Druk het?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:45 schreef fietsie het volgende:
Krijgt niemand nou zin om deze oude liedjes live mee te gaan zitten vertalen in geparodieerd nederlands?
Ja datquote:
Skinnyjeans?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef hoink581 het volgende:
Heb zin om een slecht zittende doch superhip jeans te kopen
wat let jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef hoink581 het volgende:
Heb zin om een slecht zittende doch superhippe jeans te kopen
Nee, de eer is aan jou met je seksverhalenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:59 schreef pixelbitty het volgende:
je gaat niet nog meer uitlopen nu hoor
Lekker hoorquote:
Wat een luxe.quote:
Dank Hoinkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef hoink581 het volgende:
De techniek werkte overigens. Gewoon volhouden
God was dat maar waar...quote:
Google ''dude swallowed by black hole''.quote:
Heeft Spongeboss pixel gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heet geen Argo of BlauweTijger OFWEL?!
Hier heb ik spijt vanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Google ''dude swallowed by black hole''.
Ik las dick swallowedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Google ''dude swallowed by black hole''.
Zaten die in mij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Argoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer geeeeeeeeeen idee wat pegging isquote:
Zoek het op en bespreek het live.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer geeeeeeeeeen idee wat pegging is
-quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou hem opzoeken. mooie locatie wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vriend van mij. Vieze lurker is het.
Dit verbaast me oprecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Man, ik heb een keer een vreemd geluid gemaakt en mijn heupen een vreemde wegduik gemaakt omdat mijn vriendin iets te enthousiast mijn ballen pakte en ik dacht dat ze haar middelvinger zonder waarschuwing in mijn anus wilde prikken.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, ik heb een keer een vreemd geluid gemaakt en mijn heupen een vreemde wegduik gemaakt omdat mijn vriendin iets te enthousiast mijn ballen pakte en ik dacht dat ze haar middelvinger zonder waarschuwing in mijn anus wilde prikken.
Nee dat is niet aan mij besteed
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, ik heb een keer een vreemd geluid gemaakt en mijn heupen een vreemde wegduik gemaakt omdat mijn vriendin iets te enthousiast mijn ballen pakte en ik dacht dat ze haar middelvinger zonder waarschuwing in mijn anus wilde prikken.
Al gedaan in Januari. (Luistert vanuit Egham toch?)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou hem opzoeken. mooie locatie wel.
En mannen wel verwachten dat je even op hun dikke prikker in je hol zit te wachtenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh zo precies zie ik dat niet. Maar wel ergens boven inquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al gedaan in Januari. (Luistert vanuit Egham toch?)
Wegduiken terwijl je vriendin je ballen vast heeft?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja als vrouwen het niet willen zijn ze preutsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En mannen wel verwachten dat je even op hun dikke prikker in je hol zit te wachten
Eh, ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En mannen wel verwachten dat je even op hun dikke prikker in je hol zit te wachten
Ja dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou denk ik naar huis gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, gvd het zou je maar gebeuren zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |