nummer klaarzettenquote:
Ik zat woordjes Frans te leren toen die Boeing op de Bijlmer stortte, met DanceTracks van Martijn Krabbe aan...quote:
Gewoon opletten. Zo lastig is dat niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja 2, maar dan moet je nadat het nummer is afgelopen onder het bedje al weer een ander nummer klaarzettendat is gewoon kutje.
Gewoon 4 decks hebben. en een beetje achterover leunenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon opletten. Zo lastig is dat niet.
Ce c'est ne pas une pipe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zat woordjes Frans te leren toen die Boeing op de Bijlmer stortte, met DanceTracks van Martijn Krabbe aan...
Ik kan wel 4 decks instellen maar dan is mijn jingle pad zoek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon 4 decks hebben. en een beetje achterover leunen
Wat gebruik jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan wel 4 decks instellen maar dan is mijn jingle pad zoek.
hoe laat ben je thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon opletten. Zo lastig is dat niet.
De auto reed niet verder?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was al sinds 7 uur thuis. Zat in de auto daarvoor nu in de trein richting Afoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |