Als je met de trein gaat moet je in Hoek van Holland ook nog een tering eind lopen voordat je eens een keer bij het strand bentquote:Op zondag 15 maart 2015 17:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt dan in hoek van holland naar het strand gaan? Zandvoort enzo zijn veel leuker dan hoek van holland.
geef mij maar een virm als het alternatief een sgm isquote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Hahaha
Rijd je liever intercity's of liever sprinters?
En man man wat een deprimerende, droeve tocht is dat zeg.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat moet je in Hoek van Holland ook nog een tering eind lopen voordat je eens een keer bij het strand bent
In de zomer kun je dan met je zonnebril prima mensen kijken die teruggaanquote:Op zondag 15 maart 2015 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat moet je in Hoek van Holland ook nog een tering eind lopen voordat je eens een keer bij het strand bent
Zodra de RET het overneemt wordt de lijn toch doorgetrokken tot echt op het strand?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet echt ruimte voor...quote:Op zondag 15 maart 2015 17:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Zodra de RET het overneemt wordt de lijn toch doorgetrokken tot echt op het strand?
Het is wel de bedoeling dat het een flink stuk doorgetrokken wordtquote:Op zondag 15 maart 2015 17:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Zodra de RET het overneemt wordt de lijn toch doorgetrokken tot echt op het strand?
ja en het voorkeurstraject loopt langs wat nieuwbouw waarvan de eigenaren bezwaar aantekenen dat de metro voor hun deur langs komt te rijdenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat het een flink stuk doorgetrokken wordt
mja, ze wisten waarschijnlijk bij de bouw al dat het er aan zat te komen toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja en het voorkeurstraject loopt langs wat nieuwbouw waarvan de eigenaren bezwaar aantekenen dat de metro voor hun deur langs komt te rijden
Haha, ook op sprinterseries?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geef mij maar een virm als het alternatief een sgm ismaar ddz en icm is ook prima
tweetjes zijn sowieso gaar op de automaat... die zetten zo snel aan dat ze de ingestelde snelheid voorbij gaan en weer remmenquote:Op zondag 15 maart 2015 18:17 schreef MTL het volgende:
SGM is zo leuk als je het zelf maakt. Je hoeft die knopjes gelukkig niet te gebruiken. Zeker naar de Hoek gebruik ik zelf die knopjes zelden. Gewoon lekker op de hand rijden ipv de automaat.
heb al eens virm6 met een ttractiemotor buiten dienst gehad vanaf Amsterdam naar Rotterdam dat ging goed tot Nieuwerkerk maar vanaf daar waren de rijtijden te kortquote:
Dan ga je naar de balie en vraag je het geld voor die klassewissel terug.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:30 schreef ZwarteKater het volgende:
Doe je een klasseupgrade om de Boekenweek drukte te ontlopen, mogen ze in de 1e klas zitten.
Sta je dan met je 1e klas op het balkon.
Hahaha typisch, dat stuk komt toch altijd weer terug!quote:Op zondag 15 maart 2015 18:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb al eens virm6 met een ttractiemotor buiten dienst gehad vanaf Amsterdam naar Rotterdam dat ging goed tot Nieuwerkerk maar vanaf daar waren de rijtijden te kort
Landelijk? Nee, en dat komt juist door de decentrale opzet van het systeem. Alle terminals hebben een cachegeheugen voor de transacties, als ze niet direct kunnen worden doorgegeven naar de backend wordt dit op een later moment opnieuw geprobeerd.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:14 schreef b2py het volgende:
Er werd net omgeroepen dat er een storing was waardoor je geen producten kan ophalen maar wel normaal kon in- en uitchecken.
Toen vroeg ik me af, is er al eens een grote landelijke storing geweest waardoor je dus niet meer kon in- en uitchecken?
Aha duidelijk. Ik dacht dat het meer aan redundantie zou liggen maar dit is ook een uitstekende oplossing. Hoe zit dat dan als je incheckt, paal kan niet verzenden, trein inspringt, en conducteur je direct controleert? Of moet ik niet denken in tientallen seconden?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Landelijk? Nee, en dat komt juist door de decentrale opzet van het systeem. Alle terminals hebben een cachegeheugen voor de transacties, als ze niet direct kunnen worden doorgegeven naar de backend wordt dit op een later moment opnieuw geprobeerd.
Had je volgens mij eerst een andere paal op moeten zoeken en daarnaast moet je iedere storing doorgevenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Aha duidelijk. Ik dacht dat het meer aan redundantie zou liggen maar dit is ook een uitstekende oplossing. Hoe zit dat dan als je incheckt, paal kan niet verzenden, trein inspringt, en conducteur je direct controleert? Of moet ik niet denken in tientallen seconden?
En ja, ik zoek natuurlijk wel een uiterste op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |