Of ze 15 jaar waren betwijfel ik, maar het waren wel jonkiesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kun je 15 jarigen natuurlijk moeilijk kwaad nemen.
Begin bij de winkel met de beste bieraanbieding.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, maar om nou 6 winkels af te gaan is me te veel hoor
Valt best tegen hoor (en daar bedoel ik natuurlijk niet mezelf meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste niet van die zuurkousen als in GC.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begin bij de winkel met de beste bieraanbieding.
Ik hoofdzakelijk Plus want in de buurt en goede kwaliteit en redelijk wat producten in het assortiment, daarna de AH, dan de Aldi en dan de Jumbo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar bij de Aldi en Lidl en sla soms in bij een multiculti supermarkt. AH vind ik hier een nare winkel en ik kom iets van 3 keer per jaar bij een Jumbo of Dirk.
Mijn broertje vertelde me dat bij een growshop hier in de buurt nu bakken met viooltjes voor de deur staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.bierindeaanbieding.nl/quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wacht maar tot we ongesteld zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste niet van die zuurkousen als in GC.
Juist, die controleer ik als ik denk bier in huis te moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en dan deze link. http://www.bierindeaanbieding.nl/krattenindeaanbieding.html
zit er geen hengsel aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Te dragen als clutch of schoudertasje
Als clutch is hij zonder hengsel, nu is hij even een clutch, maar er zit een riempje in zodat hij ook lang kan.quote:
Mijn oma keek vroeger altijd alle supermarkt blaadjes door en maakte een lijstje wat waar te kopen... Maar die ging nooit zelf, maar mn nichtje moest dan de hele stad door op de fiets van super naar super ... En Oh wee als het niet goed was ........quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk eerst online wat er in de aanbieding is overal en doe dan een rondje.
Dito.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zeurt ook wel zonder ongesteld te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |