Ik heb echt een hekel aan musea. Ben al een paar jaar niet meer in een museum geweest.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:28 schreef DonJames het volgende:
De late Rembrandt-tentoonstelling in het Rijks was mooi, maar echt waan-zin-nig druk.. Wel lekker cashen voor het Rijksmuseum, al die mensen betalen immers nog 7,50 toeslag (bovenop de normale entree). Het is ze gegund overigens, het Rijks is prachtigen ik kom er zo vaak dat ik m'n museumjaarkaart er al uit heb als ik alleen naar het Rijks zou gaan
Barbaar!quote:Op maandag 16 maart 2015 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan musea. Ben al een paar jaar niet meer in een museum geweest.
Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.quote:Zeker al die oude meesters trekken me niet.
Nee, nee en nee. Ben wel in een aantal musea geweest, maar 't trekt me gewoon nietquote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Barbaar!nee hoor, mag iedereen zelf weten Ook niet in Foam geweest? Huis Marseille? Fotomuseum Den Haag? Rotterdam? Er is zo veel leuks te zien!
Ik fotografeer niet zoveel meer, dus hoor niet meer bij wequote:[..]
Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.
Het is hobby, voor de leuk, dus ik ga je natuurlijk niet verplichtenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Ben wel in een aantal musea geweest, maar 't trekt me gewoon niet
[..]
Ik fotografeer niet zoveel meer, dus hoor niet meer bij weIk snap je punt wel, ik ben alleen nog een te grote fotonoob om daar van te kunnen leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is hobby, voor de leuk, dus ik ga je natuurlijk niet verplichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Oh, dan moet ik helaas afzeggen, Sloterdijk durf ik niet te komenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen.
Ik zit netjes in een kantoorpand hoor. De enige multiculti is een donkere jongen naast me. De rest van het bedrijf is blankquote:Op maandag 16 maart 2015 10:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik helaas afzeggen, Sloterdijk durf ik niet te komenIk woon in Oud Zuid dus ik ben hartstikke pro-multiculti, alleen heb ik liever niet dat ze in mijn omgeving zo in het wild rondlopen
en als het er helemaal wild aan toe gaat, kan je altijd nog met je fietspompje gaan zwaaienquote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Als je wilt vechten kan je naar sloterdijk komen. Vergeet niet dat ik een wielrenner ben dus als geen ander elleboogjes en snotrochels kan uitdelen. Om over vervloekingen nog te zwijgen.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
Jammer wel dat het alleen maar goedemorgen posts zijn.
Johquote:
Goedemiddagquote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh het is bijna tijd voor de goedemiddag
Portrait gallery in Londonquote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Barbaar!nee hoor, mag iedereen zelf weten Ook niet in Foam geweest? Huis Marseille? Fotomuseum Den Haag? Rotterdam? Er is zo veel leuks te zien!
[..]
Oude meesters is een beetje een aquired taste denk ik, als je er echt plezier aan wil beleven moet je eigenlijk wat afweten van de achtergrond van de afbeelding, de symboliek, de tijd waarin het is gemaakt, wie de opdrachtgever was etc. Anders is het denk ik "gewoon een portretje" (maar dan eentje van een paar miljoen euro). Kan nog steeds interessant zijn voor ons fotografen, Rembrandt was zeer goed in het bepalen hoe de lichtinval moest zijn. En dat doen wij natuurlijk ook.
Komt morgen met de post. Via bol besteldquote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond![]()
Puala hoe was je feestje?Is het huis nog heel?
TP, hoe bevalt de reader?
Vertel (jouw ervaring)quote:Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Komt morgen met de post. Via bol besteld
Help me even onthouden dat ik nooit geen zaken ga doen met foto klein/camera.nl echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
Dat niet op voorraad maar wel showroom model (en dan zonder korting) verhaal heb ik vaker gelezen in reviews van hen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze hadden een e reader op voorraad volgens de site. Anyhow daar heen. Ja nee sorry alleen het showroom model hebben we nog. Maar we hebben er geen doosje meer van. Naja prima maar dan moet er wel wat van de prijs af. Naja dat wilde ze niet.. Dan houd het voor mij op. Wilde ze me een andere aansmeren die dubbel zo duur was.
Maar iig vond het al waardeloos dat hij op voorraad stond en dat er alleen een showroom model lag
Maar dit is al de tweede keer dat ze me zoiets flikken. Ben wel klaar met die winkel. Heb nu idd die duurdere gekocht maar dan wel bij een andere winkel
Je kunt op de site kijken welke winkel ze op voorraad heeftquote:Op maandag 16 maart 2015 20:21 schreef Ynske het volgende:
Ze hebben toch ook een aparte online stock tov in de winkel
Welke henquote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat niet op voorraad maar wel showroom model (en dan zonder korting) verhaal heb ik vaker gelezen in reviews van hen.
Oeiquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:59 schreef Puala het volgende:
Roestige spijker in mijn hand gehad die ook al een paar maanden buiten had gelegen.
Ik heb van de herfst een tetanus injectie gehad, dus maak me daar totaal geen zorgen om. Ben toch wel gister bij de arts geweest (stond al een afspraak, dus kon mooi mee). Want er zit een rode vlek rondom de plek, 2x zo dik en extreem gevoelig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:07 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Oeiben je bij de huisarts geweest ivm risico op tetanus?
Autsj... Beterschap.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb van de herfst een tetanus injectie gehad, dus maak me daar totaal geen zorgen om. Ben toch wel gister bij de arts geweest (stond al een afspraak, dus kon mooi mee). Want er zit een rode vlek rondom de plek, 2x zo dik en extreem gevoelig.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:08 schreef Puala het volgende:
Ik heb van de herfst een tetanus injectie gehad, dus maak me daar totaal geen zorgen om.
Ahh, de 5 tekenen van een ontsteking: kalor, rubor, dolor, tumor en functio laesa... sterkte!quote:Want er zit een rode vlek rondom de plek, 2x zo dik en extreem gevoelig.
Die taal snap ik nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dan is het goedtetanus wil je niet...
[..]
Ahh, de 5 tekenen van een ontsteking: kalor, rubor, dolor, tumor en functio laesa... sterkte!
Laat jezelf eens heel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Die taal snap ik niet![]()
Maar het lijkt er wel op. Nu een nat gaasje er op en hopen dat de troep er uit komt. Wel raar, want vanmorgen zat er heel vaag wat oranje op het gaasje. Je weet dat het roest is, maar toch icm een wondje best raar om te zien
Zou fijn zijn als me dat een keer lukte. Het is best feest de afgelopen maanden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als me dat een keer lukte. Het is best feest de afgelopen maanden.Hoe krijg je het voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Je laat het in ieder geval niet vergaan..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Of ik er nou zo blij mee ben is een tweede
Ruw gezegd, het is warm, rood, pijnlijk, gezwollen en je kunt er niets meequote:
Mooi he was het? Ik had geen tijd en zin om te stoppen om foto's te maken.quote:
zekers! gisteren ook al, toen had ik geen zin en tijd om te stoppenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi he was het? Ik had geen tijd en zin om te stoppen om foto's te maken.
Met tegenzin. Gister vierde in een pubquiz met gratis rondje voor de bonusvraag. Half 12 thuisquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zekers! gisteren ook al, toen had ik geen zin en tijd om te stoppen
beetje mistig, zonnetje erbij.
Snel ff auto langs de kant en foto gemaakt.
Mooi ook om dan te fietsen, wat jij vast gedaan hebt
en dan om half 7 weer op de fiets zitten..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met tegenzin. Gister vierde in een pubquiz met gratis rondje voor de bonusvraag. Half 12 thuis
Ik werd er niet echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
en dan om half 7 weer op de fiets zitten..
word je wel goed wakker van
maar iig geen #bolletoerder doordat je zoveel op de fiets zitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werd er niet echt vrolijk vanEn doordat ik zo treuzelde miste ik het pontje ook nog eens. #zwaarleven
Ja hoor, via de brug bij Amsterdam, dat is dan 35-40 km. Of via IJmuiden. Dat is 40-50 km.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
maar iig geen #bolletoerder doordat je zoveel op de fiets zit
is er geen andere route dat je niet met het pontje hoeft?
Hoe gaat dat eigenlijk, heb je een abbo of betaal je elke keer een bedrag? (50 cent / 1 / 2 euro?)
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
#viesdik ben ik nog wel. 80 kilo. Ik eet en drink te veel. Gister 6-7 speciaalbiertjes denk ik.
Zie untappdquote:
Dankjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
@Paula, beterschap! was wel jou weekend zo te zien
IPAquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
Gollem IPA
2x Gollem blond
Paulaner
Barbar
Gouden Carcolus
Mama
Vast nog 1 die ik weer vergeten ben
Die barbar was ook heel lekker. IPA vind ik niet zo heel lekker om eerlijk te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die barbar was ook heel lekker. IPA vind ik niet zo heel lekker om eerlijk te zijn.
Nee hoor. In de fietstechnische zwarte periode 1.5-2jaar terug was ik 90+quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
ik ben niet van de speciaal biertjes, gewoon premium pilser it is
Of een radlertje cq witbiertje
maareh met jou lengte 80kg is niks mis!
Denk dat je wel een verkeerd beeld bij speciaalbier hebt. Veel mensen komen dan niet verder dan wat donkere biertjes zoals Grimbergen, Leffe en LaTrappe ofzo. Maar is zoveel meer, ook als je niet van dat donkere bier houdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
ik ben niet van de speciaal biertjes, gewoon premium pilser it is
Of een radlertje cq witbiertje
maareh met jou lengte 80kg is niks mis!
Witbier is ook speciaalbier nietwaar?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat je wel een verkeerd beeld bij speciaalbier hebt. Veel mensen komen dan niet verder dan wat donkere biertjes zoals Grimbergen, Leffe en LaTrappe ofzo. Maar is zoveel meer, ook als je niet van dat donkere bier houdt.
Speciaalbier is sowieso een rare term. Al het bier is speciaalquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Witbier is ook speciaalbier nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |